Kaikki ihmiset voivat olla (ja ovatkin) parantajia, rakkaudellinen ajatus riittää! Tekniikoita ei tavitse osata, vilpitön, puhdas ja myötätuntoinen ajatus ja tunne toista ihmistä kohtaan riittää parantamaan ja nostamaan värähtelytaajuutta!
Tämä on kyllä täysin totta! Uskon, että jokainen kykenee käsillä hoitamiseen, ainakin jonkin verran! Tässä(kään) ei ole mitään mystistä.
Usein näkee ihmisten pitävän käsiään sen paikan päällä mihin sattuu. Äidit pitävät lapsiaan sylissä ja kipu helpottuu. Hyvä ystävä koskettaa sopivalla hetkellä ja kehon läpi kulkee rauhoittava virta.
Viime kesänä ystävä ei meinannut saada henkeä, ja helpotin hänen hengitystään käsilläni. Ystävä kertoi, että se auttoi ja minä ajattelin että hän kuvitteli kaiken. Kun työskentelin lasten kanssa ja kurkku oli niin kipeä etten kyennyt korottamaan ääntäni, meluava lapsilauma rauhoittui kun kävin koskettamassa jokaista kädelläni. Ihmettelin että mitä hullua, nää on hiljaa nyt. Käytiin saunassa erään puolitutun kanssa jännittävä keskustelu ja saunan jälkeen hän valitteli, että jaloilla on kylmä. Asetin molemmat käteni jalkapohjan molemminpuolin ja säikähdin kun hän hihkui "älä polta mun jalkoja!!"
Muunmuassa näiden kokemusten rohkaisemana olen lähtenyt kokeilemaan kiputilojen hoitamista käsilläni. Joskus onnistun, joskus en. Lievän hammassäryn saan itseltäni kaikkoamaan, pääkivun toisinaan, lihaskivut lähtee energialla, itikanpistot lakkaa kutiamasta. Haluaisin kovasti tietää, miten tätä taitoa kehittää, kun se minulla selkeästi aluillaan on. Kertokaa jos tiedätte!
Moni hoitokokemus on onnistunut, mutta tänään huomasin, että hoidin ystävääni omaa energiaani kuluttaen ja näinhän se ei saisi mennä, vaan hoitajan pitäisi toimia kanavana. Ystävälläni oli kova pääkipu ja asetin toisen käteni siihen kohtaan missä koski. Tunsin selkeästi hänen kipuenergiansa kädessäni, kun pidin kättä pidempään, alkoi energiaväreily. Tämä ei siis missään vaiheessa tuntunut fyysisenä kipuna. Ystävä kertoi, että hän tunsi kädestäni lähtevän energiaväreilyn, joka lähti kulkeutumaan päästä myös olkapäihin ja eteenpäin. Kun otin käteni pois, tunsin hullua väsymystä ja tajusin, että nyt kulutin tietämättäni myös omia voimiani! Nukuin tämän jälkeen kaksi tuntia ja nyt olo on normaali.