Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinten hoitavat energiat!  (Luettu 16465 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 18.07.2008 13:00:41 »

Olemmehan me eläimistä paljon paljon puhuneet!

Mutta yritän esittää topikkia vähän eri kantilta. Eli miten eläimet hoitavat ihmisiä? Mitä merkkejä he lähettävät?

Kissasta luin että kun se kehrää, se lähettää vaaleanpunaisia rauhoittavia energiapilviä koko ajan huoneeseen.
Kaunista.

Tänään naulasin lautoja vähän huonossa asennossa. Sitten nostin raskasta puupinoa. Ja selkäni sai 'noidannuolen'. Jossakin revähti.

Menin heti huoneeseen matolle lepäämään ja yritin venytellä ja painella pisteitä. Laitoin myös tiikerivoidetta kipeään kohtaan. Kissani tuli siihen viereeni. Kiersi minut ja haisteli, tuli sitten siihen vasemmalle puolelle, missä minulla on kipeä kohta. Tuli ja puski sitä. Minulla oli kädet pitkällään venytettynä taakse. Hän siirtyi käsiini, pakotti vasemman käteni päällään auki ja alkoi sitä nuolla. Se nuoli perusteellisesti kämmenpohjani ja sormeni ja sitten tuli kylkeni viereen kehräämään.

Mitähän ihmettä hommaa se oli. Vähän poikkeavaa käytöstä.

Mutta kun nousin siitä, oli selkäni paljon parempi! Ja luulen että se kuntoutuu tuota pikaa.

Mitä teki kissa?  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.07.2008 13:35:35 »

Vautsi!  Shocked Enpä ole ennen tuollaisesta kuullut! Hieno kissa sinulla  smitten

Eläimillähän on meitä ihmisiä tarkemmat aistit, joilla ne aistivat mm. mielialoja. Edesmennyt koirani osasi lohduttaa, vaikken edes näyttänyt olevani surullinen tai masentunut. Se tuli heiluttamaan häntää ja tönimään kuonollaan enkä voinut olla enää surullinen. Kun mä itkin niin se tuli sängyn viereen, laittoi tassun sängynlaidalle ja nuoli mun kättä. Siitä kun mä nousin ja katsoin sitä, niin se katsoi syvälle, syvälle mun silmiin, eikä tehnyt elettäkään ennenkuin hymyilin ja otin sen syliini. Se sen katse ei ollut mikä tahansa katse, vaan siinä oli jotain syvemmän ymmärtävyyden ja rakkauden energiaa, jota se koira halusi mulle antaa lohduttaakseen. Sitä ei voi sanoin kuvailla.

Koira myös heijastelee omistajansa tunteita. Se ottaa osaa niin iloon kuin suruunkin. Sen takia mielestäni koira onkin ihmisen paras ystävä.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 13:37:35 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
sahame
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2008 21:15:34 »

Kyllä eläimet tosiaan antavat hyvää energiaa. Tällä hetkellä, kun ei ole enään koiraa ja hevosetkin muualla hoidossa, niin olen huomannut, kuinka jotain puuttuu. Olenkin käynyt enkelienergiahoidossa, mutta ei sekään ole sama asia. Ja vaikka lapsetkin antavat energiaa, niin kyllä sujuvasti sitä ottavatkin.
Hevoseni oli aivan uskomattoman ihana, kun minulla oli raskas vaihe elämässäni. Kun touhuilin ulkona niiden aitauksessa, kun ruokin ne ja tallia siivosin ym. niin tuli luokseni ja laittoin turvan olkapäälleni ja jäi hetkeksi seisomaan ja antoi vaikka halatakin. Hevoset näkivät heti, kun raskas vaihe alkoi elämässäni. Katsoivat pitkään ja vähän ihmeissään. Ehkä ne tosiaan näkevät aurat. Hevosista tulee sellaista voimakasta seesteistä rauhoittavaa lämmintä energiaa.
Ja sekin heppani on oikein junttura suomenhevonen, joten se ele merkitsi minulle tosi paljon.
Kissan energia tosiaan on jotenkin parantavaa. Ja koira sellainen tunteissa mukana eläjä. Ihania kaikki omalla tavallaan!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2008 21:48:29 »

ööö... tuli vaan mieleen, jotta jos sulta meni selästä jotakin (lantion tietämiltä) siellä silloin oireilevat lihakset kiinnittyvät osittain olkaverren yläpäähän ja pelkästään käsien pieniä (mutta vahvoja) lihaksia hieromallakin saadaan joskus selän oireita helpotettua. Luulen, jotta jos "vamma" olisi tullut alemmas ihan lantioon tai peffan päälle, kissa ehkä olisi hoitanut jalkaasi  angel smitten

Koirien energiat ovat milestäni jotenkin tukevia, vahvistavia  smitten Oma koirani seikkailee aina unimaailmassani, silloin kun on vaikea paikka henkisesti (symbolisesti -tiedän silloin unieni käsittelevän minulle arkoja asioita valvetilassa)  :Smiley

Kissojen energiat ovat minulle vieraat ja fyysisesti pidän ne kaukana, vaikka minulla kissoja onkin  smitten Kehrääminen on kyllä jotenkin meditatiivista ja rakkauden täyteistä... olisi ihanaa pystyä rapsuttelemaan kehräävää kissaa monta hetkeä ja unohtaa aika/paikka  smitten

Linnuissa koen rauhan, vaikka ne ovatkin aika tempperamenttisia välillä tuolla ruokintalaudalla keikkuessaan  Cheesy Ne vaan ovat minulle hypnoottisia  otuksia ja kadehdin lentokykyä niiltä  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 18.07.2008 22:48:42 »

ööö... tuli vaan mieleen, jotta jos sulta meni selästä jotakin (lantion tietämiltä) siellä silloin oireilevat lihakset kiinnittyvät osittain olkaverren yläpäähän ja pelkästään käsien pieniä (mutta vahvoja) lihaksia hieromallakin saadaan joskus selän oireita helpotettua. Luulen, jotta jos "vamma" olisi tullut alemmas ihan lantioon tai peffan päälle, kissa ehkä olisi hoitanut jalkaasi  angel smitten

Kuule kun tuohon viittasit, niin otinkin vasemman käteni ja sieltä löytyi kauhean kipeä kohta.  Shocked
Hieronpa sitä kun sanoit. Innostuin liikaa touhuamaan, kun kipu meni päivällä ohi. Ei olisi pitänyt, sillä selkä on väsynyt ja kankea. Mutta kiitos vinkistä!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 19.07.2008 09:53:34 »

Oh my God, tämäkin aihe tuli niin ajallaan. Tuolla jotain juuri tästä kirjoitin tuolla olen surullinen osiossa. Kiitos Esmi!  smitten Minun molemmat kissani ovat kyllä varsinaisia parantajia, etenkin tuo vanhin kissani jonka kanssa minulla niin jännä ja vahva suhde. Hän on kuin mikäkin suojelijani ja henkivartijani. Eläimet hoitavat ihan pelkällä läsnäolollaankin.  smitten
tallennettu
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 20.07.2008 16:02:30 »

Erittäin mielenkiintoinen aihe!  Smiley

Onko kissat jotenkin sitten "parantavampia" kuin koirat? Onkohan muuten pennuilla jotenkin erilainen energia kuin aikuisilla koirilla/kissoilla? Minulla on 4 koiran pentua tuolla...  smitten

Tuli tästä mieleen, kun joskus aikaa sitten katsoin yhtä televisio-ohjelmaa, jossa eläimet olivat pelastaneet omistajansa hengen. Jollain naisella oli joku pienen pieni patti kasvanut jalkaan, jota omistaja ei ollut edes huomannut. Koira rupesi nuolemaan sitä. Silloin omistajakin huomasi sen mutta ajatteli ettei se mitään vakavaa voi olla. Koira nuoli ja nuoli sitä. Ja nuoli. Omistaja päätti mennä sitten lääkäriin näyttämään sitä. Sieltä löytyi muistaakseni joku kasvain. Jos se olisi päässyt vielä vähän aikaa kasvamaan, tältä ihmiseltä olisi henki mennyt. Ihmeellistä?

Samassa ohjelmassa tehtiin koirille testejä, että voivatko he tosiaan haistaa epänormaalin solun tms. (syöpäsolu jne.) hajun. Koirat pystyi huimiin tuloksiin. Ihmisten lääketiede ei tietysti usko siihen, mutta minuun ja varmaan moneen muuhunkin katsojaan tämä ohjelma, ja nimen omaan mihin kaikkeen koira pystyy, teki vaikutuksen.

Ja onhan sitä kaikkia muitakin tarinoita mitä kaikkea koirat ovat tehneet. Kissoista en juurikaan tiedä, kun ei ole vielä koskaan ollut onni kissaa omistaa. Smiley

Meni ehkä vähän ohi aiheen? En tiedä.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2008 16:05:34 kirjoittanut teanma » tallennettu

we will never die
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.07.2008 16:44:09 »

Tuo onkin hurjan mielenkiintoista!!! Laittaa koirat tutkimaan osaksi diagnoosia! Ei tämä mene ohi topikin.  Wink

Onhan kärpäsetkin hoitamassa tulehtuneita haavoja!

Joten kaiken luonnossa pitäisi toimia yhteistoiminnassa.

Koiralla on, uskon, vaisto ja suojeluhalu niin suuri, että se pystyy mihin vain, kun sitä kunnioitetaan ja rakastetaan ja osoitetaan sen tarpeellisuus.

Kissalla toimii jokin värähtely. Hän on jollakin energisellä tasolla taas se toimija, uskoisin. Ehkä vuorovaikutuksessa toimii tuo eetterikeho!?

En tiedä, mutta ei minulla 'noidannuoli' ole koskaan tällä tavalla, näin äkkiä parantunut. Yleensä viikko tai jopa kuukausi siinä menee vinosti kulkiessa. Siis kissani koki minun kivun värähtelyt jotenkin. Hän puhdisti tai avasi tai energisoi minun kämmeneni nuolessaan sitä, kuten tuolla alussa selitin. Ja siitä avautui chakrojen päät...tai jotakin. Energiahoitajat sen ymmärtäisivät paremmin.

Mutta ihania juttuja on paljon siitä, kuinka vanhukset virkoavat ja innostuvat, kun tuodaan eläimiä hoitopaikkoihin. Monet kennelit harrastavat tätä ja siitä on hyviä tuloksia. Äsken luin, etttä jopa lampaat olivat olleet hyvin suuri ilonaihe jossakin hoitolassa.

Ehkä eläimet parhaimmillaan ovat 'sillanrakentajina' äitimaan ja ihmisen välillä.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8 : 21.07.2008 09:36:08 »

Koirilla on uskomaton hajuaisti ja kerran katselinkin dokumentin tästä. Näkikö kukaan muu?
Siinä haasteteltiin mm.peruskoiranomistajaa, jonka koira oli eräänä aamuna vain alkanut kiinnittämään huomiota omistajan jalassa olevaan luomeen. Päivä päivältä koiran kiinnostus luomea kohtaan kasvoi ja lopulta se jopa yritti "kirputtaa" sitä irti isolla vimmalla. Omistaja päätti siinä vaiheessa käydä lääkärissä luomea näyttämässä.
Siihen oli kehittynyt pahan laatuinen melanooma  Huh
Poiston jälkeen koira ei ollut edes vilkaissut aluetta  angel

Annan oman koiran nuuskuttaa rauhassa (paitsi peffa osiot  2funny) ja kyllä se aina joskus jotakin haavaa jää pidemmäksi aikaa "tutkiin"  angel

Luulen, että koirilla ominaisuudet ovat hyvinkin fyysisiä ja kissoilla taas energeettisiä... vastaparit, ymmärrättekö?  :Smiley ...mies ja nainen, päivä ja yö...
tallennettu
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 22.07.2008 11:55:50 »

Jaspis mielenkiintoista!!!

Tänään tuli yhdestä lehdestä vastaan sitaatti "Eikö olekin kummallista, kuinka koirat ja kissat tuntevat ihmisen sisimmän paremmin kuin toiset ihmiset?" - Eleanor H.Porter

On se tosiaan jotain aivan kummallista...  angel

Esmiraldalla vielä, kiitos selvennöksestä. Smiley Se on totta, että nykyään on monia yhdistyksiä (esim. Haliberni-toiminta) tms. Mitkä kiertää näitä eri hoitolaitoksia ja hoitajat ovat sanoneet että tämä vierailu jää "potilaiden" muistiin pitkäksi aikaa. On hienoa että nykyaikana on tälläistä toimintaa vanhusten, vammaisten yms. arjen piristämiseksi! Siitä on tosiaan hyviä tuloksia, jotkut rupeaa muistelemaan omaa aikaansa kun hänellä oli sellainen koira ja kertoo millainen se oli jne. Koiristakin kun juttua riittää.  Smiley

« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 12:03:51 kirjoittanut teanma » tallennettu

we will never die
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #10 : 23.07.2008 23:13:44 »

Mukava aihe!
 smitten

Viikko sitten kotiimme muutti kimpsuineen ja kampsuineen kaksi 3kk tyttökisulia ja he ovat laittaneet minut laittamaan kotini aivan uuteen uskoon  laugh KAIKKI huonekalut ja tavarat ovat nyt niin ilmavasti, etteivät pääse hyppimään luvattoman korkealle ja pudottelemaan esineitä rikki ...  police

Että hommaa ON, mutta voi mahdotonta miten osaavat olla SULOISIA ja IHANIA ja VIISAITA ja UTELIAITA ja todella tuntuu siltä kuin olisivat jollain mystisellä hienommalla värähtelylla varustettuja kuin myö tavan immeiset  smitten

Tätä topicia tulen seuraamaan mielenkiinnolla, kiitos sen aloituksesta Esmiralda  Kiss angel smitten
Hyvää kesää koko foorumin poppoolle toivotellen,
Ippuska
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 23.07.2008 23:17:23 »

Voi ippuska, miten ihanaa!  smitten smitten smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #12 : 23.07.2008 23:18:50 »

Voi ippuska, miten ihanaa!  smitten smitten smitten
Kiitos Kaylee  smitten Niin on  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 24.07.2008 07:19:26 »

Kiitos tästä aiheesta Esmiralda  smitten

Suuren eläinten ystävänä ja kolme heiluhäntää omistavana voisin kertoa paljon tarinoita koirien viisaudesta.

Omat koirani aistivat ihimisen pahan mielen, kukin omalla tavallaan. Vanhin koira herkimmin kuin kaksi nuorempaa. Johtunee siitä, että on leimautunut minuun eniten ensimmäisenä koirana ja 'pitää huolta' emännästään. Jos hermoilen jotain tavallista enemmän, tulee koiraa tökkimään kuonollaan ja osoittamaan myötätuntoa. Jos itken, tullaan silmät siivoamaan (kyynelneste aiheuttaa jotain tuoksua, joka pitää siivota pois). Ja jos oikein harmittaa, tullaan 'halimaan'  smitten etutassut olkapäille ja siinä sitten yritetään ottaa selvää mikä on hätänä pienien lipaisujen kera(tuon 'halimisen' olen alun perin kyllä opettanut niille).

Ei siinä sitten kauaa harmita, kun lohduttajia riittää.  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #14 : 24.07.2008 08:57:46 »

Se on totta, koirat tukee ja elää mukana omistajan tunteissa  smitten
Huomaa jopa joskus, kun ei pidä jostakin ihmisestä kuinka koiralla saattaa olla karvat pystyssä tai jopa murista  Shocked Ja kun oikein rakastat, halit ja pussailet... HEI! MULLE KANS  2funny

Ihanaa vipinää sinulla kotona, Ippuska  smitten Ja kiva nähdä sinuakin  Kiss

Miulla on taas "vauvakuume"  Shocked viime kerrasta on taas 3v., kun vauva tuli taloon  Cheesy Kissanpentu ois suloinen ja ihastuttava ilopilleri  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: