Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMies:hyvässä ja pahassa  (Luettu 75073 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 10.10.2008 20:37:23 »

Oinailla ja eteenkin oinaismiehillä on yleensä tapana sanojen sijaan osoittaa kiintymystä lahjoilla ja materialla. Mitä rakkaampi ihminen sitä enemmän lahjoja ja sen arvokkaampia nuo lahjat ovat. Isäni on Oinas ja tämä on tullut huomattua - veljeni sai pienenä vaikka mitä, mutta meille tytöille isä ei antanut lahjan lahjaa, ei jouluina eikä synttäreillä, koska meillä ei ollut hänelle merkitystä. Nykyisin velikään ei saa isältä enää mitään, koska isä on menettänyt kiinnostuksensa häntäkin kohtaan totaalisesti, mutta uuteen naisystävään voi tuhlata rahaa tonnikaupalla, vaikka todellisuudessa jokainen niistäkin killingeistä olisi lainattu tai varastettu.

Teen itse oinaana samaa, eli rakkaimmille ihmisille annan helposti hienompia lahjoja ja mietin lahjoja tarkemmin. Lahjon ihmisiä ihan hirvittävästi! Grin

Ahaa..! Cheesy Tämä siis syynä! Saan aivan uskomattoman ihania juttuja!
Viimeksi nyt kokonaisen kauneuspäivän kampaajineen, kosmetologi-hoitoineen päästä varpaisiin
ja manikyyrin todella luxuspaikassa, kun valitin, että (nyt jo entinen) manikyristini
ei tee riittävän hyvää työtä ja sain tosi kauniin ranskalaisen manikyyrin käsihoitoineen
ja joka kynteen "timantti"-janat sen valkoisen kärkilakan reunaan. Smiley

Ja tietenkin huollot joka viikko. Smiley

Pradan laukku, Hermésin vyö, korvakorut ja ihan silkkaa käteistä, kun olen sanonut,
että menen shoppailemaan.

Isäni oli myös Oinas ja nyt kun biologinen äitini siirtyi ajasta ikuisuuteen joitain viikkoja sitten,
saan isäni äidille ostamat korut ja niitä on yllättävän paljon
kuin myös muuta isän äidille antamaa kamaa. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 10.10.2008 21:30:58 »

miksi ne miehet aina ajattelee että sinut pitää lahjoa tavaralla heidän petikaverikseen?

mistä tämä käytösmalli tulee?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 10.10.2008 21:53:46 »

miksi ne miehet aina ajattelee että sinut pitää lahjoa tavaralla heidän petikaverikseen?

mistä tämä käytösmalli tulee?

Se on ihan keski-eurooppalainen/täkäläinen tapa pitää naisesta
ja naisen tarpeista huolta.
Toimii ihan automaattisesti. Smiley

Jos mies haluaa, että nainen on kaunis ja edustava, niin kyllä sen on silloin uhrattava sen eteen jotain,
eikä vain valitettava homssuisesta ulkonäöstä ja selluliitista.

Täällä ihmiset ajattelevat, että nainen on miehensä kruunu ja mitä kauniimpi
ja huolitellumpi nainen miehellä on,
niin kyllähän se jotain sen miehen menestyksestä kertoo. Wink

Jos ei ole menestystä tai koulutusta, niin sitten sen miehen on tyydyttävä johonkin hevoseen. :Smiley

Suomessa ollaan ja eletään vapaana tälläisestä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 10.10.2008 21:55:00 »

ah, viimeinen lauseesi sen sanoi (vapaus), taitaa olla aika sama juttu Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassakin..,

minusta olisi ahdistavaa olla jonkun koriste, jota tämä kierrättäisi näytillä paikasta toiseen tms..

mietin juuri oinaalle ääneen, että miksihän nyt ei huvita kun olisi paljon aikaa.. se ei voine johtua viimeisestä tapauksesta, koska hän todella ei edustanut mitään valtaa ja seksiä,, oinaalla olisi enemmän asemaa ja haluja.. mikäs minulla itsellä sitten on..

eikö  oinas ole merkkinä tarpeeksi hauska tai sitten ei ole oikea oinas..

tai mistä minä tiedän vaikka tulisi vesimies (epäilen) tai leijona jostain huitsin nevadasta.. kyllä se ajatus vielä vähän kiinnostaa.. kaikilla on niin kiire tässä kaupungissa.. siis muka esim romantiikkaan.. 
.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 22:04:01 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #49 : 10.10.2008 22:06:31 »

ah, viimeinen lauseesi sen sanoi (vapaus), taitaa olla aika sama juttu Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassakin..,

minusta olisi ahdistavaa olla jonkun koriste, jota tämä kierrättäisi näytillä paikasta toiseen tms..

