Olen nyt niin nauttinut kun voi laittaa kunnolla ihania karvasia talvivaatteita päälle. Eikä kylmyyskään haittaa kun voi piiloutua lakin ja kaulahuivin alle.
Ja ai että miten kaunista on herätä kun ulkona puut ovat kauniin valkoisia ja aurinko paistaa sieltä välistä, aamuteetä vaan hellalle.
Jepjep, Ave. Mulla ties kuinka monta ISOA ja PAKSUA pipoa, piiiiitkiä, paksusta langasta neulottuja kaulahuiveja ja VANTTUJA (lapaset on pop, nahkahanskat on hyh mulle
). Ihanaa, kun saa taas käyttää niitä
Mulla on uusi toppatakki, pullukka, kiiltävästä kankaasta ja tänä talvena vielä muodissa (katsotaan vuoden päästä, onko enää in
).
Lisäksi kaivoin viikonloppuna mun rakkaat Pörröt kaapin perältä. Eli siis mun valkoiset talvisaappaat, jotka ovat siis valkoista pörrökarvaa yltä päältä. Pörröjen avulla saa paljon huomiota miehiltä (no, miehet lähinnä naureskelevat, että onko kenkiä varten tapettu jääkarhu) ja tyylitietoiset naisimmeiset taas kauhistelevat, kuinka
tyylittömästi joku kehtaakin pukeutua
No, tyylitajuahan mulla ei ole kakan vertaa, sen sijaan humoristisia yksityiskohtia otan pukeutumiseen
Okei, nyt joku muoti-intoilija saisi tästä syyt opastaa mua etiketin mukaisessa pukeutumisessa
Aah, taidanpas pistää iltakaakaon levylle lämpenemään, tämä tuli Aven aamutee-ajatuksesta mieleen - kiitokset ideasta
Sen jälkeen voisin katsella hetken ulos, siellä satelee nyt lunta...
Tulin töistä kotiin ihanassa, kevyessä lumisateessa...
Kai sitä näin talvella syntyneenä, Jousimiehenä, on vain talvi-ihminen...