Ihani koteja teillä
Kodit ovat ihmiselle se paikka missä on hyvä olla, johon pääsee pakoon maailmaa ja paikka jossa sinua rakastetaan. Upeaa jos sellainen löytyy...
Vai on puu
juttu... johtuuko siitä, että on pehmeämpi versio vastapukkaus kaverista, kuin toisen ihmisen pää
Puutalossa... uusi on mutta tehty "vanhalla" kaavalla
Moni luulee vanhaksi, kun näkee
Ostettiin jopa sisäovet karmeineen vanhoina ja kunnostettiin
Puut haettiin itse metsästä ja sahattiin, yms. muut kommervenkit ennen kuin saivat paikat talossa... sisällä puu on hyvin edustettu, jopa kokonaisia rankoja olen sisälle haalinut osaksi sisustusta, em.hattuteline on nurinpäin pystyssä oleva kuusen juurakko
Minulle puusta SE ovat juuri juuret ja niiden muodot... ovenkahva on liian perusjuttu vain, mutta löytyy
Muutoin sisustus on... ööö... tuota, en osaa sanoa
Vähän sitä ja sitten tota. Huonekaluja on saatu ja ostettu, niistä ne meidän jutut ovat keittiön iso vanhan tapainen lankkupirttipöytä, jossa juurakko jalat. Ja olohuoneessa iso löhönurkkasohva, johon rahaa säästettiin pari vuotta
Missä teillä luuhaa
,eikös se kerro hieman miten arvostaa estetiikka ja minkälaisena sitä omissa ympyröissä käyttää? :
Ja mitäs teillä on 4.huoneessa?
Itselläni tuo venus marssii juuri 4.huoneen alkunurkalla ja on samalla ic ja tämä on
ja hieman
aluetta myös
Myös
on läheisyydessä