Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua  (Luettu 4442 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
vsl
Vieras
« : 27.07.2008 14:57:19 »

Täältä voi varmaan kysellä auttajilta?
Miten työ rintamat näyttää minulle?Löydänkö paremman työpaikan kun nyt?
Miten suhteeni vanhempiini?Näkyykö milloin vahempani arvostavat minua?
Miten meidän taloudellinen tilanne näyttää?Horoskoopit sanoo aina ettei minulla ole mahdollisuuksia mihinkään?Milloin minun elämäni alkaa "sujua"?
Kiitos etukäteen Hänelle joke viitsii vastata huom!en tunne näitä korttien tarkoituksia jos saan sellaisen selkeän ennustuksen kiitos paljon.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2008 17:37:34 »

Minäpä nostelen tähän kortteja, kun minulla on tarotvaihde päällä ja vapaata aikaa Grin
Kortit tulevat järjestyksessä työ, suhde vanhempiin, talous ja viimeisenä tärkein eli milloin elo alkaa sujua. Kaikki ongelmathan kumpuavat siitä, ettet koe elosi sujuvan.
Muistutan vielä, että taroteilla on tapana antaa neuvo siitä, miten tulisi toimia jotta elo olisi onnellista ennemminkin kuin sanoen, että käy näin tai noin. Vastuu siirtyy aina kortin saajalle, sillä valmista tietä ei ole. Meidän täytyy kävellä kohti haluamiamme päämääriä itse! Wink

MIEKKOJEN SEITSIKKO – TURHAUTUMINEN
Käänteisenä
Avainsanat: Kuu Vesimiehessä, lannistuminen, epätoivo, epävakaisuus, olemassaolon pelko, negatiiviset odotukset

Kuusi pientä miekkaa osoittavat selkeyttä symboloivaa isoa miekkaa kohti. Ne ovat vahingoittaneet sitä ja siksi iso miekka on menettänyt voimaansa ja kestävyyttänsä. Pienemmät miekat, joiden kunkin kahvassa on planeettasymboli, kuvaavat selvää menestystä estäviä pessimistisiä ajatuksia. Keskellä olevan miekan päissä olevat kuu ja aurinko, alitajunta ja tietoisuus, ovat vaihtaneet paikkaa. Synkät alitajuiset odotukset samentavat näkemyksesi. Suuri levottomuus valtaa mielen, vaikka todellisuudessa kaikki sujuu täydellisen hyvin.
Kuuden pienemmän miekan lannistavat vaikutukset voidaan selittää seuraavasti:
Neptunus: Kaikki on kuin jonkin kalvon tai harson peitossa – en vain tiedä mitä todella haluan.
Venus: Mutta se on aivan liian hyvää ollakseen totta.
Mars: Minulla ei ole siihen tarvittavaa aikaa eikä energiaa. Olen jo liian vanha.
Jupiter: Aivan liian paljon hyvää samalla kertaa. En mitenkään pysty kestämään niin paljon menestystä.
Merkurius: Mutta en mitenkään osaa ilmaista sitä niin kuin pitäisi.
Saturnus: Siitä on aivan liian paljon vaivaa ja se kestää liian kauan.
Nämä kirjaimellisesti tuhoavat ajatukset on otettava vakavasti. Todellisuus on jotakuinkin erilainen kuin sinun nykyinen käsityksesi siitä. Pian voit jo nauraa epäilyksellesi.
Päätelmä: Peloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Herää jo näkemään, mitä todella tapahtuu!
Kysymykset: Millä elämäsi alueilla kutistat itsesi rajoittuneiden käsitysten vuoksi? Millaisia rajoittuneet uskomukset ovat?
Ehdotus: Ota uusi kortti ja esitä kysymys ”Miltä elämä näyttää, kun luovun epäilyksistäni?” (nostan tuon tarvittaessa – AthaMaarit Huom-)
Vahvistus: Minulla on kaikki, mitä tarvitsen saavuttaakseni sen, mitä kaikkein eniten kaipaan.

Vaikka kortti tuli käänteisenä se puhuttelee sinua myös oikeinpäin - millälailla rajoitat ja alistat itseäsi työelämässäsi? Tai uskossasi työhön? Käänteisenä kortti kertoo, että olet tekemässä oikeaa päätöstä töiden vaihtamisen suhteen, koska nykyisessä työssä asiat eivät vain toimi. Olisi sulaa hulluutta jäädä sinne kitumaan. Kortti haluaa muistuttaa, että tärkeintä mitä voit tehdä saadaksesi haluamanlaisesi työpaikan on A) tietää mitä haluaa B) uskoa siihen, että sen saa ennen pitkää ja C) olla luopumatta toivosta. Maailmankaikkeudessa vallitsee laki, että saamme sen mitä haluamme, jos vain uskomme siihen. Olemme kuin jättiläismagneetteja, jotka vetävät puoleensa samankaltaisia asioita. Jos keskitymme ikäviin asioihin niin niitähän sitten riittää ihan vaivaksi asti! Olen kuullut hienon sanonnan "Et koskaan saa tarpeeksi sitä, mitä ET halua". Tämä siksi, että keskitymme aina valittamaan, suremaan ja huolehtimaan sen sijaan, että odottaisimme lapsen suurella uskolla ja innostuksella parempaa tulevaisuutta.
Jatka siis uuden työpaikan etsimistä hyvillä mielin! Muista, että lopputulos ei ole totaalisesti tähtiin kirjoitetty, vaan sinulla on oman kohtalosi avaimet käsissäsi.Suosittelen lämmöllä tutustumaan Henkimaailman osiossa olevaan ketjuun, jossa puhutaan Aarrekartan teosta! Se auttaa saavuttamaan unelmia ja on hauskaa!

MIEKKOJEN KYMPPI – TUHO
Käänteisenä
Avainsanat: Aurinko ja Kuu Kaksosissa, mielipuolisuuden pelko, särkynyt sydän, kasaantuneen vihan synnyttämän tuhoavan energian pelko, negatiivinen ajattelu

Kortin yhdeksän miekkaa kohdistavat joka suunnalta yhtä aikaa ylivoimaisen hyökkäävän voimansa kymmenenteen miekkaan tuhoten sen täydellisesti. Kymmenennessä miekassa on auringon ja sydämen vertauskuvat.
Tämä kortti symboloi jatkuvan negatiivisen ajattelun synnyttämää tuhoavaa voimaa. Kortti kuvaa mielipuolisuutta, ihmisen hämmentyneiden ajatusten sekasortoa. Viimeisetkin elämän ilon rippeet (aurinko) sekä rakkaus itseä ja muita kohtaan kuin myös itse olemassaolo (sydän) ovat vaarassa joutua tämän negatiivisuuden uhreiksi. Kielteisyys hajottaa ja tuhoaa sielun pyrkimyksen kohti tasapainoa ja harmoniaa.
Tilanne on uhka myös ulkoisille puitteillesi. Siitä saattaa aiheutua rahallista tappiota tai omaisuuden menettämistä.
Päätelmät: Ensimmäinen askel on, että tiedostat mielenvikaisuuden ja tuhon pelkosi. Seuraava askel on, että ymmärrät sen negatiivisen energian, joka piilee pelkosi takana. Jos haluat, voit voittaa tuon pelon tiedostamalla sen.
Kysymykset: Mitä pelkäät eniten? Millaiselta elämäsi täydellinen tuhoutuminen näyttäisi?
Ehdotus: Kun kerran olet tajunnut, mitä pelkäät, muotoile oma vahvistuksesi pelkojesi poistamiseksi. Käytä ainoastaan positiivisia ilmaisuja auttaaksesi ”ohjelmoimaan” itse uudestaan
Vahvistus: Houkuttelen elämääni myönteisiä asioitta ja ihmisiä. Toivotan ne täydestä sydämestäni tervetulleiksi.

Sanoisin, että vanhempasi arvostavat sinua vasta sitten, kun suhtaudut itsekin heihin positiivisesti. Kun suhtautuu toisiin positiivisesti ei välitä siitä, mitä he meistä ajattelevat. Minulla itselläni ei ole minkäänlaista suhdetta omaan isääni, mutta kun olen päästänyt irti siitä toiveesta, että hän koskaan arvostaisi minua edes hitusen, en tunne enää kiveä sydämelläni. Minulle on aivan sama arvostaako hän minua vai ei. Minä olen minä ja hän on hän, eikä minun onnellisuuteni riipu hänen ajatuksistaan. Kaksi eri sielua jotka tässä elämässä esittävät isän ja tyttären roolia. Ei muuta. Sielun tasolla hän ei ole isäni enkä minä ole hänen tyttärensä. Me vain olemme. Kenties menneessä elämässä roolimme ovatkin olleet päinvastaiset tai jotain ihan muuta: sisko-veli, veli-veli, sisko-sisko, äiti-isä, äiti-poika, isä-poika, pomo-alainen, vanki-vangitsija, kauppias-asiakas jne jne jne.
Omat ajatukset ovat avainasemassa mitä tulee tähänkin asiaan. Ajattele vanhemmistasi posiitiivisesti tai jos et pysty siihen, yritä saavuttaa sellainen tila, jossa he vain ovat aiheuttamatta sinulle mitään tuntemuksia. Sellainen positiivisen seesteinen tila. Silloin suhdekin paranee, kun sen henkiset kahleet hellittävät.

MALJOJEN KAKKONEN – RAKKAUS
Avainsanat: Venus Ravussa, vastaanottava rakkaus, onnelliset suhteet, tunteiden vaihto

Jos rakastat itseäsi, muutkin pitävät sinua viehättävänä. Vastaanottavainen asenteesi itseäsi kohtaan valmistaa sinua antautumaan täydellisesti jollekin toiselle. Syvällinen tunteiden vaihto, ylitsevuotavan rakkauden antaminen ja vastaanottaminen, tulee mahdolliseksi. Liitto on täydellisessä tasapainossa, mitä toistensa ympärille kietoutuneet kalat symboloivatkin. Kaksi mudasta nousevaa lootuksenkukkaa ovat kukassa. Maljat ovat täynnä, ylitsevuotavia ja kuvaavat näin ylitsevuotavien tunteiden rikkautta. Tämä on täydellisen ilon ja hiljaisen hurmioitumisen kuvaus.
Vesi on tyyni, taivas kirkas ja sininen. Syvä ilo valtaa tunteet ja uudistumisen voima pääsee läpi. Sininen taivas kuvaa ajatusten selkeyttä ja vapautta. Rakkauden silmin katsottuna maailma näyttää muuttuneen.
Päätelmät: Valmiutesi vastaanottaa rakkautta tekee sinusta puoleensavetävän. Antaudu itsellesi, muille ihmisille, elämälle!
Kysymys: Keiden kanssa ja millaisessa ympäristössä voit tällä hetkellä jakaa rakkauttasi?
Ehdotus: Kiinnitä huomiota tällä hetkellä osaksesi tulevaan rakkauteen. Pysy avoimena ja anna rakkauden tulla syvälle sisällesi.
Vahvistus: En voi tehdä muuta kuin nauttia siitä, mitä elämä tarjoaa. Olen nyt valmis vastaanottamaan elämääni rakkaussuhteet, jotka tyydyttävät minua.

Raha on energiaa, samaa olemassaoloa mitä mekin. Mistä olemassaolo sitten kostuu? Energiasta, jota kutsutaan yleensä nimellä Rakkaus. Kun meillä on kyky vetää rakkautta puoleemme, rahakin tulee luoksemme. Edelleen muistutan, että emme koskaan lakkaa saamasta sitä mihin keskittämme ajatuksemme ja uskomme. Jos uskomme, ettei ole rahaa sitä ei sitten ole. Olen itsekin kasvanut köyhässä perheessä, jossa raha oli kaiken pahan alku ja juuri. Opettelen edelleen rahan negatiivisesta ajattelusta pois, mutta olen huomannut, että kun suhtautuu rahaan positiivisesti ja käyttää sitä asioihin, joista nauttii ja uskoo, että se raha, jota tarvitsee, järjestyy ennen pitkää, se myös järjestyy! Elelin tässä justiinsa 2 kuukautta ilman tulojen tuloja ja silti sitä rahaa vaan tupsahteli jostain, kun tarvitsin. Sain maksettua vuokrani ja laskuni ja ruokaakin riitti ja pyydettyä lainarahaa minulla oli vain 50 euroa. Nyt pidän yllä positiivista ajatusta siitä, että saa rahat jostain taivaalta muuttooni ja bussikorttiin, joka maksaa melkein 100 euroa.

SAUVOJEN PRINSSI
Avainsanat: Tulen ilmaelementti, kiihkeys, kukoistava rakkaus, intuitiivinen luovuus, pois pimeydestä, valoon

Prinssi istuu levällään liekehtivissä vaunuissa, jotka vierivät nopeasti eteenpäin. Taustalla näkyvät muutamat tummat pilkut viittaavat taakse jäävään pimeyteen. Hän antaa itsestään päättäväisen, avoimen ja vapaan vaikutelman. Prinssi on alasti, mikä tarkoittaa, ettei hänen tarvitse kätkeä tai suojella itseään. Hänen oikeassa kädessään on Feeniksin valtikka, joka symboloi valtaa ja energiaa. Pioneerin tavoin hän valloittaa uusia elämänalueita. Tätä symboloivat hänen jalkansa, joiden asento muistuttaa numeroa 4. Hänen sydämensä avautuu ja hän näkee maailman uusin silmin.
Sauvojen Prinssissä henkilöityy intuitiivisen luovuuden hallitsija, mitä symboloi liekeissä näkyvä vihreä väri.  Kaikki aistit ovat virittäytyneet niin, että niitä voidaan käyttää luovuuteen. Hän luottaa omaan intuitioonsa ja yllättää toiset omaperäisillä ajatuksilla ja ratkaisuilla. Mikään ei voi estää tai rajoittaa Prinssin luovuuden virtausta. Vaunuissa loimuava tuli pitää hänet liikkeellä.
Antautumalla rakkaudelle Prinssi nousee itsensä yläpuolelle. Tätä symboloi hänen rintansa päällä oleva lootuksenkukka. Feeniks-linnun höyhenistä tehdyt siivet nostavat häntä ja antavat hänelle mahdollisuuden katsoa maailmaa korkeammalta. Sauvojen Prinssin on kiehtovan nuoruuden, ylitsevuotavan energian ja elämänilon kuvaus. Hänen ajatuksensa ovat rohkeita ja uskaliaita, täynnä luovaa voimaa. Tätä kuvaa hänen yläpuolellaan oleva siivekäs leijona. Hänen luottamuksensa omiin havaintoihinsa vapauttaa hänet liikkumaan ajatuksissaan ja teoissaan aikaisempien rajoitusten tuolle puolen.
Prinssi on täysin valmis kohtaamaan elämän koetukset ja haasteet. Prinssin suurin oppiläksy on kuitenkin se, että hänen luja tahtonsa voi auttaa häntä saavuttamaan päämäärän ainoastaan silloin, kun se on yhdenmukainen Kaikkeuden tahdon kanssa.
Päätelmät Sinulla on kaikki, mitä tarvitset! Älä anna minkään pidätellä itseäsi! Älä anna vauhtisi hidastua! Elämä on valmis ottamaan sinut vastaan! Luota omiin rajattomiin luoviin kykyihisi!
Kysymys: Mitä haasteita elämässäsi on tällä hetkellä?
Ehdotus: Levitä käsivartesi ja hengitä syvään sydämeesi.
Vahvistus: Rakastan elämää ja elämä rakastaa minua.

Mitäpä minä tätä korttia edes tulkkaamaan, sehän puhuu puolestaan! Grin Elä samoin kuin kortin Prinssi, niin elämä alkaa rullata!
tallennettu
vsl
Vieras
« Vastaus #2 : 27.07.2008 17:51:27 »

Tuhannet kiitokset Sinulle Smiley
Kuinka osuitkin oikeaan asiassa,sitä vaan kun ei itse huomaa sitä kaikkea hyvää mitä itsellä on.
Märehtii vaan vanhoja ja murehtii turhasta!
Kiitos sinulle,voinhan kuitenkin joskus sinulta vielä kysellä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 27.07.2008 17:55:27 »

Toki voi kysellä! Minullahan on oma ketjukin tässä Selvänäön osastolla, eli sinne vaan sitten kysymystä, jos jokin painaa mieltä. Sillälailla vastauksen saa parhaiten. Oikein kinkkisissä ja henk.koht. tilanteissa minulle voi laittaa myös yksityisviestin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: