Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 03.08.2008 09:39:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 12.08.2008 13:52:11 » |
|
Härkämieheen kyllä mielelläni tutustuisin lähemmin, voisi olla oikein hauskaa yhdessä vain 1 yö härkämiehen kanssa voi kestää ikuisuuden (toivottavasti tein itseni jo aikaisemmin selville tämä siis EI ollut iskuyritys härkämiehille kunhan muistelin... ) Siis what- mitä eikö tää ollutkaan parinhakupalsta, ja minä niin toivoin ei vaiskaan, nyt kyllä härkämies kiinnostaisi vielä enemmän. Kumma juttu, etten ole yhdenkään kanssa heilastellut aina vaan niitä leijonia tunkee eteen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Laksmi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 22.08.2008 20:17:04 » |
|
Härkä. Ihmeellinen tyyppi. Eräs härkämies joi hitaasti itsensä hengiltä. Hänen äitinsäkin on härkä ja on jo yli 90-vuotias... Härkätätini on vaipunut íhmeelliseen mielikuvitusmaailmaan. Eräs härkämiestuttava on varsin ihastuttava mutta täysin deeku. On kuulemma ollut koko elämänsä työkyvytön, henkisten onkelmien takia. Mutta maailman kiltein ja ihanin tyyppi. Ja kuinkas minulle käy? Tunnistan itseni kaikesta mitä edellä on sanottu häristä,paitsi mitä tulee rakkauselämään. Se onkin ollut yhtä niin kauan kun voi muistaa. Työelämässä menee loistavasti, terveyttä ja vahvutta piisaa. Olen sellainen luonnonlapsi ja varmasti syntynyt väärällä aikakaudella tai väärään paikkaan? Minulla muuten ON todettu lievä masennus. Joten eivät härät selviä mielisairauksista pelkän aurinkomerkin voimalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rhonda
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 19.09.2008 13:09:05 » |
|
Moikkelis doikkelis härjät Kylläpä oli hyvä juttu tuo analyysi, tuota materia- ja raha-hommaa en allekirjoita, kova oon paiskimaan töitä, mutta se taas johtuu korkeasta työmoraalista. Löytäiskö kukaan tuollaista samaa tulkintaa saksankielisenä? Oma kielitaitoni ei ihan riitä saksankielisten horoskooppisivustojen lukemiseen, tiedä minkä tyyppisen kuvauksen vahingossa erehtyisin sieltä kaivamaan, kääk!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
punatulkku
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #19 : 28.09.2008 14:37:18 » |
|
moni on sanonu mulle et oon tyypillinen härkä mut jostain kumman syystä mulla tuntuu vieläki olevan kuu merkilleni tyypilliset vaaleenpunaiset rillit silmillä...heh...haluisko joku joka jaksaisi ja ehtisi kertoo ns mielikuvan musta merkkieni perusteella?? Aurinko härkä, nouseva kauris ja kuu kalat..
|
|
|
tallennettu
|
nouseva kauris aurinko härkä kuu kalat merkurius härässä venus kaksosissa mars neitsyessä
|
|
|
tsinnia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #20 : 01.10.2008 16:26:56 » |
|
Minä en aina ihan tunnista itseäni näistä härän kuvauksista. En ole hidas, hiljainen enkä pidättyväinen, vaan päinvastoin nopea liikkeissäni ja seurallinen. Puhun paljon (ja kovaa) ja pidän ihmisten seurasta. Luonnonläheinen kyllä olen, ja jääräpää Osaisiko joku tulkita, mistä nämä epähärkämäiset piirteet johtuvat? Olen kuu-Neitsyt ja nouseva Kauris. Merkuriuksenikin on Härässä.
|
|
|
tallennettu
|
Tsinnia
|
|
|
tsinnia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #21 : 01.10.2008 16:46:17 » |
|
Mielenkiintoista! En ole yhtään perehtynyt...hmmm...pitäisi varmaan kun noin hyvin osuu
|
|
|
tallennettu
|
Tsinnia
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #22 : 01.10.2008 16:57:18 » |
|
ois ollu paree ku en oiskaan tullu tänne mitään lukemaan.. isä on aurinko härkä ja veljeni myös, veli vielä nousujousimies. voin kertoa, että meillon aina hauskaa.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #23 : 01.10.2008 20:49:45 » |
|
Olin Ranskassa mina harka, ystavani myos harka ja yksi kauris-melkein pissattiin housuihin-ja vain nauramisesta-siis 10 paivaa kylla vatsalihakset kiinteytyi-wauts-lisaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 25.10.2008 11:00:10 » |
|
Olin Ranskassa mina harka, ystavani myos harka ja yksi kauris-melkein pissattiin housuihin-ja vain nauramisesta-siis 10 paivaa kylla vatsalihakset kiinteytyi-wauts-lisaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Viper Venus
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 14.03.2010 20:19:47 » |
|
Itselleni Härkänä korostuu vuosien kuluessa luonnon läheisyys ja hyvinvointi entistäkin enemmän. Metsä, järven (tai meren) rannat, puistot, niityt, kukkaset...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko Härkä *Nousu Rapu *Kuu Neitsyt *Merkurius Oinas *Venus Oinas *Mars Oinas
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #26 : 14.03.2010 23:57:49 » |
|
Minulla kanssa on luonto tullut yha tarkeemmaksi-suorastaan palvon luontoa. Muita harkamaisia piirteita loytyy paljonkin-olen suorastaan tullut patalaiskaksi ja suostun tekemaan vain sellaista hommaa mika minua kiinnostaa-mutta silloin teen tyoni todella kunnolla ja olen hyvin harkamaisesti valmis lohoamaan auringossa aamusta iltaan. Olen ja Kuten huomaatte, olen valmis myontamaan myos mustat puolet itsestani
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #27 : 15.03.2010 07:00:15 » |
|
Minulla toinen stelliumi, ... Ja parhaat puolet siis tästäkin olen napsinut.. Ei, vaan kai sitä on välillä uppiniskainenkin kun jotain saa päähänsä.. Ja siis elämästä pitää nauttia kaikilla aisteilla, tottakai. Voihan se olla että löydän itsestäni enemmän tuota vanhetessa... Painun kesämökille kuopsuttamaan multaa kunhan lapset lentävät pesästä.
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
vasalisa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #28 : 15.03.2010 14:43:20 » |
|
Saas nähdä miten tripla-Härkä (Aurinko, nouseva ja Merkurius) David Beckhamin akilles-leikkaus onnistuu... Härkä-poweria hänelle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 15.03.2010 22:02:37 » |
|
Itselleni Härkänä korostuu vuosien kuluessa luonnon läheisyys ja hyvinvointi entistäkin enemmän. Metsä, järven (tai meren) rannat, puistot, niityt, kukkaset...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|