Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMies:hyvässä ja pahassa  (Luettu 75096 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 13.10.2008 22:10:16 »

Sellainen pieni korjaus, että sashan viestissä oleva loppuosa ei ole minun kirjoittama vaan Repetiitin

Ettei mene kirjoittajien käsitykset väärin!

Ups..! Sinne iski jokin lainaus-viba, hyvä että ehdit jo korjata asian,
vaikka ei kai tuo nyt kenenkään elämää kaada, ellei se sitten ole täällä astrossa. :Smiley


Hmmnnn.... miksiköhän Oinasmies toimii niin? Nämä tuntemani oinasmiehet menestyvät hyvin, heidän vaimonsa ovat myös erittäin menestyviä... lääkäri, juristi, tutkija, rehtori... erittäin urakeskeisiä. Oinas on huomionkipeä, mutta samalla myös haasteita kaipaava. Kotona siis älykäs ja urakeskeinen haaste, muualta hakee tunnepuolen paikkausta? Antakaas kommenttia!

No raha ja menestys kävelee rahan ja menestyksen luo
tai/ja/ ja kuitenkin loppu viimein kauniin naisen luo. Wink
Vanha totuus, jota ei käy kieltäminen. Smiley

Mutta jotenkin en laskisi vielä tutkijaa ja rehtoria kovin menestyksekkäiksi uravalinnoiksi.
Juristi ja lääkärikin ovat keskiluokkaa ja menestyneitä vain jos ovat erittäin speciaaleja omalla erikoisalallaan.

Tokihan tuo menestyksen mittari on eri hiukan eri ihmisille..
-jos on työtön tai jokin kouluttamaton duunari, niin kai silloin rehtorikin
on jotain mega menestystä sen silmissä(?!). Huh


minusta olisi kyllä todella pöljää olla yksi viidestä shoppailulla ostetusta naisesta, mutta mikä olen sanomaan kun ei se ykskään oinas kiinnosta. suu kii.

ehkei vaan kiinnosta sekaantua fyysisesti kun ainoa ajatus on, meneeköhän sillä k... rikki muiden kanssa?
[/color]

No jaa.. kun ajattelee, niin kahdessa vuodessa olen saanut luxusasunnon kokonaan itselleni
yhdeltä kalleimmalta alueelta Wieniä, jossa on 3 makuuhuonetta,
isot kph, oh ja keittiö, eteishalli ja iso terassi.
Normaali naiselta, joka on ylempi manager tai edes juristi,
menee 20-30 vuotta sellaisen maksamiseen tarkoittaen suhteellisen tiukkaa elämää muutoin.

Tosin sain sen jo sen 1.5 vuotta sitten, mutta allekirjoitimme paperit viime viikolla,
koska haluan nyt tuon oman luovan tauon suhteesta ja kuitenkin olla varma
virallisestikin, että asunto pysyy minulla. Smiley

Tässä vain yksittäinen esimerkki omasta elämästäni,
eikä minun ole tarvinnut tehdä lapsia varmistaakseni turvallisen tulevaisuuden/vanhuuden
ja saan olla rakastunut ja olen rakastettu. Smiley

Ja jos ajattelee laajemmin, niin ei minua kiinnosta, jos miehellä kumi menee rikki jonkun
kanssa, -miehen omaa typeryyttä se sitten vain on ja maksaa pirusti sille miehelle loppuelämän
(kyllä se mies pitää valita jo ensihetkestä niin, että se on tarpeeksi itsestään ja terveydestään
huolehtivainen ja on pokkaa olla rehellinen tai sitten ottaa antibiotti ajaksi taukoa tai erota,
-yksi tärkeimmistä valintakriteereistä, joista pitää suhteessa pystyä puhumaan) Wink

-niin minulla on silti edelleen se asunto ja muut lahjat
ja kuukausittainen tukiraha mieheltä (joka on täällä laissa määrätty),
joka takaa sen, ettei minun välttämättä tarvitse tehdä toitä, jos en halua. Smiley

Ja tokihan minä teen töitä edelleen PR-managerina,
mutta minulla ei ole samanlaista stressiä siitä kuin muilla. Wink


Elämässä on paljon vaihtoehtoja, mistä valita. Pitää vain tietää, mitä haluaa.
Minä olen valinnut itselleni sopivimman tavan selvitä ja menestyä elämässä
ja olen nauttinut joka hetkestä. Smiley


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 14.10.2008 09:04:40 »


niin, eli kuten sanottu, harva nainen ajattelee miestä lähinnä kustantajana

(enemmän ennen vanhaan). minua kiinnostaa kovasti meneekö k..i rikki (käsittääkseni teillä oli

syrjähyppyjä vaa´an kanssa?), et silleen.

onhan se varmaan kiva jos sellaisia tukiraha-lakeja on keksitty - eikö se yleensä ole lesken eläke,

kuten Italiassa? itse asiassa lesken eläkettä saa Suomessakin, kuulin eilen. siis pitäisi ottaa mies sillä

perusteella, että mitä siltä saa nyhdettyä vaikkapa erossa, kun vaihtaa toiseen vuosimalliin?

muuten Sasha, teetkö sinä koskaan mitään nk hyödyllistä, esim maailmalle??  coolsmiley ei ne rahat

sinua viime kädessä säästä elämänkoululta. kuten onnettomuus opetti, aivan mitä tahansa voi tapahtua,

minkä on tarkoitus hioa sinua. K-energiallekin tuli onnettomuus, ja Lionille, ja itselleni..



tuollehan se rapu naureskeli kun puhui yhdestä sukulaisestaan.. jep jep.. nainen joka jahtaa rikkaita

miehiä.. etkä edes kirjoittanut oinaista tuossa, vaan halusit kehua itseäsi jälleen kerran.. ai mutta yhden

asian sanoit viisaasti, siis juuri apuriksi koulutan lasta! ja hän pitää siitä.  Smiley 

 :Smiley

no mutta katsotaan millaisia kokemuksia edessä itse kullakin, oinaita tai ei. itse asiassa tunnen yhden

oinaan joka on joutunut tähän kustantamispeliin.. hänen vaimonsa on hmm.. eri maasta..
  Wink
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 10:47:36 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #62 : 14.10.2008 11:57:05 »

Ahaa.. Täällä on näköjään täyttä keskustelua oinas-miehistä.........

Se on niin totta että oinas hukuttaa lahjoihin.. Tosin en tiedä oliko se vain alkuhuumaa/iskemistä, vai olisiko se jatkunut samaa rataa.

Eräs oina ihastui/rakastui minuun sellaisen yhdenillan jutun jälkeen. Sitten alkoi sataa lahjoja.. Kallista hajuvettä (mikä oli kyllä ihan mega-moka ostos, mummotuoksu  2funny se kun ei tiennyt naisten hajuvesistä mitään, oli vaan valinnut jonkun kivannäköisen pullon).. Sitten se osti mulle maastokuvioiset stringit, toi kukkia ja vei mut ajelulle näköalapaikalle, missä se soitti mulle maailman siirappisimman biisin... 2funny

Tämä kaikki tapahtui tuskin edes kahden viikon sisään, muutaman näkemisen aikana! Mua vähän pelotti se yli-innokas käytös ja tyypin tempperamenttisuus.. Se nauroi paljon, mutta siltä tuntu loppuvan huumorintaju kesken monessa kohtaa ihan kuin seinään.  idiot2 Sitten kun ilmoitin että valitettavasti mua ei kiinnosta nyt enää tapailla, se tuli keskellä viikkoa, kännissä, mun parvekkeen alle itkemään ja huutamaan että tuu avaamaan ovi että nyt puhutaan..

Joo, mielenkiintonen kaveri. Asehullu, opiskeli poliisiksi.........
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #63 : 14.10.2008 12:47:18 »

Asehullu ja opiskelee poliisiksi. Erittäin, erittäin Oinasta. Oinas on aina soturi ja jotenkin sotilaallinen. Minua kiehtoo kovasti naisena aseteknologia, vaikka en haluakaan että aseilla ammutaan tai tapetaan ketään. Pikkutyttönä haaveilin rauhanturvaajan ammatista Grin

Mutta siis, tämmönen off-topic vaan. Oinasmies osaa siis olla tarvittaessa oikea unelmien ritari, joka puolustaa naistansa luolamiehen raivolla, mutta samaan aikaan myös uskomaton naistenmieshäntäheikki, kuten oiva oinasesimerkki Casanova aikoinaan oli. Casanovakin tosin kunnioitti kaikkia tapaamiaan naisia ja hänellä oli oinaan luontainen kyky suurennella asioita ja luovia itsensä ties mistä tilanteesta ulos.

Lukekaapa Casanovan omat muistelmat "Casanovan vaellusvuodet" niin saatte hyvää esimerkkiä oinasmiehestä! Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 14.10.2008 12:53:32 »

migreeni..

ei jaksa mitään liian vaikeeta hemmoa, miltä tuo nyt kuulostaa.. jossain vaan luki että  jousimies ja  oinas on Match made in heaven..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 16.10.2008 21:26:56 »


niin, eli kuten sanottu, harva nainen ajattelee miestä lähinnä kustantajana

(enemmän ennen vanhaan). minua kiinnostaa kovasti meneekö k..i rikki (käsittääkseni teillä oli

syrjähyppyjä vaa´an kanssa?), et silleen.


Minulla oli, Vaa'asta en tiedä.  Tongue Voihan kumi mennä rikki minullakin,
tosin kyllä tässä on saanut terveenä ja lapsettomana tähän asti mennä.  Smiley

Mitä vikaa varakkaassa ja anteliaassa miehessä on?
Onhan se nyt huomattavasti mukavampi kuin köyhä ja äkäinen duunari. Smiley

Minkälaisten miesten kanssa sinä oikein pyörit, kun tuntuu,
että sinulle ne tuovat vain tauteja ja harmeja? Huh


onhan se varmaan kiva jos sellaisia tukiraha-lakeja on keksitty - eikö se yleensä ole lesken eläke,

kuten Italiassa? itse asiassa lesken eläkettä saa Suomessakin, kuulin eilen. siis pitäisi ottaa mies sillä

perusteella, että mitä siltä saa nyhdettyä vaikkapa erossa, kun vaihtaa toiseen vuosimalliin?


Sinä olet kyllä TÄYSIN PIHALLA noiden tietojesi kanssa. Grin
Sillä ei ole mitään tekemistä leskeyden kanssa.

Se on elatusraha naiselle kuten on USA:ssa. Miehen velvoite on pitää naisesta ja perheestään huolta
ja jos ero tulee ja ero on miehen vika, niin mies maksaa naiselle elatusrahaa joka kk loppu-elämän.

Tosin varakkaat miehet tekevät sen joka tapauksessa, vaikka eivät olisi edes naimisissa.
Syy siihen on, että varakkaiden miesten naiset usein tietävät liikaa (esim. busineksista)
ja parempi pitää heidät tyytyväisenä. Wink

Ja toinen syy on se, että täällä kulttuuri vain on sellainen,
että mies haluaa pitää naisestaan huolta. Smiley
Ymmärän kyllä, että suomalaisesta vinkkelistä se on erittäin vaikea sisäistää.



muuten Sasha, teetkö sinä koskaan mitään nk hyödyllistä, esim maailmalle??  coolsmiley

En, ellei lasketa roskien suurpiirteistä lajittelua ja itsestäni ja terveydestäni huolehtimista,
etten tule kalliiksi yleiselle terveydenhuollolle ja siten koko yhteiskunnalle,
niin en mitään speciaalia, josta nyt pitäisi jokin pyhimyksen viitta saada. Smiley

Pitääkö sitä kaikkien olla aina "tekemässä jotain" maailmalle?
Kyllä sitä tekee jokatapauksessa jotain "hyödyllistä", kun ylipäätään elää.

Teetkös itse? Smiley



Se nauroi paljon, mutta siltä tuntu loppuvan huumorintaju kesken monessa kohtaa ihan kuin seinään.  idiot2

Tuo on muuten totta Oinas-miehissä! Cheesy
Eilen viestittelin pitkin päivää tuon Oinas-miehen kanssa kaikkea
hassua ja sitten, olin 6 minuuttia myöhässä illalla illalliselta (mikä on erittäin vähän minulta,
koska normaalisti olen ainakin sen 15-25 min myöhässä joka paikasta!),
niin tämä Oinas oli myrtsillään ja perumassa koko illallisen! Grin 2funny

No.. :Smiley Kyllä se sitten siitä suli taas yhdeksi hymyksi ja illallinen sujui mukavasti. Wink



tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 16.10.2008 21:45:24 »

Aika tyypillistä Oikkua tulla ja kadota tunteella. Smiley
Elämässäni on 2 tälläistä Oikku-miestä ja ne toimii ihan just noin! Cheesy

Voivat olla aivan hyvin vaikka viikon tai pari ilmoittelematta itsestään mitään
ja sitten ne jyräävät arkeesi takaisin tunteen palolla ja uskomattomin lahjoin. Grin
Aivan kuin ne eivät olisi koskaan olleetkaan poissa! Grin

Tosin tälläiselle  kaksoset-naiselle se sopii hyvin
-mehän tarvitsemme tuota ilmaa ja vapautta ympärillemme
ja sitten kun haluamme sitä huomioita, niin meidänhän täytyy olla se keskipiste
ja prinsessa.. :Smiley Tongue Grin 2funny

Tiedä sitten miten paljon minulla vaikuttaa tuo minun  venus rapu tuohon palvonnan
kohteena olemiseen. Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 17.10.2008 08:32:58 »

Miehistä ei ole tullut minulle mitään tauteja kylläkään, en tiedä mistä Sasha näin päättelee.

olen tehnyt kaikenlaista "maailman eteen", mm ihmisten neuvomista, samoin bisneksissä, mutta tällä hetkellä en tiedä kannattaako se.. Tuossa juuri mietin että miksi oinas vaan tavoittelee, vaikka selvästi annan ymmärtää etten ole kiinnostunut. Mutta ihan hauskaa.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 22:01:42 kirjoittanut ^Cooch Behar^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 17.10.2008 10:45:44 »

Ihmisistä ja bisneksistä on siis vihdoin löytynyt systematiikka, jolla toimitaan?

Paina tätä nappia, menee näin, ja miten itse vähiten "kärsii" ja saa eniten?  coolsmiley

Kyllä varmaan.. siis kun ravulle sanoi vahingossa, että tykkää siitä/sen seurasta, niin sittenhän se TIETYSTI loppui. Heh! Näin se menee.

Oinaalta quote:

> Toisalta olen aina (muistaakseni) onnistunut naisten kanssa pitkällä tähtäimellä, vaikka ne joskus on olleet hankalia, ja viileitä, niin jonkun ajan päästä ne katuu jo kaiken, mutta silloin minua ei yleensä enää kiinnosta.
Hassua.

« Viimeksi muokattu: 17.10.2008 12:21:05 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #69 : 17.10.2008 12:49:55 »

Aika tyypillistä Oikkua tulla ja kadota tunteella. Smiley
Elämässäni on 2 tälläistä Oikku-miestä ja ne toimii ihan just noin! Cheesy

Voivat olla aivan hyvin vaikka viikon tai pari ilmoittelematta itsestään mitään
ja sitten ne jyräävät arkeesi takaisin tunteen palolla ja uskomattomin lahjoin. Grin
Aivan kuin ne eivät olisi koskaan olleetkaan poissa! Grin

Tosin tälläiselle  kaksoset-naiselle se sopii hyvin
-mehän tarvitsemme tuota ilmaa ja vapautta ympärillemme
ja sitten kun haluamme sitä huomioita, niin meidänhän täytyy olla se keskipiste
ja prinsessa.. :Smiley Tongue Grin 2funny

Tiedä sitten miten paljon minulla vaikuttaa tuo minun  venus rapu tuohon palvonnan
kohteena olemiseen. Tongue


No se on vain hyvä, että Oinasmies osaa pitää hyvänä Kaksosnaista. Jos mulla ois oinasmies tässä elämässäni vielä, niin en katsois piitkään yhtäkkisiä katomisia. Riitti kun oli tuo mies 1,5 viikkoa hiljaa. Perskeles!!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #70 : 17.10.2008 13:11:00 »

Oinaat ovat aika kovia mököttämään ja Oinaan motto on, että jos minulla ei ole kivaa, niin sitten ei ole kellään muullakaan. Jos Oinaaseen iskee mökötyskausi, se kausi kestää lapsellisesti niin pitkään kuin Oinas haluaa ja suurella varmuudella Oinas saa tartutettua sen kumppaniinsakin. Koska edelleen, jos Oinas ei ole tyytyväinen, kumppanikaan ei saa olla. Sama pätee miehiin ja naisiin.

Oinas on pelottavan suorasukainen, mutta välillä myös yhtä kiero kuin sen sarvetkin Grin

Ja tuo katoileminen ja ilmaantuminen on NIIN oinasta, ihan sukupuolesta riippumatta! Minäkin voin olla kuukausia hiljaisuudessa ja yhtäkkiä ilmoittaa pölöyttää kavereille, että olisin tulossa käymään, jos sopii. En missään vaiheessa ole unohtanut ystävoäni eivätkä he ole menettäneet merkitystään hiljaisuuden aikana. Minulla on  vain Oinaana aina niin paljon aktiviteettejä, etten ehdi lämmittelemään ihmissuhteita. Minun kanssani - kuten oinaan kanssa yleensä - ihmiset, jotka tietävät olevansa rakkaita, vaikka olisin vuodenkin hiljaa heidän suuntaansa. Kai se on sitten sitä, että Oinas itse itsenäisenä ei halua ahdistella muita, vaan on enemmän hengen tasolla läsnä Smiley Oinas on niin lojaali ystävilleen, että kenties me ajattelemme, että se lojaalius on molemmin puoleista ilman, että näkee toisiaan usein tai edes on yhteyksissä toiseen...

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #71 : 17.10.2008 13:17:12 »

Olen AhtaMaaritin kanssa aikalailla samaa mieltä. Oinanainen voi tehdä samoja temppujakin kuin oinasmies. Minä taas tykkään pitää ihmisuhteeni lämpimänä, mutta kyllä tartten sitä omaa yksikseen oloakin. Oinaalla on ISO EGO!  Senhän nyt tietää varmasti kaikki. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #72 : 17.10.2008 14:30:56 »

Oinaalla on ISO EGO!  Senhän nyt tietää varmasti kaikki. Wink

Ja tämäkään ei pidä aina muuten paikkaansa. Esim. naispuolisella kolminkertaisella  (tai nelinkertaisella, jos kheironkin lasketaan) oinasystäväni, jonka olen tuntenut pian 30 vuotta, ei ole ollenkaan iso ego. En ainakaan muista kysyneeni häneltä koskaan tarkkaa syntymäaikaa, jonka perusteella saisin selville nousun, mutta veikkaanpa sen osuvan niin, että tuo stellium tulee johonkin seuralliseen ja uhrautuvaan huoneeseen.

Toisaalta, elän nelinkertaisen oinaan kanssa, ja hänellä kyllä tuo iso ego on - hyvällä tavalla. Aikaisemmin vähintään neuroottisten ja pahimmillaan moniongelmaisten miesten kanssa seurustelleena oli aikamoinen helpotus huomata, että ihmissuhteet eivät olekkaan ollenkaan niin vaikeita, kun sillä toisella osapuolella on eheä ja terve minäkuva. Wink
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #73 : 18.10.2008 08:38:30 »

Mököttäminen on kyl mun mielestä jonkin muun merkin piirre. Mä vihaan mököttäjiä ja en ikinä mökötä  Cheesy
Mä haluan kanssa heti selvittää riidat ja edes pysty oleen puolta tuntia kauempaa puhumatta ja olen sitten jo unohtanutkin mistä riita tuli...
Ex-ukko veskari ol puhumatta 2 viikkoa, laitan kyl veskarin piikkiin mökötykset. Ja neitsyet on kanssa erittäin pitkävihaisia.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 25.10.2008 08:37:03 »

ja se ei sittenkään vaikene.. viesti per päivä lokakuu, laskin. kumma juttu, mitä tässä oikein varon? oinas lla taatusti onnistuisi seksi, keskustelu, menestys rapua paremmin ja jonkin asteen.. tiedostus (tosin sitä ei pidä miehiltä liikaa vaatia)..

outo juttu kyllä.. torjunko sitä joka olisi toistaiseksi paras??? tälle hetkelle..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: