Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkälaista Telepatiaa olet kokenut ?  (Luettu 4606 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« : 14.08.2008 16:45:03 »


minkälaisia telepaattisia kokemuksia teillä on??

itselläni on valtavasti kokemuksia monenkin ystävän tai sukulaisen kanssa, että on juuri tullut ajatelleeksi häntä tms, ja sitten hän soittaakin tai tulee vastaan esim kaupassa tms.

ne on kovin mukavia tapahtumia...
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 14.08.2008 23:34:12 »

 No juuri noita "ai kiva kun soitit, arvaa olin just..." -juttuja, mutta myös selkeitä sanoja joskus. Sukulaiseni, jonka mielipiteestä en kovin välittänyt selitti jotain ja ajattelin mielessäni lausetta joka oli luonteeltaan arvosteleva tuohon juttuun, hän nappasi sen ja aloitti puheensa suoraan jatkona minulle "vaikka (se minun kommenttini) niin...". Se oli vähän alaston tunne Smiley.
 Olen joskus ottanut itse vastaan lauseita, erään henkisesti voimakkaan tyypin vihastumisessa sain kyllä kuulla juuri mitä mieltä oli minusta. Se tuli suoraan, voimakkaasti ja hänen äänellään. Itse tyyppi odotteli autossa kaveriaan ja katsoi minua. Vastasin kyllä siihen, mutten tiedä menikö se perille  Cheesy.

 Kummassakaan en tiedä ovat ko ihmiset olleet itse tästä tietoisia, oletan niin. Monesti mieheni kanssa sanotaan ääneen mitä toinen ajattelee ja ne tuntuvat ihan omilta ajatuksilta Smiley.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.08.2008 18:26:04 »

Omien poikieni kanssa aika vahvasti aina, kun heillä on rahat loppuneet. Tunnen sen suorastaan nahoissani, että joku huutaa apua. Soitan. Ja aina ihmetys, että miten sinä juuri nyt soitit, kun minulla on vähän hankalaa ja ajattelin.... Grin Rahaa tarvittiin taas!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 16.08.2008 19:26:41 »

Hyvin samankaltaisia kokemuksia itselläkin kuin teillä...
tallennettu
pioninkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #4 : 25.08.2008 14:25:53 »

Hyvän ystäväni kanssa usein tekstarit ja soitot menevät ristiin vaikka meillä saattaa olla päiviä väliä yhteydenpidossa. Samoin äitini ja siskoni kanssa.
Tyttäreni taas välillä lukee ajatuksiani kuin avointa kirjaa.On tehnyt sitä ihan taaperosta asti, ja siksi joutunut käymään vaikeita asioita läpi, koska ei vielä hallitse taitojaan eikä osaa suojautua.Lukee siis myös muitten ajatuksia tiedostamattaan ja saa välillä ikäviäkin asioita selville.

Ennen kännyköitten ja tietsikoitten tuloa telepatia oli varsin mainio tapa pitää yhteyttä kaukaisiin ystäviin.
Hyvä ystäväni asui n. 80-luvun puolivälissä Miamissa ja halusin kovasti lähteä sinne lomalle. En tiennyt hänen osoitettaan enkä numeroaan,  hänen pestinsä Karibian risteilijällä oli juuri päätynyt ..Työkavereille kerroin ihan avoimesti, että olen lomalla lähdössä Floridaan. Heistä oli tietysti vitsikästä kun kerroin, etten vielä ole saanut yhteyttä ystävääni, mutta lähdössä olen
Viimeistä työpäivää edeltävänä yönä ystäväni vihdoin soitti josko tulisin hänen luokseen. Johon tietty oli pakko tokaista, että olisit voinut soittaa vähän aikaisemmin, että olisin ehtinyt rauhassa pakata ja hankkia liput.  Grin
Samoin sain häneltä unessakin viestejä milloin mistäkin päin maailmaa siitä mitä hän on tekemässä , vaihtamassa työpaikkaa tai jopa arkipäiväisempiäkin tapahtumia.. Täytyypä ottaa häneen yhteys pitkästä aikaa ja pyytää soittamaan, enkä siis aiokaan tällä kertaa lähettää meiliä smiley6600

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 25.08.2008 17:37:47 »

Hieno juttu tuo telepatia!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2008 10:15:09 »

Jos ajattelen jotain niin mieheni sanoo sen heti perään. Esimerkiksi jos olemme kävelyllä ja näen vaikkapa vinon puun, ajattelen "onpas vino puu" ja menee max. 5 sekunttia niin mieheni sanoo sen. Ja näitä juttuja sattuu useasti päivässä eri tilanteissa. Joko minä tiedän ennalta hänen ajatuksensa tai hän osaa lukea minun ajatukseni Cheesy
Äitini kanssa käy usein niin että toinen on jo puhelin kourassa ottamassa yhteyttä kun toinen soittaa Smiley
Samoin läheisimmän ystäväni kanssa.
Eräs ihminen johon minulla on voimakas yhteys, sairastaa samat kivutkin kuin minä. Ja teemme toisistamme tietämättä samoja hankintojakin samoina päivinä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: