Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: flirtti  (Luettu 10094 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« : 12.07.2008 19:53:26 »

-
« Viimeksi muokattu: 05.10.2012 17:29:19 kirjoittanut tuonen joutsen » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 12.07.2008 20:27:14 »

Minä olen joskus kamalan flirttaileva tahattomasti, kuten sanoit "olemalla oma itsensä" ja sitten huomaan katseesta/katseista että käyttäydyin jotenkin odottamattomasti/epäkorrektisti...

Ja flirttailen kaikkien kanssa, se ei katso ikää eikä sukupuolta.. Parhaimmiksi flirttikavereikseni koen 50-60v naiset... Esimerkiksi äitini... Cheesy

Yritäppä sitten töissäkin olla flirttailematta niille vanhoille papoille, ei onnistu... Mutta kun ne kaipaa sitä,
niin mun mielestä se on hyvää hoitoa se.. Sielunhoitoa.. 2funny Jatkan joskus kun en ole näin väsynyt ja hullaannuksen puuskassa... smitten

Eli meen nyt vähän flirttailemaan sänkyyn...

...Mun puhelimen kanssa  smiley6600 2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 12.07.2008 20:42:19 »

Jahas, ja ekat kaks viestiä kirjoitti Lionheart.. eiku dawnchild. Perhana.  Grin

Hmm.. Jos valloitan itelleni jostain oman maan (Lionland) niin pääset dawnchild pääministeriksi ja musta tulee presidentti. Ellei kuningatar. Joo kuningaskunta onkin parempi. I'll be the Lion King Queen!  Grin

Mä tykkään olla tällainen kuin olen ja ihmiset yleensä hämmästyy mun käytöksestä (hymyilevät yms, eli vaikutus on positiivinen verrattaessa siihen jos he itkisivät). Mutta mulla on paha tapa käyttää flirttiä aseena. Vähän *vink vink* ja hymy niin saan mitä haluan.. Mutjoo. Peto mikä peto.
  Toisaalta jellona pistää kyllä välillä vähän pataan kun menee mun  Wink*flirt flirt* Wink  -jutut vähän yli. Mut en ite edes huomaa sitä -> se ei voi olla silloin tahallista -> ei ongelmaa. Se on vaan leikkisää kommunikointia. Ja on vastapuolen ongelma jos hän kuvittelee omiaan, mä olen mitä olen, teen mitä huvittaa niinkuin huvittaa. Deal with it.

Elekää ottako minuu turhan vakavasti. Tällöin vahingoitatte vain itseänne.  Grin

EDIT: Aina kun katon peiliin niin isken silmää itelleni ja hymyilen viekkaasti. Mä siis flirttailen itellenikin..
« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 20:44:52 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 12.07.2008 21:10:13 »

Juu ei sitä pidä purematta niellä, ellei kauhia kiire ole.

Koska tää maailma muuttuu niin pakkohan niitten uusien tuulien on joskus Suomeenkin puhaltaa. Koulussa on sanottu että "nykypäivän nuoret rakentavat tulevaisuuden ja meillä on vastuu siitä, millainen se on meidän lapsillemme ja lapsenlapsillemme". Ehkä juroina ja hiljaisina pidetty suomen kansa muuttuukin.. no vähemmän juroksi ja enemmän sosiaalisemmaksi. Meinasin kirjottaa että toimin tässä asiassa suunnannäyttäjänä, mutta mää eksyn niin usein ettei mua kannata seurata. Jokainen seuratkoot sitä omaa sydäntään. Ei se nyt kovin väärässä aina voi olla.

Meen säveltää meille kansallislaulua, suunnittele sä lippu..  Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 12.07.2008 21:20:59 »

Vai että läppää.. Puhtaita elämän tosiasioitahan ne. Jollain tapaa.. Melkein..

Ja takas tulet kuitenkin, mua ei voi vastustaa, kokemusta löytyy. En nääs ole vielä kertaakaan päässyt eroon itestäni.. Undecided
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 12.07.2008 21:42:29 »

Noni, mähän sanoin!  Wink

Sä et voi ymmärtää millaisen vallantunteen sä mussa aiheutat..

Jaspiksen kanssa tultiin kahvituvassa siihen tulokseen, että musta tulee isona kyborgi. Sitten mä oon ite ajatellut mm. maailmanvaltiaan uraa. En tarvitsis edes koulutusta kyseiseen hommaan. Niin ja sitten se kuningatar juttu juu.. Ja psykologiakin harkitsin tänään (serkkupoika sanois tässä vaiheessa psykopaatti ja sais kuonoonsa). Mitähän huomenna? Spiderman, poliitikko, kirjailija.. Toissapäivänä kyllä päätin, etten aio isona tehdä muuta kuin pelata pokeria ja rahapelejä, koska voitin koneesta kakskymppiä. (Tuli muuten vaan mieleen, että olen varmaan muutaman satasen elämäni aikana niihin koneisiin tunkenut ja silti nuo pienehköt voitot silloin tällöin jaksaa ilahduttaa..)

Niin että lyödäänkö vetoa, palaat mun luokse taas kerran kun painan tota "Lähetä" nappulaa..  Wink
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Norna
Vieras
« Vastaus #6 : 12.07.2008 21:47:37 »

No mä tunnustaudun kyllä flirttailevaksi ihmiseksi, enkä tee sitä tahattomasti vaan ihan tahallisesti  angel. Se on osa meikäläisen perusluontoa.
 Mikä on sen ihanampaa piristystä niin omaan kuin muidenkin päivään kuin hymy ja jotain pientä jutustelua. Lämpöä ja iloa. Ja teen tätä vaikka avioliitossa olenkin, sen kummemmin tarkoittamatta mitään ja välittämättä siitä miten muut sen ottavat, pyrin olemaan kuitenkaan loukkaamatta.
 Joskus törmään ihaniin ihmisiin ja heidän kanssaan on mukava olla. Silloin on mukava tunnustella sähköä ilmassa, jos siltä tuntuu ja jos toinen siihen vastaa. Pitää vaan pitää huoli ettei odotukset ja toiveet ole muuta kuin mitä todellisuus on  Tongue.

Sori vedin teidät takas tähän aiheeseen  Wink
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.07.2008 22:37:46 »

2funny

Jos musta tulis psykologi niin mun koko lähipiiri pääsis ilmaseks hoitoon. Omatuntohan mullakin on, jos jotain sotkee niin jäljet on aina korjattava..
  Niitä jäseniä pitää aina joskus korvata kun menevät tuhannen päreiksi tippuessani alas korkealta ja kovaa..fyysisesti. Sehän se vasta hullua olisikin, jos henkiset tipahtamiset aiheuttaisivat fyysisiä vammoja.. Tosin vielä hullumpaa olisi nähdä päivä, jolloin minä tipahdan henkisesti.

Palatkaamme aiheeseen ennen kuin innostun taas kirjoittelemaan mitä päähän pälkähtää.

Kyborgina asentaisin itteeni sellaisen on/off -nappulan.. NYT LOPPU  Lips Sealed Grin
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 13.07.2008 20:07:28 »

Olen huomannut tämän ihan saman. Saatan pysäyttää kadulla vastaantulevan tuntemattoman miehen vain sanokseni, että minusta hänellä on aivan upeat kengät/kauniit hiukset/mahtava laukku, mistä olet sen saanut tmv. ja minä todellakin tarkoitan vain sitä mitä sanon Grin Mutta mutta, usein se ymmärretään flirtiksi ja olen tällaisilla kohteliaisuuksilla saanut  mukana olleen naispuolisen ystäväni hankaluuksiin, kun hänkin pyytettömästi alkoi keskustella miehen kanssa ja tämä menikin pöks ihastumaan ystävääni, joka ei puolestaan ollut etsimässä miesseuraa.

Koska jos minulle tulee tuollainen "pakko kehua ääneen tuota tai tuota asiaa toisessa" kadun lopun elämääni, etten sanonut asiaa ääneen! Mitä minä siinä menetän? En mitään Grin Itse ainakin ilahdun moisista spontaaneista keskusteluista ja kehuista myös itseäni kohtaan. Flirtti on minulle vain kohteliaisuus, huomaavaisuutta toista kohtaan. Kevyttä sanailua ja hauskanpitoa, toisen päivän piristämistä. Muutenkin täällä saa niin nyrpeänenäisesti ja tiukkaotsaisesti painaa, jos alkaa ns. "normielämää" elämään, että mieluummibn vähän sohii niitä rajoja rikki ja näyttää toisillekin, että hei, olkaa spontaaneja! Grin

Toinen samantyylinen tapahtuma tuli mieleen vuosien takaa, kun olin eräällä keikalla, ihan eturivissä. En tiedä onko tämä nyt varsinaisesti flirtti, mutta olin omasta mielestäni vain kohtelias ja ystävällinen, mutta kuitenkin sellaisissa rajoissa, että sen voisi ymmärtää väärin. Takanani ollut minulle tuntematon nuori mies tunki minun väliin ja jouduin niin pahaan puristukseen, etten saanut henkeä. Sanoin asiasta miehelle, joka vai tuhahti voivottelut eikä suostunut siirtymään. Noh, ryhdyimme sitten käymään kauppaa siitä, kuka saa olla eturivissä meistä kahdesta - yritin ostaa mieheltä paikkaa lupaamalla hänelle suukkoja (joka ei oe yhtään tapaistani ja joihin hän melkein suostui, ahahah), mutta lopulta päädyttiin molempia tyydyttävään ratkaisuun. Ehdotin, että mie seison kaiteen edessä ja mies seisoo heti takanani pitäen kiinni kateesta, koska hän on kuitenkin minua päätä pidempi ja näkee ylitseni, kun minä en näe mitään, jos hän jää eteeni seisomaan. Sangen hyvä ratkaisu molempien kannalta ja kun vesipisteestä jaettiin katsojille mukeilla vettä juotin takanani seisonutta miestä olkani yli, jotta hän saa pidettyä paikkamme, mutta ei kuupahda nestahukkaan. Noh, keikan jälkeen mies tuli kysymään haluaisinko lähteä hänen ja ystäviensä matkaan jatkoille. Onneksi minulla oli kaveri mukana ja kyyti juuri lähdössä, sillä minulla ei tosiaankaan ollut mitään (seksuaalista tai parisuhteellista) mielenkiintoa kyseistä henkilöä kohtaan. Hän vain otti ystävällisyyden ja sen, että neuvotellaan molempia tyydyttävä ratkaisu, vakavana flirttinä.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 20:09:29 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #9 : 14.07.2008 10:56:58 »

Hän vain otti ystävällisyyden ja sen, että neuvotellaan molempia tyydyttävä ratkaisu, vakavana flirttinä.

Tai sitten päätti vain kokeilla onneaan.

Helpompihan on lähestyä sitä ihmistä johon on saanut kontaktin jo aikaisemmin. En mä usko että kaikki miehet ovat niin vakavissaan flirtistä, vaan yksinkertaisesti jo rakennetun yhteyden päälle tahtovat vain kokeilla pääseekö toisen kanssa pidemmälle. Jos joku kiinnostava mies flirttailee minulle ja olen vapaa niin tietenkin olisin mielelläni tutustumassa häneen lähemmin.
 Lähinnä on kohteliaisuus että joku osoittaa olevansa niinkin kiinnostunut että tahtoo lähempää tuttavuutta, se että toinen kysyy mahdollisista jatkomahdollisuuksista mun suhteeni ei ole mitään multa pois. Se on tietenkin kurjaa jos mies loukkaantuu, but then again, that´s not my problem.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 14.07.2008 15:52:15 »

Niin, jännä, että suomalaisessa kulttuurissa kohteliaisuus tulkitaan flirtiksi. Smiley
Flirttiin toki kuuluu tietynlainen (hävytön) kohteliais käytös,
mutta kohteliaisuus on kohteliaisuus siltikin ilman flirttiäkin. Wink

Flirtin tarkoitus on kuitenkin alkujaan "tunnustella mahdollisuuksia" kohteliaasti~sivistyneesti huumorilla,
loukkaamatta toisen tai omia tunteita,
ettei sitten tarvitse kolkata toista tai paukauttaa suoraan, että lähetäänkö p*nemaan?  knuppel2
...ja saada itse vähintäänkin sen henkisen murjauksen/kolauksen.

Täällä päin maailmaahan tuo flirtti on jokapäiväistä urheilua ja siitä on tullut yksi (myös itse)imartelun keino,
jolla voi testata omaa viehätysvoimaa ja samalla imarrella toista (ja itseään).
Se harvoin kuitenkaan johtaa mihinkään, mutta avaa mahdollisen tien, jos kiinnostaa. coolsmiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 15.07.2008 14:58:22 »

kiitos Sasha selvennyksestä. Ja Keski-Euroopassa asuneena varmaan sinulla on tietoa myös noista kulttuurillisista vinkkeleistä asiaan...

Be welcome.. Smiley Täällä sitä edeleen asutaan ja sen verran tiedän, että vain saksalaiset
vetävät suomalaisille vertoja flirttitaidoissaan (tai niiden puutteesta ja väärinymmärtämisessä). 2funny
Se on niin, että jos katsot hyväksi avata ovi saksalaiselle isoine kantamuksineen,
niin piru vie, olet yrittämässä jotain!  crazy2 knuppel2
Sen verran huumorintajutonta ja tylykäytöksisiä ne ovat, että pelkkä kohtelias oven aukaisu
merkitsee jo paljon! Grin 2funny

Karseaa yleistystä, kai tässä syyllistyy flirtti-rasismiin kohta.. :Smiley Tongue

Omalla kohdallani, olen siis sosiaalisesti tyhmä, eli en ymmärrä etiketeistä, käytöstavoista ja varsinkaan en edes tiennyt mitä on flirtti...

Mutta, minut sitten flirttailevaksi alituiseen tulkittiin/tulkitaan...joten en osaa tehdä sitä tietoisesti...

No ei täälläkään suurin osa ihmisistä etiketeistä tiedä mitään, vaikka suhteellisen
hyvät käytöstavat omaavatkin.

Suomessa törmää enemmän kuin usein siihen, että kohtelias ja/tai iloinen~positiivinen käytös
tulkitaan flirttinä. Kai se on suhteessa "erikoista" suomalaiseen käyttäytymiskulttuuriin,
joka tyypillisesti on jäyhää ja karua, siis aika korutonta. Smiley
Minusta Suomessa on alueellisia heimo-eroja;
Flirtti sallitaan~hyväksytään esim. enemmän savolaiselle vitsiniekalle kuin etelä-pohjalaiselle. Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 29.07.2008 17:52:14 »

Voi joo! Flirtti on ihanaa!

Suomi on siitä liian köyhä maa! Harvat miehet osaavat kohteliaisuuksia, edes huumorflirttiä. Äiditkö sen panttaavat pojiltaan. Tai isät halveksivat, jos pojissaan sellaista löytyy.

Kun kohtaan flirttaavan miehen, kiitän häntä ja sanon ettei koskaan lopeta sitä. Työpaikassakin on paljon mukavampaa kun miehet juttelevat joskus kauniita.

Mutta... tiedän, että se flirtti jonka minä näen kauniiksi, onkin toisen mielestä heti sänkyyn menevää. Missähän vika? Taas me tulkitaan näitä juttuja niin molella tavalla.

Olen sallinut itsellenikin tiettyä 'kohteliaisuutta'. On ihanaa sanoa ääneen, kun näkee jotain kaunista, tai kohtaa jonkin kauniin eleen. Liian vähän sanomme kauniita sanoja!!!  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 29.07.2008 19:56:04 »

minä törmään usein siihen, että pinnan alta kuultaa ajatus "mitä tuo yrittää minusta hyötyä"...kaikki ei aina etsi hyötynäkökulmaa jokaisesta teostaan...mutta jotenkin täällä tuntuu, että kaikki positiivinen palaute helposti tulkitaan laskelmoinniksi oman hyödyn saamiseksi jonkinlaisessa pelissä, jossa etsitään sosiaalisia voittoja.

I'd rather lose... 2funny

Useinhan se sitä onkin. "Mä oon kiva sulle nyt ja joskus kun mä tarviin sua niin sä saat olla kans kiva mulle".

Ja melkein jokapäiväistä on se, kun juttelee jonkun kanssa, hän puhuu mukavia ja niihin sitten tietysti vastaa ja jossain vaiheessa hän sanookin että "heitäs rööki" tai "vippaa mulle kybä". Jos mun vastaukseni on kielteinen, niin tämä haistattaa peet ja lähtee kävelemään. V..., ihmisten pitäs puhuu suoraan eikä ensin lirkutella ku viimistä päivää..
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 29.07.2008 21:53:16 »

joku intiaaniviisaus meni tyyliin : jos joku on tehnyt sulle hyvän työn, älä maksa sitä hänelle vaan tee jollekin ihan muulle ihmiselle, vaikka tuntemattomalle joku hyvä työ "maksuksi" tästä, näin se alkaa kiertää silleen arvaamattomasti...

Tämä toimii! Olen reissannut paljon yksikseen ja tavannut huipputyyppejä ja saanut heiltä apua milloin mihinkin pulmaan. Aina, kun näen turistin pulassa, menen jeesaamaan. Voi miten hienoja kohtaamisia näistä saattaa syntyä. Ja flirtti toimii ihan automatic muiden kansallisuuksien kanssa. Suomalaiset on usein liian tosikkoja tähän kepeään leikkiin :Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: