Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Retroilevat planeetat ja karma  (Luettu 54720 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 08.08.2008 10:43:20 »

Törmäsin joku aika linkkiin jossa puhuttiin retroilevista planeetoista ja karmasta. Olisi ollut mukava kuulla ihan suomeksikin ajatuksianne niistä, linkki oli englanniksi.

Onko jollain retroilevia planeettoja kartallaan ja miten vaikutus on näkynyt? Ovatko ne todellakin karmasta kertovia?

Itselläni retroilee jupiter, saturnus, uranus, neptunus ja pluto. Että tällälailla Wink

Yritän etsiä linkin uudestaan...
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 08.08.2008 10:52:00 »

Mulla kanssa retroilee uranus (11.huone ja skorpioni), pluto (10.huone ja vaaka), saturnus (8.huone ja  leijona) sekä neptunus (1.huone ja jousimies).
Pitäs alkaa etsimään lisää infoa  Shocked
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 08.08.2008 11:16:44 »

Mullakin retroilee

Jupiter (vesimiehessä 2. huoneessa)
Saturnus (skorpionissa 12. huoneessa)
Uranus (jousimiehessä 1. huoneessa)
Neptunus (kauriissa 1. huoneessa)
Pluto (skorpionissa 10. huoneessa)

ja asteroideista

Vesta (vaa'assa 10. huoneessa)

Mitenkä sitten koen nämä perääntyvät planeetat kartallani?
No jokseenkin tuntuu että olen joutunut oppimaan näiden perääntyvien planeettojen huoneisiin liittyviä oppiläksyjä monien hankaluuksien ja pikku esteiden kautta.. Esimerkiksi 1. huone, minuus ja itsetunto, ovat kehittyneet minulle "normaali-ihmistä" paljon myöhemmässä vaiheessa, lapsuuteni ei antanut minulle mahdollisuutta kehittää itselleni hyvää itsetuntoa joten olen kehittänyt sitä näin jälkikäteen ja vielä 23v.:na mietin asioita millä voisin parantaa itsetuntoani...

Ja etenkin jos mikä on karmallista niin tuo perääntyvä saturnus skopionissa 12. huoneessa.....
Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2008 12:50:35 »

Eli Kayleella retroilee samat kuin itsellänikin.

Minulla retroilee uranus ja pluto huoneessa 5, saturnus ja jupiter huoneessa 4 ja neptunus huoneessa 6.

Löysin muuten sen linkin: http://www.skyviewzone.com/astrology/retrogradeplanets.htm

Varsinkin nämä koskettivat kyllä itseäni:

Jupiter Retrograde
* has doubts about what they deserve and so ...
If Jupiter is retrograde in your natal chart, you have a very rich internal life.

Saturn Retrograde
* feels they're never good enough inside
Saturn retrograde in your natal chart, indicates that you are likely to have been abused by those with power over you, perhaps having faced unfair situations at home.

Uranus Retrograde
* reconsiders outward expressions of rebelliousness * feels different inside
If Uranus is retrograde in your natal chart, you fare more than ready to try something new and are very likely to experience wide fluxuations in circumstances in the areas of life represented by the house in which Uranus is placed even if your manner has a tendency to hide it. You really do have a tendency to push thing to extremes there.
Karma indicates that you are here to learn about individuality, opening up to an attitude that change is very good and that personal experimentation with the cultural order is as great way to shake this up.

Neptune Retrograde
* feels guilty inside and so ....
* tends to blame themselves when things go wrong
* super sensitive inside and so .....
* puts on a tough skinned mask
Neptune retrograde in your natal chart indicates that you could feel inhibited by the harsh realities of the physical world, choosing to spend a lot of time in your own imagination. Daydreams could replace active participation in life inhibiting your ability to realize your potentials in the areas of life represented by the house where Neptune is placed. Substance abuse can be triggered by a need to escape and you can fall prey to your own illusions if you don’t accept people as they are and use your sensitivity to let go of limitations as you stay connected to others.

Pluto Retrograde
* keeps their chin up during crisis because .....
* they want to keep inner upheavals private
* they get what they want by acting like they don't care
Pluto retrograde in your natal chart indicates that you are here to learn karmic lessons about intensity, control, and struggles for dominance. While you are wrestling with you own inner conflicts, outside forces are likely to upset your life. You are likely to find public opinion can be fickle, giving you little outward reason for blind trust in others. The people who make up your world may revere you one moment and revile you the next. Part of your lesson is to refuse to get locked in a battle of egos. Penetrate to the essence of the situation uncovering hidden truth. Trust your instincts being completely honest with yourself. Forgive yourself and others, but do not forget the lessons as you learn that you are the final authority. You may not always be able to control what you face nor what is done, but you are in sole control of how you choose to respond or react.

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.08.2008 21:05:31 »

Maija Urmas,ihastuttava persoona,karma-astrologi,
liittää perääntyvät planeetat paitsi tuohon karmaan niin entisiin elämiin,
ja jos oikein muistan?? niin perääntyvät planeetat kielisivät myös kuolintavoista näissä entisissä elämissä,
hän tulkitsi minulle jotakin  :venus:rx  :skorpioni:sta,
menneiden elämien luostarikokemuksia,kaukana Suomesta,muukalaisuuden tunne täällä,
KESKENERÄISET asiat suhteessa rakkauteen,rahaan,kauneuteen ja OMANARVONTUNTEESEEN,
planeetan sijoittuminen 11 huoneeseen ja töppäykset? ystävyydessä,yhdistyksissä jne ja nyt tarkkana seuransa valitsemisessa,
elikkä ihmistuntemus tämän elämän haasteena

en tiedä miksi kevätihmisille tulee automaattisesti melkeinpä kaikille nuo kosmiset perääntyviksi,siis planeettojen kierron mukaan tietysti sattuvatkin,
mutta siis karmallisesti?
 pluto uranus neptunus
vahvempia käymään läpi kosmista "velkaa"?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #5 : 09.08.2008 00:42:41 »

No ...ajatuksena tämä... en siis sano. että näin on... vaan myös yksi mahdollisuuus harkittavana....
Sinulla on VAIN tämä yksi elämä,
 ei mitään mahdollisuutta elää ja korjata virheitäsi uudelleen..
Mitä sitten??? Shocked
Uskallatko elää tämän elämän niin, että teet parhaasi, todella yrität olla omantuntosi mukaan se, minkä sisimmäsi tiedät parhaaksi...
vai ...
ajatteletko, että , jos ei nyt ihan mennyt putkeen....
on mulla toinenki mahollisuus!
Perustele! Faktat! coolsmiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 09.08.2008 00:54:20 »

Riippuu mihin tai kenen sanomaan uskotaan... :coolsmile

Kuka pääsee taivaaseen?

Mark. 16:16 Hän sanoo, että ketkä uskovat ja kastetaan, pelastuvat, muut ovat kirottuja.

Efes. (Paavali) 1:4-5, 11 Jumala on ennalta määrännyt meidät taivaaseen tai helvettiin. Mitkään ajatuksemme, sanamme tai tekomme eivät vaikuta tähän.

Saarnaaja 3:19, 9:5, 9:10 Kuolema on lopullinen. Ei ole kuolemanjälkeistä elämää.
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 09.08.2008 01:26:27 »

Näitä se pohin miekin....elämän tarkoitusta...omalla tavallaanhan se on....

Ei mullakaan sinällään ole kantaa mihinkään suuntaan...voisin sanoa, että helpompi sanoa, mitä en ainakaan kannata/ usko kuin mitä voisin uskoa.....ja sekin voi muuttua...
mutta tuosta, aiheeseen palateeksemme...
Karma ja sen laki?
 Onko sitä?
Toteutuuko se tässä elämässä...vai kuinka pitkään  pitää elää? Jos ei sitä elä tässä elämässä, eikä edes muista/tiedä toteuttavansa sitä ns. Karman lakia...miten sitä voi tietoisesti edes Yrittää OLLA PAREMPI KUIN ENNEN??? crazy2
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 09.08.2008 01:50:35 »

Vielä heitän ajatuksena....

Jos ihminen ajattelee, että elämä on sinänsä jatkumo...synnyt aina uudestaan...
ei haittaa,
vaikka nyt meni vähän pieleen,
 mokasin,
töppäsin....
en osannut toimia niinkuin ajattelin oikein olevan.....
Heh heh...show what?Huh idiot2
Aina tulee uusi elämä...
Siinä mie sitte oonki parempi!!!

Näinkö se vois olla?
k...ysyn vain, en väitä, kyse siitä, että...
pääsee noin helpolla  vastuusta ( huom! Kauris sanoo smitten tickedoff)

Ei kai semmoista yhtä totuutta ole olemassakaan...
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 09.08.2008 02:32:01 »

No ihan niinku peruskysymyksenä kysyn.... en väitä....en ota itse kantaa, KUN EI OLE SELVÄÄ NÄKEMYSTÄ, olen avoin kaikillle näkökannoille...:
Onko se vain vastuun pakoilua omasta elämästä, sysätään syy jonnekkin muualle kuin itselle,tällä hetkellä, kun ajattalee, että, jos nyt teen virheitä, korjaan ne myöhemmässä elämässä...siinähän pääsee kauhean helpolla.... :

idiot2: Aina voi syyttää äitiä, isää, siskoja, koulukavereita....puolisoa...., kuhan se syy on jossain muussa kuin itsessä....(poikkeaa aiheesta Embarrassed)

Nyt meni mönkään...

Vaan onhan tässä uus mahollisuus.. Wink

ei silti, oppimiskysymyshän tämä elämä on meille kaikille....
Retroilee mulla joku,  Grin
 mikä kelläkin rx- kartalla...toisella transiittina (useimmilla samaan aikaan)...
 yleensä vain  tarkoitan ett jos joku sanoo näin....uskotko siihen?

Että sanoko se astrologi jotain/ selvännäkijä/raamattu ,tarotkorttilukija tms....Huh?Mikä on SINUN totuus? vai Onko sitä?
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 09.08.2008 17:50:34 »

minä käsitän tuon karman syyn ja seurauksen laiksi,
ihan tässä elämässä vastuun ottamista teoistaan,sanoistaan,
että kun ihminen johonkin päin "liikahtaa" jossakin jotakin muutakin liikahtaa,
että kun minä teen työni vastuullisesti enkä lypsä antibioottimaitoa hyvän maidon joukkoon,säästyn antibioottiallergisen ihmisen kuoleman tuomalta syyllisyydeltä,
tai sitten jos näin käy,niin en ole vielä sisäistänyt kokonaisvastuutani myös muiden elämästä?
sinänsä en usko? entisiin elämiin,
tai joku skeptinen asenne taitaa olla,
hyvin voisin uskoakin,
luennoilla kuuntelen mielenkiinnolla kuin myös haluan tulkintaa,
mutta tuonne ne jäävät laatikon pohjalle omaan arvoonsa,
välillä lueskellen että voishan se näinkin olla,
selitystä vaikeisiin asioihin,selittämättömiin kai niillä etsii,
silti tätä arkipäiväistä arkipäivää on vain elettävä päivästä toiseen ja itse lopulta tehtävä ratkaisuja puoleen jos toiseen,
jätin kirjelmän huonosta hoidosta,
en tiedä teon seurauksia,vielä,
jos en olisi tehnyt,
jatkossa joku muu olisi saanut huonoa hoitoa eikä mikään olisi muuttunut,
teinkö minä karmaa itselleni sekä tuolle toiselle?
mikä on oikein?
voiko ihminen toimia muuten kuin itsestään käsin oman totuutensa ohjaamana?
kun kirjoitan kuunkiertoon oman astrologisen näkemykseni,
eihän se ole kuin minun "totuuteni" arvioni asiasta,
ketä se palvelee vai palveleeko ketään?

jotenkin välillä tämä elämä sinänsä yhdentekevää,
ei haittaa vaikka sitten olisikin vain tämä yksi elämä,
kun ei kuolemallakaan ole niin väliä,
ehkä ne ovat niitä päiviä kun minuus ei peilaudu mistään takaisin ja ihmettelee onko sitä edes olemassa,
minuutta ylejään tai minua?
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 16.10.2008 17:48:39 »

Itselläni peräytyvät

jupiter aspect_con uranus vaaka
 neptunus skorpioni
 pluto neitsyt

ja kun esim. kumppanillani ja veljelläni kummallakin peräytyy vain yksi planeetta ja minä koen olevani meistä kolmesta vaikein tapaus, niin kaiketi tuossa perääntymisessä sitten joku juttu on. Karmako, ken tietää.

Itse miellän karman lain yksinkertaisesti toiston lakina. Jos et osu napakymppiin juuri nyt, joudut yrittämään uudemman kerran. Ei pidä ajatella sitä niinkään rangaistuksena, vaan uutena mahdollisuutena hoksata joku tietty asia. Miellän karman ennenkaikkea myös roolileikkinä. Jollakin kerralla olet tekijä, toisella kokija, ja kolmannella ns. viaton sivustaseuraaja joka näkee mitä tekijä tekee kokijalle.

Uskon karmaan koska minulla on mielikuvia muista inkarnaatioista ja näiden mielikuvien välillä on "juonellisia" yhteyksiä, eli olen saanut tuta nahkoissani sitä mitä olen toisille tehnyt. En jaksa kuulla enää mitään väitteitä muilta siitä mitä nämä mielikuvani "oikeasti" ovat, koska minulle pääasia ovat mitä ne ovat minulle. Jos joku muu ei minun laillani usko niin olkoon uskomatta. Eräässä mielessä uskon että meillä kullakin minuuksina on vain tämä yksi elämä, emmehän me enää koskaan ole tämä NN tässä maassa X ja persoonana se ja se - egohan, minun mielestäni, on joka kerta uusi installaatio. Vain se jokin henkisielu-kombinaatio joka sen kehon ottaa ja egon kehittää on se mitä voisin teoretisoida ikuiseksi. En tiedä mikä se on tai mitä se on, ja onko se niin ikuinen, mutta uskon toistaiseksi siihen mitä olen itse kokenut, muustahan en voi tietää.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 17:50:25 kirjoittanut Triton » tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 15.11.2008 20:48:08 »

ja jos oikein muistan?? niin perääntyvät planeetat kielisivät myös kuolintavoista näissä entisissä elämissä,
hän tulkitsi minulle jotakin  :venus:rx  :skorpioni:sta,
menneiden elämien luostarikokemuksia,kaukana Suomesta,muukalaisuuden tunne täällä,
KESKENERÄISET asiat suhteessa rakkauteen,rahaan,kauneuteen ja OMANARVONTUNTEESEEN,
planeetan sijoittuminen 11 huoneeseen ja töppäykset? ystävyydessä,yhdistyksissä jne ja nyt tarkkana seuransa valitsemisessa,
elikkä ihmistuntemus tämän elämän haasteena

en tiedä miksi kevätihmisille tulee automaattisesti melkeinpä kaikille nuo kosmiset perääntyviksi,siis planeettojen kierron mukaan tietysti sattuvatkin,
mutta siis karmallisesti?
 pluto uranus neptunus
vahvempia käymään läpi kosmista "velkaa"?

Minuakin alkoi kiinnostaa nuo retroilevat. Venus Aurinkoni vieressä varsinkin.
Nauratti vähäsen ´nuo luostarikokemukset, kun minullekin on niitä moneen otteeseen tuputettu.

Nikula sanoo, että Venus retroilee vain seitsemällä ihmisellä sadasta.

No eihän ne kaikki luostareihinkaan mahtuisi!  Cheesy

Ja kyllä minä karman lakiin jotenkin kallistun.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
julyette
Vieras
« Vastaus #13 : 23.11.2008 16:32:47 »

ja jos oikein muistan??

Samoilla linjoilla on myös Tad Mann ja Martin Schulman, jotka tutkivat myös menneitä elämiä astrologian kautta, näistä ehkä suosikkini Mann enemmänkin.
Martin Schulman sanoo peräytyvien planeettojen (ja asteroidien) olevan menneisyydessä ilmenneiden ja nykyhetkeen vaikuttavien tekijöiden potentiaali vertauskuva.

Minulla on tuo rasittava Saturnus perääntyvänä Kaloissa 6. huoneessa, ja työn ja ammatin kanssa on kyllä aina ollut vaikeaa, hankalaa a' la Saturnus  Angry  Ja Saturnus on rajoittanut työn aina tietylle alalle.
Saturnuksen sijainti Kaloissahan edustaa ajallisesti 1900-luvun alkuvuosikymmeniä, joten edellinen elämä on aika lähellä ja siellä on ilmeisesti jäänyt jotain kesken työhön liittyen, koska Saturnus on sellainen rasitevamma tässä elämässä työn alueella.  Sad
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 24.11.2008 09:38:09 »

Julyette, voiko retroilevasta saturnuksesta tehdä päätelmiä edellisestä elämästä? Oikeasti?
Mitenkäs saturnus vaaka?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: