Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi esittäytyminen huumorilla !  (Luettu 17924 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 31.07.2008 13:18:19 »

Täältähän löytyy hengenheimolaisia!

Itse tykkään noista rallikisoista kanssa..
Pukeudun muuten lähes aina isoihin t-paitoihin, joiden etumuksessa on joku hauska huumoriteksti,
kuten vaikka jotain Matti Nykäsen legendaarisia lausuntoja..

Luen aina kaikki iltalehdet ja muut juorulehdet, minusta on tärkeä tietää kaikki likaiset yksityiskohdat julkkiksista ja tykkään siitä kun heidän yksityiselämän tapahtumia vääristellään ja niillä oikein mässäillään!

Mutta voi, unohdinpa kertoa eräästä itselleni hyvin hyvin tärkeästä harrastuksesta.. Keräilen kaikenlaisia posliiniesineitä ja muita pieniä koriste-esineitä, minulla on niitä joka paikka täynnä! Seinillänikin on hyvin paljon pieniä suloisia tauluja.. Tykkään rottinki-huonekaluista ja maalaisromantiikasta, sisustuksessani on paljon vaaleansinistä ja vaaleanpunaista ruutua, raitaa ja ruusukuviota! Olen myös huvin merimieshenkinen ja eräs sisustuselementti ovat myös pienoismallit laivoista ja majakat...

Olen kyllä dawnchildin kanssa samoilla linjoilla, tässä maailmassa on liikaa ihmisiä joten kaikki kehitysmaiden ihmiset voitaisiin laittaa riviin ja ampua.. Muuten pakolaiset tulevat tänne ja vievät meidän työpaikat ja miehet!!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 31.07.2008 13:39:23 »

Niin juuri Dawnchild.  2funny

Olen myös huvin merimieshenkinen ja eräs sisustuselementti ovat myös pienoismallit laivoista ja majakat...

Ah minä myös.  smitten Rakastan myös hyvin pelkistettyä ja modernia "desing" sisustusta, sekä Marimekkoa.  smitten Sitten taas en voi kertakaikkiaan sietää sellaista meksikolaistyylistä, tai lähi-itä/intia tyylistä sisustusta ollenkaan. Ja kaikki intiaaniaiheiset koristeet sekä kaikki kivet ja muutenkin kaikki luonnonmateriaalit, kukat yms. Ehdottomasti YÖK! buck2  Mitä enemmän muovia ja keinotekoisia materiaaleja, EI puuta, sen ihanempaa.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 13:44:51 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 31.07.2008 13:49:48 »

Soittelepa RV tänne päin, kun haluat vetää metsää tasaiseksi golfkentällesi! Tämä metsuri hujauttaa sen traktorin ja telikärryn voimin ihan silmän räpäyksessä.

Niin, unohdin tässä itsekin mainita, että lisää lapsia kaavaillaan. Minä kun rakastan tätä äitinä olemista yli kaiken. Ihanaa aina jännittää millainen (ja kenen alulle saattama) lapsi sieltä putkahtaa seuraavaksi maailmaan. Ensimmäiset kaksoseni lahjoitti minulle äiti, kun täytin kymmenen. Kuinka moni muu 10-vuotias on saanut kunnian vierailla ätinsä kanssa spermapankissa hankkimassa kaksosia? smitten Juuri hiljattain syntyneet kaksoset sain ilmaiseksi. Yksi lapsista on yrittänyt kasvaa äidistään eroon, mutta vielähän tuo roikkuu mukana. Ja se onkin ihanaa, en halua luopua näistä lapsistani ikinä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 31.07.2008 14:07:47 »

Ihanaa Atha ja Dawnchild! 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 31.07.2008 15:10:29 »

Lainaus
minä en ihan suvaitse tälläistä pervoilua, kuinka oikein kehtaat julkisesti tuollaista edes kertoa

Siksi, että saisin varmasti aiheutettua pahaa mieltä  Cry  ja pilkun viilausta  tickedoff ja oikein kunnon kissatappelun knuppel2 Ne on ihan minun suosikkiajanvietteitä muiden ihmisten seurassa.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #20 : 31.07.2008 15:57:26 »

Esmiralda -osuva ilmaisusi korvaa hienosti "ei minkään väriset" ilmaisun, kiitos  coolsmiley
Eipä tullu omaan mieleen, on varmaan tuota hämähäkin seittiä pään sisälläkin... Tuo siivoominen, kun ei kuulu tapoihini sitten yhtään  Cheesy
Eli silmäni ovat ihon väriset ja hiukset mustat  police

Voisin osallistua golf kentän tekoon ajamalla puut pois, kun AM on saanut ne nurin. Sillä aikaa kun te muut sitten golffaatte, voin loikoilla nurmikolla rakkaiden lemmikkieni kanssa ja haalia vaikka muutaman lisää.
Täytyy muuten tunnustaa, että kärsin joka kerta kun V8 mylväisee käyntiin allani, vaikka kotini ja työpaikkani se on  Cry Ajaisin niin mieluusti polkuautolla, mutta matkat ovat pitkiä ja en kykene vierestä katsomaan, jos joku muu tekee hommiani  uglystupid2 Isojen, vahvojen ja nopeiden autojen polttonesteen tuoksukin saa minut voimaan pahoin ja puhumattakaan Burnout-tilanteessa (renkaan lämmitys pitoa varten) nouseva kumin käri varsinkin  buck2

Muuten, nuo klassisen ihanat asenne T-paidat ovat minunkin vaateparsiani  Smiley mutita en omistakkaan ja juhliinkin laitan yleensä jonkin hyvin realistisella maulla tekstitetyn, em."pieru on pers...."  2funny
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 01.08.2008 11:51:42 »

Moro vaan olen 72-v, Inkeri Pietilä, asun tampereella. Pitkän ammattiurani tein maanviljelyksen saralla. Harrastan nyrkkeilyä ja motocrossia. Minulla on kaksi lasta. Hiukseni ovat harmaaraidalliset ja silmät vihreät. Kuuntelen mielelläni hevimetallia ja oopperaa. Minulla on lemmikkinä punkkeja.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 01.08.2008 14:46:45 »

Heipähei hyvä internet kansa, täällä Marjaana Kyyhkynen, 57 vuotta. Työskentelen Lahdessa sorvaajana, ja sen lisäksi valan pajoja ja kaadan metsää. Huomasinkin, että täällä löytyy samanhenkisiä ihmisiä! KOLME KERTAA HURRAA AVOHAKKUILLE! HURRAA HURRAA HURRAA!
Vietin iltani notkumalla paikallisessa "Yön kuningatar" -strippiklubissa, välillä ilman vaatteitakin. Pelaan nettipokeria aamuyöllä, varsinkin humalassa - se endorfiini, kun syöksee suoniin, just kun on voitolla! Usein käyn kahden tyttäreni kanssa Helsingissä bailaamassa. Varsinkin Virgin Oilissa, Luxissa, Royal Onnelassa ja Kungliga Klubbenissa on kova meininki, siellä käyn Tinden ja Mintun kanssa pyörittämässä bebaa! Musta on hauska tutustua erilaisiin ja rotuisiin ihmisiin, varsinkin mustien miesten vierestä on kiva herätä - vähän niin kuin oisi ulkomailla! Mutta paljon halvempaa! smiley6600 Ne yleensä toteaa, että mussa on jotain tosi eläimellistä...se ehkä johtuu mun keltaisista silmistä, niin kuin kissoilla, miiaaauurr... Tai sitten mun seksikkäästä, pitkästä punaisesta tukasta, jossa on metallinhohtoa ja hajuakin, kun työpaikan rautapölyt tarttuvat jouhiin. Usein pumputan matzdassa highfastslowmegaoksennusteknoa, tai niin nopeeta ja kovaa metallimusaa, että jalankulkijat saavat sydänkohtauksia mun ajaessa ohi. JEESH.
Jos teitä haluttaa niin tervetuloo Lahteen, se on kova mesta. Mun luo ei voi tulla, kun mun lentävien muurahaisten kokoelma on päässyt kasvamaan siipien pudottamisvaiheeseen ja yökköset häiriintyy vieraista. Sen takia mä yleensä meen aina miehen kämpille. Tai naisen. Tai kattoo sit aamulla ketä siinä vieressä on.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 01.08.2008 17:25:24 »

Lainaus
Minua nyt vähän lapsettaa, mutta kun satuin löytämään tämmösen jutun netistä ja sain hyvät naurut niille esittelyille, aattelin, että kaikki joita kiinnostaa osallistukaa ja esittäytykää uudelleen….

Siis:
 Ohjeet:
  -Ota iäksesi äitisi ikä, nimeksesi toinen etunimesi ja sukunimeksi lähimmän naapurin sukunimi
- Asuinpaikaksi kaupunki, josta viimeksi tulit junalla kotiin päin
- Ammatiksesi isäsi ammatti
- Harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa / joista et pidä
- Lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on, (kaikki korvakorut lasketaan)
- Hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri
- Silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- Mielimusiikiksi se, jota et siedä
- Lemmikkieläimeksesi se eläin jota inhoat, kaikki eläinlajit kelpaa

Hei, olen Catherine Karakotch, 54 vuotias. Asun Klagenfurtissa Carinthiassa
ja työskentelen sijoitus-alalla. Harrastan hyönteisten keräilyä ja kalastusta.
Lapsia minulla on enään kolme, koska kaksi murrosikäisenä hankittua
lisälapsista katosivat kummallisesti iän myötä. Tongue
Viimeisin lapsistani, joka on isoin kaikista, roikkuu yhä navassani kiinni. smitten
Hiukseni ovat valkoiset ja tärkätyt ja silmäni ovat savannin/safarin vihreä-ruskehtavat.
Rakastan kunnon mega-rynkytys-bum-bum-kokaiini-extaasi-tecnoa,
jossa on teräviä korvia vihlovia
aivot tappavia vinku-ääniä mixattuna, jota kuuntelen ainakin 12 h yhteen menoon täysillä. :Smiley
Minulla on lemmikkeinä suloisia hiiriä, rottia, sammakoita ja yökkösiä,
jotka nukkuvat vieressäni joka yö. :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #24 : 01.08.2008 20:58:22 »

Lapsia minulla on enään kolme, koska kaksi murrosikäisenä hankittua
lisälapsista katosivat kummallisesti iän myötä. Tongue
Viimeisin lapsistani, joka on isoin kaikista, roikkuu yhä navassani kiinni. smitten
Oih, tuota sattuu... samoin ne umpeen menneet olivat murrosiässä ihan itse väkisin vielä (siis minun itseni toimesta) tehtyjä lapsukaisia. On se, kun kaikkea täytyy kokeilla  :Smiley Niin ja todella nyt, "vanhempana" tuo nykyinen iltatähti roikkuu navassa koko ajan. Ei siinä mitään, ihan kiva juttu kaikin puolin  smitten

Jotenkin tuota saman tyyppistä porukkaa täällä pyörii Indiima, varsin erikoista... todenteolla... hämmennyn  buck2 Kuvittelin olevani välkky ja yritin päästä kehiin pintaliitäjien ja superhuippusnobien seuraan, jossa vain raha ratkaisee ja konkreettiset, näkyvät asiat maailmassa. Kaikki muu on ihan huuhaata, lisää rauhoittavia kansalle vaan  Lips Sealed

Ps.Dawnchild kurkkaappa tämä...
http://fi.wikipedia.org/wiki/V8
En voi suruani peitellä, kun töitä teen...
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 11.08.2008 15:39:00 »

Olen 55 vuotias Pauliina Leskinen. Asun Vaasassa. Ammatiltani olen metsuri, (hui kauhistus sentään  Cheesy) Harrastan (hampaat irvessä Wink) kalastusta, soutua ja metsästystä. Lapsia mulla on kaksi jotka (korvanreiät) ovat umpeutuneet, ts kadonneet maailmalle. Hiukseni ovat vaaleanharmaat ja silmänikin. Mielimusiikkia jota päivisin kuuntelen on hevi. Lemmikkeläimenä mulla on komodonvaraani, joka kylläkin on tuolla ulkona häkissä Wink

P.S Tää oli hurjan HAUSKA!
« Viimeksi muokattu: 28.08.2008 09:05:33 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
pirjoha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 27.08.2008 20:16:59 »

Olen 67-vuotias Hannele Väntänen. Asustelen Tampereella ja ammatiltani eläkkeellä oleva konduktööri.
Harrastan laskuvarjohyppyjä ja varjoliitelyä sekä toisinaan syöksylaskua.
Lapsia on siunaantunut kaikenkaikkiaan viisi kappaletta, kaikki tomeria ja omillaan toimeentulevia.
Hiukset ovat porkkanan väriset ruskeilla ja harmailla raidoilla, sinisilmäinen; asian syvimmässä merkityksessä.
Kuuntelen humppaa ja tangoa munaskuut väristen.
Olohuoneessa minulla on ihana hämähäkkiterraario jota aina iltaisin katsellen hymyssä suin.
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 27.08.2008 21:06:39 »

Lainaus
Minua nyt vähän lapsettaa, mutta kun satuin löytämään tämmösen jutun netistä ja sain hyvät naurut niille esittelyille, aattelin, että kaikki joita kiinnostaa osallistukaa ja esittäytykää uudelleen….

Siis:
 Ohjeet:
  -Ota iäksesi äitisi ikä, nimeksesi toinen etunimesi ja sukunimeksi lähimmän naapurin sukunimi
- Asuinpaikaksi kaupunki, josta viimeksi tulit junalla kotiin päin
- Ammatiksesi isäsi ammatti
- Harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa / joista et pidä
- Lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on, (kaikki korvakorut lasketaan)
- Hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri
- Silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- Mielimusiikiksi se, jota et siedä
- Lemmikkieläimeksesi se eläin jota inhoat, kaikki eläinlajit kelpaa

Hei,

Olen Ville Raatikainen ja olen 71-vuotias. Asun Vantaan Tikkurilassa. Olen eläkkeellä oleva LVI-urakoitsija. Harrastan metsästystä ja nyrkkeilyä. Lapsia minulle ei ole siunaantunut. Olen kalju, ja minulla on mustat silmät. Kuuntelen Hip-hop-musiikkia, Death Metalia, sekä Speed Metalia. Lemmikkieläiminä minulla on terraariossa tarantella ja skorpioni.
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 27.08.2008 21:51:56 »

Lempiharrastukseni on formulat ja golffi. (Lähden ilman muuta mukaan sinne teidän joukkoretkellenne formulakisoihin, jee!)

Ihanaa kun meilläkin on samat lemppariharrastukset.  smitten Lähdetään ens kisoihin...
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 27.08.2008 22:38:00 »

PS KASTEHELMI; lapset ei tykkää juoda desifiointiainetta. Niille riittää lämmin vesihuuhtelu.  Smiley
Jaa... Smiley Niin no onhan se noinkin, mutta kun tilanne pääsee tarpeeksi pahaksi niin olen kylllä tappanut niistä pöpöja vettä vahvemmalla. :Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: