Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteisölliset leijona, neitsyt, vaaka ja skorpioni!?  (Luettu 26184 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 26.08.2008 23:06:21 »

Aivan puhdasta Neitsyt-analysointia, Emelia!!! Grin

Ei kun sinä osaat nuo hommat, tosin luotaat niin laajalle Yhteisössäsi, että et muista missä alkoi itse ja mihin sen 'häntä' joutui.

Niin jouhevaa juttua osaat tehdä, että osaispa! Tuosta voisi moni muukin poimia osansa. Kuten minäkin peilaan tuota  askendentti jousimies Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
jessie88
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #31 : 16.12.2008 04:01:40 »

Itse en kyllä ainakaan Neitsyt ihmisenä koe oloani kovinkaan mukavaksi suuressa porukassa. Silloin minussa tuppaa puskemaan se epävarmuus, arkailu ja ujous esiin. Minun on helpompi keskittyä yhteen tai muutamaan ihmiseen asiaan kerrallaan. Olen ainakin itseni kohdalla huomannut että jos ollaan suuressa porukassa niin en ehdi puhumaan laisinkaan koska keskityn enemmän tutkimaan ympärilläni olevia ihmisiä ja keskittymään kaikkeen muuhun kuin siihen että minun pitäisi jollain lailla tuoda itseäni esille.  angel
Mitä taas auttamiseen tulee, niin koen itseni hyvin avuliaaksi ja uskolliseksi ihmiseksi. Eräällä ystävälläni tuli kerran eräs kriisi ja hän oli suorastaan yllättynyt kun tajusi että minä olin häntä ensimmäisenä auttamassa. ( Hän ei tietenkään ollut tutustunut astrologiaan sen enempää, eikä tiennyt aurinkomerkkiäni) Oli vain ulkoisen olemukseni perusteella päätellyt etten ole kovinkaan avulias ihminen. Tämä harhaluulo on kyllä muillakin ihmisillä ollut kohdallani, joten kohdallani ensivaikutus on ollut kovinkin pettävä.  :Smiley

Leijonia ei tosiaan lähipiirini kuulu ainuttakaan. Mummini on vaaka ja hänen perusteella Vaaka kuvastaa minulle yhteisössä sellaista seurallista iloista ihmistä, joka ottaa kantaa silloin kun jotain sanottavaa on.

Skorppareita on lähipiirissäni kaksi. He ovat molemmat ehdottomia mielipiteidensä kanssa, mutta eivät huutele asioita ympäri kyliä vaan saattavat rajummissa yhteenotoissa jäädä seuraamaan sivusta tilannetta. He ottavat kantaa tilanteissa jotka sopivat heille parhaiten. Nämä kaksi tuntemaani skorpparia olivat aika hiljaisia ihmismassassa jossa he eivät tunteneet oloaan kotoisaksi, eli silloin istuttiin vain hiljaa ja pienemmissä porukoissa jotain sanottavaa tuli helpommin.
tallennettu

Hope fades
Until the world of night
Through shadows' falling
Out of memory and time
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #32 : 16.12.2008 16:52:12 »


Mietin näitä merkkejä nyt ihan oman työyhteisöni kannalta, kun sieltä näitä merkkejä löytyy…ja nämä huomioni ovat sitten vain yhden Kauriin silmin nähtyjä  Wink..ja otoskin pieni…


Skorppari haluaa valtaa sekä päättää asiat omalla tavallaan.Uudistava, aktiivinen osallistumaan ja parantamaan toimivuutta. Meillä tomera yhdistyshenkilö, joka ei kumartele ylempiään.
Saattaa sanoa tosi pahastikkin, mutta vain asiasta.
Erittäin luotettava, niille joista pitää ja aina valmis auttamaan.
Tekee itse paljon yhteisön eteen ja vaatii muilta samaa.
Stressialtis, kun ei useinkaan muista hoitaa itseään, kun on niin paljon muuta hoidettavaa. Meillä hän on se henkilö, joka on työpaikalla vielä pitkään työajan loputtuakin hoitamassa paperihommia…



 smitten

Tässä paljon asiaa  Smiley
Mie  aurinko  skorpioniaskendentti  vaakakeskitaivas leijona

