Mietin pitkään mitä tänne osaisin aiheesta laitta.
Niin kuin jo aiemmin on tullut kerrottua olen
&
, jolla
.
En oikein tiedä olenko kuinka "tyypillinen" neitsyt tai tuplaneitsyt, koska itseni lisäksi tyttäreni on ainoa neitsyt jonka tunnen.
No yritetään.
Henkilökohtaisella tasolla mottoni on "elä kuinka haluat, kunhan annat minun elää tavallani ja tahollani".
En todellakaan tykkää, että minulle asetetaan vaatimuksia tai ohjeistetaan kuinka elää enkä myöskään siitä, että kukaan tunkee yksityisyyteni reviirille kutsumatta. Hyvät käytöstavat ja toisten kunnioittaminen saa minut hyvälle tuulelle ja esim. toisten tahallinen loukkaaminen vaikka rehellisyyden nimissä näkemään punaista.
Pidän ihmisistä ja eläimistä, olen huolissani ja kiinnostunut molempien hyvinvoinnista ja oikeuksista. Tykkään auttaa, joskus ihan puolituttujakin ihmisiä vain koska tiedän sen tuottavan heille helpotusta tai iloa. Mutta, mutta, tykkään auttaa, kun itsestäni tuntuu siltä, en silloin kun sitä edellytetään/ vaaditaan. (ja silloin kun neitsyenä en "saa" näistä kieltäydyttyä, olen erittäin v****mainen)
Työssäni tykkään jättää työni niin, että perässäni tulevan on mahdollisimman mukava ja helppo jatkaa siihen mihin itse jäin. Ajattelen asian niin, että jätän työpisteeni, työni jne. sellaiseen jamaan kuin mistä itse haluaisin jatkaa.
Mutta se hankalin ja varmasti ärsyttävin piirre on se kaiken ymmärtäminen.
Sillä kun kaikkia ja kaikkea ymmärtää (vaikkei hyväksyisi) on todella vaikea olla mitään mieltä mistään ja sepä onkin sellainen mistä ei aina edes itse saa otetta, saati toiset ymmärrä...puolestaan. Keskustellessani huomaan saavani muita toisinaan "hiukan" hiiltymään tällä piirteelläni, mutten voi sille mitään. Kun näen, kuulen ja ymmärrän sisälläni kaikki ne asioiden ilmiöiden eri puolet niin... Paitsi jos on kyseessä asia, josta en mitään tiedä (ydinfysiikka, onko sellaista edes olemassa
), en ole mitään mieltä.
Tässä jotain tästä neitsyestä.
Onko neitsytmäistä en tiedä, mutta minua on!
Muut kanssani ryhmitellyt merkit:
Leijonia minulla ei ole kunnia ollut tavata kuin yksi ja hänellä oli niin valtava ego ettei hänestä ottanut selvää minkälainen hän olisi ilman loistavaa julkisivuaan.
Vaakoja minulla on sekä henkilökohtaisina ystävinä, että työkavereina. He ovat loistavia tunnelman luojia ja diplomaatteja. Diplomaattisia mielestäni eniten siksi, etteivät halua/ tykkää riidoista... sotkee kauniin harmonian ja tuo huonoa energiaa.
Ihania ystäviä ja hyviä työkavereita. Kaikki vaa'at joita tunnen ovat taiteellisesti lahjakkaita useammalla kuin yhdellä alueella. Pehmeän utuisia ja ilmavia tai kristallin kovia ja kirkkaita riippuen miten vaakakupit heilahtelevat.
Skorpioneja minulla myös ystävinä, työkavereina ja puolisonakin yksi sellainen
He ovat kyllä kovia puolustamaan perheitään, yhteisöjään joihin kuuluvat ja itseään. Skorpionit katsovat että saavat oikeudenmukaisesti sen mitä muutkin ja muutkin sen mukaan mitä ansaitsevat.
Lämmöt niin rakkaudessa kuin vihassakin nousevat nousevat nopeammin kuin keskiverto ihminen ehtii reagoida. Yhtä nopeasti viilenevätkin.
Henk.koht minua naurattaa heidän lämmönvaihtelut maamerkkisenä ja toisaalta taas tuo
itselläni teettää juuri tuon, vaan neitsythän ei anna sen näkyä ulos! Ja se on ihan jo kunnia-asia.
Rakkaurella