Oot tainna rakastuakko tulisesti?
Tiitäkö muuten mitä, oon huomannut itsestäni sellaisen pienen ärsyttävän piirteen; nimittäin tykkään hivenen tahallaan ärsyttää tai kiusoitella "omaa miestäni". Olen nyt kerennyt miettimään, että tuliko sittenkin päästettyä suusta kunnon sammakoita... :
noo...tiiä sitä miten kovasti olen
vähäsen kuitenkin...
no kyllä...kyllä tämäkin oinas tykkää hieman "härnätä" ja kiusoitella...siinä koko touhun suola
tai ainakin alkuun..eikait sitä muuten tuo kissa/hiirileikki niin pahuksen kauan kestä...
onneksi vastapuoli on yhtä vallaton oinas, joten osuu vielä ainakin suht hyvin yksiin.
vaikka kyllä sitä välillä tulee lyötyä päätä seinään oikein kunnolla...että ei se kyllä aina niin kovin helppoa ja mukavaa ole!!
välillä on huumori kaukana tämän
-
touhusta...eikä se aallonpohja ole laisinkaan mukava, ja silloin kutkutus kaukana.
ei se
-
suhde ole helppo. kaksi pässiä paukuttaa päitään yhteen eikä kumpikaan anna periksi, niin kyllä siinä pidemmän päälle alkaa hieman päätä kolottamaan.
oinaalle se aallonpohja on vaikea...tuntuu että sieltä ei pääse ylös ikinä...joten aina tuolla niin kutkuttavalla kissa/hiirileikillä on se kurjempi kääntöpuolensa!!
mutta mikä ei tapa se vahvistaa...
täytyy sanoa, että antoisa on tämä matka ollut :oinas:miehen kanssa...paljon hyviä hetkiä...mutta myös sitä toista puolta!
...mutta kaikesta huolimatta päivääkään en vaihtaisi pois...