Hyperö
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #450 : 26.12.2008 02:32:08 » |
|
Eipä taida äskeinen kysymys transiiteista tähän osioon kuulua Laitan sen tuonne missä näitä asioita käsitellään. Oppia ikä kaikki.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #451 : 26.12.2008 12:14:19 » |
|
Heissan hyperö Kylläpä juttelet myöhään vaikeita Mutta katsahdin tuota esikoiseni karttaa ja joo´o, oikeassa olet löytyy, mutta huone on 3. Toisaalta meidän kummankin (tytön ja minun) huone 4. ovat tyhjät ja alkavat ic.llä. Muiden lasteni ic on myös huoneen 3.ja 4. rajassa, mutta ei tyhjänä. myösmieheni ic on samassa kohtaa!? ...ööö... nyt ei ymmärrä... Ukkoni ja esikoiseni ovat kumpikin ja tyttö kyllä on hyvin paljon isänsä kaltainen Mutta HEI! Mitäs oikut sai pukilta? Olitteko olleet kilttejä? Tämä pässin pää sai mitä halusi, mahdollisimman vähän yhtään mitään ja paljon rauhallista oleskelua vaan Lapsukaisista yksi aloitti flunssan ja iho-oireet kuuluvat tähän lajiin, kuumeen ja rään kera Ukko teki seuraa tuossa eilen ja makaa nyt sängyn pohjalla raatona... eli kukaan ei tule kylään ja me emme mene mihinkään Paras lahja tais kuitenkin olla kirja, jota olen itse kuolannut useasti kirjakaupassa... siinä neuvotaan, kuinka tehdään omia saippuoita, rasvoja öljyjä yms. ihonhoitoon ja pesuun Jotakin olen jo ominpäin tehnytkin ja ihan oikein, vaikka mistään en ole oppia lukenut... korkeintaan täältä, tuolta kauneudenhoito topic (mikä se nyt olikaan...?)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #452 : 26.12.2008 21:04:28 » |
|
No Taiska, olen muuten miettinyt tuota sinun merkkiäsi kun olet siinä maininnut sideeriset ym trooppiset merkit. Ac:n tajusin kyllä mutta en heti muistanut että ainakin sinä oot näitä "ison egon ihmisiä" ( oikeestihan se tarkoittaa näin kavereiden kesken sitä itsetunnon puutetta, luulisin). Olitkohan sinä maininnut jotain keväästä 2001? Luenpa vähän taakse päin...sitten katson missä juppari sinä vuonna vaikutti. Nousu leijonaa saattaa ilostuttaa se että neptunus on lähdössä vihdoin seiska huoneesta hitolle. Taisi olla astrologi M.Manninen joka mulle kauan sitten selitti että nousu leijona tulisella oinaalla merkitsee yleensä voimakasta karismaa joka aiheuttaa pelkoa ja kateutta "tasaisen harmaissa" ihmisissä. Mene ja tiedä, tämän pömppövatsan ja silmäpussien takaa se karisma ei ainakaan peilistä loista. Mitä mieltä olet, ootko kummaan kateellisuuteen törmännyt?
Sisimmässä ehkä itsetunnon puute, mutta päälle päin en sitä kyllä taida näyttää ja vahva persoonahan minä olen ja vaadin tietynlaista kunnioitusta . Minulle taitaa olla turhaa kukkoilla : . En minä ärise tai pure, mutta muisti on tietyissä asioissa pitkä ja se voi joskus harvoin johonkin kolahtaa, vaikka olenkin hirveän sosiaalinen ja ystävällinen luonne. Onneksi tuollaisia tapahtuu hyvin, hyvin harvoin !!!!! "Yksinäinen susihan" minä tietyllä tasolla olen, vaikka sitä monen on ehkä vaikea uskoa, mutta oikeastihan kun kukaan ei minusta mitään todella tiedäkään, vaikka luuleekin tietävänsä . Minulla on neljä lasta joten pitääpäs tarkistaa ensimmäisen transiitit ja vuosi 2001 ei tuo kyllä mieleen mitään erikoisia muistoja : . Olenhan ollut naimisissa jo 28,5 v. joten ehkä sekin vaikuttaa asiaan . Ihana rauhallinen joulu ollut !!!! Laiskottelua, ulkoilua koiran kanssa ja vierailuja lastenlasten luona
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #453 : 27.12.2008 01:36:52 » |
|
Onpas tänne venähtänyt kunnon keskustelut. Hyvä me Oinaat! Tämä Oikku sai jouluksi paljon tuoksuvia kyntilöitä, kuten toivoinkin, keraamisia mukeja ja tanssimaton tietokoneelle. Nytpä sitten lähtee se muutaman kilon ajateltu painonpudotus käyntiin reippahasti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #454 : 27.12.2008 01:49:29 » |
|
Ensimmäisen lapsen kartalla oli muuten Jupiter neliö aurinko :
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Hyperö
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #455 : 27.12.2008 09:34:11 » |
|
Joo, kirjottelen tänne niitä kummia kysymyksiäni kummallisiin aikoihin johtuen siitä että olen yökkönä autististen ihmisten asuntolassa. Joskus hekin nukkuvat rauhallisia öitä ja silloin on aikaa pohtia...ja syventyä astron sivuilla omiin juttuihin : Kiitos näistä transiitti tiedoista! Tutkia täytyy lisää.. Ensimmäinen vapaapäivä!! Meillä alkaa nyt vasta joulu - "taka-joulu". Lähden tästä kinkku kauppaan ja lahjoja katselemaan. Varmasti ehdin pohtimaan tätä isäksi tulon transiitti asiaa nyt lomalla, kunhan kinkut on syöty. Laittakaa ihmeessä lisää tietoa siitä transiitista joka teillä oli päällä kun saitte ensimmäisen lapsenne ja tietysti jos löydätte isien transiitteja oisin hurrrjan iloinen !!! Oikutelkaa mukavia
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #457 : 28.12.2008 02:13:51 » |
|
Minullahan on 4 lasta ja kun tutkin karttojani lasten syntymäpäivinä, niin ainoat selvät yhteydet löytyi progekartalta ja natalin+progen välisistä aspekteista. Jokaisen lapseni syntymäpäivänä Jupiterini on progekartalla ollut Kauriissa huoneessa 5 ja kaikki natalin+progen väliset aspektit Jupiterilla ovat aivan samanlaiset. , , , :jupiter:puolineliö , , , , :jupiter:yhtymäVaruna, :aspect_opp:Orcus, :jupiter:bq AC ja Transiiteista en löytänyt mitään yhteistä : . Tiedä häntä sitten onko tuolla proge kartan asioilla merkitystä näissä asioissa, kun en siihen niin älyttömän hyvin ole perehtynyt Ensimmäisen lapsen kohdalla kuitenkin natalin ja transiittien välillä tulee että transitoiva Jupiter tekee opposition auringolle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #458 : 28.12.2008 23:47:23 » |
|
Jee ihanaa mahtavaa mä todella odotan ensi vuoden alkua Ihan muutenkin näyttää tuo transiittitaivas pääosin mukavalta alkuvuonna Vuonna 2001 keväällä olin todella rakastunut. Olin rakastunut silloiseen mieheeni niin kovasti ja synnytin toukokuussa 2001 meille suloisen ja pienen tytön, kaksikiloisen pienen tomeran härkätytön..joka tällä hetkellä on jalkaa lattiaan polkeva ekaluokkalainen, joka karjuu ja huutaa jos ei saa tahtoaan läpi Rakkaus tytön isään ei valitettavasti kestänyt...mutta elämä on ollut kovasti ihanaa ilman sitäkin Jospa siis jotakin ihanaa tapahtuu tulevana keväänä...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #459 : 29.12.2008 08:04:03 » |
|
Tsiikailin omaa transiittikarttaa 2009 ja näyttää varsin mukavalta, sekstiilien suhteen: hurjasti yhtymiä siihen Saa sitten nähdä mitä tulee silloin.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #460 : 29.12.2008 12:41:19 » |
|
Mitäs olit niin UHKAROHKEA, että menit ennustajalle, Saturnalia!!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #461 : 29.12.2008 13:29:26 » |
|
ai että intiaanimies saa sut väkisin? vastoin tahtoasi.. jännää.. näkijäthän tunnetusti "näkevät" vai mitä.. tulee fyysinen mies, tulee henkinen mies, tulee mies kesällä, tulee mies tammikuussa, tämä on nyt sitä ja tätä, ja kaikki muuhan sinulla meneekin hyvin..
olisi muuten joskus hauska tavata näkijä joka todella tietää jotain.
1-mikä on oikea työpaikka 2-minne oikeasti matkustan 3-missä vaiheessa oikeasti seurustelen ja kenen kanssa 4-muuta
sitten ehkä niihin voisi uskoa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.12.2008 13:32:47 kirjoittanut ^^Ixpiyacoc^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #462 : 30.12.2008 08:35:11 » |
|
hauskinta kaikessa on että voi uskoa vähän miten ja mihin vaan, sanoo eräs joka lukaisi juuri 5 nk new age kirjaa, tai ainakin niistä kaupoista niitä saa..
mutta parempi niin kuin että olisi joku määrätty oppi.. tosin jotkut noiden kirjojen väitteet on aika rajuja.. eivätkä he pysty todistamaan (kuten ei näkijät) että heillä olisi se oikea Jumaluus hanskassa..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #463 : 30.12.2008 08:46:35 » |
|
Olen Saturnalian kanssa samaa meiltä. Yhenkään ennustajaeukon luo en mene. Tieto lisää tuskaa - ja sitä taakkaa en alkais kantamaan. Pysyn balanssissa ja suht seestäisen rauhallisen kun EI TIEDÄ KAIKKEA TULEVAA
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #464 : 30.12.2008 08:53:32 » |
|
miksi muuten tulevien "pahojen asioiden" tietäminen on helpompaa tulevassa kuin nyt?
jos sielusi on valinnut ne?
vai mitä me enää oikein uskomme?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|