Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käsillä parannus ?  (Luettu 18404 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15 : 18.03.2013 11:08:39 »

Ekl. no joo...annetaan olla nuo haukkumiset. ynm. Huh Mut et sinä voi..voi kaikkea tietää..näköjään.. Wink

Joten lopetan tähän.. Wink :Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.03.2013 12:41:35 »

Ekl. no joo...annetaan olla nuo haukkumiset. ynm. Huh Mut et sinä voi..voi kaikkea tietää..näköjään.. Wink

Kuka on haukkunut ketä?  Shocked Shocked Shocked

Minä vastasin kysymykseesi rehellisesti, siinä kaikki. Enkä muuten ole väittänyt tietäväni yhtään mitään, saati sitten kaikkea: Huomasithan että käytin sanaparia 'minun maailmankatsomuksessani.' Käytin sitä juurikin tehdäkseni selväksi, että tämä nyt on minun juttuni, samalla tavoin kuin kristinusko/Jeesus on jonkun muun juttu.

(Tiedän tasan tarkkaan miltä homoista tuntuu heteronormatiivisessa maailmassa: Samalta tuntuu pakanasta kristillisnormatiivisessa maailmassa: Saa olla uskomatta Jesseen, kunhan ei tee siitä mitään numeroa ja jättää reagoimatta Jeesus-tuputukseen - jos siihen reagoi niin heti tulee kakkaa niskaan. Jeesuksen tarjoilu ilman että edes kysyy onko toinen kristitty ei ole yhtään sen parempaa tai huonompaa käytöstä kuin sekään, että kertoo ei-uskovansa Jeesukseen ja sen vuoksi Jeesus-perusteltujen kommenttien olevan täysin yhtä relevantteja kuin Joulupukki-perusteltujen. Pointti on että minulle molemmat ovat fiktiivisiä hahmoja. Valitettavasti tämä foorumi on näköjään ihan yhtä kristillisnormatiivinen kuin koko yhteiskuntammekin...)
« Viimeksi muokattu: 18.03.2013 13:38:28 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #17 : 18.03.2013 14:01:25 »

Kuka on haukkunut ketä?  Shocked Shocked Shocked

Minä vastasin kysymykseesi rehellisesti, siinä kaikki. Enkä muuten ole väittänyt tietäväni yhtään mitään, saati sitten kaikkea: Huomasithan että käytin sanaparia 'minun maailmankatsomuksessani.' Käytin sitä juurikin tehdäkseni selväksi, että tämä nyt on minun juttuni, samalla tavoin kuin kristinusko/Jeesus on jonkun muun juttu.

(Tiedän tasan tarkkaan miltä homoista tuntuu heteronormatiivisessa maailmassa: Samalta tuntuu pakanasta kristillisnormatiivisessa maailmassa: Saa olla uskomatta Jesseen, kunhan ei tee siitä mitään numeroa ja jättää reagoimatta Jeesus-tuputukseen - jos siihen reagoi niin heti tulee kakkaa niskaan. Jeesuksen tarjoilu ilman että edes kysyy onko toinen kristitty ei ole yhtään sen parempaa tai huonompaa käytöstä kuin sekään, että kertoo ei-uskovansa Jeesukseen ja sen vuoksi Jeesus-perusteltujen kommenttien olevan täysin yhtä relevantteja kuin Joulupukki-perusteltujen. Pointti on että minulle molemmat ovat fiktiivisiä hahmoja. Valitettavasti tämä foorumi on näköjään ihan yhtä kristillisnormatiivinen kuin koko yhteiskuntammekin...)

Ekl. älä kiidy..jokainen saa uskoa mihin lystää.. Wink
Mut nyt tää oli viim.kommentti tähän.. Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 18.03.2013 14:08:35 »

Ekl. älä kiidy..jokainen saa uskoa mihin lystää.. Wink
Mut nyt tää oli viim.kommentti tähän.. Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Shocked Shocked Shocked
Onko pakko projisoida olemattomia tunteita toisen teksteihin?
En kiihtynyt yhtään, vaan kirjoitin tekstini täysin rauhallisessa mielentilassa. Jos olisin kiihtynyt, olisin laittanut vaikka tällaisen hymiön:  knuppel2
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #19 : 18.03.2013 14:13:51 »

Mutta rakas Ekl. jos mä uskon M.Jeesukseen..niin mä uskon ja sillä siisti. smitten smitten
Nyt lopetan tään kinastelun.. :Smiley Lips Sealed Lips Sealed
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 18.03.2013 14:20:27 »

MIten sinun uskosi Jeesukseen liittyy siihen, että  totuudenvastaisesti väitit minun kiihtyneen?

(Joo, paree lopettaa, kun et edes ymmärrä että puhun kiihtymisväitteestä, enkä jessestä...)
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 18.03.2013 14:29:11 »

MIten sinun uskosi Jeesukseen liittyy siihen, että  totuudenvastaisesti väitit minun kiihtyneen?

(Joo, paree lopettaa, kun et edes ymmärrä että puhun kiihtymisväitteestä, enkä jessestä...)

Ekle, ei millään pahalla, mutta kumman voimakkaasti tuot mieleen kontrollifriikin transgender-tuttavani...   :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 18.03.2013 14:41:35 »

Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin heitä jotka eivät usko Jeesukseen eikä koe kristinuskoa itselleen läheiseksi. Varmasti ymmärrätte sen efektin minkä tuon Jeesukseen uskominen tuo tullessaan. Hieman samanlainen juttu kun tuolla huumori osastolla oleva muotiblogi. Sanon tämän nyt huumorilla koska henkimaailmassa on niin paljon muitakin arvokkaita auttajia. Hieman taitaa tuo Jeesus olla näissä henkisissä piireissä sellainen egon pönkittäjä ja hieno juttu jos kanavoi tai on tuntenut Jeesusta tai hänen läsnäoloaan Wink
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 18.03.2013 14:44:55 »

Ekle, ei millään pahalla, mutta kumman voimakkaasti tuot mieleen kontrollifriikin transgender-tuttavani...   :Smiley

Se ettei hyväksy toisten virheellisiä väitteitä omista tunteistaan - eli projektioita - ei suinkaan ole kontrollifriikkiyttä, se on toimintahäiriöisen käyttäytymisen vastustamista. Joka on itse asiassa lähinnä harrastus: Minä annan heti pikakarman, kun sellaisia väitteitä esitetään minusta, siinä toivossa että ihminen ehkä huomaisi että saattaa mennä pieleen ja jättäisi moisen tekemättä jollekulle muulle myöhemmin.

Allekirjoitustekstin merkkimäärä on rajoitettu, valitettavasti. Ellei olisi, sinne olisin laittanut myöskin maininnan, että teksteihini ei kannata projisoida niitä tunteita sen enempää kuin rivienvälimerkityksiäkään, ovat yleensä sen 100% väärässä nekin.
tallennettu

sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 18.03.2013 14:50:52 »

Allekirjoitustekstin merkkimäärä on rajoitettu, valitettavasti. Ellei olisi, sinne olisin laittanut myöskin maininnan, että teksteihini ei kannata projisoida niitä tunteita sen enempää kuin rivienvälimerkityksiäkään, ovat yleensä sen 100% väärässä nekin.

Okei, mutta käsittääkseni matematiikka on ainoa kieli, jolla voi kirjoittaa täysin yksiselitteisiä "väittämiä"...  Huh
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 18.03.2013 14:55:47 »

Kyllä minä ymmärrän ihan hyvin heitä jotka eivät usko Jeesukseen eikä koe kristinuskoa itselleen läheiseksi. Varmasti ymmärrätte sen efektin minkä tuon Jeesukseen uskominen tuo tullessaan. Hieman samanlainen juttu kun tuolla huumori osastolla oleva muotiblogi. Sanon tämän nyt huumorilla koska henkimaailmassa on niin paljon muitakin arvokkaita auttajia. Hieman taitaa tuo Jeesus olla näissä henkisissä piireissä sellainen egon pönkittäjä ja hieno juttu jos kanavoi tai on tuntenut Jeesusta tai hänen läsnäoloaan Wink

No juu varmast on henkimaailmassa paljon muitakin auttajia, en kyl oo sitä koskaa väittänykkään. Wink
Ja ei tarvii olla kristinuskoinen, jos uskoo Jeesukseen. Eikä egon pönkityskään ole kysessä...ett se ois joku hieno juttu..
Mut nyt mulla jää tämä kirj..tähän. :Smiley
  tää oli kolmas kerta..ja se oli viimmeinen. Cheesy Cheesy
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 18.03.2013 15:31:39 »

En tarkoittanut sinua unelmassa henkilökohtaisesti vaan huomion noin yleensä  Smiley
Jeesus on varmasti monelle todella läheinen ja rakas ja hyvä niin mutta henkimaailmassa kaikki pitävät kaikkia ihan yhtä rakkaina ja jokaiselle on joku auttaja ja uskonto juuri oikea  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 28.03.2013 11:46:50 »

Päivää pitkästä aikaa!
Kopioin omilta PARANTAJAsivuiltani osan tekstistä, sivun otsikko on Sanasta parantaja. Vain omia mietteitäni, NIIIIIN nöyränä ja NIIIIN pienenä pipertäjänä osallistun ihmeiden tapahtumiseen. Parantaja-nimikkeen käytöllä ei minun kohdallani ole egon pönkittämisestä kyse. Mutta vältelkää minua niinkuin Ekl tekee, koska olen PARANTAJAAAAAAAAAA!

"Siis parantaja? Parantajana toimiminen tarkoittaa, että toimin kanavana parantavalle energialle, voimalle. En siis itse varsinaisesti ole parantaja vaan välittäjä. Kaikki parantajan työtä tekevät tietävät olevansa vain välikappaleita, mutta selvennettäköön sekin nyt tässä.

Kun ihminen sairastuu tai vammautuu, on kehossa syntynyt epätasapaino ja energiatukoksia. Normaalitilanteessa viisas, terve keho korjaa itsensä kaikilla tasoilla. Joskus tarvitaan hetkellistä, ulkopuolista apua, jotta kehon omat paranemisprosessit pääsevät toimimaan.

Välittämäni voima ei varsinaisesti ole mitään ulkopuolista, vaan se on meissä jokaisessa oleva, valitettavasti usein uinuva elämänvoima. Voit kutsua sitä haluamallasi nimellä, esimerkiksi korkein voima, korkein tietoisuus, alkulähde, pyhä informaatio, Jumala, alkukipinä, valo tms. Nimellä ei ole väliä, nimi on aina rajoittava, ihmisen tapa yrittää hahmottaa hahmotonta. Ehkä KAIKKEUS on hyvä? Kysymys on meissä kaikissa olevasta syvimmästä olemuksesta. Ihminen on ensisijaisesti henkinen olento, jolla on fyysisiä kokemuksia tässä elämässä."

Ja tämmöstäkin "tein" 2,5 vuotta täällä. http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=30011.0

Ja täällä hoitokokemuksia: http://mysoulbody.yolasite.com/hoitokokemuksia.php

Valoa vaan kaikille!
Sami
« Viimeksi muokattu: 28.03.2013 12:12:12 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 28.03.2013 13:15:49 »

Grin Cheesy
Enhän minä sinua välttele, kun en käy maksullisissa hoidoissa (kävin sivujasi vilkaisemassa) muutenkaan, saan nimittäin halutessani hoitoja ilmaiseksi ihan kättä-päälle menetelmällä ja tarvittaessa tuntemiltani ihmisiltä myös etähoitona.

Nettisivujesi ja sieltä näkyvän runsaan lehdistössä esiintymisesi perusteella voisin ihan vain henkilökohtaisena mielipiteenäni sanoa, ettei sinun egoasi tarvitse enää parantaja-nimityksellä pönkittää, koska se on muutenkin jo riittävän roteva.  Wink

Tosin voi olla kyse myös siitä, että julkisuudella edistät vain liiketoimintaasi, onhan jokainen lehtiartikkeli ilmainen mainos maksullisille hoidoille. (En silti epäile hoitojesi tehokkuutta, saattavat hyvinkin tehota.)
tallennettu

hevosmies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 28.03.2013 15:12:17 »

Autsauts! Mun sialuun sattu kun Eklektikon ego kutsui mun egoa rotevaksi! Kipukipuaijaijai! Viestin sisältö ei muuten muutu vaikka laittaa perään hymiön.
Oikeessa olet siinä että se on tietenkin myynninedistämistä mutta sen päätarkoitus on tehdä energiahoidoista hyväksyttävämpää ja normaalia, yrittää poistaa ihmisten pelkoa ja rohkaista heitä kokeilemaan. Mulla on jotenkin sellainen missio että haluan löytää oikeita sanoja asian kuvaamiseen. Aina kun on lehtijuttu ollut olen suhtautunut niihin ristiriitaisesti ja aina muistutan itseäni että asiasta vaan pitää puhua. Ilmaista se ei ole, koska monia ovia sulkeutuu ja saa havahtumattomien ihmisten keskuudessa hullun maineen, muta eihän se haittaa kun seisoo sanojensa ja tekojensa takana.
Mutta juuri tällaisten ketjussa aikaisemmin olleiden väittelyjen takia ei huvita foorumeille kirjoitella eikä edes lukea. Katselin yksityisviestejä ja katoan taas avaruuteen. Wiuuuh! Sinne lensi! Goodbye!
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: