EIII... nyt tää
täysillä
Arvatkaa kuka jupisee, kiroilee, komentelee yms muita autoilijoita ja arvatkaa meinasko avioliitto joutua jäähylle kun ukko meni ja vaihto mun 2L ison auton 0,5L sutkuttimeen, kun on muka halpaa ajoa
HEI! SILLÄ EI PÄÄSE KOVAA EIKÄ AINAKAAN KENENKÄÄN OHI
Ja jotta hieman saisin katu-uskottavuutta tuohon surisevaan sardiinirasiaan, lättäsin tarran takalasiin joka saa ukkoni aina hymistelemään... "älä koirasta välitä, varo omistajaa"
Ps.noi litrat tarkoittaa auton moottorin tilavuutta
mitä isompi sen ärjympi kiihtyyn
Tuosta tyttömäisyydestä... en tiedä, mutta olen huomannut että moni
on oikeasti tosi tyttö ulkoisilta avuiltaan. Ja tää on mun omaa pohdintaa, kun sitten noita ihmisiä on jututellut... tulee aina hieman sellainen olo, että ulkoisten juttujen mukaan meitä painostetaan tiettyyn kaavaan jo lapsena. Kun sitten tälläinen tytteli ei olekaan se hame suorassa nukeilla leikkivä prinsessa, vaan se puussa roikkuva marakatti... soppa on valmis
Tytöt muutoinkin joutuvat useammin yhteiskunnan normien painostamiksi
Itse olen hyvinkin naisellinen, jos tahdon niin ja kieltämättä, hyväkskäyttäjiä on ihan riittämiin... tähän jos lyötäs vielä hiiren ego... niin hyvää päivää ja menoa
Siksipä monasti taaperran ulkomailmassa hyvinkin maskuliinisena ja sitten vasta ns.turvassa näytän niitä herkkiä puolia itsestäni
...versuksena toki sitten se syöjätär tyyppi, jota joskus on pakko vilautella
muoks.ihan litran heitto vaan
no, korjattu juttu nyt ainakin