Työyhteisössä tehdään töitä ja niin kipeitä ei ollakkaan jotta töihin ei mentäisi. Töihin mennään vähintään tuntia ennen työaikaa (eikä mitään kahvia juomaan) ja työpäivä venyy niin pitkäksi, että varmasti on kaikki tehty. Ja toki odotamme muilta samaa  Grin Marttyyreitä emme ole tietenkään  Grin Ja niin isoa pomoa ei olekkaan jotta sitä tarvitsisi kumartaa. Riittää että teemme työmme loistavasti ja saamme siitä sovitun korvauksen. Työkavereiden kanssa tullaan toimeen ja asiasta sanotaan suoraan. Joskus voi myös olla hauskaakin  Cheesy Loma-anomus jo vireillä, ennenkuin tulee stressi  Grin

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #33 : 10.01.2009 21:16:50 »

Itse olen Nouseva Neitsyt. Laitan tällaisen tulkinnan Neitsyeestä:

Näin Neitsyt-ihmisistä sanotaan alan kirjallisuudessa:

Neitsyt-ihmisten sanotaan olevan vaatimattomia taustavaikuttajia. He ovat ahkeria ja lojaaleja, ja menestyvät työssään. He ovat myös lahjakkaita ja sinnikkäitä. Neitsyet ovat äärimmäisen tarkkanäköisiä. He havainnoivat asioita ihmisistä ja elämästä tavalla, johon kukaan muu ei pysty. Tämän vuoksi Neitsyeltä on vaikea salata mitään. Oli kyse sitten isosta tai pienestä asiasta.

Tarkkanäköisyytensä ansioista he pystyvät toteuttamaan kumppaneidensa haaveet, sellaisetkin, joita he eivät tienneet itsellään edes olevan. Neitsyet pystyvät sammutamaan myrskyjä, ennenkuin ne puhkeavat. Se on loistavan huomiokyvyn ansiota.

Neitsyt on huomioonottava, lempeä ja auttavainen. Heitä sanotaan myös erittäin loogisiksi, analyyttisiksi ja järkeviksi. Neitsyet ovat myös älykkäitä ja joviaaleja.

Lyhyesti sanottuna, Neitsyt on tähtikartan Äiti Teresa.



Pitääkös paikkaansa? Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 11.01.2009 18:05:16 »

Pitää paikkansa, ainakin minun äidin suhteen ja moneen ystävääni.

Neitsyet ovat ihania ihmisiä. Tosin kumma, etteivät he herätä suurempaa mielenkiintoa Kauris-miehessäni. Heillä oli hyvät välit äitini kanssa, mutta ei juuri yhteistä. Neitsyt ei sytytä varmaankaan Kaurista. Molemmat vakaita...

eikä ole tarvinnutkaan syttyä. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #35 : 12.01.2009 18:01:50 »

Itse olen Nouseva Neitsyt. Laitan tällaisen tulkinnan Neitsyeestä:

Näin Neitsyt-ihmisistä sanotaan alan kirjallisuudessa:

Neitsyt-ihmisten sanotaan olevan vaatimattomia taustavaikuttajia. He ovat ahkeria ja lojaaleja, ja menestyvät työssään. He ovat myös lahjakkaita ja sinnikkäitä. Neitsyet ovat äärimmäisen tarkkanäköisiä. He havainnoivat asioita ihmisistä ja elämästä tavalla, johon kukaan muu ei pysty. Tämän vuoksi Neitsyeltä on vaikea salata mitään. Oli kyse sitten isosta tai pienestä asiasta.

Tarkkanäköisyytensä ansioista he pystyvät toteuttamaan kumppaneidensa haaveet, sellaisetkin, joita he eivät tienneet itsellään edes olevan. Neitsyet pystyvät sammutamaan myrskyjä, ennenkuin ne puhkeavat. Se on loistavan huomiokyvyn ansiota.

Neitsyt on huomioonottava, lempeä ja auttavainen. Heitä sanotaan myös erittäin loogisiksi, analyyttisiksi ja järkeviksi. Neitsyet ovat myös älykkäitä ja joviaaleja.

Lyhyesti sanottuna, Neitsyt on tähtikartan Äiti Teresa.



Pitääkös paikkaansa? Smiley



Juu, pitää pitää Cheesy  Ei tosin mun, vaan miehen kohdalla, hän on myös  askendentti neitsyt . Ja on muutenkin oikea yhteisöllisyyden perikuva, koska hänellä on melkein kaikki persoonalliset planeetat yhteisöllisissä merkeissä:

 aurinko venus vaaka
 askendentti mars neitsyt
 merkurius skorpioni

kuu tuo vähän lisämaustetta  vesimies :n merkistä, yhteisöllisestä merkistä sekin tosin Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tanita79
Vieras
« Vastaus #36 : 22.01.2009 11:37:35 »

Huomasin että loppujen lopuksi tunnen todella vähän näiden merkkien edustajia...

Leijonia tunnen kyllä, yhden erittäin hyvin ja hän on vielä nouseva skorpioni ja hänessä on neitsyttäkin.
Hän jos joku on ihminen joka kokoaa porukkaa yhteen ja luo ilmapiiriä. Hänellä on usein painava sana sanottavana asiasta jos toisesta ja riiteleekin äänekkäästi... Grin

Hänelle on oma perhe tärkeä ja hän yhdistää ystävänsäkin perheeseensä. Hän järjestää milloin mitäkin kutsuja ja yhdistää sujuvasti vanhoja ja uusia kaveripiirejänsä niin että ihmiset saavat mahdollisuuksia tutustua uusiin ihmisiin.

Ihailen hänessä sitä, miten avoin hän on ihmisille ja kaikki ovat tervetulleita kotiinsa.

Mutta niin usein olen jäänyt kaipaamaan häneltä kahdenkeskistä aikaa. Hän pyytää minut kahville luokseen, mutta hänen miehensä ja lapsensa ovat kotona. Ja sitten hänen isänsä tupsahtaa kylään. Ja sitten hän muistaakin että hän lupasi että hänen kaverinsa lapsi oli tulossa heille hoitoon. Kohta keittiön pöydän ääressä istuu sekalainen seurakunta, joita yhdistää vain tämä leijona, mutta leijona huomioi kaikkia ja jutustelee vuorotellen jokaisen kanssa niin ettei kukaan jää ulkopuoliseksi.  Smiley

Neitsyistä olen huomannut että he ovat hyvin perhe ja sukurakkaita.

Eräs paras ystäväni on aurinko neitsyt, nouseva skorpioni. Hän keskittyy paljon avopuolisoonsa ja koiraansa, siinä sivussa tekee tunnollisesti työtään ja tapailee sukulaisiaan milloin missäkin perhekokouksissa.  Grin

Minulle perhe ja suku eivät YHTEISÖNÄ merkitse mitään, mutta yksittäisinä ihmisinä kylläkin.



Huomaan itsessäni aikalailla noita piirteitä. Musta on tosi mukavaa järjestää illanistujaisia mihin yleensä pyydänkin toisilleen tuntemattomia kavereitani kylään. Ja kyllä luulen ettei kyllä kukaan koskaan jää ulkopuoliseksi, ja aina heillä on tuntunut olevan tosi hauskaa!!! Cheesy
Ja vaikka aikalailla  leijona -painotteinen olenkin niin en voi sanoa että olisin työasioissa koskaan miettinyt "oma lehmä ojassa" vaan päin vastoin sellainen on aina käynyt tosi kovasti hermoon..Ja epäoikeudenmukaisuus YLI KAIKEN!!!!!!!!!

askendentti kuu jupiter leijona
5.huone  skorpioni :ssa (?)
 aurinko vesimies mars vesimies 7.huoneessa ja  merkurius vesimies 7.huoneen lopussa..
7. ja 8.huone vesimies :ssä
IC  vaaka


Ja eiköhän tuo  vesimies painotus vaikuta, vaikka ei nyt kuulunutkaan tähän yhteisöllisten joukkoon...?

Mutta sitten taas tietynlaista ajattelemattomuutta ja itsekkyyttä on, kuten esimerkkinä jonkun mainitsema junassa chipsipussin rapistelu, ihemettelen aina että jos jotakin häiritsee sellainen ni asia niin vaihtakoon vaunua,.. esim....tällaiset pikkujutut. En voi ymmärtää jonkun maailman kaatuvan sellaisesta.

Olen valmis auttamaan tuntemattomia, vanhuksia ym. Ja siis suoraan sanottuna se ottaa kupoliin yli kaiken että me "hyvin kasvatetut" suomalaiset emme osaa antaa tilaa busseissa ja junissa vanhuksille ja raskaana oleville naisille. Ikävä kyllä aina tulee avattua sitä suuta, kuten viimeksi joukko 15-30vuotiaita ryntäsi suoraan junasta hissiin ja nuori äiti vaunuineen jäi tuijottelemaan, oli kyllä pakko sanoa että eiköhän me nyt päästetä nää vaunuilijat ensin ja katsotaan sitten kuka mahtuu kyytiin.. knuppel2 police Ja joka iikka tuli hissistä ulos, kyllä sapetti! Että mitä lie olivat horoskoopiltaan ja mitä lie kasvatukseltaan.

Täähän meni paasaamiseksi, sori Embarrassed

Eksästä joka oli vahvasti  skorpioni painotteinen, voisin sanoa sen että niistä sen työtouhuista oli kyllä kaukana huomioonottaminen. Ja niin kyllä henkilökohtaisessakin elämässä. Sillä oli aina oma lehmä ojassa joka ikisessä asiassa, mitä tekikään (Näin selkeän kääntöpuolen, niin kavereita kohtaan, kun duuniakin kohtaan koskevissa asioissa..Mietti miten saa firman itelleen ja kun kaveri oli velkaa, niin mietti että nyt hän vois napata siltä kalliin kotiteatterin ja taulu tv:n ihan niinku korkojen kanssa)..Niin töissä kuin kotonakin. Niin kauan se jaksoi pomollensakin hymyillä kun sai jotain hyötyä itselleen erinäisiä asioista, mutta kun sai potkut niin kävi sitten varastamassa itselleen tietokoneet.

Että se siitä huomioonottamisesta, vai ajatteleeko joku, ettei se kuulu "Huomioon ottaminen" -kategoriaan... Undecided buck2

 Grin Grin Grin



« Viimeksi muokattu: 22.01.2009 11:43:57 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 22.01.2009 20:28:21 »

Siskoni Vesimies pitää myös järjestää kutsuja tai yleensä juhlia, joihin kutsuu toisilleen tuntemattomia ihmisiä. Hänellä oli myös Leijonassa planeettoja, en vain muista nyt mitä.
En ymmärrä, miten hänen nykyinen mies yleensä kestää, kun niitä entisiäkin miesystäviä siellä pyörii.  Cheesy
Muistaakseni hänkin oli vesimies ja mitä lojaalein ihminen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tanita79
Vieras
« Vastaus #38 : 22.01.2009 23:35:34 »

Hei Esmiralda,

Mun mielestä se on jotenkin tosi jännittävää.. Ajan kuluessa jopa aivan erilaiset ystäväni ovat oppineet pitämään toisistaan, vaikka aluksi olisivatkin katsoneet toisiaan tosi karvaasti! smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #39 : 23.01.2009 09:35:24 »

Itse olen Nouseva Neitsyt. Laitan tällaisen tulkinnan Neitsyeestä:

Näin Neitsyt-ihmisistä sanotaan alan kirjallisuudessa:

Neitsyt-ihmisten sanotaan olevan vaatimattomia taustavaikuttajia. He ovat ahkeria ja lojaaleja, ja menestyvät työssään. He ovat myös lahjakkaita ja sinnikkäitä. Neitsyet ovat äärimmäisen tarkkanäköisiä. He havainnoivat asioita ihmisistä ja elämästä tavalla, johon kukaan muu ei pysty. Tämän vuoksi Neitsyeltä on vaikea salata mitään. Oli kyse sitten isosta tai pienestä asiasta.

Tarkkanäköisyytensä ansioista he pystyvät toteuttamaan kumppaneidensa haaveet, sellaisetkin, joita he eivät tienneet itsellään edes olevan. Neitsyet pystyvät sammutamaan myrskyjä, ennenkuin ne puhkeavat. Se on loistavan huomiokyvyn ansiota.

Neitsyt on huomioonottava, lempeä ja auttavainen. Heitä sanotaan myös erittäin loogisiksi, analyyttisiksi ja järkeviksi. Neitsyet ovat myös älykkäitä ja joviaaleja.

Lyhyesti sanottuna, Neitsyt on tähtikartan Äiti Teresa.



Pitääkös paikkaansa? Smiley



Mieheni on nousu neitsyt ja hän on huolehtivainen ja avulias ihminen joka ei osaa sanoa EI kellekkään sukulaiselle tai ystävälle joka apua tarvitsee.
Hän myös voi uppoutua tuntikausiksi jonkun projektin ääreen, hän rakastaa "näpertää" jotain hänelle tärkeitä juttuja.
Hän on joissain asioissa täydellisyydentavoittelija.
Hän on looginen, järjestelmällinen ja älykäs. Ihan toista kuin minä itse Cheesy Matkalla ollessamme, hän tutkii paikallaan karttaa ja minä juoksen edellä ja huudan että nyt mennään. Olen tietenkin menossa väärään suuntaan vailla suunnitelmaa. Hänellä on kuitenkin koko suunnitelma päässään että minne mennnään ja missä järjestyksessä. Ihailtavaa Smiley


 
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #40 : 23.01.2009 15:38:57 »

Mieheni on nousu neitsyt ja hän on huolehtivainen ja avulias ihminen joka ei osaa sanoa EI kellekkään sukulaiselle tai ystävälle joka apua tarvitsee.
Hän myös voi uppoutua tuntikausiksi jonkun projektin ääreen, hän rakastaa "näpertää" jotain hänelle tärkeitä juttuja.
Hän on joissain asioissa täydellisyydentavoittelija.
Hän on looginen, järjestelmällinen ja älykäs. Ihan toista kuin minä itse Cheesy Matkalla ollessamme, hän tutkii paikallaan karttaa ja minä juoksen edellä ja huudan että nyt mennään. Olen tietenkin menossa väärään suuntaan vailla suunnitelmaa. Hänellä on kuitenkin koko suunnitelma päässään että minne mennnään ja missä järjestyksessä. Ihailtavaa Smiley

Kirjoititko sä Artemis mun miehestä.. Grin  Oikeasti, tuo juttu tuli ihan kuin mun suustani, mun mies on myös  askendentti neitsyt !

On muuten myös mielettömän avulias ihminen, joka auttaa kaikkia, jotka tarvitsevat tai pyytävät apua, ei koe sitä lainkaan rassaavana, vaan on pikemminkin kiitollinen siitä, että häntä tarvitaan. Ja on myös se turvallinen olkapää mulle, mä kun olen semmoinen hermokimppu, että stressaannun melkein jokaisesta asiasta.. Täydellisyydentavoittelija? Kyllä hän sitäkin on, tekee kaikki hommat rauhallisesti, kärsivällisesti ja johdonmukaisesti, laatii etukäteen kaikki tarkat suunnitelmat ennen kuin ryhtyy hommiin - juurikin sitä, mitä mä en yleensä tee, ryhdyn vain puuhiin sen kummempia miettimättä, juttu joko laajenee matkan varrella tai menee ihan puihin Cheesy

Ja kun liikumme tuolla ihmisten ilmoilla/reissussa, niin välillä on niin, että mä painelen muutaman metrin miehen edellä ja hypin kärsimättömänä, kun mies taas hidastelee - ja mies taas pudistelee päätänsä, kun mä hermoilen ja hoputan Grin  Niin no, siis jos olemme tekemässä jotain sellaista, mikä kiinnostaa mua ihan tosissaan, muuten olen yleensä rauhallisempi Smiley

No, on meillä jotain yhteistä: isot päätökset (kuten esim. raha-asiat, asuntoasiat jne.) tehdään maltilla ja suunnitellen, tehdään laskelmat ennen päätöksen tekemistä. Mies kun kuitenkin on aika maltillinen ja on mullakin vahvaa  kauris :ta kartalla, vaikka olenkin muuten hyvin  jousimies -painotteinen Smiley

Piti muuten lisätä vielä, että mulle suurin osa rakkaista ihmisista on juurikin  askendentti neitsyt :tä - tosi jännä homma! Mun ympärille vaan näköjään kertyy ne nousu-Neitsyet.. Mutta oikeasti parhaimmat kaverit, äiti jne. ovat nousu-Neitsyitä ja avuliaisuudessaan ja pyyteettömyydessään ihan omaa luokkaansa Smiley  Mistähän tämäkin sitten johtuu, kun tärkeimmät ihmiset ovat  askendentti neitsyt :tä, sen sijaan  aurinko neitsyt :iden kanssa on mennyt sukset enemmän tai vähemmän ristiin - tosin ainoastaan NAISpuolisten  aurinko neitsyt :iden kanssa, kaveriporukkaan kuuluu pari miespuolista  aurinko neitsyt :ttä, oikein hyviä tyyppejä ovat nämä äijät Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: