Mitäs*** Wild Star*** tarkoitit ratkaisevalla ajalla?
Vai onko oinaasta parisuhteeseen ollenkaan? Kun tiiän oinaita jotka ovat tyytyväisiä yksineloon, kuin yhdessäeloon. Sellainenkin "parisuhde" vois toimia, jossa ei asuta ollenkaan yhdessä... sitäkin oon miettinyt.
Mäkin olen miettinyt tätä....että mulle vois sopia sellanen suhde, jossa molemmilla olis omat kodit ja oltas sitten vähän niin ja näin miltä tuntuu
Jotenkin vaan ahistaa ihan kauheesti, jos toinen alkaa sitoon ja oleen omistushalunen ja mustasukkainen...hui kamala!
Ja tykkään kanssa tosta "koeajasta"
Tälläkin hetkellä oon tapaillut erästä miestä kohta kolme kuukautta ja suhde on erittäin tapailuasteella..luokittelen ehkä enemmänkin seksisuhteeksi.
Voisin hyvin ihastua häneen (hän on
) mutta aistin, että hänkin on erittäin varauksellinen eikä sitoutuminen ole välttis ihan ekana mielessä > sopii mulle.. En siis ole edes ehdottanut, että alettaisi keskusteleen suhteen vakavuudesta, kun mulle sopii vallan mainiosti tapailu kerran viikossa ja voin rauhassa elää omaa elämääni samalla.
Voi olla, että tällä mun omalaatuisella tunnepuolella on jotakin tekemistä tuolla
Mutta voi että kun mä oon romanttinen (
) ja kun rakastun, niin en kyllä sitten ole kiinnostunut muista (toki pientä ja isoakin flirttiä on AINA )..mutta en voi mitään sille, kun mä kyllästyn niin nopeesti. Tai ehkä vain en sitten ole löytänyt sitä, joka mut saisi avaamaan sieluni sopukat hänelle.
TAI siis olenhan minä HÄNET tavannut, mutta hän kun on siellä jossain...
Ei ole helppoa olla oinasnainen, vaikka kivaa se on, en vaihtais muuksi