Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uudet kuviot  (Luettu 3113 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 14.08.2008 14:47:54 »

Istun viimeisiä minuutteja töissä, huomenna menen uuteen osoitteeseen. Hain impulsiivisesti uuden työpaikan alkukesällä. En edes tajunut miksi.

Nykyiseen työpaikkaan tulin 1.3.05 ja pari päivää ennen ex-avomies muutti ulkomaille. Olen elänyt yksin koko tämän ajan kun olen ollut täällä töissä. En voi olla ajattelematta, että merkitseekö työpaikan vaihto jotain "muuta". Kun tulin tänne tunteet olivat tietenkin aivan pinnassa. Mutta olin myös ylionnellinen sillä tätä työtä todellakin halusin tehdä. Ja olenkin viihtynyt erinomaisesti. Heinäkuussa  ensimmäinen rakkausjuttu sitten eron loppui kun seinään.

Olo on vähintäänkin tyhjä nyt?  Undecided Ei oikeen tunnu siltä kun elämään tulisi jotain uutta, pikemminkin tuntuu että olen menettämässä paljon.

Olen kiitollinen kaikista ajatuksista.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.2008 14:53:25 »

no eikö ole kiva että työssä viihtyy.

minusta nykyisin suhteet tulee ja menee. jollain tavoin parempi tulee- koeta ajatella että kaikella on aikansa (kestonsa).
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.08.2008 15:22:57 »

Maaliskuussa 2005 on Uranus tehnyt yhtymää Kuullesi ja juuri Uranukselta nuo tuolloiset vaikutukset ainakin minun nokkaani haiskahtivat.

Nyt Saturnus lähestyy MC:täsi - yhtymä on tarkka syyskuussa, mutta muuten Pluto näyttäisi nyt tekevät kolmiota niin Venukselle kuin Merkuriuksellekin. Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, romanssirintamalla saattaa vielä syksyn mittaan olla vielä vilskettä. Jos ei, niin sitten talouspuolen asiat korostuvat, kuten voi odottaakin, kun työpaikkaa vaihtaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2008 15:22:14 »

no eikö ole kiva että työssä viihtyy.

No joo onhan se. Tosin minusta piti tulla maajussin morsian isona....

minusta nykyisin suhteet tulee ja menee. jollain tavoin parempi tulee- koeta ajatella että kaikella on aikansa (kestonsa).

Mä olen vähän erilainen tässä suhteessa. Olen syntynt sellaisten tähtien alla että romanssit eivät vaan kertakaikkiaan tule eikä mene. Kerran tuli kerran meni that´s it. On vähän vaatinut luonnetta tämän asian hyväksymien. Ajattele nyt, minulla oli ensimmäinen ns. "juttu" miltei 40-vuotiaana. Varmaanhan tällä kaikella jotain merkitystä on, välillä vaan ei naurata. En minä ainakaan ole tavannut ketään jolla näin olematonta rakkauselämää olisi. No comments please.

Mut jospa tuo  pluto keksis jotain syksyllä :Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: