Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oudoin unesi ... ??  (Luettu 5133 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aries77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 02.08.2008 21:53:42 »

kertokaahan oudoimpia unia joita olette nähneet ..

minun unimaailma on erittäin vilkasta, näen mitä ihmeellisimpiä asioita unissani.

vuosia sitten näin unta että olin sotilas ja sodassa, joukkueemme "maastoutui" metsässä sijaitsevaan hylättyyn mökkin, ja yllättäin jouduimme saarretuksi ja hyökkäyksen kohteeksi, vihollinen oli ylivoimainen ja valtasi mökin, hyökkäyksessä menehtyi suurin osa joukkoeestamme, omalla kohdallani yksi vihollisista tuli eteeni ja osoitti aseella lopulta ampuen minut, en tuntenut kipua tms. mutta muistan unessa ajatelleeni että eihän tämä kuolema olekaan niin pahaa kun olin kuvitellut ja että turhaan olen sitä pelännyt.
tuohon ajatukseen heräsin, ja vielä ihan hyvin mielin, tuo uni ei tuntunut ,vaikka hurja olikin, pahalta painajaiselta.

tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 05.08.2008 14:05:18 »

Mitään hajua ei ole kyllä siitä mikä olisi oudoin uni.

Nooh. Viimeyönä unissani tein fyysisen teleportaation haluamaani kohteeseen ja harjoittelin sitä myös esineillä.

:Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 05.08.2008 14:08:21 »

Minun oudoin uneni (yksi niistä) lienee ollut se, kun Boromir (Taru Sormusten Herrasta) yritin vietellä Aragornin, mutta tämä laittoikin herran perään sotilaat pidättämään tämän "kauhean homostelijan". Grin Mikähän lie senkin unen ajatus ollut, ahahahah. Ikivanha uni, mutta muistan sen vielä niin hyvin.

...Joskus tuntuu, ettei sitä näekään kuin outoja unia!
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.08.2008 15:21:52 »

Mun unissani on usein kaikenlaisia isoja masiinoita ja sotia, eläimiä ja lentämistä.. Ihan peruskamaa.

Mut yks oudoimmista (ja ehkä ihanimmista) unistani on se, jossa edesmennyt koirani (R.I.P) liittyi susilaumaan. Se susilauma lähti aina juoksemaan karkuun min koira mukanaan ja vaikka mä huusin niin se ei tullut takaisin. Tää toistu usein ja siinä unessa oli aina yö. Sitten tuli talvi ja se lauma seisoi taas meidän alapihallamme, koirani siellä joukossa. Mä kävelin sen lauman keskelle ja kun ne lähti juoksemaan niin mä juoksin mukana ja muutuin lopulta itekin sudeksi.

Siinä unessa oli voimaa. Ja se oli kaunis uni, oikeesti jumalattoman kaunis uni.  Smiley

Mutta Bon Jovin kanssa höyrysaunassa oleilu kyllä pääsee oudoimmat unet -listalleni  2funny
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #4 : 05.08.2008 17:53:55 »

Minun kyllä ihmeellisin uni ( vai pitäisikö sanoa paremminkin uneen liittyvä  tapahtuma ) tapahtui muutamia vuosia sitten, enkä varmasti unohda sitä ikinä!  :Smiley

Olin nukahtanut olohuoneen sohvalle, mutta  heräsin, kun ovikello soi. Nousin ja menin avaamaan. Oven takana seisoi poikani paras ystävä ja kysyi poikaani, sanoin hänen olevan alakerrassa, huoneessaan. Poika lähti kohti alakertaa….

Saman tien heräsin, kun ovikello soi. Olin ihan unen pöpperössä ja ajattelin, että taas…nousin ja menin avaamaan. Oven takana seisoi poikani paras ystävä ja kysyi poikaani.
Olin aivan ihmeissäni! Juuri vastahan minä olin hänelle oven avannut! Vai olinko? Toistin jälleen pojan olevan alakerrassa..ja hän lähti sinne..

Kävelin takaisin sohvalle aivan ihmeissäni…en enää tiennyt, mikä on totta ja mikä unta! Mietin, että onkohan tämäkin hetki unta…jos taas kohta ovikello soi ja…. Huh

Uni oli niin todentuntuinen….koin  siis unessa sen mikä tapahtui todellisuudessa heti unen päättymisen jälkeen…

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 05.08.2008 18:16:18 »

Minähän näe ihmeellisen "outoja" unia jatkuvasti.  Grin Siis enne-, opetus-, henkisyysunia.  angel Täytyy kuitenkin sanoa, että minun ehdottomasti "oudoin" uni tähän mennessä on ollut eräs uni Jeesuksesta jonka jälkeen ja sen seurauksesta alkoi minulla reilut 2 vuotta kestänyt kasvissyönti.  Shocked Jouduin kuitenkin palaamaan sekaruoalle terveyteni takia...  Undecided Tässä tuo astroon kirjoittamani juttu unestani vuodelta 2005:

Voiko uni muuttaa näin totaalisesti eloa ja oloa?
« : 29.12.2005 16:37:11 » Lainaus Muokkaa Poista 

--------------------------------------------------------------------------------
Näin toissayönä niin merkillisen unen, että olen vieläkin ihan "päästäni pyörällä".  Se ei tosin ollut niitä ihan tavallisia unia, vaan pikemminkin tietynlaista unitilassa saatua "opetusta". Suurin osa teistä tietänee mitä tarkoitan. 

No niin, mutta siihen "uneen"... Sen yksityiskohtaisemmin unesta kertomatta,   kerron vain aiheen jota se käsitteli. Siinä unessa oli nimittäin Jeesus ja "kristustietoisuutta" siinä unessa käsiteltiin myös. Kaiken lisäksi sain siinä vastauksen erääseen kovasti mieltäni askarruttaneeseen asiaan joka liittyy Jeesukseen.   

Sen unen jälkeen olo on ollut kummallinen. Välillä todella hyvä ja ns. "kristallinkirkas", mutta sitten välillä olo on tosi "raskas" ja päätä hieman jomottaa ja tänään myös ristiselkää. Normaalisti minulla ei ole yleensä ikinä päänsärkyjä, eikä selkäkään ole vihoitellut. Jotenkin vain tiedän ja koen, että tämä kaikki johtuu siitä unestani.   

Suurin hämmästyksen aihe minulle on kuitenkin tänään ollut se, että minulle ei ole koko päivänä maistunut ruoka. En koskaan mikään "syöppö" ole ollutkaan, mutta näläntunnetta ei vain yksinkertaisesti ole tullut ollenkaan. Ja ainoat ruoat joita olen tänään voinut "väkisin" syödä on omena, omenatuoremehua ja hieman joulusta jääneitä rusinoita ja pähkinöitä.

Sitten kun vanhimmalle tyttärelleni ruokaa laitoin, suorastaan "oksetti" se kalapuikkojen haju ja pelkkä katsominen. Jääkaapillakin yökötti nähdä makkarapaketit. Kaiken huippu ja ihmeellisintä on, että "karkkiaddiktina" ei ole tehnyt eilen, eikä vielä tänäänkään mieli tippaakaan mitään makeaa. 

Selvennykseksi vielä, että olen siis vielä ainakin tähän asti ollut lihansyöjä lähinnä huonon vereni (anemiataipumus) ja osittain vanhemmiltani opitun tottumuksenkin takia. Mielessäni on kuitenkin usein käynyt, että ryhtyisin pelkästään kasvissyöjäksi. Luomua olen kyllä lihassakin aina suosinut, kunnioittaen ja kiittäen myös uhrautuneita eläimiä...

Jokatapauksessa ei vielä koskaan ole tullut tällaista näin vahvaa reaktiota lihaa, eikä yleensäkään ruokaa kohtaan. Ainoina poikkeuksena tietty ne kerrat kun olin raskaana ja tietysti vatsataudissa.   Nyt ei ole kuitenkaan kummastakaan kyse.

Tämän kaiken koen olevan vaikutusta tuosta mahtavasta "unesta". Tuskinpa minä nyt tässä näin yhtäkkiä vegaaniksi tms. rupean, mutta onkohan tämä suunta siihen päin? Jonkinlaista puhdistautumista nyt kuitenkin selvästi suoritan... Voihan tietysti olla, että huomenna tilanne on taas aivan toinen. Että makkara maistuu.   
Onko kenelläkään toisella ollut noin vahvaa vaikutusta näkemällään unella, että tuntuu koko elämä "mullistuneen" ainakin hetkellisesti? 

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 05.08.2008 18:27:08 »

No oudoimpiin luokittelisin kyllä tämänkin uneni:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=10855.msg104020;topicseen#msg104020

Sangen omituinen heppu tuo Jeesus.  Grin smitten
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 18:31:35 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 05.08.2008 22:12:03 »

Yksi ruokaan liittyvä uni tuli mieleen. Ehkä se on enemmänkin hauska  :Smiley

Aikaisemmin näin unta että pitäisi syödä salaattia ruuan kanssa paljon enemmän kuin syön. Noh, enpä tainnut vaihtaa juurikaan tottumuksiani. Sitten näin muutaman päivän myöhemmin uuden unen. Siinä olin työpaikan ruokalassa ja laitoin normaalisti ruokaa lautaselle, ehkäpä jopa reilun laisesti. Sitten kovalla "äänellä" vahvasti ajattelin, kun sain annoksen valmiiksi: Tässä se nyt on!... ( ja ajatus jatkui sekunnin kahden päästä) ..... KOIRALLE  2funny
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: