Pitänee kurvaista vielä täälläkin vastailemassa.
Ensinäkin tuosta regressiosta.Jeps,kyllä siinä pelkonsa kohtaa,mutta itse olen käyttänyt sitä vain uteliaisuuttani silloin kuin siihen oli vielä tarve.Ja huomasin miksi reagoin eri asioihin voimakkaammin kuin toisin.
Yhteys tuli sieltä.Myös miksi jotkut maat vetävät puoleensa enemmän kuin toiset ja monta muuta asiaa.
Ehkä reagoin vastaukseesi voimakkaasti siksi,että tuo pelon peikko iski.
Tosissani säikähdin että joudun käymään taas läpi kuukausia kestävän raskaan masennuksen,sillä ne oireet olivat sinä päivänä voimakkaasti pinnassa.
Sitä ei voi ymmärtää kuin ihminen joka on masennuksesta selvinnyt.
Kirkasvalolamput eivät auta minua,sillä luontoihmisenä millään lampulla ei saa tuoksuja,värejä,kesään kuuluvia eläimiä ym elämäänsä.
Muutto ulkomaille?
Ensinnäkin en nyt halua muuttaa mihinkään,koska rakastan kyllä suomen kevättä ja kesää.Vieläpä syksyäkin,mutta tämä kuoleman aika kammottaa.Kun puun oksat harottavat kuin luurangon kädet.
Mutta sille ei todellakaan voi mitään,kuten KIDE tuolla ilmaisikin.
Ja kyllä!Minä voisin karhun lailla myös nukkua talviunia,eikä tarvitse herättää joulunakaan.
Ehkä luonnon kuoleminen muistuttaa myös siitä että monet läheiseni ovat kuolleet joulun alla.Molemmat vanhempani esim.
Joku tuossa sanoi kun keskustelimme tästä asiasta,että kokee tämän ajan uuden syntymänä,monet taas kuolemana.Näin se vain on ja onhan siihen tietysti sopeuduttava,mutta Intian Aurovilleen olen kyllä kovasti menossa,jos yläkerta pyyntöihini vastaa.
Juu ja DIMMA.
Kiitos tuosta näkemyksestä.