 
.


No ei mikään ole täydellistä. Wink

Jos haluaa tietyn tasoisen sosiaalisen ja taloudellisen elämän
ja on patalaiska ja mukavuudenhaluinen kuten minä,
niin sillä on hintansa ja se on olla koriste ja näyttely-esine.

Miksipä se mies pitäisi trimmaamaansa ja puunattua naistaan pelkästään kotona,
kyllä sitä pitää käydä vähän kaupungilla ylpeilemässä.. Wink

Jos taas ei halua olla mikään miehen näyttely-esine, niin sitten pitää tyytyä siihen,
että pitää itse repiä rahat kampaajalle ja vaate-ostoksille omasta pussista,
eikä valittaa katkerana, jos joku muu saa paljon enemmän rakastamalla vain oikeaa miestä. Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #50 : 11.10.2008 13:06:16 »

Oinasmies voi olla hyvinkin materialisti. Ja oinasmies saattaa myös haluta, että oma nainen on kanssa hänen veroisensa. Tietyssä määrin on ihan ok, jos mies haluaa naistaan hemmotella. Mutta toi mitä sasha kirjoitti; hyysääminen ja hoito, on aivan jo liikaa minulle.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #51 : 11.10.2008 19:27:02 »

Tietyssä määrin on ihan ok, jos mies haluaa naistaan hemmotella. Mutta toi mitä sasha kirjoitti; hyysääminen ja hoito, on aivan jo liikaa minulle.

En usko!  Cheesy Arvaas miksi?
Siksi, että en tiedä vielä ainoatakaan naista, joka olisi ollut pahoillaan,
kun mies kustantaa ja lahjoo...
-siis häntä itseään, eikä ketään toista naista.  coolsmiley
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #52 : 11.10.2008 23:03:50 »

hmnn... tunnen ainakin 4 oinasmiestä, jotka hyysäävät ja hemmottelevat useampaa kuin yhtä naista ja vieläpä on oma vaimo kotona. Oinaat on pelimiehiä! Ja kaipaavat aina ja ikuisesti jännitystä ja säpinää elämäänsä... kauniita naisia, jotka pönkittävät itsetuntoa. Kuitenkin haluavat pitää sen kotivaimonsa, vaikka se sitten saattaisikin jossain vaiheessa vaihtua. Mä tykkään oinasmiehistä...  Wink osaavat käsitellä naista. Sitä voi ihan itse siinä sitten miettiä, miten kauan jaksaa ko hommaa katsella ja olisiko mahdollisesti jotain syvällisempää tarjolla. Mikä sitten sopii kellekin ja minkälaiseen elämäntilanteeseen...
« Viimeksi muokattu: 11.10.2008 23:05:55 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 12.10.2008 07:06:42 »

Älä usko sasha. Olen sen verran uskomaton nainen, et mua ei liioin hyyssäillä. coolsmiley

Repetiitti: Oinaissa voi olla pelimiehiä. Itse en vain katso sellaista peliä hyvällä silmällä. Vedän puoleeni toisenlaisia miehiä... Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 12.10.2008 21:05:46 »

Älä usko sasha. Olen sen verran uskomaton nainen, et mua ei liioin hyyssäillä. coolsmiley


No omapa on valintasi ja sen mukaan elät. Smiley

hmnn... tunnen ainakin 4 oinasmiestä, jotka hyysäävät ja hemmottelevat useampaa kuin yhtä naista ja vieläpä on oma vaimo kotona. Oinaat on pelimiehiä! Ja kaipaavat aina ja ikuisesti jännitystä ja säpinää elämäänsä... kauniita naisia, jotka pönkittävät itsetuntoa. Kuitenkin haluavat pitää sen kotivaimonsa, vaikka se sitten saattaisikin jossain vaiheessa vaihtua. Mä tykkään oinasmiehistä...  Wink osaavat käsitellä naista.

Näin on ja niin minäkin tykkään Oinas-miehistä. smitten
Jotenkin ajattelen niin, että hyvä vain, että kanssa sisaria on jakamassa moisen miehen,
kuin olla se yksi ja ainut nainen Oinas-miehen elämässä.. buck2

Vieläkö löytäisi jonkin viisauden kiven siihen, että voisi ystävystyä sen toisen/toisten naisten kanssa,
niin ettei toisen tarvitse olla eronnut ja niin, niin elämä olisi täydellistä! Smiley

Kuvittele, mitä olisi juoruta ja juonia shampanja lasin äärellä siitä Oinas-miehestä,
kun se ensin on antanut rahaa shoppailuun, lahjoittanut jonkin ihanan kauneuspäivän
ja sitten ostella kaikkea kivaa yhdessä sen Oinaksen pään menoksi. Tongue :Smiley  Cheesy



Sitä voi ihan itse siinä sitten miettiä, miten kauan jaksaa ko hommaa katsella ja olisiko mahdollisesti jotain syvällisempää tarjolla. Mikä sitten sopii kellekin ja minkälaiseen elämäntilanteeseen...


Hmmmph... on syvällinen suhde mahdollinen vain niin, että on yksi mies ja yksi nainen?
Voisiko tuota ajattelutapaa avartaa niin, että suurinta ja syvällisintä rakkautta on se,
että antaa toiselle vapauden, eikä yritä omistaa?

Minulle rakastaminen ei ole sama kuin toisen ihmisen omistaminen
ja minun mielestäni suurin osa ihmisistä sekoittaa omistamisen hyvänolon tunteen rakkauteen.

Toki pieni mustasukkaisuus ja kilpailu on vain hyvästä. Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #55 : 13.10.2008 08:33:31 »

Sellainen pieni korjaus, että sashan viestissä oleva loppuosa ei ole minun kirjoittama vaan Repetiitin

Ettei mene kirjoittajien käsitykset väärin!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #56 : 13.10.2008 12:09:05 »

Hmmnnn.... miksiköhän Oinasmies toimii niin? Nämä tuntemani oinasmiehet menestyvät hyvin, heidän vaimonsa ovat myös erittäin menestyviä... lääkäri, juristi, tutkija, rehtori... erittäin urakeskeisiä. Oinas on huomionkipeä, mutta samalla myös haasteita kaipaava. Kotona siis älykäs ja urakeskeinen haaste, muualta hakee tunnepuolen paikkausta? Antakaas kommenttia!
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #57 : 13.10.2008 12:40:00 »

Oinasmies voi olla vaativa ja vaikea elinkumppani. Hän uskoo vilpittömästi, että naisen tulee näyttää, kuulostaa ja tuoksua vuorokauden kaikkina aikoina unelmaiselta - onhan oinasmies itsekkin lähes täydellinen. Cool

Tällaisiä oinasmiehiä tiedän olevan muutaman...

Pieni lisyäs vielä; Voidaan ehkä puhua nyt rotunaisesta ja rotumiehestä. Siihen viittaa nämä viimeisimmät keskustelut.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2008 12:59:14 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #58 : 13.10.2008 14:36:15 »

Tässäkään aiheessa ei voi yleistää, riippuu paljolti muista merkeistä millainen mies on  Wink
Mun veli ja pappa oli Oinas  aurinko merkiltään ja voin kyllä sanoa molempien puolesta että yksi nainen on heille riittänyt kerrallaan...

Mutta se pitää kyllä tosiaankin paikkaansa että ovat merkkitietoisia ja tykkäävät että heidän naisensa saavat kaiken mitä haluavat ja että näyttävät hyvältä !

Voi kumpa minun miehelläni olisi nouseva merkki jokin muu kuin neitsyt, niin saisin minäkin hemmotteluja ilmatteeks, ettei tarttis ite maksaa  Grin

Ja Oinasmies on todellakin täydellinen omasta mielestään, niinkuin Oinasnainenkin  Tongue  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 13.10.2008 22:10:16 »

Sellainen pieni korjaus, että sashan viestissä oleva loppuosa ei ole minun kirjoittama vaan Repetiitin

Ettei mene kirjoittajien käsitykset väärin!

Ups..! Sinne iski jokin lainaus-viba, hyvä että ehdit jo korjata asian,
vaikka ei kai tuo nyt kenenkään elämää kaada, ellei se sitten ole täällä astrossa. :Smiley


Hmmnnn.... miksiköhän Oinasmies toimii niin? Nämä tuntemani oinasmiehet menestyvät hyvin, heidän vaimonsa ovat myös erittäin menestyviä... lääkäri, juristi, tutkija, rehtori... erittäin urakeskeisiä. Oinas on huomionkipeä, mutta samalla myös haasteita kaipaava. Kotona siis älykäs ja urakeskeinen haaste, muualta hakee tunnepuolen paikkausta? Antakaas kommenttia!

No raha ja menestys kävelee rahan ja menestyksen luo
tai/ja/ ja kuitenkin loppu viimein kauniin naisen luo. Wink
Vanha totuus, jota ei käy kieltäminen. Smiley

Mutta jotenkin en laskisi vielä tutkijaa ja rehtoria kovin menestyksekkäiksi uravalinnoiksi.
Juristi ja lääkärikin ovat keskiluokkaa ja menestyneitä vain jos ovat erittäin speciaaleja omalla erikoisalallaan.

Tokihan tuo menestyksen mittari on eri hiukan eri ihmisille..
-jos on työtön tai jokin kouluttamaton duunari, niin kai silloin rehtorikin
on jotain mega menestystä sen silmissä(?!). Huh


minusta olisi kyllä todella pöljää olla yksi viidestä shoppailulla ostetusta naisesta, mutta mikä olen sanomaan kun ei se ykskään oinas kiinnosta. suu kii.

ehkei vaan kiinnosta sekaantua fyysisesti kun ainoa ajatus on, meneeköhän sillä k... rikki muiden kanssa?
[/color]

No jaa.. kun ajattelee, niin kahdessa vuodessa olen saanut luxusasunnon kokonaan itselleni
yhdeltä kalleimmalta alueelta Wieniä, jossa on 3 makuuhuonetta,
isot kph, oh ja keittiö, eteishalli ja iso terassi.
Normaali naiselta, joka on ylempi manager tai edes juristi,
menee 20-30 vuotta sellaisen maksamiseen tarkoittaen suhteellisen tiukkaa elämää muutoin.

Tosin sain sen jo sen 1.5 vuotta sitten, mutta allekirjoitimme paperit viime viikolla,
koska haluan nyt tuon oman luovan tauon suhteesta ja kuitenkin olla varma
virallisestikin, että asunto pysyy minulla. Smiley

Tässä vain yksittäinen esimerkki omasta elämästäni,
eikä minun ole tarvinnut tehdä lapsia varmistaakseni turvallisen tulevaisuuden/vanhuuden
ja saan olla rakastunut ja olen rakastettu. Smiley

Ja jos ajattelee laajemmin, niin ei minua kiinnosta, jos miehellä kumi menee rikki jonkun
kanssa, -miehen omaa typeryyttä se sitten vain on ja maksaa pirusti sille miehelle loppuelämän
(kyllä se mies pitää valita jo ensihetkestä niin, että se on tarpeeksi itsestään ja terveydestään
huolehtivainen ja on pokkaa olla rehellinen tai sitten ottaa antibiotti ajaksi taukoa tai erota,
-yksi tärkeimmistä valintakriteereistä, joista pitää suhteessa pystyä puhumaan) Wink

-niin minulla on silti edelleen se asunto ja muut lahjat
ja kuukausittainen tukiraha mieheltä (joka on täällä laissa määrätty),
joka takaa sen, ettei minun välttämättä tarvitse tehdä toitä, jos en halua. Smiley

Ja tokihan minä teen töitä edelleen PR-managerina,
mutta minulla ei ole samanlaista stressiä siitä kuin muilla. Wink


Elämässä on paljon vaihtoehtoja, mistä valita. Pitää vain tietää, mitä haluaa.
Minä olen valinnut itselleni sopivimman tavan selvitä ja menestyä elämässä
ja olen nauttinut joka hetkestä. Smiley


tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: