Aries77
Kohtuuastroilija
|
|
« : 07.08.2008 16:33:58 » |
|
ja gallupia myös toisinpäin, eli mitkä/ketkä ovat hieman negatiivisempia... ja kommentteja voi laittaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 07.08.2008 18:51:11 » |
|
Nythän se on todistettavissa, että jossain asiassa kauris on todella hyvä kaikkien mielestä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 07.08.2008 19:50:03 » |
|
Nythän se on todistettavissa, että jossain asiassa kauris on todella hyvä kaikkien mielestä. Tunnen ihan mukavia, hauskoja ja huumorintajuisia poikkeuksia Kauris-olennoista nykyisin.
Yksi hauskimmista on pomoni.
Mutta näin yleisellä tasolla, niin esim. biologinen äitini, jolla on vain pelkkää :ta koko kartta täynnä, on ainoastaan ja siinä se ja kyllä tympiämpää ja riidanhaluisempaa ja aggresiivisempaa ihmistä saa oikein urakalla hakea.
Äänestin myöskin :tä, koska kaikki tuntemani Jouskarit ovat järjestään (omaan) tulevaisuuteen, kaikkeen uuteen ja muutoksiin käytännön tasolla erittäin epäileviä ja pessimistisiä ja epäilevät ihan kaikkea mahdollista ja elävät usein kaikki suhteensa teoriassa etukäteen spekuloiden kaikenlaisilla epäilyillä, jolloin homma ei onnistu käytännössä edes alkuansa (jos sitäkään koskaan oli) pidemmälle.
Ja sitten kun se homma menee poikki (yleensä sen toisen kyllästyessä turhiin spekulaatioihin), niin Jousimies saa mitä itse tilasikin ja huomaa olleensa täysin oikeassa. :
En tiedä toista merkkiä, joka suhtautuisi muihin ja yleensä elämään (tulevaisuuteen) niin kovalla epäluulolla, epäluottamuksella ja pessimismillä kuin , vaikka eikö sen kaiken järjen mukaan pitäisi olla ns. eteenpäin katsova merkki, mutta katsooko ne sitä jonkin sellaisen linssin läpi, joka suodattaa vain kaiken paskan esiin sieltä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #5 : 07.08.2008 21:14:17 » |
|
vastaisin omasta kokemuksesta että kaksonen ihan ekana,leijona tulee todella hyvänä kakkosena ja neitsyt kun sillä on ollut oikein huono päivä töissä...sen jälkeen hyvänä kolmosena...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aries77
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 07.08.2008 21:42:22 » |
|
ai niin...ja itse aloittaja äänesti seuraavanlaisesti ... 1. kauris 2.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #7 : 08.08.2008 11:53:20 » |
|
tää jousimies melkeen veti herneen nokkaan sashan kirjotuksesta!!!! piruvie, MINÄ VIHAAN PESSIMISTEJÄ JOTEN EN TODELLAKAAN allerkirjoita jousimiesten pessimistisyyttä. ääääääärrrrrrrrhhhhhh! nyt meni hermot.. (ei enää sashan takia, vaan ajatuskin pessimismistä..)
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
Aries77
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 08.08.2008 23:20:15 » |
|
kauris otti aikamoisen johtoaseman vielä äänestyksen alussa, mutta nyt ihan hetkessä neitsyt on kuronut kiinni. kauriit ovat kyllä, minun mielestäni, kaikista merkeistä tasaisimpia...ja välillä ihan harmiksi saakka... kaikki kauriit hei...kyllä sitä joskus voi hieman relata ja tehdä jotain räväkkääkin !!! neitsyet ovat taasen kovin JÄRKEVIÄ aina, räväkkää he voivat tempaista, mutta aina hyvin järkevästi... se mikä kummastakin merkistä pitää sanoa ehdottoman hyvänä asiana on että kummatkin ovat 100% luotettavia !!!!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 09.08.2008 16:14:06 » |
|
kaikki kauriit hei...kyllä sitä joskus voi hieman relata ja tehdä jotain räväkkääkin !!! neitsyet ovat taasen kovin JÄRKEVIÄ aina, räväkkää he voivat tempaista, mutta aina hyvin järkevästi... Justhan minä ostin moottoripyörän vanhoilla päivilläni ja järkytin koko ympäristön tällä tempulla. : Sitten tämä lähti opettelemaan järkevästi liian pienelle parkkikselle ja karautti reunakivetykseen, voltti ja mätkäys olivat oikein älyllisiä suoritteita....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #11 : 09.08.2008 16:58:03 » |
|
Tunnen ihan mukavia, hauskoja ja huumorintajuisia poikkeuksia Kauris-olennoista nykyisin.
Tässä yksi hauska Kauris-olento! Kuten Atomi, minäkin olen vähän räväkämpi tapaus. Että on meitä hauskojakin Kauriita, jotka emme ole menneet pilalle Saturnuksen masentavan vaikutuksen alaisina... Tuli muuten mieleen, että tunnen muutaman ihmisen jolla on Saturnus aivan askendentilla, ja he jos ketkä ovat vakavia ruttuturpia, aurinkomerkistä riippumatta.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #12 : 09.08.2008 17:00:53 » |
|
neitsyet ovat taasen kovin JÄRKEVIÄ aina, räväkkää he voivat tempaista, mutta aina hyvin järkevästi...
hmm... en kyllä allekirjoita tuota Mä ainakin oon kaikkea muuta kuin neitsytmäisen "järkevä" vaikka neitsyt olenkin.. räkkäviä tempauksia tulee tehtyä monesti liiankin hutiloiden
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13 : 12.08.2008 20:34:02 » |
|
en suuttuisi Sashalle yritän ymmärtää hänen huumorintajuaan..
siis tavallaan hän ehkä kuvastaa sitä, että kaksonen vain ryntäisi suhteisiin koko ajan, mutta jousimies vähän miettii ja kun rima on korkealla niin epäilee. jos itse olisin epäillyt, en olisi kokenut montakaan asiaa. toki voi sitten sanoa että oikeastaan tiesin kaikissa ne ja ne viat. mutta olisin täydellinen jos en myöntäisi itsessään yhtään henkistä tai fyysistä vikaa.. näin ei oo..
ja elävät usein kaikki suhteensa teoriassa etukäteen spekuloiden kaikenlaisilla epäilyillä, jolloin homma ei onnistu käytännössä > tuo tuossa ei ole se syy, mutta onko epäonnistumisia vai kokemuksia?
jep, kauriit, mut korostan, kaurismiehet.. naiset ei ole paljon ahistaneet.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|