Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämän koulu  (Luettu 13170 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #15 : 17.01.2006 18:19:02 »

..... ja uskokaa pois nää kirjoitukset ja kirjoittaminen auttaa mua ihan satasella.Olen aina pitänyt kirjoitamista keinona ns.puhua.ja vaikka kirjopitukseni on virheitä täys ja epäselvää,olen silti todella oikeesti kiitollinen tästä tavasta ja siintä että saa vastauksia ja voi kommentoida ja mikäi ihaninta mehän emme kukaan edes tunne toisiamme ja silti tää on niin helpottavaa. smitten smitten smitten

Tosi on. Tää kirjottaminen on mullekin ollu ihan älyttömän iso apu. Monesti olen sen "ääneen sanomisen" jälkeen oivaltanut, mistä oikein on kiikastanut.

HYVÄ ME KAIKKI !

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #16 : 19.01.2006 20:15:50 »

smitten

1 minuutti ajastasi...

Kukaan ei ole kyyneliesi arvoinen.  Cry
Ainoa joka on, ei ikinä halua saada sinua itkemään.

Ystävät kuulevat mitä sanot.
Parhaat ystävät kuulevat sen, mitä et sano.   angel

Jos kaikki ystäväni hyppäisivät sillalta,
en hyppäisi heidän kanssaan.
Haluaisin seistä alhaalla ottamassa heidät kiinni.   police

Älä murjota ja ole katkera,
et koskaan tiedä kuka ihastuu hymyysi!    Wink

Eilinen on historiaa, huominen on yllätys.   coolsmiley
Tämä päivä on lahja.

Vie yhden minuutin ihastua johonkuhun,    smitten
tunti pitää jostakin ja yhden päivän rakastua johonkuhun.

Mutta vie koko eliniän unohtaa joku.   Cry   Kiss

www.positiivarit.fi



 smittenElämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #17 : 20.01.2006 20:51:51 »

smitten

1 minuutti ajastasi...

Kukaan ei ole kyyneliesi arvoinen.  Cry
Ainoa joka on, ei ikinä halua saada sinua itkemään.

Ystävät kuulevat mitä sanot.
Parhaat ystävät kuulevat sen, mitä et sano.   angel

Jos kaikki ystäväni hyppäisivät sillalta,
en hyppäisi heidän kanssaan.
Haluaisin seistä alhaalla ottamassa heidät kiinni.   police

Älä murjota ja ole katkera,
et koskaan tiedä kuka ihastuu hymyysi!    Wink

Eilinen on historiaa, huominen on yllätys.   coolsmiley
Tämä päivä on lahja.

Vie yhden minuutin ihastua johonkuhun,    smitten
tunti pitää jostakin ja yhden päivän rakastua johonkuhun.

Mutta vie koko eliniän unohtaa joku.   Cry   Kiss

www.positiivarit.fi



 smittenElämänilo   smitten
Toi oli kyllä ihana ,se oli myös niin totta joka sana.... Smiley
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Jaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #18 : 21.01.2006 16:51:27 »

smitten
Remppa11 ja Hopeatähti olen kanssanne samoilla linjoilla ja tunnen myötätuntoa sekä iloa siitä, että voi jakaa murheita kuin myös iloja vaikkapa netin välityksellä. Parisuhteessa saattaa myös kokea yksinäisyyttä, jos ei ole tullut hoidettua PARISUHDETTA perheen kasvaessa. Olen kokenut myös ystävien sanovan ettei ero ole helppo ratkaisu... Meillähän on kaikki hyvin. Mitä nyt tunnetasolla ollaan "jäässä" ja pyöritetään arkirutiinia. Tosin tätä on jatkunut jo kauan. Koen myös epäonnistuneeni, koska en ole löytänyt keinoa parisuhteen uudelleen lämmittämiseksi...ehdotin miehelle parisuhdekurssia, mutta se on "huuhaata" hänen mielestään.
Jotenkin olen ajautunut umpikujaan tunnetasolla, josta haluan päästä ulos. Pyrin etsimään itseni palaset kasaan ja katsomaan mitä elämä tuo tullessaan.Olen kärsinyt myös kiltin tytön syndroomasta, mutta nyt alan olla siitä ulkona eli osaan sanoa EI tarvittaessa. Tosin saatan töksäyttää sanat suustani liiankin jyrkästi, kuin pelkäisin vastapuolen suostuttelevan minua pyörtämään päätöstäni.
Olen etsinyt myös herkkyydelleni suojautumiskeinoa, jotta pysyisin vahvempana ja tekisin valinnat omaan itseeni luottaen.

Huh huh! Tulipa vuodatusta.TOivottavasti en pilannut teidänkin päiväänne!

Kyllä sitä rakkautta on, vaikka tällä hetkellä se tuntuu olevan jossain ulottumattomissa. smitten

Terveisin Jane
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #19 : 21.01.2006 19:12:00 »

Hei Ystävät rakkahat

 smitten

Mitä odotatte elämältänne tulevaisuudessa?   angel

Oiskos näistä linkeistä mitään apua .....


http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2730.0

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2752.0

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2753.0


 smitten  Elämämilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 21.01.2006 19:55:31 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #20 : 21.01.2006 19:29:50 »

smitten
Remppa11 ja Hopeatähti olen kanssanne samoilla linjoilla ja tunnen myötätuntoa sekä iloa siitä, että voi jakaa murheita kuin myös iloja vaikkapa netin välityksellä. Parisuhteessa saattaa myös kokea yksinäisyyttä, jos ei ole tullut hoidettua PARISUHDETTA perheen kasvaessa. Olen kokenut myös ystävien sanovan ettei ero ole helppo ratkaisu... Meillähän on kaikki hyvin. Mitä nyt tunnetasolla ollaan "jäässä" ja pyöritetään arkirutiinia. Tosin tätä on jatkunut jo kauan. Koen myös epäonnistuneeni, koska en ole löytänyt keinoa parisuhteen uudelleen lämmittämiseksi...ehdotin miehelle parisuhdekurssia, mutta se on "huuhaata" hänen mielestään.
Jotenkin olen ajautunut umpikujaan tunnetasolla, josta haluan päästä ulos. Pyrin etsimään itseni palaset kasaan ja katsomaan mitä elämä tuo tullessaan.Olen kärsinyt myös kiltin tytön syndroomasta, mutta nyt alan olla siitä ulkona eli osaan sanoa EI tarvittaessa. Tosin saatan töksäyttää sanat suustani liiankin jyrkästi, kuin pelkäisin vastapuolen suostuttelevan minua pyörtämään päätöstäni.
Olen etsinyt myös herkkyydelleni suojautumiskeinoa, jotta pysyisin vahvempana ja tekisin valinnat omaan itseeni luottaen.

Huh huh! Tulipa vuodatusta.TOivottavasti en pilannut teidänkin päiväänne!

Kyllä sitä rakkautta on, vaikka tällä hetkellä se tuntuu olevan jossain ulottumattomissa. smitten

Terveisin Jane
Et toki pilannut päivää,et ainakaan minun Wink On minustakin totta että myös parisuhteessa on ns.yksinäisyyttä ja se voi olla jopa raastavampaakin kuin toisenlainen yksinäisyys.Itse kävin exän kanssa parisuhdeneuvojalla muutaman kerran ja pakko sanoa että en oikein saanut siintä itsekään mitään irti,vaikka oilin itse sinne valmis ihan satasella menemään.Mutta kyllähän joillekin sieltäkin apua löytyy eikai niitä muuten olisikaan olemassa.
Toivottavasti saat iloa elämääsi ja asiat kääntyisi parempaan päin. smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #21 : 31.10.2016 20:14:26 »

Tuntuu olevan nyt jotai tämmöstä liikkeellä ku en kertakaikkiaa tajua näitä juttuja. Siis miks aina tullaa häiritsee JUST SILLO ku mul on hyvä olla ja pilataa se hyvä olo?! MIKS MIKS MIKS???!?!??
Kaikki on väsyneitä, kaikilla on kasapäi ongelmia, kaikilla on kiire, kaikilla on jotai.. ja mä tunnen itteni turhaaki turhemmaks just nnyt.
Päätin sit lähtee vaa vetää, sanoa adios ja suksikaa kaikki kuusee mun puolesta.

 buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: