Mieheni on nousu neitsyt ja hän on huolehtivainen ja avulias ihminen joka ei osaa sanoa EI kellekkään sukulaiselle tai ystävälle joka apua tarvitsee.
Hän myös voi uppoutua tuntikausiksi jonkun projektin ääreen, hän rakastaa "näpertää" jotain hänelle tärkeitä juttuja.
Hän on joissain asioissa täydellisyydentavoittelija.
Hän on looginen, järjestelmällinen ja älykäs. Ihan toista kuin minä itse
Matkalla ollessamme, hän tutkii paikallaan karttaa ja minä juoksen edellä ja huudan että nyt mennään. Olen tietenkin menossa väärään suuntaan vailla suunnitelmaa. Hänellä on kuitenkin koko suunnitelma päässään että minne mennnään ja missä järjestyksessä. Ihailtavaa
Kirjoititko sä Artemis mun miehestä..
Oikeasti, tuo juttu tuli ihan kuin mun suustani, mun mies on myös
!
On muuten myös mielettömän avulias ihminen, joka auttaa kaikkia, jotka tarvitsevat tai pyytävät apua, ei koe sitä lainkaan rassaavana, vaan on pikemminkin kiitollinen siitä, että häntä tarvitaan. Ja on myös se turvallinen olkapää mulle, mä kun olen semmoinen hermokimppu, että stressaannun melkein jokaisesta asiasta.. Täydellisyydentavoittelija? Kyllä hän sitäkin on, tekee kaikki hommat rauhallisesti, kärsivällisesti ja johdonmukaisesti, laatii etukäteen kaikki tarkat suunnitelmat ennen kuin ryhtyy hommiin - juurikin sitä, mitä mä en yleensä tee, ryhdyn vain puuhiin sen kummempia miettimättä, juttu joko laajenee matkan varrella tai menee ihan puihin
Ja kun liikumme tuolla ihmisten ilmoilla/reissussa, niin välillä on niin, että mä painelen muutaman metrin miehen edellä ja hypin kärsimättömänä, kun mies taas hidastelee - ja mies taas pudistelee päätänsä, kun mä hermoilen ja hoputan
Niin no, siis jos olemme tekemässä jotain sellaista, mikä kiinnostaa mua ihan tosissaan, muuten olen yleensä rauhallisempi
No, on meillä jotain yhteistä: isot päätökset (kuten esim. raha-asiat, asuntoasiat jne.) tehdään maltilla ja suunnitellen, tehdään laskelmat ennen päätöksen tekemistä. Mies kun kuitenkin on aika maltillinen ja on mullakin vahvaa
:ta kartalla, vaikka olenkin muuten hyvin
-painotteinen
Piti muuten lisätä vielä, että mulle suurin osa rakkaista ihmisista on juurikin
:tä - tosi jännä homma! Mun ympärille vaan näköjään kertyy ne nousu-Neitsyet.. Mutta oikeasti parhaimmat kaverit, äiti jne. ovat nousu-Neitsyitä ja avuliaisuudessaan ja pyyteettömyydessään ihan omaa luokkaansa
Mistähän tämäkin sitten johtuu, kun tärkeimmät ihmiset ovat
:tä, sen sijaan
:iden kanssa on mennyt sukset enemmän tai vähemmän ristiin - tosin ainoastaan NAISpuolisten
:iden kanssa, kaveriporukkaan kuuluu pari miespuolista
:ttä, oikein hyviä tyyppejä ovat nämä äijät