Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihanan Ihmeelliset Höyhenet!  (Luettu 5680 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« : 03.08.2008 17:27:32 »

On aivan pakko kysäistä nyt,jos joku osaisi sanoa tähän asiaan jotain.. että kun olen nyt parin viikon
aikana saanut ihmeellisiä höyheniä eteeni...
Yksi päivä olin koiranpentuni kanssa lenkillä metsikössä jossa koira juoksi vapaana,
kunnes tuli luokseni iloisena valkoinen pieni höyhen suussaan.
Sitten otin sen höyhenen sen suusta ja tiputin takas maahan ja katsoin kuinka se leijaili,
ja vielä kun olin kävellyt jonkun matkaa niin käännyin katsomaan sitä
höyhentä ja katsoin pitkään sitä,syystä jota en itsekään tiedä. uglystupid2
Sitten tuosta tapahtumasta noin viikko,kun kaverini kävi kaupassa ja antoi sitten kauppakassin ulkona minulle,
kun otin sen,käteeni tupsahti jostain (?) myös harmaa pieni höyhen.
Ja nyt tänään kun olin koirien kanssa lenkillä ihan pyöräteillä,
huomasin taas yhdessä kohtaa jalkojeni edessä harmaan höyhenen,isomman kuin edelliset
kaksi höyhentä.

Onko tämä vain sattumaa vai mistä tämä voisi kertoa? angel
Oon vaan itsekseni mietiskellyt enkä saa noita höyhen "ilmestyksiä" pois mielestäni
kun tuntuu että siinä takana on jokin "juju" mitä en vaan ymmärrä nyt. Smiley

kuulostaa ehkä vähän typerältä kuvittelulta,mutta oli silti pakko kysäistä  Grin
« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 17:37:42 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.08.2008 23:44:37 »

Voi jukra!!! Grin 2funny

Anteeksi ku naurattaa...
mutta kun luin otsikkoa ensin, niin tuli mieleen ne seksihommat, kun yksi isäntä kertoi kuinka ihastunut hänen vaimonsa oli höyheneen.

Ja juttu olikin ihan vakavaa.
Ehkä tosiaan ne kertovat sinulle jotakin...jotakin, että mennyt on kuopattu ja hengitä kevyesti.

Minä koin sen kerran siellä Esplanadin 'ruttopuistossa' minne on laitettu muistomerkki ruttoon kuolleille ihmisille. Istuin ja mietin ja surin sitä ja muutakin, niin ylhäältä taivaalta leijui syliini puhtaan valkea höyhen.
Arvaa, että huokasin ja surut unohtuivat!  smitten

Otan aina puhtaat höyhenet tai sulat talteen ja niitä löytyy sieltä täältä sekä huoneista sisällä että ulkorakennuksissa. Johonkin seinänrakoon sen aina työnnän ja onpa parissa hatussanikin sellainen pöllönsulka. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.08.2008 07:45:15 »

olisko oman suojelusenkelisi merkkejä siitä että todella huomaisit hänen kulkevan vierelläsi koko ajan.
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 04.08.2008 09:13:26 »

Voi jukra!!! Grin 2funny

Anteeksi ku naurattaa...
mutta kun luin otsikkoa ensin, niin tuli mieleen ne seksihommat, kun yksi isäntä kertoi kuinka ihastunut hänen vaimonsa oli höyheneen.

voi ei  Grin 2funny

Coventina:Se kävi itsellänikin ensimmäisenä mielessä että mun suojelusenkelin merkkejä  smitten  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Myria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 04.08.2008 15:57:23 »

Tapahtui viime kuussa. Taustaa: asumme maalla, meillä on neljä koiraa ja syötetään koirat eri huoneissa, ettei tule mitään kähinöitä. Järjestys on tarkka ja toimii hyvin. Kun pikkukoirat ovat syöneet, käytän ne irrallaan pikapissillä etupihalla sillä välin, kun isot syövät hitaammin omaan tahtiinsa.

Menin sitten eräänä aamuna pikkukoirien kanssa etupihalle ja napsautin ulko-ovesta lukituksen pois päältä (pidetään ovea varmuuden vuoksi lukossa, kun nuo isot sen saisivat muuten halutessaan auki.) Painoin oven kiinni ja sitten tajusin, että se tosiaan meni kiinni. Painoin kahvasta ja lukossa oli ! Minulla ei ollut avainta, ei kännykkää, jalassa sisäkengät ja mies töissä.

No, onhan meillä vara-avain. Loikin sitten piilopaikalle tossuissani ja voila, ei avainta  Shocked Katsoin muitakin paikkoja, mutta ei ollut avainta. Siinä vaiheessa alkoi vähän paniikintynkää puskea pintaan.
Minulla oli siis sisällä matalan portin kahta puolta syömässä koirat, joiden olisi ihan hyvä pysyä portin eri puolilla. Kaikki ovet ja ikkunat oli kiinni. Ainoa vaihtoehto olisi ollut lykätä pikkukoirat takapihalle (mistä olisi aiheutunut hirveä hulabaloo sisällä, kun isot olisi ne nähnyt ja kuullut) ja lähteä sisätossuissani lähimmältä naapurilta pyytämään puhelinta lainaan ja soittamaan miehelle. Hän olisi ehtinyt tuoda avaimen nopeimmillaan puolessa tunnissa tai sitten siihen olisi mennyt rutosti enemmän aikaa.

En sitten tiedä, miksi menin vielä ulko-ovelle, suunnilleen rukouksia yläilmoihin syytäen painoin kahvaa polvet tutisten... ja ovi aukeni  Shocked

Kun menin jonkun ajan päästä viemään koiria takapihalle, siellä nurmikolla oli valkoinen "enkelihöyhen"! Hain äkkiä kameran sisältä ja sain siitä kuvan. Kun menin kohta uudelleen pihalle, höyhen oli kadonnut...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.08.2008 16:40:08 »

Ohoh!  Shocked angel angel

Uskon minäkin enkeleihin! Pyysit varmaan huomaamatta apua heiltä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 08.08.2008 10:41:54 »

Ihana tarinasi Myria kuinka enkelit auttaa  smitten angel
Taas pari päivää sitten kun koirani karkasi ja hain sen takaisin,huomasin jalkojeni edessä harmaan höyhenen angel ja sit oliko se eilen niin näin taas ihan valkoisen pikkuisen höyhenen. smitten
Enkelit tietävät että tarvitsen tällähetkellä niitä erityisen paljon,
ja aina ei meinaa muistaa että ne on aina tukena  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 08.08.2008 11:01:00 »

Jo useana vuotena olen pyytänyt, että juuri höyhenillä viestitään kun olen menossa "oikeaan suuntaan" ja ihan outoihin/vääriin/hassuihin paikkoihin kun tarvii jotain tarkastella enemmän  Cheesy

Suurin osa näistä lisätarkkailua vaativista höyhenistä ilmaantuu silloin kun jotain on tapahtunut 3x- siis melkein mitä tahansa, mutta 3x suht`peräkkäin.  uglystupid2  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: