Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340300 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #660 : 26.01.2009 08:09:46 »

Kiss kaikille  smitten
Rauhallisuudesta en tiedä, mutta olipa reissu...
 buck2  crazy2  buck2
Tänään sitten labraan ja katsotaan onko tiskivedessä mikään kohdallaan... todennäköisesti on kuitenkin.
Tuosta alhaisista paineista... olen kuullut myös, että on paree kuin korkeat paineet. Ja sinulla vasta yläpaineet alhaiset on, Adele. Mites oletko sinäkin joutunut lääkärien ihmeteltäväksim että miten vielä kävelet yms.?

Kuinkas muuten te muut oinahat pidätte lystiä? Niin, kuin kirjoitin mie tanssaan niin, että kengistä pohjat kuluu  Cheesy
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #661 : 26.01.2009 08:20:40 »

Heh joo kyllä sitä hauskanpidossa pitää mun mielestä olla vauhtia, menoa ja meininkiä. Jos ei ole niin mä sitten sitä kyllä järjestän  2funny Tanssi on tietty ihan lystiä ja laulaminen kanssa ja molempia tehdään täydestä sydämestä ja lujaa.
Mulle ei kukaan lääkäri ole sen enempää maininnut verenpaineestani, kuin että nouse ylös aina varovasti ja sanoneet vaan, että on hyvä kun on alhaset paineet. Meillä se on ihan "sukuvika" äidin puolelta. Siel on monella tiskivettä suonissa  Smiley

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #662 : 26.01.2009 09:07:39 »

Lystinpidossa on mullakin vauhtia, menoa ja meininkiä, ihan kuten Adele jo sanoikin. 2funny

Itse asiassa, nyt ois kova into päästä baariin piiitkästä aikaa. Ei kun vasta vkonloppuna Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #663 : 27.01.2009 07:26:01 »

Miten pidän hauskaa? Tykkään tanssia ja laulaa. Laulan joka päivä ja paljon vaikka lauluääneni ei olekkaan kaunis  Smiley
Rakastan myös pelien pelaamista porukalla. Ihan sama onko kyseessä fyysinen peli vai vaikkapa lautapeli, mutta se on hauskaa esimerkiksi kun ystävien kanssa viettää aikaa.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #664 : 27.01.2009 07:55:06 »

Adele, onko tuo siun oma kuvasi?  :Smiley

Ei ole  Wink minä oon tummaverikkö enkä meditoi ihan noin pienessä topissa  2funny
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #665 : 27.01.2009 08:53:41 »

Näin Oinaan kanssa seurustelleet ovat kokeneet:

Oinasnainen:

Itsekäs Oinasnainen ei siedä kumppanissaan minkäänlaisia puutteita. Väärä tapa mässyttää ruokaa tai puristaa hammastahnatuubia riittävät Oinasnaiselle syyksi lopettaa parisuhde. Vaikka Oinasnainen ei siedä kumppaninsa heikkouksia, omiaan hän sietää sitäkin paremmin.

Asiat täytyy aina tehdä Oinasnaisten tahdissa tai he ärsyyntyvät. Heidän on saatava kontrolloida kaikkea ja oltava pomoja, varsinkin parisuhteessa. Oinasnaisilla on tapana tehdä päätöksiä kysymättä läheistensä mielipiteitä ja haluja. Päätöksistään he kertovat vasta siinä vaiheessa, kun muiden on jo myöhäistä vaikuttaa asioihin. Läheisten tarpeet jäävät usein pienemmälle huomiolle kun Oinasnainen ajaa omaa etuaan.

Oinasnaiset etsivät kumppaneistaan tyhjiön täyttäjiä, ja he kyllästyvät nopeasti. Kumppanit vaihtuvat tiuhaan, koska he ovat Oinasnaiselle olemassa vain tarpeiden tyydyttämistä varten.

Pahimmillaan Oinasnaiset ovat manipuloivia, määräileviä ja riidanhaluisia. Oikukas ja kärsimätön Oinasnainen haluaa kaiken heti, millä hinnalla hyvänsä. Tuliset Oinasnaiset rakastavat myös manipulointia.

Jos olet Oinasnaisen seurassa vahva, hän ahdistuu. Jos näytät heikkoutesi, hän ahdistuu siitäkin.

Oinasnaisille paras kumppani on koira, joka tekee kaiken mitä käsketään.

2funny

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #666 : 27.01.2009 11:14:41 »

onnea tuhannesta viestistä! vielä ehdit kiriä! hehe! TH

no toivottavasti palsta antaa sinulle jotain ja itse palstalle.  Smiley  angel

ajatelkaas se  oinas mies sitten katosi kokonaan kun hommien piti alkaa, heh. onneksi ei ollut tunteista kyse, pääsin kuin koira veräjästä. tämä voi tarkoittaa vain että.. joku ihka oikea hyvä tyyppi tulossa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #667 : 27.01.2009 11:41:25 »

tarkoitin koko astrosivua kaikkine kukkasineen ja multapaakkuineen.-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #668 : 27.01.2009 21:35:35 »

Eiiiiiiiiii se niin mene vaan näin: Jos olet oinasnaisen seurassa vahva, hän taistelee sinua vastaan mutta arvostaa sinua ja nauttii siitä, ettei saa hallittua sinua vaikka sitä yrittääkin  police. Jos esität heikkoa, oinas syö sinut. Jos kuitenkin olet oikeasti hajalla, oinas hoitaa sinut kuntoon ja antaa kaiken, mitä kaipaat.  angel

Todella hyvin tiivistetty  Grin ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että aika osuvasti sanottu
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #669 : 28.01.2009 06:33:29 »

Jos olet Oinasnaisen seurassa vahva, hän ahdistuu. Jos näytät heikkoutesi, hän ahdistuu siitäkin.

Oinasnaisille paras kumppani on koira, joka tekee kaiken mitä käsketään.

Eiiiiiiiiii se niin mene vaan näin: Jos olet oinasnaisen seurassa vahva, hän taistelee sinua vastaan mutta arvostaa sinua ja nauttii siitä, ettei saa hallittua sinua vaikka sitä yrittääkin  police. Jos esität heikkoa, oinas syö sinut. Jos kuitenkin olet oikeasti hajalla, oinas hoitaa sinut kuntoon ja antaa kaiken, mitä kaipaat.  angel

*Hih*Löysin tuollaisen mielipiteen netistä. Kunhan laitoin tänne herättämään ajatuksia. Wink

Sinun kanssasi olen ihan samaa mieltä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #670 : 28.01.2009 07:32:32 »

Mikään ei saa oloa tuntumaan eloisammaksi kuin kunnon väittely jonkun sellaisen kanssa joka osaa pistää vastaan. Ja nimenomaan sellainen nokkela väittely älykkään kumppanin kanssa Smiley
Sain sellaisen viikonloppuna ja ai että oli ihanaa. Loppujen lopuksi kyseinen mies vain totesi "ihana nainen" Cheesy Nautinnollista Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #671 : 28.01.2009 08:10:06 »

Jep, Artemis. Minua myös viehättää ihan valtavasti jos kohtaan miehen jonka kanssa kykenee saamaan väittelyä keskustelun aikana syntymään. Minä oikeen sytyn silloin Smiley Puheen solina on ollut valtava silloin.

Minulta on jopa kysytty motiiviani jonkin asian suhteen, ihan kuin etsivä kysyis Cheesy

Hieman "vaikein" tapaus oli eräs lääkäri miesopiskelija. No kukin teistä osaa päätellä miksi Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #672 : 28.01.2009 09:00:08 »

Kyllä vaan, se saa kipinät lentelemään Smiley Tunnen oikein energian virtaavan kehooni Cheesy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #673 : 28.01.2009 16:22:21 »

Heissan taas "pitkästä" aikaa  :Smiley juttua on tullut, hienoa  smitten
Olen samaa mieltä, että sellainen älykäs ja etenevä keskustelu on parhainta mitä ihmiset voivat toistensa kanssa tehdä...  Huh yleisellä tasolla  Wink
Harmi vain, kun tielleni sattuu niitä jotka puhuvat liian korkealta ja kovaa -ei tajua pöläystäkään, tai sitten niitä, jotka kokevat heti juttelun lähentelynä  Tongue Varsinkin miesten kanssa ongelma on ilmeinen ja naisten kanssa sitten onneksi juttu onkin miljoonia kertoja helpompaa...
...missä vika?...  uglystupid2

Olen iloinen puolestasi Artemis, nuo hetket ovat elämän helmiä  angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #674 : 29.01.2009 17:30:18 »

Bussissa ollaan todellakin liian lähekkäin ja kosketuksissa toisiin  Wink Hauska kokemus, tajusikohan kaveri että sinä tajusit?  2funny

Onko teillä muilla oinahilla, muuten vastaavia kokemuksia ehkä normaalia enemmän? Eli että saatteko kierrokset nousemaan vastapuolla ihan vain olemalla, muita herkemmin?
...jätetään pois seikka, mikä on normaalia... eiks joo?  :Smiley
Kysytään vaikka näin, että onko tarjontaa enemmän kuin kiinnostusta  knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: