Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minäkeskeiset oinas, härkä, kaksonen ja rapu!?  (Luettu 67331 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 14.02.2009 16:08:14 »

Meillä itsekeskeisillä, suurinapaisilla merkkien omistajilla on mielestäni kuitenkin paljon tärkeitä merkityksiä juuri tuon itsekeskeisyyden syövereissä.

Minäkin nuorena usein kuulin lauseen: Mikä sä luulet olevinasi! (Vanhemmalle sitä ei niinkään enää sanota.)

Olin vain hiljaa (tunteikas rapu, muut olisivat ärähtäneet, eikö) ja sitten olen ajatellut, että tottakai luulen olevani joku. Ihminen yksilönä ennenkaikkea.

Näiden merkkien tehtävä onkin tuoda esille yksilöllispainoitteisuutta 'Minä olen ihminen'-tyyliä. Eihän siitä mitään tulisi, jos kaikki olisivat yhteisöllisiä ja kosmisia, suurpiirteisiä ja yhteisöön sulautuvia. Pitää olla niitä, jotka nousevat välillä pöydälle ja puhuvat 'itsestä'.

Kun on riemukkaasti vahva yksilö, löytyy varmasti kartalta niitäkin voimamerkkejä, jossa se yksilö yhtä riemukkaasti liittyy yhteisöön ja lentää avaruuden sfääreihin! smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 14.02.2009 18:18:50 »

Näinhän se asia on. Koulu-ja opiskeluajoilta kuulin ja sain joskus jopa naurattavan huvittavia katseita EI tulimerkkien omistajilta. On se vaan niin jännää, että kun on luonteeltaan vahva, johtamistahtoinen, näkyvä eleinen- ja oloinen, niin heti on kuin jokin "vihattu".

No liian voimakas sana, mutta kuitenkin niin ettei esim OINAISTA pidetä juuri edellä mainittujen ominaisuuksien takia. Grin Grin Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 14.02.2009 18:33:26 »

Älä sano, minulla on pomo Oinas ja kun sain hänen karttansa, näin siellä myös sen hänen pehmeyden sitten muualla. Oinas on kuitenkin ihailtava toiminnoissaan, asiat tapahtuvat, niistä ei puhuta vaan tehdään. Ja se alkuvoima sysätä ja tarttua asioihin! smitten

Minusta oinaan hankalin puoli on se joustamattomuus, varmaan elämänoppi!
Esim. minun äitipuolenihan ei pitkiä housuja laittanut jalkaan. Ei sitten ikinä! Mutta arvaa kun kerran laittoi, ei sitten pidä hametta. Ja katkerat oinaat, he joiden on vaikea purkaa mennyttä, antaa anteeksi, nähdä asioita monipuolisemmin...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #63 : 14.02.2009 18:47:10 »

oinas ja härkä.. voi jeesus!! ja rapukin.. kaikki tuttuja tapauksia.. joittenkin minäminä alkaa ottamaan päästä.. vaikka eipä sillä etteikö jousimieskin osais..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 14.02.2009 19:47:05 »

Älä sano, minulla on pomo Oinas ja kun sain hänen karttansa, näin siellä myös sen hänen pehmeyden sitten muualla. Oinas on kuitenkin ihailtava toiminnoissaan, asiat tapahtuvat, niistä ei puhuta vaan tehdään. Ja se alkuvoima sysätä ja tarttua asioihin! smitten

Minusta oinaan hankalin puoli on se joustamattomuus, varmaan elämänoppi!
Esim. minun äitipuolenihan ei pitkiä housuja laittanut jalkaan. Ei sitten ikinä! Mutta arvaa kun kerran laittoi, ei sitten pidä hametta. Ja katkerat oinaat, he joiden on vaikea purkaa mennyttä, antaa anteeksi, nähdä asioita monipuolisemmin...

Kyllä varmasti on totta. Ei kaikki oinaat ole tympeitä. Itsessäni on myös se pehmeä puoli vaikka olen ihan perusoinas kuten oinaasta on kuvailtu. Voin sanoa, että itselläni on opittavaa enemmän juuri joustamattomuuden lisäämisessä. Olen myös lyhytjännitteinen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 14.02.2009 20:04:20 »

Esmiralda kirjoitti: Näiden merkkien tehtävä onkin tuoda esille yksilöllispainoitteisuutta 'Minä olen ihminen'-tyyliä. Eihän siitä mitään tulisi, jos kaikki olisivat yhteisöllisiä ja kosmisia, suurpiirteisiä ja yhteisöön sulautuvia. Pitää olla niitä, jotka nousevat välillä pöydälle ja puhuvat 'itsestä'.

- Juuri näin. Tämä oli jäänyt multa ihan huomaamatta. Ja kukas niitä firmoja ja yrityksiä perustaa/johtaa jos ei ole Minä-tyyliä ja tietynlaista Minäkeskeisyyttä! Ja eikös juuri Oinas ja ainakin Härkä ole sellaisiä johtajaluonteita? Mites on Ravun ja Kaksosen laita tässä Minäminä-asiassa??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #66 : 14.02.2009 21:23:55 »

meijän tiimissä pomoasemassa oinas, härkä ja rapu. plus tietysti yks jousimies. hyvin toimii!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #67 : 15.02.2009 00:46:53 »

Älä sano, minulla on pomo Oinas ja kun sain hänen karttansa, näin siellä myös sen hänen pehmeyden sitten muualla. Oinas on kuitenkin ihailtava toiminnoissaan, asiat tapahtuvat, niistä ei puhuta vaan tehdään. Ja se alkuvoima sysätä ja tarttua asioihin!

No juuri näin. Sekä mieheni että se ystäväni, jonka kanssa minulla on pisin historia (olemme tunteneet melkein koko ikämme) ovat moninkertaisia oinaita. Kummatkin ovat oikein tyypillisiä "ryhtyjiä", saavat asioita tapahtumaan. Moninkertainen vaaka ei voi kuin ihailla tätä ominaisuutta. Grin
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #68 : 15.02.2009 10:13:38 »

Minä tuun kyllä erinomaisesti juttuun  oinas ja  kaksoset ihmisten kanssa, yleensäottaen ainakin ja ite oon siis  oinas . Tykkään sellasesta tekemisen meiningistä, joita näillä yleensä on  Smiley
Mutta kuten täällä jo todettiin, niin eihän se ole pelkkä  aurinko merkki, joka määrää, millainen ihminen on vaan kyllä se on se kokonaisuus. Itsekään en ole ihan mitä tyypillisin  oinas vaan mussa on hyvin paljon herkkyyttä, romanttisuutta ja pehmeyttä..kai nämä  kuu  kuunsolmu kasissa  vesimies ja  aspect_con toisiinsa sekä  venus  kalat kympissä yhtymässä MC jollain lailla pehmentää tulista tyttöä  :Smiley
Mä tykkään myös  kauris ihmisistä ja oinaan vastamerkin  vaaka  kanssa viihdyn vallan hyvin.

Muuten noista johtajaominaisuuksista, niin oon kuullut että  rapu miehet ovat hyviä business-ihmisiä ja sitten  oinas naiset ovat taitavia tekemään rahaa..noh omassa tilissä ei kyl tällä hetkellä näy, mut täytyy myöntää, että mulla on paljon ideoita, joilla VOISI  Tongue tehdä rahaa, mutta en vaan aina jaksa viedä niitä loppuun asti...aloittelen kyllä innoissani  Smiley

Mun tyttöni on  harka ja voi apua se on varsinainen  pomottaja jo nyt 7-vuotiaana.   Grin Ja periksi ei pysty antamaan millään, murjottaa hiljaa vaikka 2 tuntia jos ei saa periksi jotain.   Cheesy

edit: siis vielä haluaisin lisätä, että monet  oinas on herkkiä ja romanttisia, mutta ulospäin eivät aina sitä kovin helposti näytä  Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.02.2009 10:18:07 kirjoittanut Adele » tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 15.02.2009 11:06:36 »

No ei tietenkään pelkkä aurinko- merkki kerro millainen ihminen kokonaisuudessaan.

Itse tulen hyvin juttuun  oinas kanssa, mutta välillä voi olla taistelua kun kumpikin saattaa tahtoa haluta sanoa sen viimeisen sanan. Ymmärrys ainakin on molemminpuolista. Oinas kun ei tupsahda takaisin, vaan ehkä nauraa hekottaa takaisin Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 15.02.2009 18:49:12 »

Oinas kun ei tupsahda takaisin, vaan ehkä nauraa hekottaa takaisin Smiley

Totta  2funny
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 17.02.2009 08:17:00 »

Adele: Mikä hyvä huomio on ollut meissä oinaissa. Me todellakin ymmärräteen toisiamme kuten oinastopikissa on tullut jo huomatuksi. Oinas kestää piikittelyä koska tekee sitä itsekkin. Ja mikä aivan hulvatonta, niin oinaan huumorintaju. Ainakin seurassani olleet ihmiset ja ystävät tykkäävat kovasti ja nauraa hekottavat. Esimerkiksi eilen  kauris ystävän kanssa hekotettiin ja huumorikin on samantapaista. 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 18.02.2009 11:41:31 »

Tämä oinas tunnustaa (nolona?), että nauttii suunnattomasti hyvästä leikkimielisestä v**tuilusta  Embarrassed
Tosin vain muutaman tyypin kanssa tätä tulee harrastettua..Ikinä ei olla isketty vyön alle, eikä piikittely osu arkoihin paikkoihin- tosi vaikea selittää  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 18.02.2009 18:26:29 »

Täytyy myöntää, että uteliaana teen erään läheisen työtoverini karttaa; Aurinko-Oinas, nousu-Härkä ja Jousimies-Kuu! Eikä oikeastaan rankka yhdistelmä tuo Oinas-Härkä, koska Härkä on elämän varrella hidastanut Oinaan tulisuutta ja Jousimie-Kuu lisää pohdintaa. Apuna on myös Merkurius-Venus-Mars Kaloissa. Siis aika tunteenomainen pomottelija!

Ja nyt ymmärrän paljon paremmin hänen odottamattomia tempauksia ja tunteenpurkauksiaan! smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #74 : 18.02.2009 18:45:59 »

No voi, itse olen aurinko-oinas, kuu-härkä ja nouseva jousimies. Onko tää yhdistelmä odotettavasti jotenkin hankala?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: