Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi esittäytyminen huumorilla !  (Luettu 17940 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« : 29.07.2008 23:34:43 »

Minua nyt vähän lapsettaa, mutta kun satuin löytämään tämmösen jutun netistä ja sain hyvät naurut niille esittelyille, aattelin, että kaikki joita kiinnostaa osallistukaa ja esittäytykää uudelleen…. Wink

Siis:
 Ohjeet:
  -Ota iäksesi äitisi ikä, nimeksesi toinen etunimesi ja sukunimeksi lähimmän naapurin sukunimi
- Asuinpaikaksi kaupunki, josta viimeksi tulit junalla kotiin päin
- Ammatiksesi isäsi ammatti
- Harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa / joista et pidä
- Lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on, (kaikki korvakorut lasketaan)
- Hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri
- Silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- Mielimusiikiksi se, jota et siedä
- Lemmikkieläimeksesi se eläin jota inhoat, kaikki eläinlajit kelpaa

Eli täällä nimimerkin Rovatar takana kirjoittelee kuukausi sitten 70- vuotuispäiviään juhlinut Liisa rouva (Aurinkomerkiltäni Rapu), sukunimeni on Heiskari . Siitä on jo muutama vuosi kun muutin Helsinkiin ja olen ammatiltani autonkuljettaja, nyt jo tosin eläkkeellä.

Nyt kun minulla on aikaa itselleni, olen alkanut harrastamaan balettitanssia ja käyn pari kertaa viikossa senioreiden ryhmässäsitä harjoittelemassa.
Meillä on siellä mukava ja herttainen ryhmä 60-75 vuotiaita mummoja ja pappoja.  smitten
Pitävät muuten nivelet ja luuston hyvässä kunnossa, tosin pari kertaa nivelsiteeni ovat
revähtäneet pahoin,
kun opettelin Joutsenlammen kuvioita. Mutta mitäpä sitä ei kestäisi mukavan harrastuksen vuoksi! smitten

Postimerkkien keräily kuuluu myös arkeeni, kuten kaikenlainen pikkutarkka näpertely. Pitsinnypläys on myös mieluisaa. Olen myös suunnitellut aloittaa ratsastamisen, vaikka pelkäänkin hevosia suunnattomasti  Embarrassed.  Yritän näin opetella voittamaan pelkoni.

Lapsia minulla on kaksi, olen hankkinut heidät jo nuorena, melkeinpä teininä.

No kerronpa sitten vähän ulkonäöstäni, jos jotakuta sekin kiinnostaa.
Hiukseni ovat hopeanharmaat, kuten tässä iässä kai jo monellakin, mutta minäpä tyttö otinkin alle mustat raidat! Pitää pysyä muodissa mukana!
Silmäni ovat sellaiset, sanoisinko, denimin -siniset, tiedätte varmaan  mitä tarkoitan. Wink

Mielimusiikistani voisin kertoa sen verran, että jazz soi kodissani koko ajan. Ei sellainen kevyt…vaan todella syvältä soiva. Ah….

Mitäpäs vielä kertoisin…niin, minulla on lemmikkieläimenä kaksi parimetristä käärmettä, jotka saavat vapaasti luikerrella asunnossani. Jotkut ovat sitä ihmetelleet, mutta tämä on myös niiden koti! Ne ovat todella suloisia, kun ne käpertyvät viereeni nukkumaan. Kiss

Mutta se minusta…olisi todella kiva kuulla ketä te muut oikeasti olette! Harvoilla foorumeilla ihmiset kertovat nimiään tai muita tietojaan, vaan kirjoitellaan lähinnä nimimerkkien kautta. Mutta nythän me voimme tutustua toisiimme oikein kunnolla!
Antaa palaa, sanoo Liisa rouva! smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.07.2008 23:49:34 »

Hei, olen Katariina Sipura 41v. Asun Helsingissä ja olen rekkakuski. Harrastan balettia ja lentopalloa, sekä silloin tällöin käsitöiden tekemistä. Minulla on kuusi lasta, joista viimeisimmän pyöräytin muistaakseni viime viikolla. Hiukseni ovat harmaat ja silmäni mustat punaisin vivahtein. Kuuntelen räppiä ja rnb'tä, sekä aika paljon myös nykyajan poppia. Minulla on lemmikkeinä kaikenmaailman ötököitä, heinäsirkkoja ja hämähäkkejä enimmäkseen, sekä pari liskoa ja käärmettä.  Smiley

2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 00:11:41 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.07.2008 08:13:11 »

no tää menis sit jotenkin näin:Maarit Takanen 53 vuotta ja vaikuttelen suomen Turus päin.harrastelen nypläystä ja jos jonkin sortin marttakerhoja.lapsia ei ole ehtinyt kertyä ainuttakaan kun on nää marttakerhot pitäneet kiireisenä.hiukseni ovat tumman siniset ja silmäni hiukan hiuksia vaaleammat siniset.Ammatiltani olen eurooppaan ajeleva rekkamies.mielelläni kuuntelen klassista musiikkia höystettynä silloin tällöin oikein kunnon jumputus teknolla.lemmikkinä meiltä löytyy muutama skorppari.

että näin  Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 08:15:28 kirjoittanut Coventina » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 30.07.2008 09:11:09 »

Ai kuinka hauska, lähtee heti leikkiin mukaan...  2funny

Hei kaikki astrolaiset! Täällä kirjoittelee 68-vuotias Irina Yared. Asun Helsingissä ja olen eläkkeellä työstäni, mutta aikoinaan työskentelin "lasittajana" Arabian tehtaalla. Harrastan golfia ja kaikenlaista autourheilua. Minulle ei ole siunaantunut lapsia ja ehkä siksi kuin myös ikäni vuoksi hiukseni ovat harmaat.  Grin Olen ilmeisesti valvonut elämässäni liikaa tai jotain, koska silmäni ovat yleensä vaaleanpunaiset.  2funny Pidän musiikista ja pääasiassa kuuntelen fuusiojazzia, death/blackmetal "örinää", oikein rankkaa teknoa taikka sitten jotain letkeätä humppa/iskelmä musiikkia. Lemmikkieläiminä pidän ja kasvatan torakoita ja monenlaisia koppakuoriaisia. Eli tällainen nainen täällä kirjoittelee...
Ei voinut vakavana kirjoittaa laisinkaan.  2funny

« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 09:16:57 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 30.07.2008 13:09:34 »

No heipä hei!  Smiley Täältä kirjoittelee 55-vuotias Lilja Oksala! Olen Parkanosta kotoisin, ammatiltani puutarhuri-arkkitehti, teen pihasuunnitelmia isoille firmoille ja julkkiksille, työmaita riittää Suomen lisäksi Virossa ja Venäjällä, milloin missäkin..

Minä harrastan formuloiden töllöttämistä telkkarista sekä suorastaan rakastan koripallon pelaamista, koska olen niin lyhyt. Pelaan myös väkivaltaisia pelejä pleikkarilla ja harjoittelen mäkihyppyä…

Minulla on neljä lasta, mutta kaksi niistä on mennyt umpeen.  Undecided
Ehkä otan vielä joskus uusia..  :Smiley

Hiukseni ovat valkoiset ja niissä on tekstiä tummanruskealla ja mustalla.
Silmäni ovat kirkkaan tummanpinkit.

Mielimusiikkiani on ehdottomasti haitarimusiikki ja eläkeläisten kirkkokuoron laulelot..
Tykkään myös paljon 90-luvun alun kuumista techno-hiteistä… Lemmikkieläimenä minulla on muutama ampianen, kolme punkkia ja rukoilijasirkka.

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 30.07.2008 14:15:02 »

Oon melkein 45-vuotias Hannele joku (en mä tiiä sukunimiä ku ei niitä lue täällä missään..), asun Vaasassa ja olen töissä Itellassa toimipaikan esimiehenä. Harrastan laskuvarjohyppyä ja koskenlaskua. Lapsia minulla on 2-3 (yksi on käyttämätön, en tiiä onko se ummessa vai ei..). Hiustenvärini on kummallisen ruskehtava ja silmäni ovat aivan mustat. Kuuntelen maailmanlopun musiikkia ja lemmikkini ovat ampiaisia.

« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 14:47:07 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 30.07.2008 14:27:43 »

Sain niin mahtavat naurut, etten voinut olla osallistumatta Grin

Täällä 46-vuotias Hannele Virranta. Asun aina niin viihtyisässä Tampereen suurkaupungissa, Tammelan torin laidalla. Kaunista ja viihtyisää seutua, kerrassaan, mitä alakerran Pikilinnan pubin meininki meinaa välillä kantautua korviin perjantai-illan huumassa, kun nukun ikkuna auki.

Olen itseoppinut metsuri ja hyvin ylpeä ammatistani. Kaadan itse omat puuni, joista rakennan linnunpönttöjä asunnon ikkunani ulkopuolelle lokeille. Olen kova nikkaroimaan noin muutenkin! Nikkaroinnin lisäksi vapaa-ajan harrastuksiin kuuluvat pörssiosakkeiden vaihto ja seuraaminen, armoton maratoonaaminen ja sen vastapainoksi joka viikonloppuiset hirvittävät persekännit. Pahempia onnettomuuksia krapulassa moottorisahan kanssa ei kuitenkaan ole koskaan käynyt. Erääksi harrastukseksi voi myös mainita yhden yön seikkaillut kaksilahkeisten kanssa. Se on aivan ihanaa! Jännittävää aamulla katsoa kenen vierestä ja mistä herää. Ehkäpä osaksi myös siitä syystä lapsia on siunaantunut kokonaista 9 kappaletta, joista viimeksi maailmaan ponnistin kaksoset. Kimaltelevat ihan kuin isänsäkin, jos se mies nyt on niiden isä.

Rajummanpuoleisen metsuriäidin tukanväri on juuri vaihtunut mustaksi, jossa on keltaisia raitoja korostamassa sysimustaa tummuutta. Silmäni ovat vaalean vihreät punaisilla pupilleilla. Pitäisiköhän rajoittaa tuota alkomahoolin käyttöä....? Toisaalta, olisivat sinunkin silmäsi oudon väritset, jos luotsaisit yhdeksää lasta!

Rakastan yli kaiken Mikko Alatalon musiikkia! Luoja, kuolisin onnesta jos näkisin Mikon livenä! Kaipaisikohan Mikko pihamaan puuston harventamista....? Voisin tehdä sen ilmaiseksi! Jos en kuuntele Mikkoa, minulla soi klassinonen tuubamusiikki metsurin kuulokkeissa. Oi sitä ihanuutta ja rauhaa, kun moottorisaha huutaa ja tuuba toitottaa korvaan ja mielessä pyörii Mikko Alatalo...

Olen myös suuri ampiaisten ystävä. Minulta löytyy kokonainen yhdyskunta, jota ulkoilutan pitkin Tampereen katuja. Olen harkinnut hankkivani ampiaisille seuraksi myös itikkayhdyskuntaa. Olisi ihanaa kuunnella sitä kaunista ininää illan laskeuduttua Tampereen ylle....
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #7 : 30.07.2008 16:46:26 »

Nyt Liisa-rouva kuolee nauruun....äläkeette vanahaa noin naurattako... 2funny Cheesy
Mie oonki joku selevännäkijä....aina oon tienny, et just tuommosia te oottekki....Miten muuten te nuoremmat voisitta neuvoa tuossa virtsankarkailussa, sillon ku naurattaa....?? 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 30.07.2008 17:35:02 »

Minua nyt vähän lapsettaa, mutta kun satuin löytämään tämmösen jutun netistä ja sain hyvät naurut niille esittelyille, aattelin, että kaikki joita kiinnostaa osallistukaa ja esittäytykää uudelleen…. Wink

Siis:
 Ohjeet:
  -Ota iäksesi äitisi ikä, nimeksesi toinen etunimesi ja sukunimeksi lähimmän naapurin sukunimi
- Asuinpaikaksi kaupunki, josta viimeksi tulit junalla kotiin päin
- Ammatiksesi isäsi ammatti
- Harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa / joista et pidä
- Lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on, (kaikki korvakorut lasketaan)
- Hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri
- Silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- Mielimusiikiksi se, jota et siedä
- Lemmikkieläimeksesi se eläin jota inhoat, kaikki eläinlajit kelpaa

Heippa! Olen Ippuska ja jo kuollut ja tuhkattu sekä kuopattu.
Nimeni Kaarina Kukkonen.
Asun kuitenkin Vantaalla.
Ammattini on sähköasentaja.
Harrastan metsästystä ja kiihdytyskilpailuja.
Minulla on kaksi lasta.
Hiuksia minulla ei ole!
Silmäni ovat mustat, pikkuisen.
Musamakuni on rap.
Lemmikkini on valkohai   (huihai)
 smitten
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 17:36:49 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #9 : 30.07.2008 18:14:33 »

Taidan minäkin esittäytyä, kun muutkin oavt niin uskaliaalla tuulella. Mutta kuvia en lähetele, enkä laita tänne  Wink
Olen siis 55v. Irene Rauhala ja en ole mistään kotoisin. Kuljen paikasta toiseen työpaikallani, olen siis rekkakuski ja auto toimii asuntona. Irtolaisuus on kielletty, mutta minkäs teet? Ei kannata pitää parempaa kämppää, kun aina on tien päällä.

Harrastelen silti aktiivisesti hämähäkkien kasvattamista, tässä kodikkaassa rekan hytyssäni ja syvän meren sukellusta aina kun osun sopivaan rantaan  :Smiley

Lapsia on siunaantunut... ööö... 5. ja samoin kun joillakin muillakin, 2.on mennyt umpeen  Huh Toinen silti vaivaa vieläkin satunnaisesti  Cheesy
Dawnchild tapaan silmäni eivät ole minkään väriset ja hiukset ovat mustat  coolsmiley jotka sopii tähän rankkaan hevitunnelmaan, jolla rentoudun rankan päivän jälkeen samalla, kun hoidan rakkaita lemmikkejäni  buck2

(Hui, pitäiskö alkaa olla huolissaan  2funny)
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #10 : 31.07.2008 10:33:05 »

Kauris voisi myös kertoa kuka täällä TODELLA on  Wink

Eli olen 70-vuotias reipas Katariina Virolainen, asuinpaikkaani en muista kun taitaa tuo dementia vaivata. Työkseni opetan puutöitä lapsille, tosin taitaa eläkeikä pian painaa päälle.

Harrastan aktiivisesti metsästystä, käyn joka päivä ampumassa hirven tai riekon tai mitä vaan kunhan saadaan veristä paistia pöytään.  Cheesy Sen lisäksi esiinnyn kansantanssiryhmässä, keräilen postimerkkejä ja harrastan pitsinnypläystä. 

Lapsia minulla on 6, joista 5 alkaa jo olla varsin ummessa mutta viimeisen pyöräytin tänä kesänä.  Cheesy Olen siis fyysisesti hyvässä kunnossa (liekö tuo riistan perässä ravaaminen syynä  Wink) ja olen ajatellut että yhdelle lapselle olisi vielä tilaa...  Kunhan edellisestä synnytyksestä toivun.

Hiukset mustavalkoiset, silmät mustat eli kaipa olen vähän gootti.

Tosin musiikkimaku on kaikkea muuta, eniten rakastan Anne Mattilaa ja humppaa.

Lemmikkejäkin löytyy, kaikenlaisia iniseviä lentäviä pikkuitikoita kasvattelen.

« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 12:58:04 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 31.07.2008 11:35:38 »

Hei, minäkin haluan vähän nauraa!  Grin

Makaan myös mullan alla. Mutta olin Aulikki Välilä Tampereelta ja olin viulisti. Harrastin intohimoisesti jalkapalloa ja jääkiekkoa. Minulla oli kaksi lasta. Hiusten väri ihon värinen, silmät tummat. Kuuntelin mielelläni hardrockia ja lemmikkini oli iso pythonkäärme.

Kiitos piristiyksestä Rovatar!  Grin

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 31.07.2008 12:47:29 »

Ai että näille saa nauraa... On se niin ihanaa kun täällä on näemmä niin paljon muitakin formula ym. autourheilu faneja. Lähdetäänkö yhdessä kisoihin?  Grin Ja taisi täältä toinen golffarikin löytyä...  2funny Mutta hei, olkaa kiitollisia noista lapsistanne vaikka monet niistä ummessa ovatkin, sillä minulla kun ei ole niitä yhtään.  Cry 2funny

2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 31.07.2008 13:07:29 »

Hei lähdetään ihmeessä formulakisoihin, kerätään iso porukka!

JEE!  Cheesy Minä niin rakastan sitä ihanaa korvia huumaavaa melua kun autot ulisten ohittavat ja ah se kaikki raha ja kaikki muu glamour mikä siihen liittyy.  smitten En ymmärrä niitä jotka vouhkaavat, että aivan turhaa "mukamas" urheilua ja pelkkää luonnon saastuttamista yms. Että ovat raivostuttavia.  tickedoff

Lainaus
Golf on niin mua, varsinkin koska oon niin rikas (hyvin menneet bisnekset) että viimeksi sijoitin ja ostin jopa oman golf-kentän kaikkine palveluineen.

Oi, meillä on sitten niin paljon yhteistä.  smitten Minäkään kun en tiedä mihin ne kaikki ylimääräiset miljoonani oikein pistäisin... En nyt köyhien avuksi ainakaan, kuten joku ehdotti. Mitä ihmettä minä nyt siitä hyötyisin jne.?.  uglystupid2 Niinpä siis päätin rakennuttaa kymmenennen golfkenttäni ja eikun monta hehtaaria metsää sileäksi, jotta sain oikein kunnon viheriön. On niin ihana mennä sinne uudelle golfkentälle puttailemaan, kun nuo vanhat jo kyllästyttivät ja kävivät liian helpoiksi.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #14 : 31.07.2008 13:08:39 »

Minä vähän arvelin sinusta tuollaista RV .. niin sitä pittää..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: