Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasMies:hyvässä ja pahassa  (Luettu 75045 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #90 : 20.11.2008 12:52:46 »

Oonko minä niin voimakastahtoinen, otteinen, sanainen ja kiivaskin, että tuntuu taas ettei yhtään sopivantuntuista miestä tunnu löytyvän rinnalleni. :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #91 : 20.11.2008 12:56:33 »

ehkä sitten otetaan pehmeämpi mies..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #92 : 20.11.2008 13:00:57 »

Pehmeänpi se mulle sopiskin, mutta kun mun luonne on niin paska välillä. Sitten singahtelee suusta vaikka mitä sun tätä. Toinen luulee, että osoitan mieltä. Minä vaan olen suorasanainen ja ilmaisen myös asiat kiertelemättä. Pirkule, en ala ainakaan itkeskelemään. Ihmisuhdeasiat ovat kyllä toisinaan niin kimurantteja.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #93 : 20.11.2008 13:44:55 »

Hyvin sanoit, Elwyn.

En haluiskaan toista raivohärkää rinnalleni. Hmmm...itsehillintää mun pitäis opetella lisää.  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #94 : 22.11.2008 10:51:31 »

Nyt on oikkumiehen kans asiat taas kondiksessa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #95 : 24.11.2008 11:42:35 »

Eikä, Saturnalia. Noinko sun ja skorppari suhteen kävikin.

Kuule vähän samansuuntaisesti on mullakin käynyt. Haukuin oikkumiehen vellihousuksi koska kaikki mitä olen hänelle sanonut, hän oli ymmärtänyt sen mielenosoitukseksi. Siinä piti sitten mulla osoittaa sanomani - ei pahalla- ja anteeksi pyytää. Sitten tuli taas yks kaks outo hiljaisuus välillemme. Marmatin siitä että mikset anna ittestä kuulua mitään, että ainako mun pitää olla se joka kysyy jotain. HUOM! Me ei asuta samassa kaupungissa.

No nyt alkaakin näyttää siltä, että kaatuuko mun työn erikoisuus jotenkin hänelle niin, ettei tuntee ittensä hän vähäpätöiseksi. En tiiä perkele!

Ei oo kuule mullakaan helppoa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #96 : 24.11.2008 14:12:41 »

Olen aktiivisempi ja ties vaikka mitä enemmän Smiley Ja se että herään hyvin aikasteen ja teen kaikenlaista, sekin herättää ihmetystä välillä. Kuulema mihinkään ei oo kiire - keritään vaikka mitä vielä, vaikka vanhanakin jos ollaan hyvin viriilejä.  Jeppistä jee Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #97 : 24.11.2008 18:23:13 »

kuten arvasin, se piti sanoa oinaalle. joka senkun flirttailee. että tulipa käänne.  oinas on hyvä aina olla takataskussa kyllä, koska se ei ole kaksoisliekki. kaksoisliekit on ne arvaamattomat. mutta minusta se on kai kiinni minä ketäkin pidän. katsotaan mitä rapu aikoo. ei senkään tarvitse luulla että tässä vailla seuraa ollaan. hyvä peli..

Cheesy

mutta oikeesti.. oinas voisi olla kiva, oinas saattaisi kadota jos menis naimisiin. tosin oinas on flirttaillut vaikka on ex vaimonsa tai elämänsä naisen kanssa.. ehh (jota ei saanut ja kun sai, ei halunnut)
  2funny

Saturnalialle, oinaita kestää joukkarit ja leijonat
.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 22:04:54 kirjoittanut ^Cooch Behar^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #98 : 05.12.2008 19:42:20 »

mut kuinka kauan oinas kestää jousimiestä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #99 : 07.12.2008 00:48:27 »

PAHASSA.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
annemari83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #100 : 07.12.2008 11:25:28 »

Itse olen skorpparinainen ja tässä nyt jonkin aikaa tapaillut oinasmiestä. Toistaiseksi ei kyllä ole mitään pahaa sanomista! Pari edellistä on ollut vaakamiehiä, ja se on ollut järkyttävää soutamista ja huopaamista, eikä ole oikein tiennyt missä mennään vaikka olisi suoraan kysynyt. Kaksi askelta eteen, kolme taakse. Mutta tämä oinasmies..  Smiley Smiley Smiley Smiley

Osaa sanoa suoraan mitä on mieltä, ilmaisee että haluaa tavata ja vielä usein eikä "katellaan tässä joskus", ja oikeasti tietää että toinen tykkää Smiley Ei se niin sitä ääneen sano, mutta sen huomaa Smiley Huomioimisen taso on ihan omaa luokkaansa, eli se tykkääminen näkyy enemmän niissä teoissa kun sanoissa.

Yleisesti ottaenhan tähdet ei näytä hyvää skorpparille ja oinaalle, mutta toistaseksi kun ei oo erimielisyyksiä tullut vastaan, niin aivan mahtavaa! Toivon nyt vain etten sössi tätä, kun oon vähän vaikia lahna ite ihmissuhdekuvioissa, kun en osaa oikein avautua vaan pidän ajatukset itelläni Sad
tallennettu

--
Annemari
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #101 : 25.01.2009 13:11:30 »

Nyt olen veivannut kaikki oinasmiehet pois elämästäni - tämän viimeisimmänkin.

Astuupahan vielä yksikin vellihousu oinasmies elämääni jossa ei ole munaa niin tulee kyllä tästä knuppel2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #102 : 28.01.2009 12:37:14 »

Sellaista piti vielä sanoa, että ainakin tämä mun viimeisin oinasmies oli sellainen persoona, että "kunhan mä vaan kysyn niin hän vastaa". Ei ollut ollenaan oma-aloitteinen, vaan mulla piti vetää kuin veturi eteenpäin meidän tuttavuutta. Hän sanoikin, että välillä saat varmaan ollakin potkismassa perseellä, ettei ihan lysähdä paikalleensa. Ja tähän se meidän juttu sitten päättyikin!  knuppel2 tickedoff
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #103 : 02.06.2009 22:05:46 »

ja olikos  oinas miehistä minkäänlaista uutta kommenttia? ainakin tuntemani oinaat ovat kunnianhimoisia ja aika paljon ulkomaihin/matkoihin suuntautuneita. eli työkuvioissa voisi luulla törmäävän enemmänkin, epäilen että eräs päällikkö voisi olla oinas, aika tulistuva ja kunnianhimoinen.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 22:38:55 kirjoittanut ^Cooch Behar^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #104 : 01.07.2009 13:20:08 »

Mukavaa, että tällainen aihe.

Isoäiti-Neitsyeni on epäonnekseen mennyt naimisiin isoisä-Oinaani kanssa. Nyt kaikki järkyttyvät Shocked
Kuten kaikki astroilijat tietävät, maanläheinen ja muuttuva Neitsyt ei kestä temperamenttista ja vaihtelusta nauttivaa Oinasta. "Mummola" tuntuu olevan alituinen taisteluareena Oinaan puhaltaessa ja arvostellessa materialistisuuteen taipuvaista Neitsyttä. Kuinkakohan nämäkin ovat toisensa löytäneet??

Vaarini kuumerkki on kuitenkin ylläri-pylläri = Neitsyt! Isoisäni etsii aina toisista ihmisistä virheitä ja on todella pihi ja tarkka. Muorini taas on Jousimies, joka ilmenee isoäidissäni muuttuvuutena ja sosiaalisuutena, tarpeen tullen suorasukaisuutena.

Aika oudot kemiat, eikö?

Toista näin mahdotonta paria ei ole vielä lähipiiriini ilmestynyt.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: