Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340293 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #375 : 10.12.2008 10:09:17 »

Artemis: Mulla tuli tuosta koneelle suuttumisesta sellainen mieleen, että läpsäytys kylkeen niin pikkasen helpottaa Smiley

Kyllä mulla tulee kiukuteltua myös ihmisille jos on sellainen jokin juttu mikä sillä hetkellä ja toisen läsnäollessa ottaa NIIN PÄÄHÄN.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #376 : 10.12.2008 10:39:38 »

Pärryyttelyn maailman mestari saapuu näyttämölle ja monasti sanon asiat roisisti.  Vaikka puhun kuulemma vaikeita, varsinkin jos yritän jotakin juttua muille selittää... mutta kieli on värikäs  Wink
Ei ole minun vika, jos joku ei tajua  2funny

Mutta nuo voimasanat ovat kyllä ehdottomia. En ole kieltänyt mukuloitakaan käyttämästä niitä, paitsi aiheettomasti ja hankalat paikat toki huomioon ottaen (em. koulussa saa jälkkäriä nykyään kiroilemisesta)... Tuo viljely aihuettaa sen, että  niistä katoaa se "taika"  :Smiley

En muksi pahemmin, kn silloin sattuu aina minuakin  2funny paikkaan sen puuteen volyymillä  Wink
Mutta myönnän sortuvani toisinaan ja tiedän jopa kykeneväni lyömään ihmistä, jos tarve vaatii... toivon, ettei tarvitsisi moista usein kokeilla  Sad Aiheuttaa niin suuren henkilökohtaisen kriisin aina ja itsesyytökset ovat suuremman luokan kidutusta  buck2

Mites te kuritatte itse itseänne? Pauhaako päässä vai ajatko sen ulos hiki rääkillä? Ja kuis usein näin käy?
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #377 : 10.12.2008 10:57:46 »

En mä mitenkään sillai kurita itteeni; läpsi taikka juokse itteeni henkihieveriin.

Päässä toki pauhaa ja silloin sinkoilee voimakkaasti kirosanoja voimakkaalla äänenpainolla ja nyrkki iskeytyy pöytään. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #378 : 10.12.2008 12:02:14 »

Eilen raivostuin silmittömästi siitä kun kävin kaupassa ja kotiin päästyäni huomasin että ostamani maksamakkara ei ollutkaan kassissa. Se oli kadonnut jonnekkin joko jo kaupan hihnalta tai matkanaikana.
Sitten hilluin aikani, koira tuiotteli minua kulmiensa alta ja puisteli päätään.
Onneksi sekin meni sitten ohi, tärkeintähän oli että kassissa oli kuitenkin ne elintärkeät suklaat joita eniten himoitsin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #379 : 10.12.2008 14:14:26 »

Saturnalia, äitini aina sanoo että kun suutun niin silmissäni leimahtaa Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #380 : 10.12.2008 15:30:03 »

Minä kun suutun niin kuulema saatan olla kuin päälletuleva. En kuitenkaan tuu kenenkään päälle Grin

Kun sitten innostun asioista niin käytän hyvin paljon IHANA- sanaa ilmaisemaa sitä IHANUUTTA smitten

Kun suutun niin kaveri sanoi tuossa eilen oikeen näyttäen, että mulla on tempperamenttissa nousu- ja laskukaudet 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #381 : 10.12.2008 15:45:18 »

Millainen koti teillä on; mm sisustus?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #382 : 10.12.2008 16:13:44 »

Minä asun kanssa vanhassa omakotitalossa, yläkerran olen vuokrannut. Mulla on myös puukalusteita esim: työpöytä ja keittiönpöytä. Puunopaneelit ovat olkkarissa osittain tapetin lisäksi. Löytyy myös mm rottinkijalkainen valaisin ja lehtikori ym. Väritys on: musta-valkea-tummanharmaa-ruskea-vaaleanpunainen. Vähän country/taide-henkinen sisustus.

Halusin oikeen odottaa, että joka vastaa, että on sisustuksessa puuta. Puu on Oinaan yksi materiaali Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #383 : 10.12.2008 16:47:55 »

Ihani koteja teillä  smitten Kodit ovat ihmiselle se paikka missä on hyvä olla, johon pääsee pakoon maailmaa ja paikka jossa sinua rakastetaan. Upeaa jos sellainen löytyy...  angel
Vai on puu  oinas juttu... johtuuko siitä, että on pehmeämpi versio vastapukkaus kaverista, kuin toisen ihmisen pää  2funny

Puutalossa... uusi on mutta tehty "vanhalla" kaavalla  smitten Moni luulee vanhaksi, kun näkee  Wink Ostettiin jopa sisäovet karmeineen vanhoina ja kunnostettiin  smitten 
Puut haettiin itse metsästä ja sahattiin, yms. muut kommervenkit ennen kuin saivat paikat talossa... sisällä puu on hyvin edustettu, jopa kokonaisia rankoja olen sisälle haalinut osaksi sisustusta, em.hattuteline on nurinpäin pystyssä oleva kuusen juurakko  Cheesy
Minulle puusta SE ovat juuri juuret ja niiden muodot... ovenkahva on liian perusjuttu vain, mutta löytyy  Grin
Muutoin sisustus on... ööö... tuota, en osaa sanoa  Huh Vähän sitä ja sitten tota. Huonekaluja on saatu ja ostettu, niistä ne meidän jutut ovat keittiön iso vanhan tapainen lankkupirttipöytä, jossa juurakko jalat. Ja olohuoneessa iso löhönurkkasohva, johon rahaa säästettiin pari vuotta  smitten

Missä teillä luuhaa  venus ,eikös se kerro hieman miten arvostaa estetiikka ja minkälaisena sitä omissa ympyröissä käyttää?  :Smiley Ja mitäs teillä on 4.huoneessa?
Itselläni tuo venus marssii juuri 4.huoneen alkunurkalla ja on samalla ic  ja tämä on  harka ja hieman  kaksoset aluetta myös  smitten Myös  juno on läheisyydessä  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #384 : 10.12.2008 17:18:18 »

Pidän kodista joka on lämminhenkinen värisykseltään. Puumateriaali on siksi ihan ykkönen. Huokuu sellaista lämpöä. smitten Hyi että inhottaa oikeen sellainen sairaalanvalkea ja liian askeettinen koti. Tulis ihan kylmänolo sellaisessa.

Mulla on venus Oinaassa, huoneessa 8. Mulla ei oo vielä päähän pinttyneet noi mitä huoneitten luvut tarkoittavat. Pitäis tulostaa ittelleni ne tiedot. Huone 4. on mulla tyhjä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #385 : 10.12.2008 18:14:56 »

8.huone kuvaa muutosta joka on mahdollinen vain yksinäisyyden kautta  idiot2

Enkä miekään niitä muista, tuossa tuo luntti on aina vieressä  Cheesy

Totta, vaikka kylmä ja etäinen koti on kiva edustus -yms juttu ja monella on sellainen haaveissa... ei mahdu miunkaan käsitykseen kodista se kliinisyys joka huokuu liian trendi huoneista. Niistä puuttuu henki  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #386 : 11.12.2008 07:17:08 »

Asun kerrostalossa, punaista, ruskeaa ja puuta on paljon. Ehdottomasti lämpimiä sävyjä.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #387 : 11.12.2008 08:07:19 »

Saturnalia: Mua kiehtoi se alttari joka sulla on kotona. Liittyykä se sun uskontoon, vai jotenkin Äiti Ammaan ja sitä kautta vaan? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #388 : 11.12.2008 17:21:17 »

Sä siis oot käynyt Perussakin ja kaikkee. Voi vitsi! Matkahan maksa ihan maltaita Etelä- ja Pohjois-Amerikkaan?  Saturnalia: Heitä mulle muutama tonni niin pääsen matkaan minäkin. Wink Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #389 : 11.12.2008 19:15:42 »

Tuota... voipi olla tyhmä tai luokkaava kysymys, anteeks... mutta mitä teet alttarilla? Onko tarkoitus vain olla olemassa ja muistuttaa noista mainitsemistasi asioista  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: