Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Retroilevat planeetat ja karma  (Luettu 54660 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Celesten
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 11.01.2009 16:58:24 »

Mä olen siis elänyt,

27 783 eaa.
13 811 eaa.
5 200 eaa.
2 630 eaa.
1 406 eaa.

1 177 (jKr.)
1 527
1 652
1 739
1 804
1 941

Grin

Mistä tietää mitä karmaa on ? hyvää, pahaa.. ?

Lisäämäni tähän pitikin,

Mars Capricorn 19°34'51 end of house 3 retrograde
Saturn Sagittarius 3°59'34 in house 2 retrograde
Uranus Sagittarius 19°30'44 in house 3 retrograde
Neptune Capricorn 4°14'25 in house 3 retrograde
Pluto Scorpio 4°34'32 in house 1 retrograde
True Node Aries 27°14'21 in house 7 retrograde

Tarkoittaako ne huonoa, vai hyvää.?

Minä olen aina tuntenut olevani onnekas.

:Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.01.2009 20:35:07 kirjoittanut Celesten » tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #31 : 12.01.2009 15:49:08 »

Tästä tuli ihan mieleen exäni, jolla oli melkoinen suma perääntyviä planeettoja synt. kartallaan - olisikos herralla sitten karman laki enemmän sääntö kuin poikkeus.. Huh

merkurius  kaksoset perääntyy 1. huoneessa
 jupiter skorpioni perääntyy 6. huoneessa
 saturnus vaaka perääntyy 6. huoneessa
 uranus jousimies perääntyy 6. huoneessa ( aspect_opp askendentti , orbi 0 astetta)
 neptunus  jousimies perääntyy 8. huoneessa
 pluto vaaka perääntyy 6. huoneessa

Asteroidit:

ceres skorpioni perääntyy 6. huoneessa
 pallas vaaka perääntyy 6. huoneessa
 juno kauris perääntyy 9. huoneessa

Osaako noista sitten päätellä mitään vai tarvitaanko aspekteja?
« Viimeksi muokattu: 12.01.2009 15:51:07 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Celesten
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 12.01.2009 20:40:18 »

Onko teillä muilla noin paljon (ks. viestini yllä) entisiä elämiä lähihistoriassa; minä olen aina tuntenut hm. elämäni ns. läsnäoleviksi, voisiko johtua siitä että niitä tuntuisi olevan suht. paljon tässä viime aikoina..?
tallennettu

kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 12.01.2009 21:06:08 »

Nämä perääntyvät planeetat kartalla kiinnostaa kyllä paljon, koska tietenkin oma kartta kiinnostaa,
kaikki ei-henkilökohtaset planeetat ja vesta perääntyy..

Harmittaa vaan että netistä oikeen löydy suomenkielistä tietoa hirveesti ja englantia on vaivalloista lukea ja tulkita niin paljon.

Onko tulkinnassa merkittävää retro-planeettojen huoneet? Erityisesti tuo 10. huoneen perääntyilijät  pluto skorpioni ja  vesta vaaka mietityttävät. Ammatin ja uran huoneessa retroilu, no kieltämättä olen käynyt tuskallis-sävytteistä itsetutkintaa siitä 'mikä minä haluan olla isona' koska koen sen asian niin tärkeäksi ja en oikein ehkä aina luota siihen löydänkö ikinä oikeaa ammattiani.

Olen aina ollut sellainen itseni vähättelijä, tai ainakin epäröijä ja tuntuu että etsiminen ei lopu koskaan. Oivallukset suunnasta tulee sellaisten kokemusten kautta että 'okei, luulin että tämä oli minun juttuni, mutta ei minusta olekaan tähän, vaihdanpa suuntaa' ja kieltämättä sillä meiningillä on täytynyt kehittää itselleen vahva pettymystensietokyky. Olen tottunut myös esittämään paljon 'suunnastani varmempaa ihmistä' kuin mikä sisimmässäni olen, vaikka tosiasiassa haahuilua esiintyy ja paljon.

Minulla on hyvä mielikuvitus ja hyviä visioita (mielestäni) mutta tuntuu että ne usein jäävät vain elämään omaa elämäänsä pääni sisälle, enkä saa käytettyä sitä potentiaalia niin että muu maailma sen näkisi ja koen myös olevani erilainen ja poikkeava ( uranus neptunus)... nämä poikkeavuuden tunteet kumpuavat jostain niin syvältä, että en osaa niitä itsellenikään selvittää. Joskus vaan tuntuu että elän ihan eri ajassa ja paikassa kuin muu maailma, enkä tiedä sopeudunko tähän yhteiskuntaan, koska en ole mikään niin tuottelias, vaan tapahtumat tapahtuvat päässäni... idiot2

Noh, tämä kirjoitus antaa minusta ihmisenä ehkä turhan epätoivoisen kuvan, olen omalla tavallani kiinni elämässä, mutta pointti oli se että minulla on varmasti aavistus siitä, mitenkä tuo retroilu vaikuttaa ihmiseen. Kuin olisi henkisesti jumissa jossain sitkeässä tahmassa.  2funny 2funny

Ei minusta siltikään tunnu, että olisin syntynyt tänne vain suorittamaan jotain hirvittävää karmalastia pois alta, tai ehkä tämän elämän osalta olen tehnyt siivoustyötä itsearvostuksessani jo niin paljon ("parantunut" lähes neuroottisesta ujoudesta ja huonosta itsetunnosta) että osaan jo nauttia tästä elämästä.  Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #34 : 12.01.2009 22:32:50 »

No mutta täällähän oli mielenkiintoista tietoa  Smiley.

Itselläni peräytyvät  merkurius, uranuspluto ja  neptunus
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Celesten
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 30.07.2009 23:08:40 »

Tack, Smiley
tallennettu

kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 03.08.2009 15:21:43 »

Ensimmäisen kerran näin syntymäkartalla perääntyvän kuun solmun  Shocked Taitaa olla aika harvinainen, mutta mitähän siitä pitäs ajatella  Huh Smiley

Tuollainen perääntyvä kuunyläsolmu on minullakin, enkä tiedä siitä mitään. Huh? Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #37 : 04.08.2009 08:19:11 »

Ex-miehellä on karma varmasti vahva -  merkurius jupiter saturnus uranus neptunus pluto perääntyvänä hänen synt. kartallaan! Asteroideista  juno ceres pallas myös perääntyvänä.

Itselläni retroilee vain  chiron harka 3. huoneessa.

Olen oikea materiankeräilijä, hamstraan tavaraa sekä jatkuvasti katson, että saan myös säästöön "pahan päivän" varalle rahaa. Olen tosin kotoisin olosuhteista, joissa esim. viikkorahan saanti ei ole ollut itsestäänselvyys. Useimmiten en muksuna saanut mitään rahaa vanhemmiltani ja olin kateellinen kavereille, jotka saivat leffa- ja karkkirahaa yms. Isompana kesätöiden myötä opin sitten säästämään ja teen jatkuvasti tarkkaa budjettia. Osaan elää tosi askeettisesti ja omasta mielestäni olen liiankin nuuka ajoittain Embarrassed

Tosin osavaikutus taitaa olla se, että mulla on varovainen  askendentti kauris ja kartan hallitsija, kurinalainen ja järkevä  saturnus 8. huoneessa, joka kuitenkin jollain tasolla liitetään myös rahaan (enemmänkin perintöön, muiden rahastoihin tms.). Että ehkä nuo myös tuolla taustalla vaikuttavat Huh

Chironin 3. huoneen sijainti aiheuttaa sen, että mulla on huonot välit siskooni, ts. sisarussuhde on asia, josta olen saanut haavoja Cry  Ja voipi olla, että nämä välit tuskin tulevat koskaan paranemaan, jo pienestä pitäen olemme olleet riitajalalla (en nyt rupea mainostamaan, missä asioissa). Miehelle olen kateellinen, koska hänellä on erittäin lämpimät välit sisaruksiinsa, ovat kavereita keskenään. Ja itse koen kasvaneeni ilman sisaruksia, sen verta huonot välit meillä Cry  Samalla tuo huonesijainti on aiheuttanut sen, että pienenä (ja välillä vieläkin) jouduin taistelemaan saadakseni ääneni, mielipiteeni kuuluviin - olinhan vain tyhmä muksu aikanaan, jonka kommentteja ei tarvitse huomioida Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 06.01.2011 18:49:54 »

mulla näyttäs perääntyviä olevan 
chiron 9.huone  harka
merkurius 5.huone  kauris
 kuunsolmu 2. huone   vaaka
 saturnus 12.  neitsyt
 mars  11.  leijona
 jupiter 10  rapu

miten nää tars tulkita?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 08.01.2011 11:09:16 »

Minäkin lähdin tarkemmin tutkimaan edellisiä elämiäni, joista toki on muistikuvat monesta, mutta jotenkin tuntuu kivalta "varmistaa" ne Smiley (Olen tutkinut syntymäkarttaani kohta viikon, joten pyydän anteeksi mahdollisia typeriä kysymyksiä, joihin ehkä löytäisin vastauksia vain tutkimalla asioita paremmin ja kauemmin, mutta ainahan saa kysyä, jos vaikka jollakulla olisi innostusta vastata? Wink )

Löysin kaksi perääntyvää kartaltani: pluton ja laskevan kuunsolmun. Plutosta löysinkin paljon asiaa (se olisi vuodelta 1094 jkr), mutta kuunsolmusta en toistaiseksi löytänyt tietoa suomeksi (se olisi jo vuodelta 6722 ekr).

Tarkoittavatko nuo lasketut entisten elämien vuodet syntymävuosia vai mitä?

muoks. ja piti vielä kysyä, että koska mulla näyttäisi olevan vuodet 1933, 1938 ja 1947, niin tarkoittaako se, että olen elänyt vain lyhyitä elämiä (sodan aikaa...), vai että on mahdollista elää montaa elämää yhtä aikaa?
« Viimeksi muokattu: 08.01.2011 11:12:32 kirjoittanut Weeping Willow » tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 08.01.2011 16:37:08 »

muoks. ja piti vielä kysyä, että koska mulla näyttäisi olevan vuodet 1933, 1938 ja 1947, niin tarkoittaako se, että olen elänyt vain lyhyitä elämiä (sodan aikaa...), vai että on mahdollista elää montaa elämää yhtä aikaa?

Mietin juuri samaa. Voihan olla niinkin, että sielu on vain käynyt nopeasti maanpäällä (esim. keskenmeno) ja sitten vähän ajan kuluttua tullut taas takaisin?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 10.01.2011 01:28:24 »

Mulla seuraavanlaista retroilua:

jupiter  jousimies 6.huone
 uranus  jousimies 6.huone
nämä - jupiter ja uranus - yhtymässä keskenään ja lisäksi oppositiossa venukseen joka ei onneksi sentään pakita

neptunus  jousimies 6.huone
kolmio aurinkoon, neliö kuuhun ja sekstiili seuraavaan retrokaksikkoon:

saturnus  skorpioni 5.huone
 pluto  vaaka 5. huone
nämä yhtymässä keskenään ja lisäksi oppositio aurinkooni ( harka 11.huone...)

Jotenkin luulen, että varsinkin tuo 5.huoneen retrosetti aspekteineen on jotenkin merkittävässä osassa kartallani...

Ottaisin kiitollisena vastaan kaikki tulkinnat näistä sijainneista!

tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 10.01.2011 10:23:41 »

Minulla retroilee samat kuin Apachella. Aikamoinen joukkio planeettoja Cheesy

Englantia taitaville linkki retroplaneetoista:

http://www.pathwaytoascension.com/astrology/lesson5.html
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 11.01.2011 10:35:53 »

Miten teillä muilla on niin paljon retroilua, ja mulla vaan pari hassua? Onkos se sitten hyvä vai huono asia, ettei juurikaan retroilua ole..? Mä koen, että mulla on kyllä sovitettavaa edellisistä elämistä, ja tiedänkin aika tarkalleen mitä.

Oletetaanko ketjun käyttämässä edellisten elämien kaaviossa, että olemme eläneet vain ihmiskehossa ja vain maapallolla? Minkälainen väli siinä oletetaan olevan elämien välissä? Ylipäänsä, mitä te itse ajattelette?
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 11.01.2011 23:32:36 »

WW: retrot lienevät vain yksi merkki karmallisesta lastista. jos olen oikein ymmärtänyt, niin retroilevan planeetan energian haltuunotto on hankalampaa ja planeetan kanssa "yhteistyöhön" pääsy saattaa viedä kauemman kuin eteenpäin menevien planeettojen kanssa. veikkaisin tosin, että esim. aspektit retroplaneettaan ratkaisevasti siihen, kuinka ongelmallista sen kanssa elämä on. esim. itse koen retro-saturnukseni aika vahvasti ja sen aspektit eivät varsinaisesti helpota   buck2
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: