Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pelottava/ahdistava uni  (Luettu 3776 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« : 06.08.2008 09:53:47 »

Näin viimeyönä sellaista unta että olin ensin oman taloni pihalla ja siinä oli paljon muutakin
porukkaa,mulla olo kädessäni sellainen vanhanaikainen valkoinen puhelin,
ja saatiin siihen viesti että jotkut miehet on tulossa tappamaan meidät kaikki.Menin ihan paniikkiin ja
soitin hätänumeroon josta ne vaan sanoi että "odota niin kauan että ne tulee ja soita vasta sitten"
No sit ne tuli isolla pakettiautolla ja lähti meidän perään,soitin heti paikalla hätänumeroon josta ne lupas
että lähtee pari poliisia perään.
Sit juostiin niitä miehiä karkuun metsässä jossa oli paljon lunta ja kuoppia ja eteneminen
oli vaikeaa... Ja mun edessä juoksi joku aika lihava mies,joka hidasteli enkä päässyt siitä ohi,huusin
sille että "mee kovempaa!" ja lopulta juoksinkin itse siitä ohi.(oon ennenki nähnyt unta että juoksen jotain
miehiä karkuun ja siinä mun edessä hidastelee joku etten pääse kovempaa!)
Juostiin kauan ja katsoin vähän väliä taakseni ja välillä miehet oli kauempana ja välillä lähempänä,
kunnes kaikki muut oli jo hävinnyt näkyvistä ja olin yksin,tuli poliisi nainen ja otti mut syliin ja sanoi
että me viedään sut turvaan tms.. ja sit menin niiden autoon ja itkin ja tärisin koska olin niin
paniikissa tapahtuneesta.
No sit yks tallilainen tyyppi soitti mulle että oonko kunnossa ja sanoin että joo mutta olin huolissaan
että missä mun sisarukset on.

Sitten hetken päästä olinkin tallilla ja laitoin hevosia ulos,mutta ne ei pysynyt siellä haassaan
vaan hyppäs aina portin yli ja jouduin aina uudestaan ja uudestaan laittaa ne sinne,
kunnes yhtäkkiä yritin estää ettei ne enää hyppäis mutta sotkeuduin sähköaitaan ja sain paljon sähköiskuja
jalkoihin..
käskin kaverini sammuttaa äkkiä sähköt! ja se sammutti ja pääsin irti langoista.
Sit siihen tuli sen yhden hevosen omistaja ja sanoi että mun pitää karjaista että se hevonen
pysyy siellä haassa. No sit karjaisin sille lyhyesti ja sen jälkeen silitin sitä hevosta ja se
hevonen hymyili mulle ja pysyi sen jälkeen siellä haassa.

Osaisiko joku tulkita jotain tästä? Oli tosi mieleenpainuva uni/unet ja luulen että noilla
on joku merkitys...  smiley6600
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2008 10:57:49 »

Yritäpä saada uudestaan nukkumaan mennessäsi se sama uni 'näkymään'. Kun sinua uhataan, käänny päin. Älä pakene. Kun kerran tielläsi on este/-itä, on sinun tehtävä ratkaisuja, olethan kahden tulen välissä.

Faktaa on, että pelokkaat ihmiset tulevat isolla joukolla uhittelemaan / pelottelemaan. Mitkä ryhmittymät käyttävät nykypäivässä näitä metodeja tickedoff Cool?  Mieti sitä! Wink

Osoitat vahvuutta myös unessa, kun käännyt kohti uhkailijoita. Ei tarvitse juurikaan muuta tehdä, jotta uhkailijat (=joukkovoiman käyttäjät) kaikkoavat. (Joukkovoima perustuu yhteen pelokkaaseen, joka on hyvä puhumaan. Hän saa siten seuraajia. Siinä muitten pelokkaitten -jotka eivät saa muuten oikeuksiaan toteutumaan yhteiskunnassa- keskellä hänen on helppo pppuhkua vihaa, uhkaa ja muitakin pelokkeita.) Ainakin he jäävät matkan päähän, jolloin sinulle jää aikaa harkita 'seuraava siirtosi'.
 idiot2
Itseäni mietityttää, miksi unesi on kuin pätkä toimintaelokuvasta?!
 crazy2 Embarrassed

Uni kuvastaa kuitenkin valve-elämän tilanteita.
Mietipä miksi yrität hallita tilanteita / toisia ihmisiä/ eläimiä, sen sijaan että pyrkisit yhteistyöhön?
Miksi käsket hidastelijaa menemään lujempaa, kun voisit pyytää häntä väistämään? knuppel2 Asennetta, pliis!
Miksi pyrit pitämään hevoset aitauksessa, kun voisit ottaa ohjat käsiisi, hypätä yhden hepan selkään -toiset hepat laumana suojaamassa menoasi ympärillä /varaheppoina, jos ratsusi väsyy- ja mennä minne mielesi tekevi? angel

Miksi? Miksi? Miksi?

Mikä sinua estää elämästä? Embarrassed

Mitä olet tehnyt /mitä sinulle on opetettu lapsena vaikeuksien tullessa/ että aikuisena pakenet, kun sinua oikeudettomasti uhataan.... unessa?
 Huh
Miksi et usko omiin selviytymismahdollisuuksiisi?

Miksi silti pyrit hallitsemaan/ aitaamaan uljasta eläintä, joka voisi yhteistyössä kanssasi (lajitovereineen) mahdollistaa vahvuudellaan ja nopeudellaan pelastumisesi?
Yhteistyön puutteessa mm eläimet heittäytyvät passiivisiksi tai reagoivat heitä lähestyvän ihmisen omaan pelkoon, haistavat pelokkaan tuottaman adrenaliinin ja kokevat sinut uhkaavana ja näin väistyvät millä tahansa tavoin luotasi. Sitä siis on tottelemattomuus, portin yli hyppääminen yms.
Jälleen törmään rakkaaseen mottooni: 'Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse.' Jos pelkäät, erität adrenaliinia = haiset pelokkaalle/ pelottavalle = puhkut vihaa eläimen mielestä. Siihen eläin reagoi ja toimii vaistonsa varassa. (Ihminenkin on eläin vaistotoiminnoiltaan. Tarvitessasi apua toimii pelkosi Sinua vastaan. Valitettavasti.)
Siis rauhoitu ja luota... tilanteeseen, omiin kykyihisi ym ym...
 Shocked
Sen sijaan pyrit hallitsemaan tilanteita ja sotkeudut siihen enemmän ja sinä itse vahingoitut (sähköpaimen / -iskut)?
 Undecided
Alku-unesta tulee väistämättä mieleen: et ole itsellesi kaikessa rehellinen/ et tunne omaa persoonaasi riittävästi voidaksesi luottaa itseesi/ luoviin ratkaisuihisi.
Mistä niin päättelen?
Pelastus koittaa poliisitädin saapuessa. Hän ottaa sinut syliinsä ja vie pois hankaluuksien ja uhkien keskeltä. Siinä sinun oma oikeamielisyytesi pelastaa sinut vaikeuksista. police

Jotenkin tuntuu, että Sinun tulisi päästä oman itsetuntosi niskan päälle. Että tämä unipari kertoo Sinulle, ettet oikein usko itseesi/ selviytymismahdollisuuksiisi.

En syytä sinua mistään. Yritän vain saada sinut miettimään unen symboleitten merkityksiä juuri SINULLE!!!  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 12:26:45 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2008 12:10:02 »

Smiley
Mulla tuli vahvasti mieleen oma nuoruus samantyyppisine unineen!
Itsenäistyminen, lapsuuskodin taakseen jättäminen, vitaalienergian lisääntyminen, halu kuitenkin sitä hallita ja "pistää aisoihin"  :Smiley
Kaikki epävarmuus yhteiskunnassamme - eipä ole ihme jos unissa purkautuu pelkoja! smiley6600

SILTI t.touhulan sanoin:
Lainaus
... oma oikeamielisyytesi pelastaa sinut vaikeuksista.
Siinä sinulle matkaevästä koko elämälle, se ON ainut ja oikea turvasi, aina  smitten

http://www.youtube.com/watch?v=SjWK9HV8tIo
« Viimeksi muokattu: 06.08.2008 12:27:55 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2008 10:44:19 »