Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastamerkit/ns. sopivat merkit suhteessa.  (Luettu 24328 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #30 : 08.08.2008 21:58:51 »

Heh tätini(isäni sisko) on rapu ja äiti on kauris ja voin sanoa,että yhteiselo ei ole kovin auvoisaa!Paras ystäväni jonka olen tuntenut yli 9 vuotta on leijona ja tulemme todella hyvin juttuun.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 08.08.2008 22:11:31 »

Onpas teilla hauskaa Ravun ja Kauriin kanssa!

Tosi muuten on tämä:

Saanko veikata... Kauris johtaa töissä ja Rapu kotona?  Roll Eyes

Olen ymmärtänyt, että Kauriit ovat sellaisia järki-ihmisiä, organisaattoreita laajalla alueilla, heillä on kauskatseisuutta, mutta eivät 'lähellä' mitään järjestyksen ylläpitäjiä. Siksi tarvitaan Rapua, että se koti on sitten lepopaikka ja viihtyisä.

Ainakin minun Kauris-mies on sellainen, joka nakkaa alushousutkin hattuhyllylle jne. Myös sisko-Kauris pitää kamalan jöön töissä ja kaiken pitää toimia, mutta näkisittepä kodin ja keittiön pöydän!

Ja tosi on, että Rapu puhuu liikaa.  :Smiley Tiedän sellaisia rapuja. Siis tosi väsyttäviä väliin. En tietenkään lue itseäni sellaiseksi.  Grin
Tai saatan joskus innostua. Ja olla väsyttävä...

Ei skorpionit ihan NIIN vaikeita ole. Minun skorpionipoika on nousukaksonen ja se tekee hänet puheliaaksi ja osaa siis purkautua, mikä on hyvä. Aika jännä, kun toinen poika on Kaksonen, ei tosin niin syvämietteinen kuin skorpioni.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #32 : 08.08.2008 22:23:56 »

Rapumiehen saa hiljaiseksi sinnikkäästi suutelemalla, ei millään muulla Tongue
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #33 : 09.08.2008 11:10:02 »

No, jos sun ex- Kauris oli nousu Jouskari, joka ei puhunu...minun samanmerkkinen puhuu..... tickedoff
ai et ku ois hetkenki hiljaa... knuppel2

Aloimpa miettiin mikä muuten sen äiti on merkiltään? Isänsä on Kalat, sen tiedän.... mut onkin kokenut äitinsä tosi vaikeana. (  ei voi olla kauris kuiten  Wink....

Niin puhutko nyt sun Kauriista vai mun ex:ästä? Sen isä kun on Kalat... Äitinsä Oinas. Eli se supervaikea anoppi.    -Onneksi tämä nykyinen (rovatar siis) on kiva.  Cool

Hiljenihän se lopulta.   Wink  Nyt se laittaa ruokaa, onneksi pihalla on varsin lämmintä vaikkei aurinko paistakaan. On ne Ravut ihania, vaikka puhuvatkin liikaa...
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 11:11:34 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 09.08.2008 11:47:31 »

Olen  aurinko kaksoset askendentti jousimies kuu kauris ...

No voin sanoa ettei elämässäni juuri koskaan ole ollut kaksosia tai jousimiehiä, kummaa eikö?
Toinen siskoni on  aurinko kaksoset, toinen  kuu kaksoset ja isäni oli  askendentti jousimies ,
mutta tähän nämä yhteneväisyydet jäävät..

Isäni ja äitini tosin oli vastamerkkipariskunta,  neitsyt ja  kalat ... Ihan eri maailmoista.
Jos joku heitä yhdisti niin kiinnostus henkisistä asioista ja tietynlainen lempeä luonne.

En tiedä johtuuko  kuu kauris :stani vai mistä, mutta minulla noita rapuja on kanssa riittänyt..

Ensimmäisen ravun kanssa seurustelin jo 13v.:na...
Toinen tuli kun olin 15v ja sitä kestikin melkein vuoden..
Heti sen perään 16v:na uusi rapu, kesti vuoden..
Sitten 17v:na taas uusi rapu ja sitä kesti 3v...
Sitten tää viimesin rapu vielä kenen kanssa asuin yhdessä vuoden..

No, mitä olen oppinut?
En mitään, tiedän vaan ravut aika hyvin. Tykkään niistä edelleen,
vaikka olen huomannut niiden huonot puolet..

Ja jos elämääni sattuu tulemaan mitä tahansa merkkiä edustava mielenkiintoinen mies, joka vie jalat alta, niin tottakai ryhdyn siihen, vaikka tässä jonkin aikaa sitten ajattelin että ei enää ainakaan rapuja.  Grin

Isäni muuten oli  kuu rapu ...  Huh

tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #35 : 09.08.2008 16:54:12 »

Mites se Atomilla meni, ite oot Kauris ja….  Shocked 
Jepulis eli olen  kauris. Isäni oli rapu,äiti ja anoppi ovat rapuja. Muita rapuja on siskon tyttö, yksi kaveri, yhden kaverin mies ja on ollut pitkin ikää muitakin tuttuja rapuja. En sentään ole koskaan seukannut rapumiestä. Joku raja se olla pitää, kun rapuja pukkaa muutenkin elämään.  knuppel2

Ainakin omalla kohalla kokemusta kun eräs rapu-tätönen puhui ja puhui ja puhui ja mää tuumasin että ny saa riittää ja annoin tulla pari totuutta ni tämä kattoo vähän pitkään ja tuumaa, että "huppista kun on kello paljon pitää tästä lähteä kissat syöttämään..". 
Juuri näin toimii rapu-emäntä eli myös minun äitini. Jos jostain olet eri mieltä tai vastustat, niin puheenaihe vaihtuu silmänräpäyksessä. Siinä huomaa hyvin äkkiä olevansa yksin ja rapu ei lainkaan tiedä mistä puhut.  tickedoff

Ja toinen rapu, joka on kotona se voimakkaampi. Minun isäni ei nimittäin paljon puhunut.  Huh
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #36 : 10.08.2008 20:36:40 »

Mitenkähän selittäisin tämän äiti-täti suhteen järkevästi?Kauris-äitini on työnarkomaani joka kuvittelee,että kaikkien pitää viettää lomaa samalla tavalla kuin hänen.Mökille kun mennään siellä pitää kitkeä,kastella,maalata jne.joka helvetin päivä. Ärsyttävintä tässä on se,että hän aina marisee meille,että emme tee kesämökin eteen mitään vaan laiskottelemme!Syy tähän "laiskotteluun" on se,että aina jos häntä yrittää auttaa niin siitä seuraa vaan raivoamista sillä emme osaa tehdä mitään asiaa hänen tavallaan.

Rapu-tätini puolestaan on kävelevä ohjekirja.Ohjeita saat kuulla niin ruokavaliosta,tiskeistä kuin pyykinpesustakin. Kaikki asiat pitäisi tehdä hänen tavallaan.Osaatte kuvittella miten hyvin tällainen pariskunta tulee toimeen?Aivan ei mitenkään.

Juuri keväällä oli kiista kuolleen isoisän tekemästä mökistä eli kuka ostaisi sen?Oli sanomattakin selvää,että isän vanhemmista sisaruksista kukaan ei halunnut mökkiä joten asia jäi sitten meidän perheen ja tädin perheen väliseksi kiistaksi.No isällä sattui olemaan enemmän rahaa ja hän sitten osti mökin kun tädillä ei ollut siihen varaa.Nyt on käynyt sitten sillä tavalla,että tätini suurinpiirtein asuu mökillämme ja osaatte varmasti kuvitella kuinka paljon äitiäni sapettaa tilanne.Minua ei niinkään  häiritse tädin läsnäolo,mutta tuntuu siltä kuin talossa olisi kaksi diivaa kiistelemässä siitä kumpi omistaa mökin.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 10.08.2008 23:00:32 »

Anteeksi Athene!

Mutta kun pikkuisen pakkaa naurattamaan tuo sinun tosijuttu!  Cheesy

Jos nimittäin katselen miestänikin tietystä näkökulmasta, ehkä poikieni näkökulmasta joiden kanssa hän on aina vähän sotajalalla: Kun ne vain laiskottelee eivätkä he osaa tehdä mitään!

Hän toistaa oman isänsä sanoja. Ja arvaa että poikia ärsyttää ja arvaa haluaako he sitten mitään kotona tehdä.

Ja varmaan tämä äiti-rapu on sellaien ohjekirja, jolla on ohje joka asiaan. Ja voin vain arvata, että poikia ärsyttää!!! Grin

Mutta varmaan on olemassa muitakin näkökulmia.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #38 : 11.08.2008 15:48:59 »

Anteeksi Athene!

Mutta kun pikkuisen pakkaa naurattamaan tuo sinun tosijuttu!  Cheesy

Jos nimittäin katselen miestänikin tietystä näkökulmasta, ehkä poikieni näkökulmasta joiden kanssa hän on aina vähän sotajalalla: Kun ne vain laiskottelee eivätkä he osaa tehdä mitään!

Hän toistaa oman isänsä sanoja. Ja arvaa että poikia ärsyttää ja arvaa haluaako he sitten mitään kotona tehdä.

Ja varmaan tämä äiti-rapu on sellaien ohjekirja, jolla on ohje joka asiaan. Ja voin vain arvata, että poikia ärsyttää!!! Grin

Mutta varmaan on olemassa muitakin näkökulmia.  :Smiley

No kyllähän tämä soutaa- ja huopaa juttu huvittaa minuakin.En vain tajua,että miksi äiti ei voi sanoa,että ei halua tätiä mökille?no joo ei oo mun päänvaiva.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 27.08.2008 13:30:43 »

Mitenkähän selittäisin tämän äiti-täti suhteen järkevästi?Kauris-äitini on työnarkomaani joka kuvittelee,että kaikkien pitää viettää lomaa samalla tavalla kuin hänen.Mökille kun mennään siellä pitää kitkeä,kastella,maalata jne.joka helvetin päivä. Ärsyttävintä tässä on se,että hän aina marisee meille,että emme tee kesämökin eteen mitään vaan laiskottelemme!Syy tähän "laiskotteluun" on se,että aina jos häntä yrittää auttaa niin siitä seuraa vaan raivoamista sillä emme osaa tehdä mitään asiaa hänen tavallaan.
Tää on ihan kun mun suusta!!! (Tai isän + sisarusteni) Voi sitä valituksen määrää! Niin monta kertaa on tokaistu "Älä sitten säkään tee mitään, jos koko ajan pitää valittaa samalla!" siihen Kauris-äiti: "Pakkohan jonkun on tehdä kun te ette tee mitään, kaikki jäis tekemättä eikä mistään tulis mitään...jäkä jäkä jäkä..." Tekee ja valittaa. Eikä olla muut laiskoja! Vaan juuri näin kuten Athene sanoi; ei osata tehdä mitään "oikein" ja tarpeeksi nopeasti. Ja eihän hänellä ole aikaa opettaakaan kun on niin kamala kiire koko ajan tehdä niitä tekemättömiä töitä! Mutta sehän onkin niin rauhaton, että pakko sen on mennä koko ajan.

Mullakin on rapu-täti, ennemmin lähtisin vaikka lajittelemaan valokuvia albumeihin hänen kanssaan kuin osallistuisin äidin "siivoustalkoisiin"!

En tunne muuten yhtäkään härkää. Ei ole ollut härkämiehiä, eikä perheenjäsenistäni ja ystävistäni löydy yhtäkään härkää.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 27.08.2008 22:35:35 »

Sanokaapa vielä, miksi Leijona on minulle helppo ja Skorppari vaikea? Työkavereinakin Leijonat ovat niitä ehdottoman parhaita minulle. 

Vai onko kyse siitä, että minulla kun on niin vahva 5.huone niin en enää tarvitse Leijonaa opettajaksi vaan ne läksyt on jo sisäistetty?

Sinulla on niin paljon kuitenkin tuota Vesimiestä, liitettynä voimakkaaseen 5.huoneeseen, että Leijona-teemat ovat sinulle niin luontaisia ja tuttuja, jonka takia yhteiselo on helppoa. Voihan se olla, että noita Leijonia pukkaa elämääsi ihan jo sen takia, että tiedostaisit yhä paremmin itsessäsi olevat ei-leijonamaiset puolet - kuten Vesimiesmäisyyden, jota Leijonan pitäisi korostaa.

Skorpparin kanssa taas taitaa mennä sen takia puihin, että sinulla on Mars Skorpparissa (varmaankin yhtymä poikasi aurinkoon) ja lisäksi Skorpioni ei toimi oikein lainkaan tuon Vesimiespainotuksesi kanssa. Eli vaikka Kauris ja Rapu sinällään kartallasi menevätkin skorpparin kanssa, niin tuo vesimies kuitenkin riitelee aika pahasti sen kanssa ja kun yhteiselossa kuitenkin aika oleellisia planeettoja ovat Mars ja Venus, joista toinen on yhtymässä Aurinkoon ja toinen ei ihan synkkaile skorpparipuolen kanssa, niin eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi ristikkäisenergioita!  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #41 : 28.08.2008 08:27:29 »

Joo, kaksosista ei lisättävää, mutta siis ravun puheliaisuus oli minusta ihanaa, kauris oli aika jäyhä mies. onkelma oli vaan se että puhui puutaheinääkin ja muutenkin, ei se olisi toiminut lapseni kanssa.. hänessä oli aika paljon noloja piirteitä. en ajatellut tosin vaientaa..ehkä niille pitää kehittää seuraa, jolle voivat hölpöttää. rapua voisi melkein luulla kaksoseksi kontaktin haun kannalta..

vai että isäsi kuurapu, olisko siinä joku syy, jos kerran tulit isän kanssa hyvin toimeen T. Äitini on rapu ja oudosti sekä kauris että rapu muistuttivat häntä joko sukujuurien tai luonteen kannalta tms. Rassaa jo tuollaiset sielukumppanuudet..  knuppel2

en sano että haluaisin isäni kaltaista edelleenkään, mutta ehkä lujuus ja pysyvyys. Enon kaltainen voisi hieman olla.

Jousimies: no mutta mitä maailmalle kuuluu? (mitä, pitikö minun käydä kampaajalla joskus?)
Kaksonen: voi ei minulla on näppylä nenässä, mitä mies nyt ajattelee? (hoitakoot muut asiansa muualla, olen kyllä käynyt siellä) Jousimies ja kaksonen voisivat saada hyvässä ja pahassa, toisensa huomioimaan JUURI ne asiat joita luonnostaan ei - mutta yhteistäkin on.

Kaksonen tuntuisi samalta joukkarille kuin rapu kauriille, eli puhetta. Mutta ideaali ei välttämättä ole vastamerkki, vaan aina ne 3 huonetta väliin.. silloin olisi tosin aina vain se oma elementti..

Jos minulle tulisi niitä oinaita nyt enemmän, mitäs se korostaisi, vaakaa vai jousimiestulta? Noususolmu oinas, sinne pyrin?  
« Viimeksi muokattu: 28.08.2008 09:50:30 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 28.08.2008 13:12:35 »

***Gem Star***

Kuule, ei kaksoset, kaikki, ole lainkaan sellaisia kuin luonnekuvauksissa..
Oikeestaan tunnen vain yhden kaksosen, joka on tosi "kaksosmainen" ja mä en oikein jaksa olla sen seurassa.  Grin

Mutta tuosta ravun puheliaisuudesta, viimenen ei tosiaankaan ollut puhelias  merkurius rapu 12. huoneessa... Ehkä 12. huoneen painotus teki hiljaiseksi.

Mutta kaikki muut ravut ovat olleet  smiley6600 smiley6600 ja on totta että heissä on "nolot" piirteensä.. No, meissä kaikissa kyllä, mutta rapu on merkki joka kehtaa olla todellä tyhmä läheistensä nähden... Grin Ja puhua todella lapsellisia juttuja!
Mutta kaksonen ymmärtää!

Ainahan on kyllä mielestäni myös sanottu että vastakkaisuuksista huolimatta juurikin viereiset merkit voivat tuntea sellaista tietynlaista yhteenkuuluvuutta keskenään. Ideaaleista en tiedä, mutta jotenkin kiinnostaisi  leijona ....
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: