Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka paljon tunnistat itsessäsi vastamerkkiäsi?  (Luettu 16875 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 29.07.2008 11:29:49 »

Olen pistänyt merkille, että yllättävänkin usein ihmiset muistuttavat Aurinkonsa vastamerkkiä. Esim. vaikka itse Kaksonen olenkin, niin minussa on runsaasti Jousimieheen liitettäviä ominaisuuksia - tällaisia ovat vaikkapa lapsuuden hevoshulluus, korkea koulutus, pitkät matkat, asumiset ulkomailla, seikkailunhalu, sekä kiinnostus kulttuuriin ja filosofioihin.

Jostain syystä erityisesti monet Neitsyet näyttävät omaavan kaikki Kalamaiset paheet, mm. hillittömän juopottelun, läheisriiippuvuuden, itsetuhoisuuden, siivottomuuden yms. Esimerkkeinä tällaisista Neitsyistä vaikkapa Amy Winehouse ja Irwin Goodman. Näissä tapauksissa se Aurinko-Neitsyt lienee enemmän elämän päämäärä kuin sisäänrakennettu ominaisuus.

Olen tavannut myös erittäin kunnianhimoisia työnarkomaani-Rapuja ja paljon tunteista puhuvia Kauriita.

Ovatko muut tehneet vastaavanlaisia havaintoja itsestään tai muista?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 29.07.2008 12:18:02 »

Olen  :aurinko:härkä, ja tunnen itsessäni myös vastamerkkiäni skorpparia, ja tämä on tullut

esille nyt vanhempana esim. rohkeutena, varmoina otteina,ja uskallan kokouksissa

nostaa "kissan"pöydälle. 20-30:nä ei olisi tullut mieleenkään, olisin varmaan saanut paniikkikohtauksen.

Sekin vaikuttaa, että minulla skorppari 12 h, lähellä AC:tä.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 29.07.2008 13:59:38 »

Joo, minä olen semmoinen romanttinen hössöttäjä, varsin tunneihminen pohjimmiltani. Eli kyllä se Rapu aika paljon näkyy.

Toisaalta taas kun se on nousu- ja  kuu-merkki niin näkyy joka tapauksessa.

Mutta mielenkiintoisen ajatuksen heitit, Lilli.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.07.2008 14:43:00 »

Njoo, jos Kuu on Auringon vastamerkissä, niin on varmaan vaikea sanoa, mikä ominaisuus tulee mistäkin...

Itselläni Jousimiehessä ei ole mitään muuta kuin 6. huoneen kärki, eikä Jupiterkaan ole mitenkään näyttävästi sijoittunut kartalla. 9. huone on niin ikään tyhjä.

Kuuhan minulla on Härässä, mutta kyllä tuo tunne-elämä tuntuu olevan niin Skorpionia, niin Skorpionia. Tosin vahva Pluto, Kuun alasolmu Skorpionissa ja Skorpioni hallitsevana merkkinä antavat varmasti oman leimansa asiaan.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 29.07.2008 15:41:22 »

Minullakin näkyy Vaakaa persoonassa, en sitten tosin tiedä miten paljon siitä on selitettävissä Vaa´alla ja miten paljon kartan muilla tekijöillä.

Kuten nyt varmasti suurin osa tietää, taiteilijan vikaa minusta löytyy (Vaaka), tosin olen kuullut, että kartallani osuu Skorpioni tukemaan taiteellisuutta niin, ettei Vaa´alle ominainen estetiikan rakastaminen näy kovinkaan vaakamaisesti. Eli ei, en siis pidä kukkaiskuvista, eteerisistä enkelikuvista tai perinteisistä maisemista (joita minulle aina yritetään tyrkyttää piirrettäväksi Grin). Mieltymyksiini kuuluu vahvan luonnosmainen/rosoinen viiva ja hiukan keskeneräinen olemus. Odotan kuollakseni innosta Poison Mind-nimistä sarjakuvaa (Kuva 1, Kuva 2), jonka pitäisi saapua Suomeen lähiviikkoina. Sopivasti skorpionimaiseen taideluonteeseen sarjakuvaan kuuluu sotilaallista ja eroottista teemaa, tosin taiteen nimissä minulle on aivan sama, onko kyseessä mies-nainen, nainen-nainen vai mies-mies teema. Mies-Mies teemasta saan tosin eniten apua omiin piirroksiin. Sinänsä siis ilmeisen häveliäs Vaaka ei vaikuta, vaikka en sitten olekaan Oinasmainen pukki, vaan kaukana siitä Cheesy Cheesy

Haluan kuitenkin harmoniaa ja tasapainoa ympärilleni. Vaikka sitten kuuntelisi miten kaaoottista musiikkia tai katsoisi kaaottista elokuvaa tahansa, sen kaaoksen täytyy olla harmoniassa itsensä kanssa, muuten en pidä siitä tippaakaan. Jos rumpu soittaa kirkkaan hopeista väriä, basso salmiakin mustaa ja laulu on siinä välissä sähkökitaroiden kanssa vivahtamassa myrkynvihreää ja siniseen, meikäläinen näkee punaista tuosta epäharmoniasta! Ja ihan sama kaikessa musiikissa, puhutaanpa sitten rockista, R´n´B:stä, flamencosta, trancesta tai purkkapoikapopista. En ole ikinä voinut sietää kappaletta "Mistä tunnet sä ystävän", koska sen kaunis teema on totaalisen epäharmoniassa kappaleen väreihin.

Myös tavaroilla on oma paikkansa, esimerkiksi astioiden täytyy olla tietyillä kohdin kaapeissa, muuten se häiritsee minua kamalasti. Tuo on varmaan Vaaka-piirre, sillä minulla ei ole Neitsyttä kartalla. ....Tosin minulla on aina tuon harmonian vastapainoksi asunnossa jokin kohta - yleensä sohva ja sen edessä oleva pöytä - jossa on kaikki ihan levällään. Cheesy Levällään oleville tavaroillekin on omat paikkansa. Esimerkiksi ikkunalaudalla olevien patsaiden ja kynttilöiden keskuudessa ei ole koskaan mitään ylimääräistä, kuten ei kirjahyllyssäkään. Jos siellä on jotain sotkua, niin ikkunalaudalla tulitikun raatoja ja pölyä, kirjahyllyssä muutama posteri/paperi sekaisin, ei muuta.

Pyrin ottamaan toiset huomioon ja kuten parisuhdepuolella Vaa´asta sanotaan, kumppanin huomioiminen on ihanaa, koska minusta se kuuluu tasapainoiseen ihmissuhteeseen. Toki Aurinko Oinas heittää sitten kapuloita rattaisiin, ettei marttyriuuteen asti upota missään ihmissuhteessa!

Ulkonäköseikka on tosin ihan epävaakamainen Cheesy En jaksa koskaan peilailla tai pohtia asukokonaisuuksia. Pääasia, että on suhteellisen OK ja mukava, itsensänäköinen kokonaisuus. Koruja en käytä, tosin olen Vaa´an tapaan suuri hyvien tuoksujen ystävä. Kodissa tuoksuu aina tuoksukynttilä ja vessaan on kertynyt kasa vartalosuihkeita ja hajuvesiä (joiden suhteen olen nirso, mutta saanut silti kasan aikaiseksi). Pidän myös siitä, kun toiset ihmiset - ja eteenkin kumppani/mies - tuoksuu hyvälle.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.07.2008 16:10:17 »

Tuli vielä Vaa´oista mieleen, että tunnen yhden kyseisen tähtimerkin edustajan, joka on ollut nuorena teurastamolla töissä. Voisiko oinasmaisempaa ammattia olla!
tallennettu

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 29.07.2008 19:21:05 »

Olen pistänyt merkille, että yllättävänkin usein ihmiset muistuttavat Aurinkonsa vastamerkkiä. Esim. vaikka itse Kaksonen olenkin, niin minussa on runsaasti Jousimieheen liitettäviä ominaisuuksia - tällaisia ovat vaikkapa lapsuuden hevoshulluus, korkea koulutus, pitkät matkat, asumiset ulkomailla, seikkailunhalu, sekä kiinnostus kulttuuriin ja filosofioihin.

Ovatko muut tehneet vastaavanlaisia havaintoja itsestään tai muista?

No  aurinko kaksoset :na kai minulla näkyy  jousimies eri maissa asumisena,
runsaana matkailuna, vähän tuollaisena seurapiiri-perhosmaisuutena ja ammatillisena kunnianhimona.
Seikkailunhalu... hmm.. ainakin ihmissuhteissa, mutta onhan kartallani aika voimakas
seksuaalinen painotuskin. Huh
Kiinnostuksen kulttuureihin ja filosofioihin voin myös allekirjoittaa. Smiley

Tuli vielä Vaa´oista mieleen, että tunnen yhden kyseisen tähtimerkin edustajan, joka on ollut nuorena teurastamolla töissä. Voisiko oinasmaisempaa ammattia olla!

Grin 2funny Repesin nauramaan, kun ajattelin miestäni. Grin
Mieheni omaa tuollaisen hyvin hienostuneen tyylin ja eleet  aurinko vaaka :na,
mutta kyllä se totta on, että hänellä välillä niin raaka ja suoran tyly ajattelutapa jossain asioissa
tiettyinä hetkinä, että kyllä se ainakin tuollainen henkinen teurastaja välillä on. Grin

Minulla on jonkin sortin bla-bla-suhde, jota tapailen silloin tällöin, :Smiley
ja hän on  aurinko oinas -miesja hän hyvin diplomaatti ja tyyli tosi  vaaka :maisen hienostunut. Smiley

Btw, minulla on  mars  oinas :ssa ja senhän kai kaiken järjen mukaan pitäisi olla miesihanteeni. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 30.07.2008 08:17:47 »

Kas, oinas ON miesihanteeni ainakin noususolmun mukaan, se on oinaassa. Ja nousuvaa´alle sopii, minustakin hauska heittää juttua oinaiden kanssa.

Mutta kaksosta? No EHKÄ runsas kommunikointi, mutta minun on vaikea olla pinnallinen ja huoleton.. voi liittyä myös ikään ja elämänkokemukseen. Tai ehkäpä liittyy päivään. Jousimies on kai kaksosen korkeampi oktaavi vai miten se sanotaan. Kaksoset ovat kuitenkin eloisia ja liikkeessä, eilenkin tuli taas viesti jostain Kairosta kaksosmieheltä. Voin tulla osittain juttuun. Se mitä en tunnista, on JATKUVA seuran tarve ja itsen koodaus suhteessa muihin, mitä joku teki jne. Teoreettinen puoli ehkä enemmän omaa, älyllisyys, bisnes, pystyn olemaan kauan yksin, joskus se toimii paremmin kuin jonkun kanssa olo. Eli ei niin että ollaan vaikka riitasuhteessa, kunhan JOKU on. > suomeksi, vaikka ihmisiä olisi paljon, niiden kanssa ei ajaudu suhteeseen välttämättä, toimitaan toisella tasolla ja voi olla hauskaa kuten eilen tai matkalla.

Jos sosiaalinen elämä, matkat ovat kaksosta niin ne ovat joukkaria, ja show tms. Ehkäpä nousu-ilmani Vaaka vaikuttaa siihen, että on jotain ilmamerkkiä.. siis jos kaksonen flirttailee niin nousuvaaka on "Jonkin verran" suhdehakuinen.   Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 08:27:11 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #8 : 31.07.2008 11:27:32 »

aurinko jousimies ja  kaksoset:maisuus minussa näkyy kuulemma ainakin keittiössä. Kun laitan ruokaa niin teen kymmentä asiaa samaan aikaan ja juoksen ympäriinsä ja aika usein puhun vielä puhelimessakin.  Grin Jos juon siideriä niin alan pälisemään todella  kaksoset:maisesti.  Grin Cheesy Mutta jos otan enemmän kuin yhden niin  kuu kalat vaipuu ajatuksiinsa ja haluaa vain kuunnella musiikkia.

En tykkää yhtään laittaa ruokaa ja haluan, että jos teen niin se on nopeasti valmista ja mahd. pienellä vaivalla. Näkyykö tuossa myös sitten Dc merkkini Kauris, jolla on aina kiire tekemään jotain "tärkeämpää". Samasta syystä en pidä tiskaamisesta jne. Yleensä keittiöhommat rasittaa mua suunnattomasti. Muuten siivoaminen on ihan ok, mutta keittiö arg. Olisko muuten  kuu kalat vastamerkki  neitsyt että haluan pitää kotini siistinä. Olen aina tykännyt. Nuorena pyyhin pölyt kerran viikossa. Minulle ei tarvinnut valittaa huoneen siivoamisesta.  Grin

Minusta on ihan kauheaa, jos koti  kuu on sekainen läävä.  coolsmiley  neitsyt

Tunnen muuten  kuu neitsyt joka vihaa siivoamista ja häntä ei sekasotku haittaa.  Grin

Että jotensakin näin ne vastamerkit kai näkyy.  :Smiley

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #9 : 31.07.2008 11:58:15 »

Toi on muuten  neitsyt merkistä niin totta, että voi olla suurpiirteisiä useassa asiassa, mutta sitten on jotain tai jokin asia joka pitää olla ihan tip top. Se ei tosiaan kerro se merkki, että mihin asiaan tämä tarkkuus kohdistuu. Harvemmat  neitsyt kai on kauheen tarkkoja joka asiassa.

Mun tapauksessa mielen sotkuisuus heijastuu siinä, etten jaksa pitää ympäristöäni järjestyksessä. Sitten kun mielessä saa asiat jotenkin järjestykseen niin fyysinen siivoaminen on todella terapeuttista.  Smiley

mutta en oo niin käytännöllinen ku mitä mun 6.huone painotus antais ehkä ymmärtää. Enemmänkin pyrin siihen suuntaan, koska fyysinen järjestys on seurausta ja edistää mielen järjestystä ja toisinpäin.

Muoks lisäys: lisää kaksosmaisia piirteitä niin tykkään lukea ja kirjoittaa (muutenkin kuin täällä netissä  Kiss Grin)
Vaikka toisaalta lukeminen ja kirjoittaminen jos mitkä ovat sellaisia asioita, jotka liitetään sekä  jousimies että kaksoset
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 12:19:16 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #10 : 31.07.2008 13:07:34 »

Kyllähän sitä voi mietiskellä vaikka kaatopaikallakin, mutta minä olen jotenkin miettinyt viime vuosina paljon sitä miten ne ympäröivän paikan energiat saattaa vetää ajatukset matalalle, jos ne on matalia. Niin ja taas kohottaa, jos ovat kohottavia.

Minä kun olen tällainen ilmapuntari  askendentti rapu  kuu kalat niin olen tuon huomannut hyvin selvästi.  buck2

Minusta on ihan henkistä pahoinpitelyä olla paikassa, jossa on huonot energiat. Tai lievemmässä tapauksessa tai yleensä vain todella väsyttävää ja raskasta.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #11 : 31.07.2008 15:26:14 »

Mä olen  aurinko jousimies ja kyllä sitä jotain kaksosmaista tunnistan itsestäni Cheesy  Mulle on ihan tavallista touhuta miljoonaa asiaa yhtä aikaa ja mikään ei koskaan tule valmiiksi.. Grin  Yleinen levottomuus on mulla normi olotila, pakko vaan touhuta koko ajan jotain, rutiinielämä saa hermostuneeksi (syynä voi olla myös synt.kartan  askendentti aspect_kvi kuu ).. Olen kova kälättämään ja juoruamaan, hirmu utelias kaikkea kohtaan, sekä tietoa ja oppimista sekä kaikkia mahdollisia ihmissuhdekiemuroita jne. jne.. Viihdyn tosi hyvin ihmisten parissa, mutta en kyllä rupeaisi pinnalliseksi itseäni sanomaan.. No, kaksosten ailahtelevaisuus näkyy, välillä olen toooosi seurallinen ja välillä haluan vajota yksin omaan maailmaani.

Mulla on askendentti kauris ja rapumaisia piirteitä musta myös löytyy: olen hirmu tunteellinen, kaipaan kumppania rinnalleni, turvallisuus, luottamus ja avoimuus suhteessa ovat mulle kaikki kaikessa Smiley

Ehkä eniten tunnistan itsessäni kuitenkin jellonaa, olenhan  kuu leijona Smiley  Läheisiäni puolustan vaikka viimeiseen asti ja olen valmis tekemään heidän hyväkseen mitä tahansa. Olen (ehkä liiankin) antelias kaikille läheisille, aina valmis olemaan tukena ja turvana, omistautuva juu. Jellonamaisen lämminsydäminen Smiley  Mutta: Jos mua ei huomioida tai yritetään käyttää hyväksi, niin sitten tämä jellona ärähtää ja sitten kannattaa pysyä kaukana, kohtaukset kun tuppaavat muistuttamaan saippuasarjojen draamakohtauksia - tulta kun on sen verran luonteessa.. knuppel2

Mieheke on  aurinko vaaka ja vaikka onkin semmoinen sopeutuvainen, miellyttävä diplomaatti, joka pyrkii olemaan kaikille reilu ja tasapuolinen, niin välillä saattaa repäistä ja mennä vaikka läpi harmaan kiven kyselemättä muilta yhtikäs mittään - oikein oinasmaiseen tyyliin! Grin  Kilpailuhenkeä löytyy ainakin kavereiden kanssa, aina on joku kalastuskisa, paras sänky-kisa, peli tjms. pystyssä, ei ukko oikein mun kanssa kilpaile tai sitten salailee kilpailuviettinsä tosi hyvin ja kilpailee mielessään mua vastaan Cheesy  Ukkeli on  askendentti neitsyt , niin vaikka herra välillä saattaa puuttua johonkin pikkuasiaan ja viilata sitä aikansa, niin on loppupeleissä kyllä aika rento kaveri, kämppä on kuin pommin jäljiltä ja villakoirat nurkissa ei haittaa.. On muuten tosi herkkä mies loppupeleissä, pään sisällä kokonainen tunnemaailma, joka pääsee valloilleen musiikkia kuunnellen - miehelle musíikki on avain tunteiden selvittämiseen. Ja saattaa hyvin herkästi pahoittaa mielensä pahastikin, esim. ilkeistä kommenteista voi olla pitkäänkin allapäin Sad

Kuumerkiltään ukkeli on vesimies ja on muuten aika omalaatuinen kaveri tunne-elämältään.. Ajatukset tuntuvat menevän välillä ihan omaa rataansa, tiettyä epäsovinnaisuutta miehestä löytyy. Ehkä vähän viileä kaveri ajoittain, reagoi hyvin tyynesti kaikkeen (toisin kuin minä  kuu leijona :Smiley ). Itsenäisyys ja oma tila ovat tälle miehelle erittäin tärkeää, sitten kun kaipaa omaa tilaa, niin sitä on vain annettava.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #12 : 31.07.2008 18:07:43 »

Minä sitten se vastamerkki Kauris. Yksi parhaista naisystävistäni on myös Rapu ja voi sitä naurua ja hulluttelua kun olemme yhdessä…pissat housussa nauramme hulluille jutuillemme!   Cheesy
Yleensä niissä ei ole päätä eikä häntää….toinen vaan jatkaa juttua aina vaan hullummaksi…ja toinen siitä vielä hullummaksi…!   Grin  2funny  Grin    Huumorintaju on niin samanlainen. Omituinen. idiot2

Minulla ei ole juurikaan ollut Rapu-ystäviä ennen tätä nykyistä miestäni, ja meillä on sama homma. Joskus meillä menee tämä yhteinen huumori niin hauskaksi että olen meinannut tukehtua nauruun!

Toinen ihana juttu meillä on se, että monesti kun ajattelen häntä, hän soittaa tai laittaa viestin juuri sillä hetkellä! Telepatiaa.  Wink

Muoks. Tuosta "omituisesta" huumorintajusta vielä että todellakin, sen voisi liittää Rapuun, mutta toisaalta myös Vesimieheen. Minulla on yksi naispuolinen Vesimies-ystävä, jonka kanssa heitämme sellaista läppää ettei siitä ymmärrä kukaan muu mitään. Hänessä ei ole Rapua yhtään, mutta Leijonaa kyllä.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 18:11:40 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 01.08.2008 10:30:27 »

Täällä yksi vastamekki härkä ja kun sattuu tuo nouseva merkkikin härkään niin aika paljon härkämäisiä piirteitä löytyy. Varmaan suurin haave olisi asua maalla eläinten keskellä ja samalla siinä hyöriä sormet mullassa pottuja istuttamassa. Koulutuksen olen saanut taiteelliseen ammattiin. Materialismi on kyllä yksi mitä en allekirjoita ollenkaan.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 01.08.2008 16:51:07 »

En kyllä oikein tunnista itsessäni leijonaa  Huh  Se on minulle todellakin vastamerkki, vastakohta, kamalan vieras. Mutta kun nyt oikein ajattelen, tulee kieltämättä mieleen pienen pieniä leijonamaisia juttuja... Esimerkiksi nuorempana nautin kovasti esiintymisestä. Oli sitten kyseessä näytteleminen, tiernapojat, muotinäytös tai karaoke, lavalle piti päästä. Jonkinlaista bändikyhäelmääkin taisi olla  :Smiley

Leijonat kyllä vaikuttavat minuun kovasti tunnetasolla, ihastuttavat ja vihastuttavat. Juuri sillä erilaisuudellaan. Esimerkiksi eräs miespuolinen  leijona-ystäväni on täydellinen vastakohtani, ikäänkuin se osa minusta, joka puuttuu, ja meillä synkkaa henkisellä tasolla valtavan hyvin - siitä huolimatta tai juuri sen takia  :Smiley  Mikäli joutuisimme pitkään olemaan saman katon alla, meistä tulisi todennäköisesti melkoinen taistelupari, mutta pieninä annoksina sielujen sympatia toimii.

Planeettoja tai akseleita ei kartallani ole leijonassa, ainoastaan 5. huoneen kärki.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: