Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340377 kertaa)
0 jäsentä ja 31 vierasta katselee tätä aihetta.
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #720 : 27.02.2009 08:40:06 »

Voi Saturnalian terkut, miten ihanalta kuulostikaan...tuli ihan kaihomieli ja tunsin itsekin sen ihanan rakkauden tunteen sisälläni ja samalla jo ikävän toista kohtaan, kun tietää, että pian olemme erossa ja menee aikaa kunnes näemme  :Smiley

Mutta valoon ja vuodenaikoihin. Mä rakastan pohjoisen vuodenaikojen vaihtelua. Tämä hetki vuodesta on aivan upea. Joka ikinen kevät tunnen tämän saman tunteen, jännittyneen odotuksen, KEVÄT  Smiley !
Tunnen myös jonkinlaista sisäistä ylpeyttä siitä, että saan olla suomalainen ja kokea joka vuosi nämä vuodenajat, uskomattoman valoisat kesäyöt ja loputtomalta tuntuvan pimeän talven.
Pimeässä talvessa on jotakin taianomaista..saan käpertyä kotiin, käväisen vain töissä, aamusta iltaan poltellaan kynttilöitä, pimeys on jokapuolella kokoajan, tähtitaivas, revontulet, pimeät metsät, lumi...aaah.
Ja sitten meidän kesäyöt....voivoi en malttaisi mennä kesäöisin nukkumaan, hiippailen pihalla yöpaita päällä  Grin haistelen, kuuntelen ja katselen, koska kaikki on niin kaunista.
Entäpä sauna   Smiley rakastan saunomista, se on yksi parhaista rentoutumistavoista, joita tiedän...saunominen voi joskus olla jopa meditatiivistä, ainakin mulle!

Tykkää kyllä lämpimästäkin, mutten haluaisi asua jatkuvasti vaikkapa jossakin lämpimässä maassa. Voisin olla poissa vuoden kaksi, mutta en enempää, rakas suomeni veisi voiton ihan mistä tahansa.
Olen miettinyt, että jos minun olisi pakko joskus muuttaa pois suomesta ja valita joku maa missä asuisin, se olisi ilman muuta joku toinen pohjoismaista...ehkäpä tanska, hehän ovat kuulemma yksi maailman onnellisimmista kansoista  Smiley

Ja mikä täällä on ihaninta, on tämä tila. Jokaiselle riittää tilaa, jos haluaa olla yksin, löytyy tilaa  Cheesy

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #721 : 27.02.2009 09:05:01 »

Siis mitä? Etkö sä olekkaan onnellinen sinkku, Adele? Wink Sain sellaisen käsityksen Sinkkutopikissa.

Kevät on uusien tuulien aikaa; kaikki syntyy ja kasvaa taas uudelleen. Kevät on siinä määrin samalainen kuin syksy, etten pidä siitä loskasta ja tietystä kuolleisuuden näöstä. Tongue

Kevät saa ainakin mulla hormoonit hyrräämään. Noh, sitä se on ollut kuitenkin jo pidemmän aikaa Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #722 : 27.02.2009 09:31:22 »

Grin tottamouses mie olen onnellinen sinkku.... Osasin vaan eläytyä Saturnalian tunnetiloihin  Wink

Tai onnellinen ja onnellinen...tunnetilat vaihtelee tuon asian suhteen päivittäin..jonain päivinä sitä kiroaa, jonain päivinä kiittää kädet ristissä, että kiitos ettei mulla ole miestä  Grin ainakin kun kattelee kavereiden suhteita ja sitä vääntöä, jota joillain on parisuhteessa...ei ei ei sellasta minä en halua  Huh
Mutta syvällä sisimmässäni olen parisuhdeihminen ja toivon löytäväni vielä vierelle miehen, jonka kanssa elää tyytyväistä elämää ylä ja alamäkineen...

Mutta perusonnellinen joo  Smiley tiiät kyllä mitä meinaan  knuppel2
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #723 : 27.02.2009 12:36:39 »

ÄSH, ukko soitti äsken ja kerto matkahommien jatkuvan vaan  Angry
Olen niin korviani myöden täynnä tälläistä yh.äidin toimenkuvaa ja vk.loppurakastajan roolia  tickedoff
Sanonko samperi soikoon, mihin tälläinen yhteiskunta vois itsensä vetäistä! Kupolin varoventtiili ei piisaa, kun kiehun täällä  tickedoff
Ihan oikeasti, eikö muka työntekijöitä ole lähempänä? Täytyy jummilautana ajaa toiselle puolelle Suomea töiden perässä... sitten tänne meille päin raahataan jotain ulkomaan eläviä töihin  tickedoff Ei tajua, eikä tahokaan, liian syvältä koko touhu  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

Se rakkaudesta, sellaiseen keltaiseen ja ensi alkuun lämpöiseen liemeen siinä vaan joutuu  crazy2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #724 : 27.02.2009 12:55:20 »

Hyvä Kide! Päästä höyryt pihalle niin helpottaa!

Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #725 : 27.02.2009 12:59:46 »

Hyvä Kide!  Smiley Ja mitä vielä voit tehdä, niin pamautuas nyrkkiä pöytään, tai käyppä heittää ihan kunnolla karjuntakierros ulkosalla. Helpottaa lisää, tai sitten ei. Kokeiles!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #726 : 27.02.2009 13:26:15 »

Niin, panttaaminen aiheuttaa verenpainetta  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #727 : 27.02.2009 19:06:45 »

Joopa, Saturnalia  Cheesy Oikeasti meinasin tippua jakkaralta, kun ihan vahingossa eksyin lukemaan tuosta  2funny
Jos vain työni ja ukko (se mokoma matkarakastaja... jupinaa...) antavat periksi saatan päästä tulemaan myöhempää illasta  :Smiley
Höyryt tuli ulos ja sitten isku palleaan, viimeisteli hoidon  buck2 Lääkäri soitti, nyt on oikeasti vitsit vähissä. Kirjoittelen tuonne millä hemoglobiini ylös?- topiciin paremmin ko.jutusta...
Elämä osaa sitten olla ihanaa...
 crazy2
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 19:12:53 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #728 : 28.02.2009 12:13:17 »

Heipsan kaikki pässinpäät!
En ole pitkään aikaan kirjotellut mitään..tännekään. On ollut sellaista vuoristorataa tämä elo: just kun meinaan kirjottaa kuinka mälsää voikaan olla niin on tapahtunut jotain tosi ihanaa smitten ja sitten kun siihen puolipäivää meinaa tuudittautua niin johan on rymähtänyt taas ja kovaa maan pinnalle.
Mutta, vai tapaaminen, olis kyllä vapaatakin vihdoin sinä päivänä. Sepäs olisikin piristävä juttu. Käynpä tutkimassa mitä olette suunnitelleet.  Wink
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #729 : 03.03.2009 10:20:20 »

Kävitkö, Hyperö? Tuletko?

Pompsahti tuossa eilen illasta Jalia vahdatessani, että miten te muut oikkuliinit olette sairaita? Minulla nousee hirveä agsti, jos en ole kunnolla kipeä  buck2 Puolikuntoisena ei meinaa antaa armoa itselleen yhtään ja voi sitä reppanaa, joka uskaltaa auttaa... ilman lupaa  2funny
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #730 : 04.03.2009 07:36:43 »

Minäkään en saa flunssaa millään.
Ennen olin jatkuvasti sairaana mutta kun leikkautin nielurisat ja aloin elämään säännöllisemmin niin olen ollut terveenä Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #731 : 04.03.2009 07:53:56 »

Mullakaan ei ole enää ollut pahoja flunssahetkiä. Ne hävis (miltei kokonaan) kun lisäsin jokapäiväiseen ruokavalioon maitohappobakteereja ja ruokavaliokin on paljon enemmän kasviksia omaava. Allergiaoireeni ovat mystisellä tavalla kuin hävinneet; ei kesäisin enää nenä vuoda taikka tule pahoja iho-oireita. Käsittämätöntä, jee! Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #732 : 04.03.2009 09:25:25 »

Joo sama täällä  Smiley just äsken puhuin siskon kanssa puhelimessa, joka on ollut hirmu flunssan kourissa jo kohta viikon. Hän urheilee ainakin yhtä paljon kuin minä ja syö varmasti terveellisemmin, mutta hän on useinkin flunssassa ja kuumessa tai jossain muussa taudissa....no niin asiaan, sanoin siis hänelle just, että mikä mua vaivaa, kun en tuu mihinkään flunssiin tai muihin kulkutauteihin  knuppel2
Oon sitten laittanut tähän osasyylliseks meditaation  :Smiley  Cheesy että pakkohan sen on olla sen ansiota, että
muhun ei taudit tartu..  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #733 : 04.03.2009 09:33:06 »

Mulla on tänää todella kiivas olotila. Ei sellainen, että kuin "seinille lentäis", mutta tahdonvoimallinen. Kreisiä, mutta ei haittaa Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #734 : 04.03.2009 09:40:33 »

Joo Tuuli-Hiuksissa tiedän tuon olotilan...  Smiley
Mulla taasen oli tossa pari päivää jälleen sellanen v**ututs ja alakulo, että oksat pois..mistä hitosta ne oikein tulee  Huh Onko se ehkä niin, että mitä enempi tutkailen itseeni ja yritän tutustuu, kuka täällä sisällä oikeesti asuu kopkop ja mitä enempi meditoin ja joogaan, sitä kummallisempia olotiloja ne tuo tullessaan  buck2
Kaipa se on shokki mun egolle, kun entinen energiapakkaus, duracellpupu hellittää vauhtia pikkasen  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: