Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi sielunkumppani hylkää?  (Luettu 21830 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
pioninkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« : 12.08.2008 13:52:16 »


Osaako joku minulle kertoa miten ja miksi tässä näin kävi??
Aikaisemmassa elämässä olemme olleet sisaruksia ja heti kun täällä tapasimme niin tiesimme kuuluvamme toistemme elämään..
Tunne on ennen kaikkea lamaannuttava ja jatkunut siitä saakka kun tämä mies kertoi lähtevänsä elämästäni. Toki sen tiesin tulevan ennusmerkeistä, en vaan halunnut niitä uskoa.
Onko mahdollista, että aikaisemmat sukulaisuus- tai muut suhteet ja tapahtumat vaikuttavat tunnetasolla vielä tälläkin kertaa?
tallennettu
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2008 15:47:55 »

Uskoisin, että kaikkia sielunkumppaneita ei ole välttämättä tarkoitettu ihmisen elämässä pysyviksi ihmisiksi. osa voi olla mukana kappaleen matkaa, tai esimerkiksi voitte olla erossakin pitkiä aikoja ollaksenne taas myöhemmin yhdessä. Älä pelkää, tuo mies saattaa myöhemmin palata elämääsi. Sielunkumppanuus, joka teillä on ei hajoa, vaikka välimatkaa olisikin. Mies saattaa myös kokea, että hänen tehtävänsä kanssasi(perua aiemmista elämistä) on täytetty, ja olette molemmat oppineet jo kylliksi ja siksi jatkaa matkaa.
sielunkumppaneita, enkeleitä matkallesi tulee vielä useita, etkä kulje yksin tätä tietä.
siksi sinun ei ole syytä lamaantua, vaikka hyvästijättö onkin tuskaa.
Kuuntele sisintäsi. Onko sinulla vielä tunne, että tulette kohtaamaan toisenne? Jos on, luota siihen tunteeseen. Jos tunnet, että lähtö oli lopullinen, luota siihen, että jotain UUTTA JA IHANAA on tulossa elämääsi.Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.11.2009 12:08:08 kirjoittanut Helmiäiskeiju » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2008 17:01:29 »

olisin sanonut lähes saman kuin edellinen kirjoittaja.. sielukumppaneita on tullut ja mennyt ja taas odotellaan. heidän kanssaan on aina hurjaa. itse olen ajatellut miehen syyt näin:

-kokemus, vetovoima pelottaa (vaikka itse sitä kaipaan ja keskustelua)
-minä itse ja henkinen voimani pelottaa
-halu olla vapaa (niin, tiedän, ensi-ihastuksen jälkeen vaikka miten monta asiaa olis synkannut) mut siis miehethän tarvitsee naisen kuitenkin taas
-ei tiedosta sielunsopimuksia
-tai jokin on täytetty (vaikka yleensä tulee tunne keskeneräisyydestä)
-varmasti voi vaikuttaa jos on kuten meillä, salaisessa suhteessa mies sai kärsiä ennen tai on ollut erilaisia vaikeita tilanteita eri maissa (niin jännittävää kuin se onkin, loppu voi olla dramaattinen tässä leffassa; asiat voi puida regressioterapiassa - ja sieltä löytää taas uutta)
-sellainenkin sielun tasolla sovittu syy on, että jos sinä olet häntä pidemmällä, hän päästää sinut vapaaksi (aikojen lopussa kaikki tapaavat taas)

niin että jos ette tapaa nyt, sitten henkimaailmassa tai tapaat toisen.

on hyvin tärkeää että et juutu tähän asiaan vaan täytät elämäsi kaikenlaisella, mikä nyt sattuu viehättämään. PS jos opit häneltä jotain, vaikka harrastuksen, ota siitä ilot irti!
  laugh
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 10:43:42 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pioninkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #3 : 14.08.2008 18:22:42 »

Kiitos teille vastauksista smitten

Luopumisen tuska tässä taitaa olla suurin.
Hän oli kuitenkin ensimmäinen henkilö tässä elämässä kenen kanssa koin olevani kokonainen. Enkä sentään ole enää mikään teinityttönen Wink, muuta kuin välillä mieleltäni.
Taidan olla häntä paljon pidemmällä ja ehkä hänen siksi piti jatkaa matkaa ja päästää irti. Minulla olisi kyllä ollut paljon hänelle annettavaa ja opetettavaa. Hänen sanojensa mukaan minä en ollut "kumppaniainesta" vaan enemmänkin kuin läheinen sisko. Sitä ihmettelen kyllä kovasti, suhteessamme oli roimasti mukana intohimoa, hellyyttä ja lämpöä Cheesy .

Kyllä minä täältä kuopasta kipuan ja jatkan elämääni uusin tuulin ja lopetan tämän synkistelyn. :Smiley

Aurinkoisin terveisin
Pioninkukka


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 15.08.2008 11:43:22 »

niin, koska uusia tulee ja asioille voi nauraa. oikeasti. olen käynyt mielessä läpi niin monta ajatusta liittyen rakkauteen, sen tyhmyyteen, totaalisuuteen, henkiseen ja fyysiseen puoleen että nyt on hauska olo. muista fyysisen elämän hetkellisyys ja sielun ikuisuus. kirjoituksesi on tuttua tavaraa.

(lopulta pidät hauskaa, teet ihan muuta, menestyt ja ajattelet, ihan sama, mitä olinko jonkun kans=)

olet itsessäsi täydellinen vaikka kaksoisliekki lähtisi, tämä on hengessä mukana.  angel
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 12:14:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #5 : 25.08.2008 21:44:14 »

Mistä sielunkumppanin tunnistaa esim. kadulla kävellessään? Voiko sielunkumppaneita olla useita - kuinka monta? Mistä kaksoisliekin tunnistaa? Niitä ei ilmeisesti ole kuin yksi ainoa, jota jokainen yrittää epätoivoisesti löytää maanpäällisen elämänsä ajan.

Calcio



« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 22:38:30 kirjoittanut calcio » tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2008 08:33:24 »

Kaksoisliekin t. oik. säteen tunnistaa täydellisestä rakkaudesta, täydentymisestä. Voimakas energia, omani on henkimaailmassa. Näitä on kyllä ainakin tämän verran.

Itse olen tunnistanut kaikki energiasta, on voimakas energia joka vetää puoleensa ihan ihme tilanteissa, maissa, paikoissa, eikä ole aina helppoa eikä asiat usein mene kuten alempi minä toivoo. Sielussa kuitenkin yhtä. Kaikkien kanssa ei toivottavasti ole pakko olla vaikeaa, tai en halua tavata enää!

Sain sellaisen tiedon eilen että vika suhteeni olisi edustanut tuota kakkososiota. Vihamiehesi voi olla sielukumppanisi, äitisi, serkkusi, kun ei ole kyse romantiikasta. Kuka vain sellainen kuitenkin, joka vaikuttaa voimakkaasti.


1-kaksoissäde (on jopa korkeampi kuin kaksoisliekki) 1 kpl
2-kaksoisliekit 7 kpl
3-kaksoissielut 12 kpl
4-kaksoiskumppanit 144 kpl
5-jumalainen ilmentymä (paljastaa ahdistukset ja pelot eli auttaa poistamaan ne)
6-sielunkumppanit x kpl
7-jumalainen vastinkappale

*Mutta hän kyllä olisi seurannut näitä.. huh.. onneksi minun ei tarvitse. Joku joka haluaa pitää hauskaa ja todella nauttia suhteesta.. silti hän tuntui jossain. Tällaiset sielut ei välttämättä ole sinulle aina uskollisia, rehellisiä tms.. kun sanoin että asuin Englannissa, sekös riemastutti k.o urheilulajin takia, vaikka minua se rasitti siellä lähinnä.

Sielukumppani voi olla ihan eri asioista kiinnostunut, mutta jotain samaa.. itsellä tuli yhteensattumia paljon. Niin.   Wink


Chelsea        2   2   0   0   5-0   6
Liverpool      2   2   0   0   3-1   6
Blackburn      2   1   1   0   4-3   4
Hull           2   1   1   0   3-2   4
Manchester U   2   1   1   0   2-1   4
Newcastle      2   1   1   0   2-1   4
Aston Villa    2   1   0   1   6-5   3
Manchester C   2   1   0   1   5-4   3
Bolton         2   1   0   1   3-2   3
Everton        2   1   0   1   4-4   3
Middlesbrough  2   1   0   1   3-3   3
Fulham         2   1   0   1   2-2   3
Sunderland     2   1   0   1   2-2   3
Arsenal        2   1   0   1   1-1   3
Stoke          2   1   0   1   4-5   3
West Ham       2   1   0   1   2-4   3
Tottenham      2   0   0   2   2-4   0
--------------------------------------
West Bromwich  2   0   0   2   1-3   0
Wigan          2   0   0   2   1-3   0
Portsmouth     2   0   0   2   0-5   0

« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 09:21:25 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 26.08.2008 09:08:22 »

no minä en tiedä missä menee, mut sielun rakkauden voi kokea, siis kun sieluntasolle pääsee, mikä onkin jännä tila ilman kehoa. Tulipas söpö esittelijämies firmaan, seuraava saa olla samaa kaliiperia.. kun se edellinenkin oli silmälle miellyttävä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #8 : 26.08.2008 15:48:27 »

Kaksoisliekin t. oik. säteen tunnistaa täydellisestä rakkaudesta, täydentymisestä. Voimakas energia, omani on henkimaailmassa. Näitä on kyllä ainakin tämän verran.

Itse olen tunnistanut kaikki energiasta, on voimakas energia joka vetää puoleensa ihan ihme tilanteissa, maissa, paikoissa, eikä ole aina helppoa eikä asiat usein mene kuten alempi minä toivoo. Sielussa kuitenkin yhtä. Kaikkien kanssa ei toivottavasti ole pakko olla vaikeaa, tai en halua tavata enää!

Sain sellaisen tiedon eilen että vika suhteeni olisi edustanut tuota kakkososiota. Vihamiehesi voi olla sielukumppanisi, äitisi, serkkusi, kun ei ole kyse romantiikasta. Kuka vain sellainen kuitenkin, joka vaikuttaa voimakkaasti.


1-kaksoissäde (on jopa korkeampi kuin kaksoisliekki) 1 kpl
2-kaksoisliekit 7 kpl
3-kaksoissielut 12 kpl
4-kaksoiskumppanit 144 kpl
5-jumalainen ilmentymä (paljastaa ahdistukset ja pelot eli auttaa poistamaan ne)
6-sielunkumppanit x kpl
7-jumalainen vastinkappale

*Mutta hän kyllä olisi seurannut näitä.. huh.. onneksi minun ei tarvitse. Joku joka haluaa pitää hauskaa ja todella nauttia suhteesta.. silti hän tuntui jossain. Tällaiset sielut ei välttämättä ole sinulle aina uskollisia, rehellisiä tms.. kun sanoin että asuin Englannissa, sekös riemastutti k.o urheilulajin takia, vaikka minua se rasitti siellä lähinnä.

Sielukumppani voi olla ihan eri asioista kiinnostunut, mutta jotain samaa.. itsellä tuli yhteensattumia paljon. Niin.   Wink


Chelsea        2   2   0   0   5-0   6
Liverpool      2   2   0   0   3-1   6
Blackburn      2   1   1   0   4-3   4
Hull           2   1   1   0   3-2   4
Manchester U   2   1   1   0   2-1   4
Newcastle      2   1   1   0   2-1   4
Aston Villa    2   1   0   1   6-5   3
Manchester C   2   1   0   1   5-4   3
Bolton         2   1   0   1   3-2   3
Everton        2   1   0   1   4-4   3
Middlesbrough  2   1   0   1   3-3   3
Fulham         2   1   0   1   2-2   3
Sunderland     2   1   0   1   2-2   3
Arsenal        2   1   0   1   1-1   3
Stoke          2   1   0   1   4-5   3
West Ham       2   1   0   1   2-4   3
Tottenham      2   0   0   2   2-4   0
--------------------------------------
West Bromwich  2   0   0   2   1-3   0
Wigan          2   0   0   2   1-3   0
Portsmouth     2   0   0   2   0-5   0



Kiitos ***Gem Star***!!

Siis meidän kaikkien tulisi etsiä jumalaista vastinkappaletta tai kaksoissädettä /-liekkiä, mutta koska maailmassa on 3 miljardia vastakkaisen sukupuolen edustajaa, niin tehtävä on hyvinkin haasteellinen. Näinpä kaksoissielun tai kaksoiskumppanin löytämällä suhteesta voisi tulla hyvinkin toimiva. Pitänee pitää silmät auki kadulla liikkuessaan.

PS. Erityskiitos Englannin liigan taulukosta. Grin 2funny laugh (Miksi ei löydy nauraa kippurassa symbolia)
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 26.08.2008 15:56:49 »

Tuota noin, muista että suhde voi olla pääosin hankala, eikä suinkaan niin autuaallinen kuin luulet. Siksi en itse  odota uutta kieli pitkällä, vaan hengailen vaikka neutraalisti työyhteyksissä ihmisten kanssa.

niin uskomatonta kyllä, erittäin oudot maat ja harrasteet voivat tulla vastaan, mutta eikös idea ollut laajentaa kokemusta. tuokin on osa Kaikkeutta-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #10 : 26.08.2008 16:02:33 »

Heips. En tiiä yhtään liittyykö tää millään tavoin aiheeseen, mutta oli pakko kirjoittaa/kysyä..

Olen nähnyt unta useita kertoja henkilöstä, jonka ulkonäköä en edes tarkalleen ottaen muista. Joskus häntä ei ole edes unessa näkynyt, olen vain tuntenut hänet. Silloin, kun olen hänen fyysisen olemuksensa nähnyt, hän on ollut vaalea, pitkä henkilö...hän on ollut mies (kai?), mutta samalla hänessä jotakin todella naismaista.
MUTTA se tunne...huh..olen usein herännyt siihen...viimeksi oli kuin huone olisi ollut täynnä jotain käsittämätöntä rakkauden tunnetta...itkin herätessäni ja sanoin älä mene pois...?? en halunnut menettää sitä tunnetta ja kun olin hereillä, minulla oli niin kauhea ikävä ja kaipuu, etten ole moista tuntenut ikinä...nousin ylös ja kysyin itseltäni ihan pihalla, että kuka tuo tyyppi oli?!
Tämä sama tyyppi on vieraillut unessani useita kertoja elämäni aikana, muistan ekat kerrat ihan jostain teini-iästä. Unissa me ollaan tehty ihan mitä tahansa auton ajelusta lähtien. Mutta aina olen ollut niin onnellinen näissä unissa, en osaa sitä selittää, mutta se tunne on sellainen täydellinen.
Joka kerta, kun hän on unessani ollut, on ikävä herätessäni kummallinen ja olo tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä enkä haluaisi nousta...tylsää koska unet on olleet niin onnellisia.
Hmmmm...voisiko siis kyse olla jostakin edellä mainituista?  Huh
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #11 : 26.08.2008 21:39:27 »

Heips. En tiiä yhtään liittyykö tää millään tavoin aiheeseen, mutta oli pakko kirjoittaa/kysyä..

Olen nähnyt unta useita kertoja henkilöstä, jonka ulkonäköä en edes tarkalleen ottaen muista. Joskus häntä ei ole edes unessa näkynyt, olen vain tuntenut hänet. Silloin, kun olen hänen fyysisen olemuksensa nähnyt, hän on ollut vaalea, pitkä henkilö...hän on ollut mies (kai?), mutta samalla hänessä jotakin todella naismaista.
MUTTA se tunne...huh..olen usein herännyt siihen...viimeksi oli kuin huone olisi ollut täynnä jotain käsittämätöntä rakkauden tunnetta...itkin herätessäni ja sanoin älä mene pois...?? en halunnut menettää sitä tunnetta ja kun olin hereillä, minulla oli niin kauhea ikävä ja kaipuu, etten ole moista tuntenut ikinä...nousin ylös ja kysyin itseltäni ihan pihalla, että kuka tuo tyyppi oli?!
Tämä sama tyyppi on vieraillut unessani useita kertoja elämäni aikana, muistan ekat kerrat ihan jostain teini-iästä. Unissa me ollaan tehty ihan mitä tahansa auton ajelusta lähtien. Mutta aina olen ollut niin onnellinen näissä unissa, en osaa sitä selittää, mutta se tunne on sellainen täydellinen.
Joka kerta, kun hän on unessani ollut, on ikävä herätessäni kummallinen ja olo tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä enkä haluaisi nousta...tylsää koska unet on olleet niin onnellisia.
Hmmmm...voisiko siis kyse olla jostakin edellä mainituista?  Huh


Voisiko kyseessä olla suojelusenkelisi? angel
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
pioninkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #12 : 27.08.2008 12:21:51 »

Taitaa se olla niin, että ei noista sielunkumppaneista ja kaksoisliekeistä pääse koskaan eroon. Kun vaan tietää mitä toiselle kuuluu vaikkei haluaisikaan.

Nyt tämä minut jättänyt sielunkumppanini suostuu kuitenkin olemaan yhteydessä ja sallii minun jopa auttaa henkisen kasvun tiellä ja maallisissakin haasteissa. Ja tuntuu vielä siltä, että edellisestä kerrasta on jäljellä vielä jotain velvoitteita häntä kohtaan. Ei kai saatu asioita loppuun.
Vaikeata on, siitä ei pääse mihinkään kun tunteet on syvät molemmin puolin, varsinkin kun toinen vielä rohkaisuviinilitran huitaistuaan sisuksiinsa soittaa ja kertoo syvimmät tunteensa ja ajatuksensa Huh Shocked

Turha sitä kai on kulkea silmät erityisesti auki kohdatakseen sielunkumppanin. Tulee vastaan kun tulee ja kun sen aika on. Kunhan katselee ennakkoluulottomasti. Tiedä millainen raggari tai hulivili tai vaikka ikävystyttävän oloinen virkamies siekkarisi on tässä elämässä!

Muutama viikko sitten "tilasin" universumilta itselleni hauskaa ja hyvää seuraa silloiseen kurjaan olooni ja yksiin juhliin, joissa tiesin olevan minulle vieraanoloista porukkaa. Sinnepä ilmestyi "kuokkavieraana" mies, joka veti puoleensa kuin magneetti, tunne oli molemminpuolinen vaikka yritinkin ensin pyristellä vastaan. Siinä tilassa kyllä luulin häntä enkeliksi Cheesy  Ilta menikin siitä eteenpäin pilvissä leijaillen kertoessamme toinen toisillemme elämäntarinoitamme ja "kuulumisia".
Eilen vihdoin tapasimme uudelleen. Vieläkin minulla on tunne, että olen kohdannut enkelin/kumppanin/ilmentymän.., jonka tarkoitus on johdattaa minua oikeaan suuntaan elämässäni. Täytynee ottaa selvää... smitten


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 03.09.2008 09:07:18 »

ajatella.. miten sitä voisi kostaa.. minäkin saattaa tuon vaikeuksiin viranomaisten kanssa..ihan syystä.. nyt kun ei ole tunteita, voisin. mutta viitsinkö? tai soittaa numeroon joka ei vastaa, kun peli on ohi hänen kanssaan eikä muutkaan kiinnosta? viedä postikortin ja seurata siirtoja; kenen kanssa hän nyt leikkii? viranomaiset itäisissä maissa ei muuten ole kovin kivoja.. miten kylmä minäkin voisin olla, kun sanotaan että "rakkaimpasi antaa kovimmat läksyt".. hänen hyväkseenhän se olisi tms.. joskus ne voisivat ajatella mitä tekevät.  Tongue.. en tuntenut häntä ennen viime syksyä, kuin aikojen alussa. ja sitäpaitsi se olisi yhtä lapsellista kuin hänen touhunsa ja minunhan piti olla kypsä ihminen. yhtäkaikki outo juttu.   coolsmiley

ai niin sitäpaitsi hän oli vain ihastus, pääsi unohtumaan, ei elämäni mies.


toisaalta kyllä hän erittäin paljon halusi aikaani vuosi sitten, joka vapaahetken, pari kertaa viikossa nähtiin, viipyili luonani, tutustui, kysyi kaiken.. se siinä oli niin outoa, vieläkin kun ajattelee vaikka tunteet on tasapainottuneet siis, irrottuaan. todella hän halusi alussa oppia kanssani ja sitten ei.     idiot2
 

mutta mieluiten pesen käteni koko jutusta, vaikka ei kukaan muu missään kiinnostaisi nyt. tiedän millainen hän oli ja mistä voisi jatkaa seuraavan kanssa. mitä tekee pelkällä sielukumppanuudella, jos seksi tai yhteistyö tai kasvu eivät skulaa??
 


Meidän molempien puolesta minä pyydän MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimeen, Kristus Maitreyan, maailmamme opettajan nimeen ja Sanat Kumaran, planeettalogoksemme nimeen, että meille molemmille annetaan anteeksi kaikki hankaus, kaikki tuska, kaikki trauma, kaikki häirintä, kaikki viivytys, kaikki erillisyys, jonka olemme aiheuttaneet tosillemme ja luoneet todelliseksi maan päälle ja sen ulkopuolelle kaikkiin ulottuvuuksiin ja todellisuuksiin.
 
Minä kiitän sinua koko sydämestäni, että päätit opettaa minulle vaikeimmat oppitunnit;
oppitunnit, joita en muuten olisi kohdannut tai oppinut.
Minä kunnioitan sinua siitä, että päätit opettaa minulle nuo oppitunnit ja suostuit esittämään niin tärkeän roolin elämässäni.
 
Sinä olet rakastanut minua koko sydämestäsi.
Sinä olet ollut halukas esittämään niin vaikean roolin, ja kunnioitan jokaista ajan ja energian hetkeä, jonka olet antanut kanssakäymisellemme ja karmalliselle suhteellemme.
Minä annan tämän karmallisen suhteen nyt Jumalan, Äiti-Isä-Lapsi-itsemme, MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen ja oman muodossa olevan Jumalitsemme eteen.
 
Minä pyydän täydellistä puhdistusta.
Minä pyydän puhdistamaan, selkeyttämään ja vapauttamaan kaiken, mitä on ilmennyt välillämme menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.
Mitä tahansa ilmeneekin tästä hetkestä eteenpäin, minä annan sen jumalaisen rakkauden, jumalaisen viisauden ja jumalaisen voiman kolminkertaisen liekin läpi Jumalalle.
 
Sillä Jumalassa me olemme yhtä, ja Jumalan ykseyteen palaamme.
Minä pyydän, että saan nähdä Jumalan sinussa ja sinä minussa.
Minä pyydän, että saan nähdä itseni riittävän arvokkaaksi Jumalalle, olemaan yhtä Jumalan kanssa, ilmentämään Jumalaa, tuntemaan Jumalan, hyväksymään Jumalan, tulemaan Jumalaksi ja elämään ykseydessä Jumalan kanssa rinta rinnan sinun kanssasi.
 
Sillä sinä olet heijastus minusta.
Sinä olet olemukseni ulkoinen ilmentymä.
Se mitä on sinun sisälläsi, on minun sisälläni.
Se mikä kulkee sinun ympärilläsi, kulkee minun ympärilläni.
 
Kun me yhdistymme Ykseydessä, erillisyytemme loppuu.
Ja Ykseys saattaa kaikki erimielisyytemme päätökseen.
Mikään pimeys ei voi tunkeutua välillemme.
Sillä siinä ei ole mitään eroa, missä minä lopun ja missä sinä alat.
 
Minä pidän sinua sydämessäni.
Sillä sinun sydämesi sykkii saman Jumalan rytmissä, joka minä olen.
MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemus minun sisälläni on sinun sisälläsi olevan MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen heijastusta.
Tuossa MINÄ OLEN -olemuksessa minä pidän sinua ykseydessä Jumalan kanssa, ja minä kiitän sinua kaikista teoistasi, mikä tahansa niiden syy on ollutkin ja miten tahansa ne ovat ehkä tapahtuneet yhteisessä todellisuudessamme.
 
Minä annan tämän yhteenkuuluvuuden Ykseydelle.
Mitä tahansa onkin jumalainen tahto minulle ja sinulle, minä kutsun sen nyt esiin.
Minä rukoilen, tahdon ja määrään, että minä hyväksyn itseni tarpeeksi arvokkaaksi pitämään Ykseydessä Jumalan sisälläsi, Jumalan sisälläni ja Jumalan MINÄ OLEN -olemuksen, yhdessä ilman erillisyyttä tästä hetkestä eteenpäin.
 
Minä pyydän tätä sen MINÄ OLEN MITÄ MINÄ OLEN -olemuksen nimiin, joka MINÄ OLEN ja sinä olet.
Niin se on. Se on tehty. Amen.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 21:19:52 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #14 : 02.11.2008 10:21:38 »


Hän oli luonani jälleen viime yönä  smitten ...siis tuo henkilö (mies), josta kirjoitin tuossa ylempänä.

Ihan nyt aamulla ennen heräämistä, muistan "unen" kristallinkirkkaasti.
Hän näytti valoistalta ja onnelliselta, vähän sellaiselta uranus tyypiltä...ei siis kovin miehekkäältä, pikemminkin laiha, isot silmät, paljon kiharaista vaaleaa ja kullanhohtoista tukkaa. Siis ei lainkaan mieheltä, josta kiinnostuisin oikeasti  Grin Mutta voi jestas minkälaista rakkautta minä tunsin häntä kohtaan!! Se tuntui kaikkialla ja sekin, kun hän tuli ja halasi minua ja sanoin hänelle, että minä rakastan sinua...ja aina kun hän tulee uniini, niin ilmapiiri on hyvin rakastava ja sellainen iloisen köykäinen.

Ihmeellistä, olimme työpaikallani. Minulla on ollut työmotivaatio kateissa jo pitkään nykyisellä työpaikallani, teen kuitenkin myös muuta työtä sen ohella. Me olimme siellä ja olimme yrittäjiä yhdessä siinä.
Minulla oli myös jotain surua siinä unessa...hän lohdutti ja otti syliinsä ja muistan ajatelleeni, että minä oon toivonut, että pääsisin jonkun kainaloon, kun on surua ja nyt olen tässä ja tässä on niin hyvä olla  Smiley

Herättyäni ihan tunsin hänet vielä...sanoin taas, että älä mee pois, tuu takas ja yritin jatkaa unta...mutta hitsinpimpulat mä sit heräsin  Angry

Ihmeellisen ihana tyyppi, joka on vieraillut unissani jo parikymmentä vuotta (ainakin) välillä harvemmin ja välillä useammin...  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: