Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kosmisen maailmalliset jousimies, kauris, vesimies ja kalat!?  (Luettu 22041 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 11.08.2008 19:11:50 »

Henkilökohtaisten merkkien ja yhteisöllisten merkkien jatkeena ovat sitten nämä radan viimeiset merkit, jousimies, kauris, vesimies ja kalat, joita kutsutaan myös kollektiivisiksi merkeiksi.

He hallitsevat maailmankaikkeuden laajuudessa tiedostaen laajempia energioita ja kokonaisuuksia. Kuten Jousimies jo matkailijana haluaa tutustua eri kulttuureihin ja on kotonaan missä vain ja jonka toinen näkee huolettomana hulivilinä eikä ymmärrä hänen näkökantojaan. Vesimies usein myös väärinymmärretty laajakatseisena ja totuudellisena. Kauris kaiken vastuun kantajana ilmentyy usein sitten ankarana ja totisena kumppanina ja kalat suurine tunteineen ja vaistonvaraisuuksineen on usein jopa outo ja peloittava vanha sielu.

Vai onko? Heitän toki tuohon vain hiomatonta särmää.  Shocked  Keskusteltavaksi.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.2008 15:43:38 »

Grin  Heh.. Noh, itse taidan olla jouskari, joka on sekä huoleton hulivili sekä vakava vastuun kantaja - onhan synt. kartalla vahvaa kaurista, mm.  askendentti mars juno . Toisaalta pienten yksityiskohtien hiominen ei ole meikäläisen homma, tykkään muodostaa enemmänkin laajempia kokonaisuuksia. Vaikka tykkään tutustua kaikkeen uuteen - mieluiten kuitenkin kotisohvalta käsin, koti on tärkeä paikka mulle - , tulee se kaurismainen realismi myös mukaan kuvioihin, eli mihinkään seikkailuun ei syöksytä päätä pahkaa, kaiken on oltava etukäteen suunniteltua (tästä "stoppailusta" pitää huolen synt. kartan  saturnus aspect_squ mars - aika rassaava aspekti välillä!). Kuitenkin uusiin asioihin, erilaisiin ihmisiin tutustuminen on se elämän suola, joka pitää mut liikkeessä..

Mies  aurinko vaaka tuossa totesi meikäläisestä, kun mietin juurikin tätä vastuullisuutta äskettäin, että "Vastuullinen? SINÄ?HuhHuhGrin  Eli miehen mukaan olen se tyypillinen  aurinko jousimies , joka ei kuulemma yksityiskohtia jää murehtimaan ja joka elelee huolettomasti hurvitellen suhtautuen aurinkoisesti uusiin ihmisiin sekä asioihin ja haluaa ottaa selvää kaikesta, "eläinradan ikuinen etsijä". Tämä siis vaaka-miekkosen näkemys meikäläisestä - vaikka oma mielipiteeni eroaakin sen verran, että tunnistan jotain kaurismaista itsessäni: tietty vakavuus, vastuuntunto, kova työmoraali sekä halu, oikeammin himo, menestykseen sekä ammatillisessa että materiaalisessa mielessä Smiley  Erityisesti tuo viimeinen kohta painaa tälläkin hetkellä mielessä: halu valmistua opinahjosta pian ja saada kiva työpaikka, kaunis koti ja aivan p*rusti rahaa Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #2 : 14.08.2008 19:48:48 »

No täytynee kommentoida näitäkin merkkejä, kun omanikin siellä sijaitsee. coolsmiley

Kun aloin miettimään ystäviäni ja sitä, mitä merkkejä he edustavat, huomasin, että moni naisystävä on Jousimies ja miespuolinen taas Kauris. En edes tunne ketään naispuolista Kaurista, itseni lisäksi…ja tunnenko edes itseäni?  Huh

Noiden Jousimies- naisten kanssa pohdimme paljon mm. etiikkaa, ihmisten välisiä suhteita, vähemmistöjen oikeuksia, toisten välistä arvostamista/ kunnioittamista jne.
 Hyvin vähän tulee puhetta esim. muodista, ulkonäöstä tai muista ns. ” pinnallisista” asioista (niistä puhutaan Kaksosten kanssa  Wink).

Jotenkin koen, että me näemme itsemme yhdeksi osaksi tätä suurta kuviota, tärkeiksi osiksi, mutta ei sen tärkeämmiksi kuin kukaan muukaan.
Joskus kun toisella meinaa joku ongelma nousta liian suureksi asiaksi eikä osata enää kuin sitä miettiä, muistutamme  toisillemme,  että olemme pienet hippuset avaruudessa, maapallon yhdessä maanosassa, sen  yhdessä maassa monista, ja sen maan yhden kaupungin pienessä lähiössä  kaksi naista pohtii tohkeissaan tämmöstä suurta tragediaa….ja sen ajattelu taas suhteuttaa asiat… 2funny

Jousimiehellä on paljon ideoita, suuria suunnitelmia ja visioita, joita Kauris sitten organisoi ja järjestelee…joku muu merkki sitten laittaa alulle ne  ja toinen toteuttaa…ketkähän? Wink

Jousimiehen suunnitelmia ei vain useinkaan voi toteuttaa sellaisenaan, on ne välillä niin järjettömän suurisuuntaisia ja utopistisia, että Kauriina sitten yritän saada ne järkevään muotoon. Meillä on silti aina yhteistyö sujunut hyvin.

Kauriina olen erittäin vastuuntuntoinen. Jos otan jotakin toteuttaakseni, hoidan sen varmasti. Osaan kyllä sanoa jo nykyään EI, kun olin jossakin vaiheessa ihan stressin partaalla kaikesta, mitä tuli luvattua ja kaikki oli sitten pakko hoitaa…ja viimeisen päälle hyvin.

Vesimiehiä en tunne kuin ihan pinnallisesti, joten en osaa sano heistä mitään. Töissä tai tuttavapiirissäni ei ole heitä lainkaan. Lienevätkö NASAN tutkijoita? Smiley

Kalat- miehen kanssa olen aikoinaan asunut ( ainoa mies, jonka kanssa olen yhdessä asunut) monia vuosia ja hän kyllä olisi antanut paidankin päältään niille joista välitti.
Teki kaikkensa, että läheisillä oli asiat materiaalisesti hyvin. Jännä, että hän Kalana inhosi kaikkia heikkouksia ihmisissä. Alkoholistit ja työttömät saivat häneltä kyllä kaiken halveksunnan. On erittäin urakeskeinen mammonaa hankkiva yritysjohtaja.

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 14.08.2008 20:52:05 »

No tämä minun tuntemani Kala-mies tulee erittäin uskonnollisesta perheestä, jossa ei ole ikinä käytetty alkoholia.
Kova, ahkera työnteko on asia, jota siellä arvostetaan.

Erittäin tiukka kuri ja ihmisiä arvostetaan vain, jos he kuuluvat samaan uskovaan  piiriin kuin hekin.

Onko sitten nuo kotipiirin arvot niin iskostuneet tämän miehenkin ajatusmaailmaan , että ei arvosta muita kuin samoin toimivia?

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.08.2008 21:09:16 »

Rovattarelta:

Lainaus
Jousimiehen suunnitelmia ei vain useinkaan voi toteuttaa sellaisenaan, on ne välillä niin järjettömän suurisuuntaisia ja utopistisia, että Kauriina sitten yritän saada ne järkevään muotoon. Meillä on silti aina yhteistyö sujunut hyvin.

Voi että täsmää!  Grin

Vaikka täällä minut koetaankin Skorpioninousuisena, olen niin siinä rajalla, että yhtä hyvin voin olla jousimies, ja sellaiseksi olen itseni aina kokenut. Ja se osa minussa lentelee välillä kyllä niin hurjasti, että työssäkin saavat olla aika ankaria, että laittavat minut aisoihin. Tosin väliin kiittelevätkin! Ja eihän niitä kaikkia ole tarkoitus laittaakaan käytäntöön, pursuan muuten vain. Ja täällä kotona on Kaurismieheni kyllä aina löytänyt jarrut minulle! Ja jousimieshän ei minussa loukkaannu jarruista, kuten rankkana rapuna voisin tehdä, vaan huit hait, kohta ovat uudet tuulet puhaltamassa.  Grin  Sillä jousimies toimii ideoiden tasolla ja ne ideat kulkevat kosmisilla atmosfääreillä. Ei tunnetasolla kuten itsekeskeisellä ravulla.

Niin monena voimme löytää itsemme! Tulee mieleen tuollainen meritähti tai meduusa, jonka ulokkeina toimii erilaisissa tilanteissa se voimavara ja taito mikä milloinkin on tarpeen. Kunpa vain osaisin ohjata niitä oikein!
Mutta kun usein vain haparoi!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 14.08.2008 21:50:27 »

Hih…täytyy kertoa yks huvittava juttu, mitä työkaverini Ravun kanssa ihmeissään kuunneltiin… idiot2

Yhtenä aamuna kahvihuoneessa Kaksonen( 50v.) oli ihan tohkeissaan  tickedoff…mitähän kauheaa on tapahtunut  Shocked …ja hän kertoi…
aamulla katkesi kynsi ”!!

Hänellä on todella upeat, pitkät ja hoidetut kynnet.….

ja jatkaa…
Mietin jo voinko edes tulla tänään töihin, kun näyttää niin kamalalta, kun yksi kynsi on niin lyhyt…”  Cry!

No itse Kuu Kaksosena ( 7.h) tulen kyllä heidän kanssaan hyvin toimeen, vaikka kaikkea en ihan ymmärräkkään… coolsmiley

Kyntenikin ovat ihan lyhyet ja jos vähänkin kasvavat, puren pois… Embarrassed
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 15.08.2008 02:06:35 »

Kalat- miehen kanssa olen aikoinaan asunut ( ainoa mies, jonka kanssa olen yhdessä asunut) monia vuosia ja hän kyllä olisi antanut paidankin päältään niille joista välitti.
Teki kaikkensa, että läheisillä oli asiat materiaalisesti hyvin. Jännä, että hän Kalana inhosi kaikkia heikkouksia ihmisissä. Alkoholistit ja työttömät saivat häneltä kyllä kaiken halveksunnan. On erittäin urakeskeinen mammonaa hankkiva yritysjohtaja.

Tunnen kanssa erään tuollaisen Kala-herran ja sattuu olemaan, kuin myöskin, ex.
Hän tuli suhteellisen pintaliito-kodista ja laitoin tuon heikkouksien inhoamisen
kasvatuksen piikkiin, mutta taidanpa muuttaa mieltäni, kun sinäkin noin kirjoitat.  Kiss

joo...kaksonen ja kauris...aijon yhdistää ne!

äitini   aurinkokaksoset  askendentti kauris.....pinnalta mukamas kauriinoloinen askeetikko mutta sisältä kuitenkin ihan selvä esteetikko...ristiriitaa ittensä kanssa. ja huiputti minua siitä millainen oikeesti on 2funny

minä taas edustan  askendentti kaksoset esteetikkoa ihan julkisesti ja aina oon ollut pinnallisista asioista kiinnostunut, mutta se tyylilaji onkin sitten  kauris synkkis...

mutta en ymmärrä sitäkään yksiulotteista ajatusmallia, että jos on kiinnostunut ulkoisesta se tekisi muka sen, että ei voisi samaan aikaan olla sisäisestä.  :Smiley ei ne poissulje toisiaan...

Cheesy Minäkin yhdistän! Cheesy

Biologinen äitini on  aurinko kauris ja minä  aurinko kaksoset,
kyllä meitä yhdisti..  :Smiley ...ainakin napanuora noin 9 kuukauden ajan. Grin 2funny

No... eräs  muutamien vuosien exä oli yllätyksekseni Kauris,
vaikka en silloin ollut kovin perillä näistä astrologisista jutuista.
Olisinko ollut hänen kanssaan niin kauan, jos olisin ollut perillä ja todennut,
että kuules nyt on niin, että Kaksoset ja Kauris ei ole kovin hyvä juttu..? Tongue Cheesy Grin 2funny

Vaa'an ex-vaimo on Nauris... sorry, Kauris!  :Smiley Grin

Pari ystävääni on myöskin kauriksia, -yllätyksekseni, koska en ole aiemmin juuri kysellyt noiden
merkkien perään, joten pitääkö heille nyt sanoa,
voi, voi.. ei tästä meidän ystävyydestä mitään tule..  :Smiley Cheesy Grin 2funny

Äh..!  crazy2 Kyllä menee taas offiksi..  crazy2

tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #7 : 15.08.2008 11:29:54 »

Jotenkin koen, että me näemme itsemme yhdeksi osaksi tätä suurta kuviota, tärkeiksi osiksi, mutta ei sen tärkeämmiksi kuin kukaan muukaan.
Joskus kun toisella meinaa joku ongelma nousta liian suureksi asiaksi eikä osata enää kuin sitä miettiä, muistutamme  toisillemme,  että olemme pienet hippuset avaruudessa, maapallon yhdessä maanosassa, sen  yhdessä maassa monista, ja sen maan yhden kaupungin pienessä lähiössä  kaksi naista pohtii tohkeissaan tämmöstä suurta tragediaa….ja sen ajattelu taas suhteuttaa asiat… 2funny

Tämä on minusta erittäin kuvaavasti sanottu zodiakin loppumerkeistä. Smiley Loppumerkit näkevät aina sen suuren kuvan, halusivat tai eivät. Mietin itse juuri, mahtavatko sosiaalipsykologian tai muiden ihmisryhmien käyttäytymistä tutkivien lähitieteiden (sosiologia, antropologia) opiskelijat tai opettajat/tutkijat olla aurinko- tai muilta merkeiltään erityisesti näitä "maailmallisia"...mitenkähän tuota saisi tutkittua? :Smiley

Varmaan se erityisesti Kalojen "yksi muista" -tunne tulee juuri siitä luontaisesta näkövinkkelistä ja myös oppiläksystä: tiedostaa, että kaikkien merkkien ominaisuudet sisältyvät minuun, niin hyvät kuin huonot...ehkä siksi monet näyttelijät ovat Kaloja?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 15.08.2008 17:22:38 »

2funny

Mie en koskaan mieti miten minun vanhempani ovat elämääni vaikuttaneet…

Mie oon Mie… Tässä ja Nyt …kaikki on….

buck2

näillä resursseilla minun täytyy elämästäni tehdä …MINUN elämä
 Smiley
…ei minun vanhemmat ole siitä vastuussa…ei toiset ihmiset…

en ikinä syyttele toisia siitä, mitä he ovat tehneet, ne on heidän valintojaan...
…Minun on näistä lähtökohdista lähdettävä rakentamaan omannäköistäni elämää…
Toiset tehkööt, niinku tahtoo/ haluaa/ parhaaksi kokee...

Enkä kysele ihmisten astrologisia merkkejä ensitapaamisella…sitten myöhemmin…kun muuta ihanaa  smitten
on tapahtunut…kyselen…ihan mielenkiinnosta coolsmiley
…omaa pohdintaakin…
pitääkö koko astrologia edes paikkaansa?
Mutta en voisi ajatella, että joku merkki ei sovi minulle…en voi olla esim. Kaksosen kans….kauheaa…rakastan hirveesti, mutta Kaksonen!!!! tickedoff uglystupid2 2funny
 smitten

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 15.08.2008 18:28:13 »

Grin

Minusta  kaksoset:na on ihana tutusta kaikkiin ihmisiin katsomatta sitä merkkiä
ja viimeisin tapaus taitaapi olla ihan tältä saitilta Kaurisenergiaa,
joka vierailee miehensä kanssa ihan lähi aikoina meillä täällä kauniissa Wienissä
ja en todellakaan malta edes odottaa! Cheesy
Olen aivan innoissani! Cheesy
Ihanaa saada ihania vieraita Suomesta! smitten
Jos vaikka en pidäkään Suomesta, niin pidän ihmisistä ja ystävistäni siellä.  smitten

So.. se ei ole mitenkään niin sanottua, että Kaksoset ja Kauris olisivat ihan eri planeetalta.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 15.08.2008 18:57:32 »

Voi kauhea, mistä tuon mixauksen sait aikaan, mutta olen onnellinen Vaakani kanssa
ja onnellinen Kauriksen(-i) kanssa, että hän on löytänyt niin ihanan miehen itselleen.  smitten
K-E ansaitsee onnensa täysin ja tartun siihen täysillä mukaan iloitsemaan! smitten

Meillä tulee olemaan tosi hauskaa yhdessä!  Cheesy
Mieheni ja minä olemme tosi innoissamme ja odotamme KaurisE:aa ja hänen Rapuaan
vieraaksemme suurella ilolla! Cheesy

ja varmasti ainakin minä olen se, joka vuodattaa kyyneleitä lentokentällä jälleen näkemisen toivossa.
Tämä Kaksonen on nimittäin hyvin herkkä ja rakastava pohjimmiltaan kaiken mielettömän
esityksen alla.  :Smiley Cry

Kerromme varmasti juttua/blogia täältä ja jaamme ilomme kanssanne! smitten
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #11 : 15.08.2008 19:11:57 »

No jotakin järkevääkin yritän väliin... uglystupid2

Ovatko Kalat niin kehittyneitä merkkejä, että

he jaksavat/ pystyvät/ kykenevät ymmärtämään kaikkia muita merkkejä...heidän heikkouksiaan, vahvuuksiaan, ajatusmaailmaa...Huh smitten

Jotenkin kun lukee täälläkin mm. dawnchildin ja Ajatuksen kirjoituksia...ainakin mulla aina,
 tulee tunne, joku vaisto sanoo...
 että heillä on jotain ihme tietoa ja vahvuutta sisimmässään, josta me muut ei tiedetä mitään... idiot2

ikinä en ole kummankaan kuullut syyttelevän ketään toista ...mistään.... smitten smitten
Voivat olla eri mieltä asioista, mutta eivät syyttele siitä muita...
Miten te voitte olla niin hienoja ihmisiä? smitten  smitten siis tarkoitan oikeesti positiivisesti.... mieki haluaisin oppia teiltä samaa....
 askendentti  skorpioniaurinko  kauris ja viholliset sanoo...

et ei sinun kans uskalla ees erimieltä olla, kun sie oot niin PIRU....
riidellä ei ees uskalla,kun ei tiedä, millä hännänhuiskasulla viillät kurkun poikki....
( nousu sellainen)

...ajatella, ne ei tunne minua...

Skorpparihan kyllä puolensa pitää...
puree vaikka oman häntänsä, kunhan voittajana selviytyy....näissä elämän pikku peleissä Wink

No varmasti se oot sie Sasha, joka lähtöitkut pirautat....Minun Kauris- miniä on vahvempaa tekoa... 2funny 2funny

smitten
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 15.08.2008 20:02:27 »

smitten
dawnchild:
Helpommin näen syylliseksi jonkun laajan kuvion kuin sen edustaman yksilön.

idiot2
No eikös siinä juuri tule ilmi tämä loppumerkkien ymmärrys elämän suureen kuvioon?
Näemme, että elämä on muutakin kuin yhden yksilön elämä...
sukupolvet....aikakaudet...elämä kulkee eteenpäin omaa latuaan...historia toistaa omalla tavallaan itseään, mutta ihmisen tarpeet on samat pienessä  mittakaavassa, pienessä maailmassa saamme toteuttaa tasan tarkkaan omia halujamme...

On myös, jos astrologisesti ajattelee, myös Uranus, joka uudistaa...Onneksi...kehitys etenee...

Saturnus vakauttaa ja pitää kaikelle järjen ja muodon, ettei ihan överiksi mene....

ja Neptunus pitää huolen siitä, että ihminen jaksaa elää, kun on unelmia ja haaveita paremmasta...

Ja Pluto...kouluttaa ihmisen syvältä näkemään...Mitä Hän haluaa, mikä on tärkeää....Huh

Kehityskysymys....joka on ihana, kun sitä vastaan ei taistele... smitten

tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 15.08.2008 20:18:11 »

Hmm, Syyttely aihe kosketti minua.

Joo, tällä hetkellä olen kai ismien ja dogmien syyttelijä. Ihmispoloiset ovat syyttömiä ja viattomia 2funny

kaikki olemme Valheiden viattomia Uhreja :Smiley Grin

the blasphemator....

viestin tuoteseloste: sisältää itse-ironiaa

Grin Cheesy 2funny

Näinhän me olemme ja jos sitten olemmekin yksilöitä sen syyttelyn ja syyllistämisen kohteina,
vaikka olisimme osa sitä "yhteyttä" tai mitä tahansa "ismiä",
niin sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja toisin päin... Grin 2funny
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 16.08.2008 11:26:19 »

Kiinnostavaa, kun tuolla yhdessä "Mikä horoskooppi merkki olet "- ketjussa huomaa, että täällähän on kauriita ihan hyrymycket, prosentuaalisesti paljon enemmän kuin muita... Mitä johtopäätöksiä tästä voi vetää? i don´t know buck2
Mun kartan melkein kaikki planskut on noissa topicissa mainituissa merkeissä, ja pari skorpissa.
Täällä on paljon ollut tätä äiti-tytär keskustelua. Äitini neitsyt ja minä kauris keskustelimme tässä jokin päivä sitten.
 kauris "Niin, kyllä mulla on sellainen olo, että jotta mä täyttäysin elämäni tarkoitus, tai sen mitä mun tässä elämässä pitää olla ja tehdä, on palvella jotain isompaa tarkoitusta, tehdä yleisesti hyvää."
 neitsyt "Mä ainakin haluan vaan, että mä oon tyytyväinen ja mulla on hyvä olla. Muut saa tehdä mitä ne tykkää."
Mä olin kuin puulla päähän lyöty! Äitini on hirveän huolehtivainen, ja olen aina jotenkin sekoittanut sen siihen, mitä hän haluaa muille. Minä  askendentti leijona taas saatan näyttää todella itsekkäästi toimivalta ja gloriaa mulle nyt heti, ja pois tieltä nyt, kun esiinnyn, ja sisälläni on aina tämä: "Kunpa kaikilla olisi kaikki hyvin, voinkohan mä tehdä jotain auttaakseni sitä? Miks ihmiset ei luovu peloista? (tosi hyvä,kun itse oon paras esimerkki, ei kai se ego muuten tekisi niin temppujaan...)

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: