Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä tämä on?  (Luettu 2899 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
vsl
Vieras
« : 27.07.2008 20:31:03 »

Iltaa kaikille,nyt kun minulla on mahdollisuus kirjoitella laitan useamman viestin.
En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta kerron tai kysyn kuitenkin.
Minulle on sattunut näitä "kokemuksia"useampia.
Yöllä tulee tunne etten voi tai pysty liikkumaan taistelen vastaan mutta en pysty.
Tiedostan että ympärilläni tapahtuu "jotakin".Minulle tehdään jotkin kokeita tms.
Välillä minua palelee kamalasti,joskun olen korkealla ilmassa.
Kerran olen jopa purrun "joltakin"käden poikki,tuo maistui märältä pahvilta.
Kerran tunsin olevani leikkaussalissa tai vastaavassa kaikki äänet kaikui hyvin.
Nyt nuo tuntemukset ovat harvenneet tuskin edes muistan milloin.
Olen jopa suutuspäissäni jupissut miksi minulle tehdään tällaista enkä saa mitään korvausta....
Miltä tämä kuulostaa vai olenko jotenkin omituinen? buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2008 20:33:52 »

Vaikka tämä ei kuulu ihmissuhdeosioon, niin mainitsen että kuvauksesi kuulostaa alienien toiminnalta.. voinet pyytää suojelusta, ettei tällaista tapahtuisi. Näin on kuvattu abduktioita. Ja jos olet negatiivien kanssa tekemisissä, ne eivät lupaa kysele. Siispä, pyydä korkeimman ja enkelien suojelusta, mikäli tässä rikotaan vapaata tahtoasi. Ja kaunista kesäiltaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
vsl
Vieras
« Vastaus #2 : 27.07.2008 20:39:12 »

 Niin huomasin liian myöhään kirjoittaneeni väärälle sivustolle anteeksi kaikille.
 Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: