kengururotta
|
|
« Vastaus #75 : 02.09.2008 14:53:11 » |
|
isäni tuo surua jokaiseen päivääni ,mutta siihenkin tottuu
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #76 : 02.09.2008 15:43:23 » |
|
Iloa toivat ystäväni ja ... Ollaan mekin kolmikko, parhaat kaverukset ... Hauska yhdistelmä.. Shoppailtiin koulun jälkeen ja mun ei ollut tarkoitus ostaa mitään, mutta nää toi mulle koko aika vaatteita että "tää on ihan sun tyylinen!" ... Hassua kun tietävät tyylini, kun mulla ei ole mitään tyyliä, olen sekasikiö.. Siksi kai löysivät niin paljon vaatteita minulle..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #78 : 05.09.2008 17:15:08 » |
|
Iloa toi Kaksonen. Meillä oli tänään töissä palaveri tärkeästä asiasta, ja jossain välissä eteen sattui niin hauska tilanne että minua alkoi naurattaa ja nauroimme molemmat niin että meinasin keskeyttää omalta osaltani koko neuvottelun...
Mutta kiva kun töissäkin on hauskaa.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #79 : 06.09.2008 18:51:53 » |
|
Iloa tuo päivittäin ihana -mieheni Hänen positiivinen elämänasenteensa saa hymyilemään vaikeuksienkin keskellä. Eilen oltiin katsomassa ilotulituksen sm-skaboja ja siitä vieläkin hyvä fiilis Kohta hän tulee luokseni ja lähdetään viettää iltaa ystävien seurassa Ulkona on harmaata ja sateista, minun sydämessäni on valo ja suuri rakkaus sielunkumppaniani kohtaan. On hyvä olla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #81 : 07.09.2008 03:13:34 » |
|
ihan hauskaa seuraa on eräs Vaaka-poika yllättäen, 10v..
lasten kautta saa iloa ja ideoita, jos joillain aikuisilla olisi aikuisuus vähän hakusessa, jotkut lapset on kaiken
lisäksi pikkuvanhoja
myös naisp. rapu ja miesp. oinas
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #84 : 12.09.2008 19:59:37 » |
|
Tänään on ollut ihan kaamea päivä.... Odotin ihanaa, onnellista perjantaita, sellainen tämän piti olla. Jokin intuitio kyllä varoitti, että saattaa olla tulossa jotakin muuta yöllä näin unta, jonka tajuan nyt jälkeenpäin olleen jollain lailla tätä tulevaa enteilevä. Surua/harmia toi siis sekä myös jonkin verran Iloa taas yllättäin toi tämä kummallinen miekkonen ..tai no en ilosta tiedä, mutta hyvää mieltä hän sai aikaiseksi kaiken kaaoksen keskellä
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
pikkari
|
|
« Vastaus #85 : 13.09.2008 19:36:43 » |
|
Tänään iloa toi :rapu:ystäväni joka korjasi kylpyhuoneeni valaistuksen ja ihana :jousimies:mieheni joka piristää loistavalla älyllään ja suurella sydämellään jokaista päivääni. Tänään menemme yhdessä hänen ystävänsä 50v juhliin ja kuuntelee bändiä. En yhtään tiedä millasta musiikkia on tulossa. Syksy on lempivuodenaikani Rakastan viileän raikasta ilmaa ja luonnon muuttuvia värejä. Ystävämme/naapuri sai pitovaikeuksien takia tuttavaltaan aivan megaihanan rottweiler-pojan. Ehdotin tänään miehelleni että voisimme auttaa rotikan ulkoiluttamisessa ystäväämme. :jousimies:mieheni innostui heti Iloa toi myös ystäväni, joka kovasti kehui uutta hiusväriäni ja sanoi minuu kauniiksi Tänään on onnellinen olo kaikin puolin. Elämä näyttää kaunista sivuaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Viper Venus
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #86 : 14.09.2008 14:51:47 » |
|
Iloa elämääni tänään (tai paremminkin koko viikon ajan) on tuonut ystäväni Kauris. Hän aina iloisesti jaksaa kuunnella ja opastaa minua enemmän tai vähemmän typerissä ongelmissani. Surua, tai oikeastaan kiukkua tänään elämään toi vastaavasti Jousimies. Ihan hyvä tyyppi muuten, mutta minun ja hänen kohdalla keskustelusta ei tule mitään tai se muuttuu kinasteluksi.
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko Härkä *Nousu Rapu *Kuu Neitsyt *Merkurius Oinas *Venus Oinas *Mars Oinas
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #87 : 14.09.2008 21:29:01 » |
|
Kun tietäisinkin Pattijoen Urheilijoiden Pesäpallojoukkueen tähtimerkin!!!!
Se on varmaankin LEIJONA!!! Sillä saatiin supervoitto kultaa, jota on odotettu monta vuotta ja hirveesti tehtyt töitä, siis talkootöitä!
Nyt on ilo ylimmillään!!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #88 : 15.09.2008 10:12:53 » |
|
Koko viikonlopun sain nauttia rakkaan ystäväni olemassaolosta Hämmästyttää suuresti, mitä olenkaan tehnyt niin hyvää että olen saanut sellaisen ystävän . Ei nukuttu juurikaan vaan yöt valvöttiin ja puhuttiin kaikesta mahdollisesta. Myös rakas kummityttöni / ihastutti jällen, niinkuin aina. Mahtava viikonloppu
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #89 : 18.09.2008 17:10:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|