|
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #50 : 19.08.2008 12:56:16 » |
|
Iloa toi läpikulkumatkalla ollut -ystävä jonka kanssa kävimme lounaalla, ja eilen toinen -ystävä, lähettämällä hassun postikortin ihan ilman syytä! Kauriista oli jossain toisessa ketjussa juttua...ne aurinko-Kauriit, joita itse tunnen, ovat kaikki energiapakkauksia jotka joko pyörittävät omaa firmaa tai ovat muuten vain kykeneväisiä mobilisoimaan liikkeelle vaikka koko kaveriporukan. Eivät todellakaan kuivia tyyppejä, vaan hyvin räväköitä ja hauskaa seuraa.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Aries77
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #51 : 20.08.2008 09:13:27 » |
|
iloa toi ystäväni, joka on yksi parhaimmista kuuntelijoista ja kotipsykologeista!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #52 : 20.08.2008 20:36:53 » |
|
Ja minulle toi iloa poikani,jonka kanssa hyvin avoimesti puhuimme.Sovimme typerät riidat ja yöpyi tässä.Ihanaa saada olemattomat kaunat pois!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #53 : 20.08.2008 20:38:50 » |
|
HYVÄ KAURIIT!! JEE!! Osataan me tuoda iloakin, vaikka yleensä me ollaan niitä pahimpia pessimistejä ja masentajia...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #54 : 21.08.2008 07:29:42 » |
|
Osataan me tuoda iloakin, vaikka yleensä me ollaan niitä pahimpia pessimistejä ja masentajia... Nääh, realisteja te olette. Ja realismiahan usein tarvitaan, erityisesti työelämässä! Joskus itseänikin ärsyttää, kun nousu-Kauriina saatan palavereissa herkästi torpata jotkut turhan lennokkaat suunnitelmat, vaikka aurinko-Kalana & kuu-Veskarina herkästi innostunkin niistä. Toisaalta taas hyvin usein huomataan jälkikäteen, että oli vaan hyvä että tuli tarkistettua rajoitukset ja faktat. Mikään ei ole turhauttavampaa, kuin huomata projektin edetessä, että niitä alun niin-kovin-hienoja suunnitelmia ei oikeasti pystytäkään toteuttamaan ihan vain sellaisten realiteettien vuoksi joista ei alussa ollut itsellä tarpeeksi tietämystä...nimim. kokemusta on ja ihan hiljattaista sellaista.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #55 : 22.08.2008 00:24:10 » |
|
Ja iloa toi jälleen kauris nainen!Minä itse. Wau mitä sain aikaan! Iloa toi myös tyttöni,joka sai sen team leaderin pestin,vakkarin ja ystävättäreni ihan pikavisiitillään,sekä tuo mies kiltteydellään.Hoiti asioitani työpäivänsä jälkeen,että saan tehdä aloittamani työn keskeyttämättä sitä välillä. ELÄMÄ MAISTUU NYT MAKIALTA!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #59 : 25.08.2008 20:56:58 » |
|
Tänään toi iloa jälleen ystävättäreni , sitten yksi mies sekä eräs mies! Ja tietenkin äitini ... Oikea kalojen päivä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|