Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minäkeskeiset oinas, härkä, kaksonen ja rapu!?  (Luettu 67224 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 23.08.2008 14:40:29 »

Oinaan jumalallinen tehtävä on TARTTUA TOIMEEN JA OLLA VETURI

- Minusta tuo pitää paikkaansa. Oinaasta on sanottu, että hän on synnynnäinen johtaja ja uudisraivaajahenkinen. Oinaana otan mielellään ohjat omiin käsiin; itsenäinen työskentely, omat päätökset, oma lupa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 23.08.2008 14:47:26 »

- Minusta tuo pitää paikkaansa. Oinaasta on sanottu, että hän on synnynnäinen johtaja ja uudisraivaajahenkinen. Oinaana otan mielellään ohjat omiin käsiin; itsenäinen työskentely, omat päätökset, oma lupa.

Niin, sinulla onkin aika voimakas tuo Oinas. Hellyyttä ja myötätuntoa sitten tuo mukanaan tuo Mars ja Kuu-Kalat!  smitten  Ja varmaankin analysoit, käyt järjellä läpi tekemisiä, kun sinulla on nousu-Neitsyt. Eli jarruttaa sopivasti ettei aivan täysillä paahda näkemättä muuta. Wink Siis hyvien tähtien alla olet syntynyt!
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 14:49:34 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 23.08.2008 14:54:20 »

Niin, sinulla onkin aika voimakas tuo Oinas. Hellyyttä ja myötätuntoa sitten tuo mukanaan tuo Mars ja Kuu-Kalat!  smitten  Ja varmaankin analysoit, käyt järjellä läpi tekemisiä, kun sinulla on nousu-Neitsyt. Eli jarruttaa sopivasti ettei aivan täysillä paahda näkemättä muuta. Wink Siis hyvien tähtien alla olet syntynyt!

Kiitoksia Esmiralda, kauniista sanoista Smiley

Voin sanoa olevani analysoija. Olen hyvin tiedonjanoinen ja mielellään etsin ja tutkin mielenkiintoisia asioita ja aiheita. Mitään keskeneräistä en ole valmis päästämään käsistäni. Katsoa myös asioiden hyötynäkökohtia. Joka solullani olen mukana niin itseni kuin toisenkin ihmisen kohdalla. smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #48 : 23.08.2008 14:57:19 »

viittasiko tuo siihen että rapu flirttailee paljon? karmee yhdistelmä oli juuri se rapu-nousuvaaka.. luojan kiitos tunteet on irronneet.

siis selvästi olisi parempi aikaansaava mies, joka ei flirttaile aivan päätyökseen, paitsi että lähin oinastuttuni on rapua paljon kokeneempi naissankari.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 14:59:32 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 23.08.2008 16:21:34 »

Kyllä minä uskoisin, että rapu on ainakin aika haka herättämään tunteita, lähestyä vedoten suoraan tunteisiin.
Mitenkäs muuten?

Joku voi sen ymmärtää flirttailuna ja jopa erehtyy. Joskus kauniista sanoistani mies on tarttunut tositoimiin ja erehtynyt minunkin suhteeni.

Joku voi todella mennä yli! sinulla varmaan Star on tästä kokemuksia.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 23.08.2008 16:26:19 »

tjaa, mutta rapu voi olla aika pihalla tunteittensa kanssa..

mielestäni joukkari ja skorppari osaavat ihan yhtä lailla herättää fiiliksiä, jos niinkseen on. on tehnyt hyvää muistaa eräs  skorpioni ja millaista se on, kun joku toimii eikä pähkäile, vaikka aikansa ravun herkkyys oli kivaa vaihtelua (ei käynyt päälle, passiivinen merkki)

ravun puheet voi olla tekoja rohkeampia, sen voin sanoa.

oinas voi olla huvittava itsekeskeisyydessään, mutta aika hyvä liehittelemään.

yksi juttu vielä, kyllähän ne leijonat tai jousimiehetkin voi olla minäkeskeisiä - kaikki riippuu aina henkisestä kehitysasteesta!
« Viimeksi muokattu: 23.08.2008 19:53:41 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #51 : 24.08.2008 19:13:07 »

rakkauden lähettiläs....tunnesoturi, justiinsa silleen
ajattelen yleensä kaiken rakkaudella ja tunteilen kamalasti- mulla se toimii sitten kai niin....

Kyllä sitä on tullu monen monta kertaa neuvottua toisia rakkausasioissa ja lohduttaa tai seisoa rinnalla.
Sekä tietenkin tunnesoturin puolella tuokin menee muottiin, mutta olen aina ollu sellanen räiskyvä ja kuuluva persoona....näkee naamasta ja kuuluu kauas Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 26.08.2008 12:48:46 »

Esmiralda, monesti mietin miten viisas opettaja oppilaillasi on. Olisipa minunkin aikana ollut ope, joka heiluu astron sivuilla ja pohtii elämää ja maailmaa. Tuo varmasti ymmärrystä kaikkeen siihen mitä teet.  smitten

Tuosta Artemiksen kommentista tuli mieleeni, että minunkin äitini kertoi että useimmiten suustani tuli lause: MINÄ ITTE. Eli kaikki piti saada tehdä itse. Ja yksin olen minäkin joutunut pakostakin olemaan ja selviytymään (tai oikeastaan omasta valinnastani koska olen aina tukeutunut lähinnä itseeni) ja nyt opettelen muiden kanssa olemista ja muihin nojaamista. Vaikeaa se on! Hitsi vie miten vaikeaa!!

Sama täällä. Äitini sanoi että kun olin n. 2.v tai jotain, halusin joka aamu valita itse vaatteet ja pukea ne ylleni. Jos kengät meni väärin ja paita nurinperin ja äiti yritti oikoa niin huusin kurkkusuorana MINÄ ITTE.
Äiti myöhästyi joka aamu töistä... Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 13.02.2009 10:10:44 »

Minä  oinas ja serkkuni  rapu ei tulla kyllä toimeen, ei sitten millään saralla. Jos se ei ole sitten väkisin olemista. No, siihen en ryhdy. Kummallakin meillä on tietty ylpeys, no sanotaan vaikka ammateistamme, mutta en minä olen ylimielinen kuten hän.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 13.02.2009 10:17:42 »

juuri rapuserkun ja oinasmiekkosensa kanssa tulen toimeen, ja oinasenon.

mutta ravut kantsuu pitää todella ystävyystasolla; kun vesi ja TULI DONT MIX WELL. kas kun en ole härkiä yrittänyt ikinä, vaikka niitäkin hallitsee  venus.. ei vain vaakoja ja nousuvaakoja..  2funny   
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 13.02.2009 14:05:19 »

Minä  oinas ja serkkuni  rapu ei tulla kyllä toimeen, ei sitten millään saralla. Jos se ei ole sitten väkisin olemista. No, siihen en ryhdy. Kummallakin meillä on tietty ylpeys, no sanotaan vaikka ammateistamme, mutta en minä olen ylimielinen kuten hän.
Jännää, itse taas tykkään rapulaisista. Monet läheiseni ovat rapuja. Mutta olenkin itse nousu rapu
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 13.02.2009 14:11:10 »

Eräs kouluajoiltani oleva harka nainen oli niin itsekeskeinen ja omaan napaan tuijottava että en millään voinut sietää sellaista.

Voin vain todeta, että kaikki nämä merkit ovat jollainlailla minäkeskeisiä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 13.02.2009 14:43:32 »

En tiedä mitkä näkemykset teillä muilla on näistä merkeistä.

Kun ainakin  harkaoinas ja kaksoset kanssakäymiset näitten merkkien kanssa on niin itsepäistä, että ei siityä synny kuin kilpailua ja/tai kahinaa.

Muistan kun eräs harka (silloin tyttö vielä) oli aina sellainen, että halua kaiken tehdä ensimmäisenä. Se oli ikään kuin päälläpäsmäri. Häness oli kyllä huomattavissa johtajamaisuutta, mutta kun sitä olen myös minä niin meinas syntyä kunnon soppa.

kaksoset (tyttö myös silloin) oli kanssa sellainen, että suuttui jos ei saanut periksi. Ei tykännyt yhtää jos halusin häntä neuvoa, tyyliin; "annas kun mä näytän sulle"  Kaksonen eikun tupsahti tuosta sanomisestani. Hän oli myös hyvin lapsellinen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #58 : 13.02.2009 16:13:52 »

Kyllähän tuo toisten ihmisten kanssa toimeen tuleminen on paljon kiinni ihmisestä itsestäänkin...ja jos näin astrologisesti ajattelee merkkien kautta, koko kartta siinä vaikuttaa, ei yksin  aurinko-merkit.
Oinaiden kanssa tulen kyllä toimeen, vaikka eivät parhaita ystäviäni olekkaan, työkaverina yksi Oinas ja ihan mukavasti yksityiselämässä tullaan toimeen, mutta Kauriina en taas arvosta hänen vastuuntunnottomuuttaan.  Sad Oma nautinto menee työn edelle!  Angry Se on tämä Kauriin järjestys ja kuri, joka olla pitää! Wink
Härkä on mulla Dc- merkki, enkä tunne kuin yhden...naisen, joka aina iloitsee nähdessä
än minut...tyyliin: " Ihanaa nähdä joku iloinen ja pirteä ihminen...kuinka olenkaan sinua kaivannut! "  Arvostan hänen järkevyyttään ja asioiden pohtimista monelta kantilta.

Kaksosten kanssa olen aina tullut toimeen, kai siksi kun oma  kuu kaksoset. meillä heti juttu luistaa ja meno on hulvatonta! Smiley paljon yhteisiä juttuja, joita ei kerrota muille, etteivät järkyttyisi meidän hulluista jutuista! Cool

Ravut on ihania! smitten
niitä minun elämääni mahtuukin! Siis sukulaisissa ja työkavereissa!
Joskus heidän sentimentaalisuus käy hermoon  Embarrassed...mutta hyviä tyyppejä kuitenkin! smitten

Elämänkokemus on opettanut minuakin ymmärtämään merkkejä (ihmisiä  Smiley), joita en ehkä nuorempana hyväksynyt tai ymmärtänyt lainkaan. Kun en itsekkään ole aina täydellinen! Wink
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rapu76
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #59 : 13.02.2009 19:05:29 »

En tiedä mitkä näkemykset teillä muilla on näistä merkeistä.

Kun ainakin  harkaoinas ja kaksoset kanssakäymiset näitten merkkien kanssa on niin itsepäistä, että ei siityä synny kuin kilpailua ja/tai kahinaa.

Muistan kun eräs harka (silloin tyttö vielä) oli aina sellainen, että halua kaiken tehdä ensimmäisenä. Se oli ikään kuin päälläpäsmäri. Häness oli kyllä huomattavissa johtajamaisuutta, mutta kun sitä olen myös minä niin meinas syntyä kunnon soppa.

kaksoset (tyttö myös silloin) oli kanssa sellainen, että suuttui jos ei saanut periksi. Ei tykännyt yhtää jos halusin häntä neuvoa, tyyliin; "annas kun mä näytän sulle"  Kaksonen eikun tupsahti tuosta sanomisestani. Hän oli myös hyvin lapsellinen.

No jos noita merkkejä tuijottaa, niin ehkä oinaalla tosiaan kolahtaa yhteen noiden kanssa, kun on itsekin päällepäsmäri Wink
Monestihan se sama piirre, minkä toisessa katsomme negatiivissävytteisesti, pyrimme tulkitsemaan omalla kohdallamme positiivisesti. Esim. "tuo toinen on kamala jääräpää ja kuvittelee aina olevansa oikeassa" vs. "minulla on hyvä itsetunto ja pidän puoleni". Tai "minä olen terveellä tavalla ylpeä" vs. "tuo toinen on kyllä ylimielinen ja narsisti". Jep, näin kärjistettynä:) Minähän itse en ole kamala vatvoja, vaan ihanan herkkä tunteille Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  

Siirry: