Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinten hoitavat energiat!  (Luettu 16453 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 24.07.2008 09:10:52 »

Ja jos oikein harmittaa, tullaan 'halimaan'  smitten etutassut olkapäille ja siinä sitten yritetään ottaa selvää mikä on hätänä pienien lipaisujen kera(tuon 'halimisen' olen alun perin kyllä opettanut niille).

Min entinen koira osas tuon halimisen myös, olin opettanu.. Sen kuoleman jälkeen se on käynyt mun unissa haukkumassa jossain taustalla ja kun mä oon huutanu sitä niin se on aina vaan lähteny juoksemaan johonkin.. metsään, niitylle, tietä pitkin.. sillee huolettomasti. Sillon perjantaiyönä se tosin tuli mun uneen ja nukku mun vieressä. Voitte kuvitella millanen tunne olikin herätä yksin.

Nyt sun on hyvä olla ja sä oot vapaa, mamin vaan on niin kova ikävä.. Cry
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 24.07.2008 09:21:13 »

Voi Lionheart.  Smiley Smiley

Kirjoituksesi kosketti.  smitten

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 24.07.2008 12:23:51 »

Meidän edesmennyt kissa Kauko osasi halia myös.. Hän teki sen vain niin että hyppäsi keittiön penkille viereen istumaan ja siinä sitten vierekkäin oltiin, kylki kyljessä ja katseltiin päät kallellaan toisiamme silmiin rakastavasti.. Välillä hän oikein puski poskellaan olkavarteen.. Sitten hän tuli syliin jotta pääsi lähemmäs kasvoja, ja katsekontakti pysyi vahvana.. Lopulta hän laittoi tassut rintakehälleni tai olkapäilleni ja kosketteli nenällään kasvojani.. Siinä vaiheessa kyllä hän saattoi tassullakin vähän huitaista kasvoja, joten piti olla varovainen.. Smiley Mutta en ikinä unohda sitä ikään kuin "ihailevaa ja pyytettömästi hyväksyvää" ilmettä hänen silmissään, jotka tuikkivat vilpittömästi kuin pienet tähdet..

Äitini katseli aina haltioituneena vierestä näitä meidän kontaktejamme ja sanoi että huomaatko nyt miten Kauko ihailee sinua.. Grin Olikohan vähän mustis.. Grin

Kauko oli minun pikkuveljeni, mutta nyt hän on hän joka kehrää enkelten kielelläSmiley

Monet salaisuudet jaoin hänen kanssaan ja hän oli läsnä kaikissa tunteissani..
Minä olin ainoa kenet hän herätti öisin, joskus ihan vain leikkimään tai silitettäväksi.
Kannoin hänet usein keskellä yötä omaan petiinsä, lauloin nukkumattia matalalla ja pehmeällä äänellä ja mitä kauemmin lauloin, hänen kehräyksensä voimistui ja hän lopulta nukahti, vaikka olisi ollut pirteimmillään.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.07.2008 17:15:44 kirjoittanut Kaylee » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #18 : 24.07.2008 17:08:48 »

...

Ihanaa vipinää sinulla kotona, Ippuska  smitten Ja kiva nähdä sinuakin  Kiss

Miulla on taas "vauvakuume"  Shocked viime kerrasta on taas 3v., kun vauva tuli taloon  Cheesy Kissanpentu ois suloinen ja ihastuttava ilopilleri  smitten

Kiitos samoin Jaspis  Kiss

Vipinää riittää ja sitten niitä hyvinansaittuja huilihetkiä  Smiley

Onpa teillä kaikilla ihania muistoja ja kokemuksia lemmikeistänne  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 24.07.2008 17:46:14 »

Jestas kun on nättejä kissoja!  smitten

Minul oli se kulkukissa tässä sillon kerran vuorokauden yli ja sitten se hävis eikä oo enää näkyny.. Voiskin kissan hommata  :Smiley Ei oo koskaan omaa ollut.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 24.07.2008 18:01:26 »

Minäkin hommaan kissan sitten kun tilanteeni ja asumiseni on vakiintuneempaa sorttia.. Siihen voi mennä vuosi aikaa, mutta on se sen arvoista odottaa.  Smiley

Yhdyn ihailukuoroon: ihastuttavia otuksia kissasi, ippuska.  smitten

Sydämeni kehrää kissoille kyllä aina hyvin lämpimästi.  Smiley
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 24.07.2008 18:05:14 »

Voi pieniä Ippuskan kisuja  Smiley

Hauskaa, kun heillä on seuraa toisistaan.  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 24.07.2008 22:20:34 »

Voi miten ihania kisuja Ippuska.  smitten Meidän vanhimmalla kisulilla samanlainen väritys. Aika ihanaa ja selkeätä viestintää... Nimittäin juuri tässä näitä viestejänne lukiessani tuli nuorimmainen kisuleistani tuohon sohvan vierelle minua silmillään "tapittamaan" ja hyppäsi sitten tuohon ihan viereen hyrisemään, että juu kyllä meissä todellakin on niitä hoitavia energioita.  smitten Kiss
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #23 : 24.07.2008 23:29:59 »

ONHAN NIISSÄ - JA ITSEKIN OLETTE IHANIA  Kiss smitten

Ja onhan meillä vielä se pikkuruinen kääpiöhamsterikin, Hippu, joka tyynenä elelee omassa turvallisssa pesähäkissään, riittävän korkealla ja tavoittamattomissa  Grin 
Alkaa tosin olla jo vanha ukko, mutta katseensa on voimallinen  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 25.07.2008 13:12:05 »

Voi, Ihana Ippuska ja Kissasi! En tiennytkään että 'odotit'!

Hienoja energioita virtaa täällä, kun eläimistä kerrotte.

Tuosta HALAAMISESTA. Eemeli-kissa oli pienestä sen oppinut ja minunkin piti välillä mennä lattialle hieromaan päivä ja leualla hankamaan päälakea ja niskaa. Uskomattoman voimakas sellainen pieni pää, kun hän halailee.

Vanhempi kissa Iida oppi sen häneltä ja usein tuli halailemaan myös, varsinkin harjaamista pyytäessään.

Kissan halaukset antoivat aivan ihme hyvän olon!!!

Koirista ja heidän vainusta: Ystäväni herkkä koira alkoi haukkumaan 'ystävällisesti' tuossa miedän ulkoeteisessä ja häntä heilui hurjana. Kukaan ei ovesta tullut, raollaan oli. Ystäväni joka näkee aurat, totesi heti, että tähän eteiseen tuli 'haltija' aika suuri, ehkä tämän talon henkien 'johtaja'. Seisoi tovin kuulemma isona valona siinä koiran edessä. KOIRAKO NÄKEE SELLAISET?!

Sanoi ystäväni, että tuolla 'haltijalla' oli jotain asiaa, jota hänkään ei osaa lukea. Sanoi että nostaa Tarot-kortti. Nostinkin jumalatarkortin: Ilon jumalatar, joka kertoi, että toivoisi enemmän iloa elämääni. Totesin itsekin, että näin ihana paikka haltijoineen ja henkineen ja minulta ilo poissa (sairaudet vievät helposti ilon). Siis hyvä muistutus! Cheesy

Nyt on talo ollut täynnä iloisia ihmisiä, kun suku on kohdannut! Eiköhän hengetkin ole siitä tyytyväisiä!
Eräs sukulaismies rakensi Eemelille aivan upeat tikkaat hänen nukkumapaikalleen työkaluvajan yliselle! Kyllä varmaan kissa ihmettelee, kun ennen oli vaikea kiivetä kohtisuoraan pylvästä myöten.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #25 : 25.07.2008 13:46:41 »

Ihana Esmiralda  smitten   Aivan, sekin odotus palkittiin  Cheesy Kiss

Iida ja Eemeli, onpas suloiset nimet kissoillanne  Cheesy
Olipa jännä koira-kokemus teillä siellä - ja sattuikin olemaan "tietäjä" paikalla, ihanaa johdatusta!
Onhan se ilokin joskus tukkeessa ja padon takana, mutta luonnollisena voimana onneksi osaa padotkin murtaa, aikanaan  angel smitten smitten

SE on niin totta, että sairaudet ilon vievätkin, mutta ei sairaudetkaan ole tuleet jäädäkseen, kyllä elämän parantava ja uutta luova energia sellaisetkin voittaa, aikanaan...  angel

Laitan tänne lähipäivinä taas pari kivaa kisu-relax-kuvaa  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #26 : 27.07.2008 00:16:28 »

MUOKKAUS:

Unettoman yön jälkeen on vain pakko myöntää, että allergiaa tämä ON! Cry Olen ignoroinut nämä vähitellen lisäätyvät oireeni SEN TAKIA KOSKA kävin keväällä allergiatesteissä ( Brick-testissä) ja sen mukaan EN OLE allerginen kissoille mutta viimeyönä meni ihan tukkoon kurkunpääni, siis heti kun olin nukahtanut niin heräsin kutittavaan kuristukseen eikä ilma kulkenut suuntaan sikä toiseen ja sama toistui aina vaivuttuani uneen  Embarrassed Shocked Silmät ja nenä kutittavat kamalasti ja keuhkot ovat ihan tukossa, henkeä ahdistaa.

Nyt ON pakko luopua kisuista, ja onneksi lapseni on ymmärtäväinen (hänhän niitä halusikin) ja sanoi, että ottaa kisun kun muuttaa kotoa.
Olisi vain KIIRE saada heille uusi koti oloni takia, niin että jos Tampereella on ehdokas, voi laitta minulle yv:n!
 Cry Cry Cry
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 07:22:24 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 27.07.2008 09:57:09 »

Voi Ippuska miten ikävää  Embarrassed

Toivottavasti kisut löytyvät hyvin kodin pian  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #28 : 27.07.2008 10:18:01 »

smitten
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 27.07.2008 11:40:04 »

Voi Ippuska ja enemmän Voi Poikasi!

Mutta älkäähän huoliko! On muita eläimiä. Esim. Kilpikonna on hauska ja sen kautta avartuu maailman kuva tutkimaan vieraimpikin eläimiä. Muistan erään oppilaani, joka oli huisin spatiaalisesti (muoto, tilahahmotus ja yllätys; oppi heti valssin askeleet hyvin onnellisena) älykäs, muuta ei sitten paljoa ollutkaan, ja hän unelmoi jo pari vuotta kilpikonnaa, tutki kaikki tiedot siitä, ja sai sen!!!

Katselkaapa yhdessä eläinpuodissa! Tässä on opinpaikka pojalle alkaa ajattelemaan myös äidin eli lähimmäisensä hyvinvointia.  smitten

Näin ne eläimet avartavat, opettavat sitä lajia ymmärrystä, mikä loppujen lopuksi on tie onneen!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta