Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käsillä parannus ?  (Luettu 18438 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« : 25.07.2008 20:38:20 »

Luin tuossa muutama päivä sitten lehdestä ilmoituksen käsillä parantajasta, kuulemma tosi kokenut (20 vuoden kokemuksella) sun muuta. Alla oli lista hoidoista, joihin kuuluivat myös ihottumat.  Huh Ihmettelenpäs vaan, että miten se on mahdollista. Ihottumassa vikahan on lähinnä perimässä/geeneissä. Kyllähän sitä stressiä ja ahdistusta sekä muita energialatauksia voidaan parantaa, tosin silloinhan vika on lähinnä henkinen. Minä en oikein ymmärrä näistä jutuista mitään.. Kaikennäköisiä hoitoja on niin monia.  crazy2

Mitä kaikkea nyt ylipäätän voi käsillä parantaa?
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 16:29:09 kirjoittanut Eileithyia » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2009 14:28:09 »

Opiskeluaikoina kaverini äiti oli käsilläparantaja. Hän oli parantanut mm syövän. Aluksi minulla oli tavattoman vaikea uskoa koko asiaa kun tuntuu ettei lääketiedekkään aina osaa sitä parantaa. Lopulta minun oli vain  pakko uskoa. Tunne siitä että se on totta tuntui hassulta ja yliluonnolliselta.

Huone jossa tätä käsilläparantamista tapahtui oli todellakin henkinen, parantajan huone. Huoneessa oli paljon enkelienkuvia ja kuva Jumalastamme.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2009 20:24:25 »

Ei ole sairautta tai vaivaa mitä ei pystyisi parantamaan, jopa luuta pystyy luomaan sinne missä luuta tarvitaan. Paraneminen kuitenkin riippuu parannettavasta itsestään. Oikeastaan ei voi suoraan puhua parantamisesta, vaan pikemminkin tietynlaisen energisen "tilan" luomisesta jossa parannettava saa itse mahdollisuuden käynnistää paranemisprosessin.

Parantamistekniikoita on valtavasti, kaikissa tavoissa on kuitenkin kysymys siitä että parannettavalle luodaan otollinen mahdollisuus parantaa itse itsensä.

Usein eri tekniikoissa toimitaan kanavana, jossa parannettava saa kanavan kautta korkeasti värähtelevää energiaa aurakenttäänsä, parannettava käyttää energian hyväkseen ja paraneminen tapahtuu jos hetki on otollinen, jos sielullinen sunnitelma sallii paranemisen yms. Moni asia vaikuttaa. Vaikka välitöntä paranemista ei aina tapahtuisikaan niin yleensä hoito vähintään käynnistää prosessin henkisellä tasolla joka loppuun vietynä johtaa paranemiseen. Usein vaivat voivat olla varastoituneena tosi syvälle solutasolla ja saattaa vaatia jonkin verran tunnetason purkutyötä ja oivalluksia jotta paraneminen pääsee alkuun.

Kaikki ihmiset voivat olla (ja ovatkin) parantajia, rakkaudellinen ajatus riittää! Tekniikoita ei tavitse osata, vilpitön, puhdas ja myötätuntoinen ajatus ja tunne toista ihmistä kohtaan riittää parantamaan ja nostamaan värähtelytaajuutta!  smitten

t.Free

tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 05.09.2012 20:06:16 »

Kaikki ihmiset voivat olla (ja ovatkin) parantajia, rakkaudellinen ajatus riittää! Tekniikoita ei tavitse osata, vilpitön, puhdas ja myötätuntoinen ajatus ja tunne toista ihmistä kohtaan riittää parantamaan ja nostamaan värähtelytaajuutta!
Tämä on kyllä täysin totta! Uskon, että jokainen kykenee käsillä hoitamiseen, ainakin jonkin verran! Tässä(kään) ei ole mitään mystistä.

Usein näkee ihmisten pitävän käsiään sen paikan päällä mihin sattuu. Äidit pitävät lapsiaan sylissä ja kipu helpottuu. Hyvä ystävä koskettaa sopivalla hetkellä ja kehon läpi kulkee rauhoittava virta.

Viime kesänä ystävä ei meinannut saada henkeä, ja helpotin hänen hengitystään käsilläni. Ystävä kertoi, että se auttoi ja minä ajattelin että hän kuvitteli kaiken. Kun työskentelin lasten kanssa ja kurkku oli niin kipeä etten kyennyt korottamaan ääntäni, meluava lapsilauma rauhoittui kun kävin koskettamassa jokaista kädelläni. Ihmettelin että mitä hullua, nää on hiljaa nyt. Käytiin saunassa erään puolitutun kanssa jännittävä keskustelu ja saunan jälkeen hän valitteli, että jaloilla on kylmä. Asetin molemmat käteni jalkapohjan molemminpuolin ja säikähdin kun hän hihkui "älä polta mun jalkoja!!" Cheesy

Muunmuassa näiden kokemusten rohkaisemana olen lähtenyt kokeilemaan kiputilojen hoitamista käsilläni. Joskus onnistun, joskus en. Lievän hammassäryn saan itseltäni kaikkoamaan, pääkivun toisinaan, lihaskivut lähtee energialla, itikanpistot lakkaa kutiamasta. Haluaisin kovasti tietää, miten tätä taitoa kehittää, kun se minulla selkeästi aluillaan on. Kertokaa jos tiedätte!

Moni hoitokokemus on onnistunut, mutta tänään huomasin, että hoidin ystävääni omaa energiaani kuluttaen ja näinhän se ei saisi mennä, vaan hoitajan pitäisi toimia kanavana. Ystävälläni oli kova pääkipu ja asetin toisen käteni siihen kohtaan missä koski. Tunsin selkeästi hänen kipuenergiansa kädessäni, kun pidin kättä pidempään, alkoi energiaväreily. Tämä ei siis missään vaiheessa tuntunut fyysisenä kipuna. Ystävä kertoi, että hän tunsi kädestäni lähtevän energiaväreilyn, joka lähti kulkeutumaan päästä myös olkapäihin ja eteenpäin. Kun otin käteni pois, tunsin hullua väsymystä ja tajusin, että nyt kulutin tietämättäni myös omia voimiani! Nukuin tämän jälkeen kaksi tuntia ja nyt olo on normaali.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2012 16:05:41 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 06.09.2012 11:17:44 »

Haluaisin puhua tässä vähän terminologiasta:

Yksikään energiahoitaja itseni mukaan lukien - käsillä se homma yleensä tehdään - jonka tunnen ei koskaan sano parantavansa, kaikki sanovat hoitavansa.

Homman juju on nimittäin se, että hoitaja antaa energiaa jolla hoidettavan kroppa itse parantaa itsensä. Käsillä ei paranneta, niillä hoidetaan.

Itse välttäisin jokaista joka puhuu parantamisesta, kun kerran valinnanvaraa on. Hoitaja tarvitsee riittävästi nöyryyttä ymmärtääkseen, että hän vain välittää energiaa ja se joka varsinaisesti parantaa on hoidettavan oma keho.

Ilmaisia energiahoitoja saa pääkaupunkiseudulla noin 3 kertaa kuukaudessa, joka toinen tiistai ja kuukauden viimeisenä keskiviikkona, googlatkaa Kaariporttiystävät/Helsingin ryhmä ja Valonkantajat.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Rosa1408
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 14.03.2013 13:16:22 »

Tunnen erään ihmisen jolla on taito seisauttaa veri, siis hyvänä elkeenä. eli jos vaikka tulee haava josta tulee kamalasti verta niin hän sanoo mielessään tietyt lauseet ja verta lakkaa tulemasta!  Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 14.03.2013 15:47:19 »

Ekl. kantsiiko olla niin virallinen..Käsillä ei paranneta, niillä hoidetaan. :Smiley
Eikö se Jeesuskin ollut  Mestari parantaja.. Wink   Cheesy Cheesy

tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 14.03.2013 16:23:51 »

Tuli mieleen tuohon ihottuman parantamiseen, että energiakehon parantaminen voi auttaa tähän. Tosin itse mietin sen niin että esim allergiat tulevat usein ihmisen omista "kokemuksista"  (pienenä koira puree sinua, saat siitä traumallisen muiston ja tämän jälkeen oletkin koirille allerginen) Muistot jäävät omaan energiakehoon ja kun ne saadaan käsiteltyä erilaisin keinoin (itse tai jonkun avaulla) allergia katoaa..Samalla tavalla voi hoitaa niin fyysisiä kuin henkisiä vaivoja..kuten pelkoja  Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 15.03.2013 09:19:11 »

Ekl. kantsiiko olla niin virallinen..Käsillä ei paranneta, niillä hoidetaan. :Smiley
Eikö se Jeesuskin ollut  Mestari parantaja.. Wink   Cheesy Cheesy

Tässä yhteydessä on mielestäni ihan samantekevää, kumpaa termiä käytetään,
ainakin niin kauan kun tuo energian siirtyminen on tieteellisesti todistamatta.

Muoks: toisaalta saattaa eklen tapauksessa olla kyse sen kauttarantaisesta
myöntämisestä, että kyse on lähinnä plasebo-vaiktuksesta??

(Yksi meikäläisen kohdalla tapahtunut muutos 21.12.2012 jälkeen näyttää olevan
se, että olen näköjään tullut sangen skeptiseksi kaikenlaista "huuhaata" kohtaan.
Kenties se, että lakkasin tshiigaamasta Kaunareita suunnilleen vuoden vaihteessa,
kertoo jostain dramaattisesta muutoksesta psyykessäni tai psyykkeessäni. Täytynee
kuitenkin olla ruudun ääressä huhtikuun alussa, kun Ron-Ridge poistuu sarjasta!)
« Viimeksi muokattu: 15.03.2013 09:24:49 kirjoittanut sideman » tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 15.03.2013 14:54:32 »

En tarkoittanut että kaikki allergiat niin syntyisi Cheesy mutta itselläni on ollut tiettyjä asioita jotka aihheuttavat ei niin mieluisia reaktioita/kiputiloja..ja tällä tavoin olen saanut apua  smitten ei haittaa onko totta vai psyykkaanko alitajuntaa  Cheesy toiminut kuitenkin  angel
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 17.03.2013 13:18:45 »

Eikö se Jeesuskin ollut  Mestari parantaja.. Wink   Cheesy Cheesy

Sananvalinnalla on valtava merkitys, koska sanat ovat magiaa, ne ovat mielemme ohjelmointikieli ja me luojajumalat vaikutamme asioihin ihan vain silläkin minkä sanan valitsemme silloin kun on useita vaihtoehtoja.

Parantaminen sisältää sen, että se joka parantaa aiheuttaa paranemisen.

Hoitaminen ei sisällä tätä ja se on tärkeää, koska minun maailmankatsomuksessani hoidettavan keho parantaa itse itsensä ja hoitaja vain antaa energiaa auttamaan tätä parantamistapahtumaa. Se että kokee hoitavansa on myös vähemmän persoonakeskeistä ja nöyrempää - siten vähemmän egoa ruokkivaa - kuin se, että kokisi parantavansa. Sanamagia voi tässä asiassa tällä tavoin pönkittää turhaan egoa, jos ajattelee että parantaa, sen sijaa että ajattelisi auttavansa toista parantamaan itsensä.

Ellet näe eroa näissä kahdessa, en voi auttaa.

(P.S. Jeesusta ei kannata tarjoilla minulle kastamattomalle pakanalle, panteistiselle shamaanille, joka on sitä mieltä, että Jesse oli vain yksi ihan tavallinen ihminen joka on syytön ympärilleen myöhemmin rakennettuun patriarkaaliseen henkilökulttiin.   Grin  Jeesuskin vain hoisi ei parantanut, näin minä uskon. Hänellä vain oli niin ylivertainen kyky kanavoida sitä hoitoa hoidettaviinsa, että heidän kehonsa paransivat itsensä suit sait, ihmeenomaisesti. Ja tätä Jesse yritti kertoa meille: Olemme KAIKKI jumalan poikia ja tyttäriä ja jos saisimme kunnon kontaktin korkeampaan minäämme pystyisimme kaikki samaan kuin hän.)
« Viimeksi muokattu: 17.03.2013 13:29:44 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 17.03.2013 13:20:39 »

Tässä yhteydessä on mielestäni ihan samantekevää, kumpaa termiä käytetään,
ainakin niin kauan kun tuo energian siirtyminen on tieteellisesti todistamatta.

Muoks: toisaalta saattaa eklen tapauksessa olla kyse sen kauttarantaisesta
myöntämisestä, että kyse on lähinnä plasebo-vaiktuksesta??

Sideman: Ole hyvä ja lue allekirjoitukseni uudelleen ja mietiskele sitä. Jos et ymmärtänyt sitä, kysy. Pohdi sitten uudelleen kuinka hyvää käytöstä on pakottaa tekstiini rivienväliin-tulkintoja nyt, kun varoitus niitä kohtaan on luettavissa jokaikisestä viestistäni.

Parantamisen ja hoitamisen eron tärkeydestä semantiikan kannalta voit lukea edellisestä viestistäni.

tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 17.03.2013 14:09:52 »

(P.S. Jeesusta ei kannata tarjoilla minulle kastamattomalle pakanalle, panteistiselle shamaanille, joka on sitä mieltä, että Jesse oli vain yksi ihan tavallinen ihminen joka on syytön ympärilleen myöhemmin rakennettuun patriarkaaliseen henkilökulttiin.   Grin  Jeesuskin vain hoisi ei parantanut, näin minä uskon. Hänellä vain oli niin ylivertainen kyky kanavoida sitä hoitoa hoidettaviinsa, että heidän kehonsa paransivat itsensä suit sait, ihmeenomaisesti. Ja tätä Jesse yritti kertoa meille: Olemme KAIKKI jumalan poikia ja tyttäriä ja jos saisimme kunnon kontaktin korkeampaan minäämme pystyisimme kaikki samaan kuin hän.)
« Viimeksi muokattu: tänään kello 13:29:44 kirjoittanut Eklektikko »    Il

No mitä tuo sun kastamattomuus ynm.Jeesukseen ns. viittaa. coolsmiley
No MITEN se Mestari paransi itsensä..kerro.. Wink haluan kuulla..tai lukea. Cheesy Grin
Mikä se on tuo korkeampi minä..ja miten se voi saaha..kääntyäkkö vai. Smiley

Niin ja mites se tuo kaukohoito toimii..kuka se hoitaa ihmisiä sun mielestä coolsmiley
Muistaakseni et ole vastannut  Wink :Smiley

« Viimeksi muokattu: 17.03.2013 16:08:15 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 18.03.2013 09:10:40 »

Unelmassa: Minä asetan kyseenalaiseksi jopa Jeesuksen olemassaolon historiallisena henkilönä, saati sitten jonain patriarkaalisen miespuolisen partajumalan poikana. JOS hän nyt oli edes olemassa, pätee minun maailmankatsomuksessani häneen ne asiat mitä aiemmassa viestissäni sanoin hoitamisesta.  Voi aivan hyvin olal olla, että  koko Jeesusjuttu on kooste useista samaan aikaan alueella eläneistä saarnaajista.  Jeesuksen ja Joulupukin painoarvo on minulle suhteellisen samaa tasoa, sen vuoksi mikään argumentti ei oikein ole minulle relevantti, jos se on Jeesuksella höystetty.

Ihan kohteliaisuuttani kristittyjä kohtaan jätin tämän laittamatta edelliseen viestiini, mutta kun nyt aloit kyselemään, niin sen vuoksi kerron.

tallennettu

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 18.03.2013 10:20:20 »

Olen samaa mieltä että sanoilla on merkityksensä ja saa aivan uudenlaiset merkitykset siihen mihin se liitetään. Mitä Jesseen tulee niin koen että hän on voimavarana meidän kollektiossa ja jos joku on päässyt tähän voimavaraan kiinni ja kykenee tuomaan näitä energioita muille, niin sehän on hienoa!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: