ajatella.. miten sitä voisi kostaa.. minäkin saattaa tuon vaikeuksiin viranomaisten kanssa..ihan syystä.. nyt kun ei ole tunteita, voisin. mutta viitsinkö? tai soittaa numeroon joka ei vastaa, kun peli on ohi hänen kanssaan eikä muutkaan kiinnosta? viedä postikortin ja seurata siirtoja; kenen kanssa hän nyt leikkii? viranomaiset itäisissä maissa ei muuten ole kovin kivoja.. miten kylmä minäkin voisin olla, kun sanotaan että "rakkaimpasi antaa kovimmat läksyt".. hänen hyväkseenhän se olisi tms.. joskus ne voisivat ajatella mitä tekevät. .. en tuntenut häntä ennen viime syksyä, kuin aikojen alussa. ja sitäpaitsi se olisi yhtä lapsellista kuin hänen touhunsa ja minunhan piti olla kypsä ihminen. yhtäkaikki outo juttu.
ai niin sitäpaitsi hän oli vain ihastus, pääsi unohtumaan, ei elämäni mies.
toisaalta kyllä hän erittäin paljon halusi aikaani vuosi sitten, joka vapaahetken, pari kertaa viikossa nähtiin, viipyili luonani, tutustui, kysyi kaiken.. se siinä oli niin outoa, vieläkin kun ajattelee vaikka tunteet on tasapainottuneet siis, irrottuaan. todella hän halusi alussa oppia kanssani ja sitten ei.
mutta mieluiten pesen käteni koko jutusta, vaikka ei kukaan muu missään kiinnostaisi nyt. tiedän millainen hän oli ja mistä voisi jatkaa seuraavan kanssa. mitä tekee pelkällä sielukumppanuudella, jos seksi tai yhteistyö tai kasvu eivät skulaa?? Meidän molempien puolesta minä pyydän MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimeen, Kristus Maitreyan, maailmamme opettajan nimeen ja Sanat Kumaran, planeettalogoksemme nimeen, että meille molemmille annetaan anteeksi kaikki hankaus, kaikki tuska, kaikki trauma, kaikki häirintä, kaikki viivytys, kaikki erillisyys, jonka olemme aiheuttaneet tosillemme ja luoneet todelliseksi maan päälle ja sen ulkopuolelle kaikkiin ulottuvuuksiin ja todellisuuksiin.
Minä kiitän sinua koko sydämestäni, että päätit opettaa minulle vaikeimmat oppitunnit;
oppitunnit, joita en muuten olisi kohdannut tai oppinut.
Minä kunnioitan sinua siitä, että päätit opettaa minulle nuo oppitunnit ja suostuit esittämään niin tärkeän roolin elämässäni.
Sinä olet rakastanut minua koko sydämestäsi.
Sinä olet ollut halukas esittämään niin vaikean roolin, ja kunnioitan jokaista ajan ja energian hetkeä, jonka olet antanut kanssakäymisellemme ja karmalliselle suhteellemme.
Minä annan tämän karmallisen suhteen nyt Jumalan, Äiti-Isä-Lapsi-itsemme, MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen ja oman muodossa olevan Jumalitsemme eteen.
Minä pyydän täydellistä puhdistusta.
Minä pyydän puhdistamaan, selkeyttämään ja vapauttamaan kaiken, mitä on ilmennyt välillämme menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.
Mitä tahansa ilmeneekin tästä hetkestä eteenpäin, minä annan sen jumalaisen rakkauden, jumalaisen viisauden ja jumalaisen voiman kolminkertaisen liekin läpi Jumalalle.
Sillä Jumalassa me olemme yhtä, ja Jumalan ykseyteen palaamme.
Minä pyydän, että saan nähdä Jumalan sinussa ja sinä minussa.
Minä pyydän, että saan nähdä itseni riittävän arvokkaaksi Jumalalle, olemaan yhtä Jumalan kanssa, ilmentämään Jumalaa, tuntemaan Jumalan, hyväksymään Jumalan, tulemaan Jumalaksi ja elämään ykseydessä Jumalan kanssa rinta rinnan sinun kanssasi.
Sillä sinä olet heijastus minusta.
Sinä olet olemukseni ulkoinen ilmentymä.
Se mitä on sinun sisälläsi, on minun sisälläni.
Se mikä kulkee sinun ympärilläsi, kulkee minun ympärilläni.
Kun me yhdistymme Ykseydessä, erillisyytemme loppuu.
Ja Ykseys saattaa kaikki erimielisyytemme päätökseen.
Mikään pimeys ei voi tunkeutua välillemme.
Sillä siinä ei ole mitään eroa, missä minä lopun ja missä sinä alat.
Minä pidän sinua sydämessäni.
Sillä sinun sydämesi sykkii saman Jumalan rytmissä, joka minä olen.
MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemus minun sisälläni on sinun sisälläsi olevan MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen heijastusta.
Tuossa MINÄ OLEN -olemuksessa minä pidän sinua ykseydessä Jumalan kanssa, ja minä kiitän sinua kaikista teoistasi, mikä tahansa niiden syy on ollutkin ja miten tahansa ne ovat ehkä tapahtuneet yhteisessä todellisuudessamme.
Minä annan tämän yhteenkuuluvuuden Ykseydelle.
Mitä tahansa onkin jumalainen tahto minulle ja sinulle, minä kutsun sen nyt esiin.
Minä rukoilen, tahdon ja määrään, että minä hyväksyn itseni tarpeeksi arvokkaaksi pitämään Ykseydessä Jumalan sisälläsi, Jumalan sisälläni ja Jumalan MINÄ OLEN -olemuksen, yhdessä ilman erillisyyttä tästä hetkestä eteenpäin.
Minä pyydän tätä sen MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimiin, joka MINÄ OLEN ja sinä olet.
Niin se on. Se on tehty. Amen.