Mun kartalla on kokonainen stellium komerossa
sekä
. Mun kartalla merkkejä, jotka ei osu mihinkään huoneen kärjelle
ja
piti googlata lisää linkkejä tähän aiheeseen ja tuli todella mielenkiintoisia näkökulmia. Komerossa oleva planeetta käyttäytyy vähän kuin se olisi 12. huoneessa tai sitten perääntyvä. Se ei saa jotenkin täyttä voimaansa käyttöön. Monessa mainittiin, että nämä komerossa olevat planeetat on hyvin raskaita tekijöitä kartalla, alitajuisesti ja sitä ei ehkä edes tiedosta miten raskaita ne on. Voi pojat, noiden komeroiden kanssa olen elänyt melkein 40 vuotta niin voin sanoa, että aikamoista kyytiä on ollut. Onneksi minulla on
joka on ollut tuon
komeron avain. Lisäksi tr.
myllersi nuorempana tuon koko huoneen läpi, että kyllä sitä komeroa raivattiin ja pöyhittiin ihan huolella. Huh huh. Kieltämättä nyt kun ajattelee, niin tulee vähän sellanen olo, että joo, olipas se aika rankkaa.
Mutta se mikä oli mielenkiintoista ja itselleni uusi ajatus niin komerossa oleva planeetta ilmaisee sen huoneen kärjellä olevaa merkkiä, jossa on, koska se oma energia on tavallaan jumissa. Ilmankos itse olen aina kokenut
hyvin vahvasti. Olen itse asiassa ajatellut, että se liittyy siihen kun olen syntynyt siinä merkkien taitteessa, vaikka oikeasti se onkin johtunut tuosta komerosta.
Mutta mutta, tuo toinen komero. Siitä en ole ihan varma, sen avain taitaa olla edelleen vähän hukassa.
5. huoneessa, jonka kärjessä on
hallitsija on 6. huoneen komerossa
samoin huoneen kärjen hallitsija
. Eli tämä luovuus juttu on varmaan se mihin jatkossa etsin avaimia...
Jännää miten tätäkin on katsonut kartaltaan monta kertaa, mutta sitten se kokonaan unohtuu... Kiitos kun nostitte tätä aihetta esille.