Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMies:hyvässä ja pahassa  (Luettu 75074 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 14.08.2008 15:27:36 »

no kun puhuit koeajasta, niin.. kannattaisi pitää tunteet jossain kurissa moisen koeajan aikana, mutta itsellä ei ole onnistunut täysin.. on tuntunut että 4-8 kk aikana mies näyttää aikooko nauttia esmes sielukumppanuudesta vai ei.

ja kyllä on oinaita laidasta laitaan, olen seurannut kahta läheltä. kun oinas rakastuu, ne vaikuttaa aika romanttisilta ja antavat paljon- jos ei satu löytymään oikeaa, silloin vaihtavat naisia.

oinasta ei ole häirinnyt suoruuteni, tulis vaan oikea tapaus vaikka  oinas  
« Viimeksi muokattu: 14.08.2008 15:32:47 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #16 : 14.08.2008 15:42:10 »

Koeaika voi olla aikomoinen koettelemus tai sitten ei. Mutta suinpäin suhteeseen en enää mene - on kuitenkin tätä ikää ja elämänkokemusta tullut, että asennoituminen on ihan toista kuin joskus 10 vuotta sitten Wink

Mutta se että jos ihastun, niin ihastun kanssa tulisesti. Mutta vaikka oinas ois kuinka omantien kulkija, niin kyllä se oinasnainen kaipaa kuitenkin salaa sitä "omaa miestään". Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #17 : 14.08.2008 16:36:13 »


joo, ja kyllä ainakin tälle oinaalle on niin että vaikka meno näyttää joskus hurjalta, vauhtijalkaa vipattaa ja pitää vähän irrotella, niin irrotella voi ilman "toisia" miehiäkin...
pientä flirttiä voi heittää, mutta kyllä minulle on olemassa vain yksi mies kerrallaan...

joskus osaan käännyttää aika tylystikin liian innokkaat kosiskelijat...ei paljoa sääliä tipu kun tämä typy ilmoittaa että antaa heittää!!

ja auta armias jos viesti ei mene heti perille... knuppel2

mutta kyllä sitä sitten osaa omalle olla ihan  smitten smitten smitten

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #18 : 14.08.2008 16:51:34 »

Meinaako Aries77, että tulee pesäpallomailalla päähän kun viesti ei mee perille? Wink

Itse pidän myöskin flirtistä - kävelin tuossa yks kerta kaupungilta kotia kun eräs mies huikkas baarin terassiltä, et "Tuu tänne"!; "No minä siihen, että enpä taida tulla" Wink

Minulta ei ole vielä hirveesti ropissut noita ---> smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #19 : 16.08.2008 18:07:03 »

kyllä tuo pesäpallomaila juttu on lähinnä niinpäin, jos se "hyypiö" ei usko että mua ei kiinnosta, ja kauniisti sanominen ei auta...

niin auta armias jos viesti ei mene perille ...  knuppel2

tämä oinas saattaa hieman hermostua ja sitten täytyy olla umpityhmä jos ei sen  tickedoff knuppel2
viestin jälkeen tajua...

 Wink Wink Wink

...no eihän tässä nyt sentään fyysistä väkivaltaa käytetä...ei missään nimessä...
mutta henkinen kolaus se voi olla...

 Wink Wink Wink

mutta tuohon on matkaa tavallisen paljon...
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #20 : 16.08.2008 18:08:02 »


ai niin...
oinasmies on ihana.





 smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #21 : 16.08.2008 18:24:35 »

Aries77 on laittanut ihan kunnolla tuulemaan... Wink

Onneksi mua ei oo suuremmin mitkään "hyyppiöt" lähennelleet.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #22 : 16.08.2008 19:21:02 »

Mitäs*** Wild Star*** tarkoitit ratkaisevalla ajalla?

Vai onko oinaasta parisuhteeseen ollenkaan? Kun tiiän oinaita jotka ovat tyytyväisiä yksineloon, kuin yhdessäeloon. Sellainenkin "parisuhde" vois toimia, jossa ei asuta ollenkaan yhdessä... sitäkin oon miettinyt.

Mäkin olen miettinyt tätä....että mulle vois sopia sellanen suhde, jossa molemmilla olis omat kodit ja oltas sitten vähän niin ja näin miltä tuntuu  Smiley
Jotenkin vaan ahistaa ihan kauheesti, jos toinen alkaa sitoon ja oleen omistushalunen ja mustasukkainen...hui kamala!
Ja tykkään kanssa tosta "koeajasta"  Grin
Tälläkin hetkellä oon tapaillut erästä miestä kohta kolme kuukautta ja suhde on erittäin tapailuasteella..luokittelen ehkä enemmänkin seksisuhteeksi.
Voisin hyvin ihastua häneen (hän on  vesimies ) mutta aistin, että hänkin on erittäin varauksellinen eikä sitoutuminen ole välttis ihan ekana mielessä > sopii mulle.. En siis ole edes ehdottanut, että alettaisi keskusteleen suhteen vakavuudesta, kun mulle sopii vallan mainiosti tapailu kerran viikossa ja voin rauhassa elää omaa elämääni samalla.

Voi olla, että tällä mun omalaatuisella tunnepuolella on jotakin tekemistä tuolla  kuu vesimies
Mutta voi että kun mä oon romanttinen (  venus kalat ) ja kun rakastun, niin en kyllä sitten ole kiinnostunut muista (toki pientä ja isoakin flirttiä on AINA )..mutta en voi mitään sille,  kun mä kyllästyn niin nopeesti. Tai ehkä vain en sitten ole löytänyt sitä, joka mut saisi avaamaan sieluni sopukat hänelle.
TAI siis olenhan minä HÄNET tavannut, mutta hän kun on siellä jossain...

Ei ole helppoa olla oinasnainen, vaikka kivaa se on, en vaihtais muuksi  Cheesy
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #23 : 16.08.2008 19:33:22 »

Aries77 on laittanut ihan kunnolla tuulemaan... Wink

Onneksi mua ei oo suuremmin mitkään "hyyppiöt" lähennelleet.


joo...kyl sitä tarvittaessa.

mutta onneksi pääsääntöisesti  smitten smitten smitten smitten smitten smitten
taidot tarpeellisempia...

 Smiley Smiley Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #24 : 16.08.2008 19:37:41 »

Mitäs*** Wild Star*** tarkoitit ratkaisevalla ajalla?

Vai onko oinaasta parisuhteeseen ollenkaan? Kun tiiän oinaita jotka ovat tyytyväisiä yksineloon, kuin yhdessäeloon. Sellainenkin "parisuhde" vois toimia, jossa ei asuta ollenkaan yhdessä... sitäkin oon miettinyt.

Mäkin olen miettinyt tätä....että mulle vois sopia sellanen suhde, jossa molemmilla olis omat kodit ja oltas sitten vähän niin ja näin miltä tuntuu  Smiley
Jotenkin vaan ahistaa ihan kauheesti, jos toinen alkaa sitoon ja oleen omistushalunen ja mustasukkainen...hui kamala!
Ja tykkään kanssa tosta "koeajasta"  Grin
Tälläkin hetkellä oon tapaillut erästä miestä kohta kolme kuukautta ja suhde on erittäin tapailuasteella..luokittelen ehkä enemmänkin seksisuhteeksi.
Voisin hyvin ihastua häneen (hän on  vesimies ) mutta aistin, että hänkin on erittäin varauksellinen eikä sitoutuminen ole välttis ihan ekana mielessä > sopii mulle.. En siis ole edes ehdottanut, että alettaisi keskusteleen suhteen vakavuudesta, kun mulle sopii vallan mainiosti tapailu kerran viikossa ja voin rauhassa elää omaa elämääni samalla.

Voi olla, että tällä mun omalaatuisella tunnepuolella on jotakin tekemistä tuolla  kuu vesimies
Mutta voi että kun mä oon romanttinen (  venus kalat ) ja kun rakastun, niin en kyllä sitten ole kiinnostunut muista (toki pientä ja isoakin flirttiä on AINA )..mutta en voi mitään sille,  kun mä kyllästyn niin nopeesti. Tai ehkä vain en sitten ole löytänyt sitä, joka mut saisi avaamaan sieluni sopukat hänelle.
TAI siis olenhan minä HÄNET tavannut, mutta hän kun on siellä jossain...

Ei ole helppoa olla oinasnainen, vaikka kivaa se on, en vaihtais muuksi  Cheesy

Adele, suosittelen tuota "koeajan" kokeilua. Älä ole liian helppo saalis Wink Itse tein tuttavuutta erääseen mieheen tässä taannoin, mutta (en älynnyt edes kysyä hänen horoskooppiaan), mutta se kiinnostus häneen loppui salamana. Hän oli hidas hämäläinen Wink EI MULLE HÄMÄLAISIÄ Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #25 : 16.08.2008 19:40:26 »

Aries77 on laittanut ihan kunnolla tuulemaan... Wink

Onneksi mua ei oo suuremmin mitkään "hyyppiöt" lähennelleet.


joo...kyl sitä tarvittaessa.

mutta onneksi pääsääntöisesti  smitten smitten smitten smitten smitten smitten
taidot tarpeellisempia...

 Smiley Smiley Smiley

Oot tainna rakastuakko tulisesti? Wink Tiitäkö muuten mitä, oon huomannut itsestäni sellaisen pienen ärsyttävän piirteen; nimittäin tykkään hivenen tahallaan ärsyttää tai kiusoitella "omaa miestäni". Olen nyt kerennyt miettimään, että tuliko sittenkin päästettyä suusta kunnon sammakoita... :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 16.08.2008 19:48:26 »

voisin kuvitella, että karismaattinen, innokas, taistelutahtoinen ja kiinnostava tyyppi voisi olla oinas, mutta kun en tunne vielä seuraavaa, en tiedä. pian tiedän. luulisin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #27 : 16.08.2008 19:52:36 »

Hmmm... et tiedä siis onko seuraava oinas, vai mitä tuolla tarkoitit?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 16.08.2008 19:59:53 »

siis astrologisesti minulle kai sopis oinas parhaiten ja tulen hyvin toimeen heidän kanssaan, yksi ollut kiinnostunut jo vuosia. joten jos tulta haluan, koen leijonan sellaisena pehmeämpänä ja oinaan kiivaampana, voisi tuntua että veri virtaa suonissa. on sellainen tunne vaan että olisi oinas, tänään tapasin yhden oinasmiestutun, btw

Aries and Sagittarius make a very good combination and the compatibility between the two zodiac signs is quite good. The relationship between the two will be full of enthusiasm, passion, zeal and adventure. Both of them will complement each other in almost every way and there will be a light playfulness in the love match. The energy levels of both, an Aries as well as a Sagittarian, are quite high and neither of them will be required to subdue his enthusiasm even a slightest bit. Sagittarius will never ever feel threatened by the aggressiveness of Aries and Aries will add to the strength of Sagittarius.

Both of them need their individual space and will let the other person have his freedom too. In this relationship, no one will rule the other. One person will help the other in fighting tough times and will never ever let the other feel too low about failures. They will always stand by each other, whatever be the situation. Money is something they will have to be careful about. This is because the combination of an Aries and a Sagittarian means the entire shopping mall at home! Together, they will travel to far off places and fulfill their adventure needs.

Aries Man and Sagittarius Woman
The love match of an Aries man with a Sagittarius woman is one of those matches that were truly made in heaven. He will keep her entertained with his intelligence, while she will mesmerize him with her creativity.
Their conversations will be intellectually stimulating. Both share a love for adventure and will mostly be on move, exploring new people and new places. Sagittarian woman will love his funny sense of humor and Aries man will find her charm intriguing. Except for a few glitches here and there, they will hardly find a problem with each other.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 08:57:20 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #29 : 16.08.2008 20:06:09 »

En ole koskaan aiemmin seukannut oinaan kanssa. Siksipä tämä onkin niin erilaisen tuntuista, vaikka tämä on sellaista tutustumis asteelle olevaa... Ja minusta on hyvä näin - mitäpä sitä sännätä salamanlailla suhteeseen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: