Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kauriiseen  (Luettu 32415 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
FatFan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 18.07.2008 20:01:44 »

Pluton siirtymisestä lopullisesti kauriiseen vuoden 2008 lopulla on netissä luettavissa melko synkkiä ennustuksia. Onko tosiaan niin, että kun Pluto on kauriissa alkaa tuho, tuiverrus ja lama? Miten tämä Pluton asetelma vaikuttaa yksilötasolla? Onko jotkut merkit paremmissa asemissa (maamerkit?)?

Pluto
tallennettu
FatFan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2008 21:03:23 »

No johan on. Aika paljon olen lukenut eri astrologien artikkeleita aiheesta (ulk ja kotim). Mistä tulkitset, että pluto 6. huoneessa sulle nuo vuosittaiset vaivat aiheuttaa?

Pluto
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #2 : 22.07.2008 11:40:50 »

Miten pystyy tarkastamaan missä pluto luuraa nyt omalla kartalla? vai pitäisikö tarkastella vain omaa syntymäkarttaa? Mulla menossa hankalat ajat, mennyt jo itseasiassa aika kauan huonosti, terveys, jaksaminen, murehtiminen, väsymys, talous jne... hiuksetkin alkaneet voimaan huonosti ja harvenemaan... *huoh* olen kyllä kokoajan ajatellut positiivisesti, asiat tulee muuttumaan, mutta olisi kiva tietää mistä mahdollisesti nämäkin asiat johtuvat, plutostako?! Mutta, että vielä huonompaan suuntaan oltaisiin menossa, loppuvuodesta...

Paistaa se aurinko vielä risukasaankin! *käsky* Undecided
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 11:44:39 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.07.2008 11:46:46 »

Repetiitti, Pluto on tällä hetkellä peruuttamassa Jousimiehen viimeisissä asteissa. Jos sinulla on syntymäkartalla  jotakin merkittävää MINKÄ TAHANSA MERKIN LOPUSSA TAI ALUSSA, niin Pluto tekee siihen nyt transiittia. Vahvimmin tuntuvat yleensä Pluton transiitit henkilökohtaisille planeetoille (Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus, Mars), AC-DC:lle, MC-IC:lle ja itselleen. Esim. Pluto neliö Pluto on aika tujakka transiitti, nimim. kokemusta on.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2008 12:13:41 »

Kiitos Lilli, mutta en osaa katsoa/jaksa ymmärtää... miten omalla kartalla se on, muuten kuin että tiedän että mun radixilla on pluto oppositio kuu ja venus. Mutta jos jaksat/haluat katsoa ja selventää niin tässä syntymätiedot, toki sun ei tarvitse!!!  Smiley mutta jos olet kiinnostunut niin, 16.4.1977 klo 20:05 tku.
Voin yrittää tutkia kuvioita itsekin, kunhan vaan olen pirteämpi. Nyt kuljen ainakin tänään aivot narikassa... 
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 22.07.2008 13:53:36 »

Repetiitti, Pluto on tehnyt viimeisen ohituksensa Auringolle viime vuoden lokakuussa ja nyt on meneillään transiitti AC-DC:lle. Senkin pitäisi olla ohitse tämän vuoden loppuun mennessä. Kummassakin tapauksessa oli tosin kyseessä "helpot" transiitit - kolmio Auringolle ja sekstiili AC:lle - jos nyt niin Pluton kohdalla voidaan edes sanoa.

Seuraava merkittävämpi Pluton transiitti syntymäkartallesi on tuloillaan n. vuonna 2011, jolloin kyseinen taivaankappale alkaa tehdä neliötä Kuullesi.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Atomi
Vieras
« Vastaus #6 : 22.07.2008 18:46:59 »

Vahvimmin tuntuvat yleensä Pluton transiitit henkilökohtaisille planeetoille (Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus, Mars), AC-DC:lle, MC-IC:lle ja itselleen.

Onko siis koko elämä remontissa lähikuukausina/vuosina, kun minulla Pluton yhtymä nyt  venus:een, kohtapuolin  mars:iin ja siitä ei mene kauan, kun vuorossa on  aurinko? Onneksi Pluto on hiiidaaas.  crazy2  Muita transiitteja en ole edes vielä tutkaillut....  Huh
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.07.2008 19:18:16 »

En tiedä, onko se hitaus mikään iloinen asia Plutosta puhuttaessa. Silloin kun se transiitti paukahtaa päälle, niin sitä "riemua" sitten kestääkin vuoden, pari.

Pluton yhtymä Venukselle voi tuoda sinkulle mukanaan ihmissuhteita Skorpionien tai plutonikkojen kanssa, seksuaalisuus voi olla erityisen intensiivistä ja tunteet pakottavia, omistavia ja mustasukkaisuuden värittämiä. Parisuhteessa elävät voivat olla kriisissä, salaisuuksia paljastuu, mutta en ihmettelisi raskausuutisiakaan tällaisen transiitin aikana. Raha-asiat voivat myös nousta tapetille. Esim. verotusasioita, lainoja, perintöjä, osakekauppaa tms. Ikävimmässä tapauksessa puhutaan vaikkapa vararikosta tai sosiaaliavustukseenturvautumisesta. Taiteellisen ihmisen luovuus voi saada synkkiä tai mustavalkoisia piirteitä.

Oman kokemukseni mukaan Pluto-Mars -transiitit ovat tuoneet mukanaan runsaasti riitoja eivätkä valtataistelut ainakaan Auringolle tulevan transiitin aikana hirveästi helpota.
tallennettu

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 28.07.2008 13:00:09 »

Mutta Islaja, sittenhän sillä on SYY! Jos se on Pluto kutosessa. Ensin ajattelin että  pluto aspect_sex venus on vain kivaa, mutta Pluto voi ottaa pois sen minkä tuo, tosin myös Jup sext Venus jatkuu, vitosessa. Eli tähtitaivaan puolesta itsellä voi tapahtua ties mitä.. koskas se lähtee kutosestasi?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #9 : 20.08.2008 14:45:03 »

Oman kokemukseni mukaan Pluto-Mars -transiitit ovat tuoneet mukanaan runsaasti riitoja eivätkä valtataistelut ainakaan Auringolle tulevan transiitin aikana hirveästi helpota.

:Smiley  Noh, mulla on synt. kartalla "kiltti ja ihana" aspekti  pluto aspect_squ mars - vaikka yleensä tyydyn vain mököttämään, niin sitten, kun räjähtää, niin sitten lentää huonekalut seinään ja (pahaa) tekstiä tulee suusta kuin luoteja konekiväärin piipusta  knuppel2  Meikäläisen ongelma onkin tuo liian räjähtävä temperamentti ja olen kuullut, että monet miespuoleiset hiukan pelkäävät mua juurikin tuon arvaamattoman temperamentin takia..  angel

Noh, asiaan, oli vaan pakko takertua tuohon Pluto-Mars-aspektiin, kun mua se seuraa koko elämäni ajan.. Tällä hetkellä mulla on meneillään  pluto aspect_sex pluto -transiitti, joka jatkuu tuonne lokakuun loppupuolelle asti. Pluto siellä ilmeisesti peruuttelee ja vaihtaa kohta suuntaa. Ja tällä hetkellä Pluto sijaitsee mulla 11. huoneessa, jos on vielä jouskarin puolella - olen huomannut, että kavereiden merkitys on muuttunut kummasti viime aikoina ja tällä hetkellä aika on kulunut juuri kaverisuhteita hoidettaessa.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Atomi
Vieras
« Vastaus #10 : 22.08.2008 19:39:42 »

Pluto ei ole vielä edes kauriissa ja tämä päivä on ollut yhtä h****tiä. Vieläkö Pluto tästä elämästä tekee hullumman? Ja pitkäksi aikaa....  Sad
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #11 : 22.08.2008 20:29:23 »

Pakko kommentoida tuohon mc82  pluto aspect_squ mars...
Minulla on samainen aspekti (tosin löyhänä orbi 10 astetta) itselläni rx kartalla ja olen myös sellainen mököttäjä, mutta sitten kun keittää yli niin kyllä saa astiat kyytiä ja kukaan ei uskalla olla lähelläkään. En ole aikaisemmin riehunut niin pahasti kuin mitä viime kuunpimennyksen aikaan kun tuo samainen neliö oli vielä taivaalla ja Pluto tietysti vielä  jousimies
 buck2

Kuvittelin, että elämäni helpottaisi  saturnus aspect_squ jälkeen ja onhan se tavallaan helpottanutkin, mutta kun musta on tullu ihan psykoottinen viime aikoina.  crazy2 Toisaalta ihan maanis-depressiivinen.
 idiot2 Jos tämä on tätä vuoden loppuun asti niin...  tickedoff knuppel2 uglystupid2

Tuntuu että se Pluto heittelee nyt alitajusesti jotain kumma pelkoja ja muistoja ja jotain ahdistuksia ja kipeitä tunteita ja vaikka ties mitä kehiin.  Cry

Taitaa Jousimiehillä ja Kauriilla olla nyt aika kireet tunnelmat... sanoisinko... puuh.
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 09.09.2008 21:56:20 »

Nyt se taas alkoi... nimittäin pluto sekstiili venus. Edellisellä transiitilla koti (venus 4. huone) tyhjeni täysin, tytär muutti kotoa pois, miesystävän kanssa juttu päättyi, kissa kuoli...Kauhulla odotan mitä nyt tapahtuu. Onko kenellään edes hitunen positiivisia kokemuksia tästä transiitista?
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 11.09.2008 16:12:00 »

Sekstiili on erään tulkinnan mukaan myös palkkio tai suosionosoitus, jos vain huomaa sen. Jos edellinen pluton transiitti on ollut vaikea ja kaikki kertomasi jutut ovat kestetty selviytyjän suoralla selällä, niin 'kulman takana odottaa jokin tai joku'.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #14 : 28.09.2008 03:44:35 »

Hip hei. Piakkoin alkaa Pluton sekstiili auringolle.
Riemun aikaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: