Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minäkeskeiset oinas, härkä, kaksonen ja rapu!?  (Luettu 67238 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 19.08.2008 10:57:09 »

oijoi Tigris, en sitten sano ravuista enää mitään; muutenhan tässä kelaa loppuikänsä että miksi ja mitä. syytkin on jo moni muu sanonut,

mutta lähettäkää pliis KEHITTYNYT oinas, jos oinas tulee.. toistaiseksi ne on jees. ja naisravut aika jees. öh, riippuu-

ei se haittaisi jos  oinas olisi omissa maailmoissaan joskus kun minäkin olen.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 11:10:51 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 19.08.2008 11:14:59 »

Jos ihminen on KEHITTYNYT täyteen minuuteen, niin mihin ihmisen kehityskelpoisuutta enää tarvittaisiin?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #32 : 19.08.2008 11:17:26 »

no sanotaan 80% kehittynyt, ettei tarvitse loppuvaiheessa ällistyä siitä, ettei toinen haluakaan kehittyä.. tai halua yhtään mitään (usein jos ei halua seksiä tai rahaa kovasti, haluaa henkisyyttä?)  coolsmiley . kylläpä auttoi muistaa vuosi 2006 ja ajatukset tulimerkistä. nousuvaaka taisi siitä toiveesta toteutua?
« Viimeksi muokattu: 19.08.2008 11:30:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 19.08.2008 22:58:47 »

Mitä, MINÄkö? Enhän MINÄ... MINÄhän olen... MINÄni on minussa. MINÄ olen MINÄ. MINÄÄÄÄÄÄ! Möö=  harka kielellä MINÄ.  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 20.08.2008 06:11:50 »

Oinaan motto (näin luin kerran jostain) MINÄ OLEN!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 20.08.2008 11:43:44 »

Olen minäkeskeinen. Elämä on opettanut, ettei kukaan muu tee/tunne/ajattele puolestani-kaikki se on tehtävä itse. Koulu alkaa jo lapsena kun ensimmäisen kerran kuulee "sinun omaksi parhaaksi..." ja jatkuu loppuun saakka  Tongue.

Aurinko oinaana ja nousu joukkarina tunnen suurta mihinkään kuulumattomuutta, tai siis joskus hetkittäin olen yksi porukasta, useimmiten täysin ulkopuolella. Paikkani on siinä missä olen  idiot2

(Jos ajattelee ihmiskuntaa spiraalina, suurin osa oinaista, joiden kanssa olen puhunut tästä, sanovat olevansa aina ulkokehällä..Ulkoapäin-siis spiraalia kohti tuleva voima tuntuu ensin siis ulkokehällä ja sitten vasta sisemmällä, ja sisäpuolen voima taas kuplii ulospäin ja tuntuu viimeisenä taas ulkokehällä-siksi kai tavallaan oinaat on "pakotettu" olemaan ns. "ekoina". Eikä kysymys ole välttämättä vapaasta tahdosta..)

Esim. töissä (tälläkin hetkellä) kuuntelen kun milloin mikä ei toimi/on tehty väärin jne..aikani kuunneltua täytyy vaan pistää tapahtumaan, sillä rehellisesti-en jaksa päivästä toiseen kuunnella kun kaikki marisevat eikä kukaan t e e mitään. Periaatteessa toimin siis "puhetorvena" vain siksi että saisin itse keskittyä työntekoon  tickedoff 2funny..
Mistähän tääkin purkaus tuli.. Embarrassed

Äitini on lapsesta saakka sanonut minulle aina että olet niin itsenäinen. MINÄ opin itse lukemaankin, ilman muiden apua Wink MINÄ jouduin olemaan paljon yksin lapsena, ja sitä kautta opin että MINUN on tultava toimeen omillani nyt ja aina. Muiden varaan kuin ITSESI et voi koskaan tukeutua. Ja samalla tavalla se vaan on mennyt. Ei täällä voi muihin nojailla ja odottaa apua Smiley Oikeasti!

Itse kylläkin annan muiden nojailla minuun ja huono puoleni on että uskon myös itse olevani ainoa joka voi auttaa heitä... ja uskon myös että ilman minua moni asia kaatuisi. Kannan jokaisen huolia harteillani koska MINÄ jaksan ja pystyn ja voin tehdä sen. Olisimpa vähemmän tälläinen. Mutta minkäs teet. Jos omat vanhempasikin ovat tukeutuneet sinuun jo alusta saakka puhumattakaan muista niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla MINÄ-itse ja MINÄ-keskeinen.
Toisaalta olen myös ihan puhtaasti itsekäskin, joissain asioissa enemmän kuin toisissa. Usein minulle myös sanotaan että sinun pitäisi ajatella itseäsi enemmän. Tiedä sitä sitten. Sukulaisteni mielestä olen kuitenkin itsekäs paskiainen koska elän elämää omalla tavallani, enkä kuten he tahtoisivat Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 20.08.2008 14:27:39 »

Kyllä minä-keskeisyydellä ja tahdolla on aivan yhtä tärkeä tässä olemisessa kuin muillakin merkeillä.
Näistä keskusteluistahan se on tullut ilmi, kuinka yksilö ponnistaa omaansa esiin ja maailmalle. Muutenhan olisimme yhtä samaa puuroa tai pullataikinaa, joka leviää pitkin maanteitä ja linnunratoja.

Eräässä astrologisessa kirjassa on kauniisti näistä merkeistä osuvia lauseita.

Oinas, joka Marsin voimalla jyrää asioita usein veturina liikkeelle: "Korkealle yrittää pitää, kyllä alas aina pääsee"

Härkä, joka hellyyttävällä Venuksen rakkaudella tarttuu asioihin jääräpäisesti, varmasti vaikkakin vähän hitaasti:
" Kellä on maltti, sillä on valtti."

Kaksonen, joka tulee kertomaan Merkuriuksen viisaudella missä mennään ja miten ja miten pitäisi:
"Vierivä kivi ei sammaloidu"

Ja salaperäinen Rapu, Kuumaisen mystinen, joka säteilee luokseen kutsuvasti:
"Pilkka särkee sydämen".
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 20.08.2008 18:26:16 »

Voi kiitos, Ardith! Olen pärjännyt enkä ole liikoja peitellyt harrastuksiani.

Olen saanut satikutiakin.  Yksi äiti antoi minulle huutia, koska kerron niin karmeita tarinoita, että pojalta meni yöunet!  Shocked Ja sain yks päivä nöyrästi pyydellä anteeksi, kun oli jokaiselle tullut väärä vihko kotiläksyksi, sekoittanut ne ihanasti!  Grin Ja kaikesta ei tohdi kertookaan... coolsmiley

Mutta tarinoita yhä kerron!  Wink Kuten teen täälläkin.

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 20.08.2008 19:49:29 »

Aiheen vierestä tuosta opettaja aiheesta jatkaen... Minulla oli nimittäin  yläasteella aivan ihana, hauska, huumorintajuinen ja persoonallinen historian opettaja (mies) joka kertoi meille aina välillä tarinoita tontuista.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 21.08.2008 12:30:09 »

Allekirjoitan oinaan, härän ja ravun itsekeskeisyyden.
Oinaat haluaa kaiken itselle ja vaihtavat heti parempaan jos sellasen jossain näkevät. Ottavat enemmän huomioon omat tunteensa kuin muiden tunteet.

Härät taasen luulevat olevansa kaikkein parhaimpia ja ihanampia, groomaavat itseään kauan peilin edessä. Kaikki tavallisesta perinteisestä tai härän omasta mallista poikkeavia pilkataan.

Ravut taas puhelevat itseensä kohdistuneista vääryyksistä, jotka ovat tapahtuneet joskus päiväkotiaikana, miten ja miksi muut niin tekivät, mitä minussa on vikana(ufff, totta on tämä norsun muisti!).

Jotenkin en miellä kaksosia minäkeskeisiksi, ehkä siksi kun ovat niin puheliaita ja sosiaalisia.

Kaikki myös ihania kun sille päälle sattuvat!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 21.08.2008 14:50:05 »

Juu, on hyvä jos ravut puhelevat noista vääryyksistä. Siksi nykypäivinä kannustetaankin omaelämänkertoihin, että voi purkautua. Tulikin mieleen, että mihin astrologiseen ryhmään he kuuluvatkaan.
Eipä silti, kyllä rapu tarttuu ympäristövääryyksiinkin, kuten voimme lukea tuon astrosepon jutuista tuolta blogista.

Toisin on Härän, josta sanotaan, että se vasta kaunaa kantaa. Ei edes puhu, kuin sitten joskus räjähtämällä. Ja silloin on leikki kaukana, siinä sortuu raja-aidat!

Ja tunnen oinaan, joka on 'vihainen, kiukkuinen vääryyksille. Ei varmasti ikinä anna anteeksi! Pukkaa kaikki puolustajat sarvillaan omalta oikeutetulta vihaltaan kukkulalta alas.

Ja Kaksonen peittää loukkaukset kuin ei mitään olisi tapahtunut, naureskelee vain, vaikka sydän vuotaa verta!

Oliskohan myös niin, että kun on 'valittu' juuri tällaiset aurinkomerkit, ollaan oppimassa todella rankkoja asioita. Jospa me kasvamme erityiskovaa vauhtia!  coolsmiley

Nyt taitaa mennä puheet yli hilseen.  idiot2

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 21.08.2008 15:20:45 »

Tuo mitä Esmiralda kuvasi viimeisessään viestissä Oinaasta, pitää paikkaansa. Kaksonen kuvauksesta olen erimieltä. Kaksonen kyllä latelee tulemaan kanssa takaisin, ainakin tuntemani Kaksosnaiset.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 21.08.2008 15:40:44 »

Minä taas tunnistin itseni tuosta kuvauksesta...

Harvemmin ulospäin näytän suuttumusta tai loukkaantumista ja pyrin nauramaan asialle,
tai ainakin kohautan olkapäitä ja voin sanoa että what ever, vaihdetaankos aihetta.

Sitten kun pääsen omaan rauhaan niin saatan raivota itsekseni tai itkeä...
On jotenkin hirveän vaikea myöntää tulleensa loukatuksi.. idiot2

Usein sitäpaitsi menen täysin lukkoon kun joku loukkaa minua.
Jään vain suu auki ja silmät pyöreinä IHMETTELEMÄÄN, en tajua, miksi joku on ilkeä.
En vain ymmärrä sellaista.

Sitten parin päivän päästä kun olen miettinyt asiaa, olen valmis iskemään takaisin, ja sitten tulee 500km painavaa sanaa perusteluineen........ Rauhalliseen äänensävyyn kuitenkin...

Mutta tämä riippuu ihan ihmisestä kenen kanssa on.
Parisuhteessa ollessa asia on toisin,
sanon hyvin suoraan asiat ja uskallan olla heti vihainen ja puolustaa itseäni.
Samoin äidille ja siskoille. Mutta kaikille muille, jopa parhaille ystäville olen erilainen...

Kai se on sitä että en uskalla suuttua siksi, kun he eivät ole tottuneet siihen,
jos olen aina se hymyilevä ja itselleen naurava tyyppi, niin tottakai kestän kaiken,
vaikka välillä leikkimieliset v-tuilutkin tuntuu pahoina päivinä liian raskaalta...

Eikä se ole kaksinaamaisuutta, se on vain sitä että olen mikä olen luonnostaan,
eri ihmisille hyvinkin erilainen...
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 21.08.2008 15:51:57 »

Minä kyllä näytän tunteeni; niin ilon, surun kuin totaalisen ärtymiseni, yleensä paikasta riippumatta. Mitä sitä nyt tunkemaan tunteitaan sisään. Silloin en olisi minä. Oikeen kihisen raivosta jos joku on esim osoittanut "sairaalloista huumorintajua" asiasta, jonka ois voinut ymmärtää terveellä ajattelutavalla.

Joskus koen, että kiivaudestani on ehkä haittaa, mutta osaan pyytää anteeksi jos nään sille tarvetta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 23.08.2008 14:28:50 »

Poiminpa tuolta tiedoistani vielä eräät kauniit asiat, nimittäin jumalalliset tehtävät eräillä merkeillä.

Härän jumalainen tehtävä on OJENTAA TURVA JA LUODA KAUNEUTTA

Ravun jumalainen tehtävä on olla RAKKAUDEN LÄHETTILÄS...TUNNESOTURI!

Valitettavasti en löydä sitä Oinaalle ja Kaksoselle muistiinpanoistani, mutta arvelen,
että

Oinaan jumalallinen tehtävä on TARTTUA TOIMEEN JA OLLA VETURI

Kaksosten jumalallinen tehtävä on VIESTITTÄJÄ SEKÄ HENKISELLÄ ETTÄ MATERIALLISELLA TASOLLA

Miten koette tuon?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen