Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340223 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 23.10.2008 13:58:10 »

Mesestä puheenolleen kun otit Moralia asian puheeksi. On itsellänikin mese, mutta en kertakaikkiaan jaksa siellä olla edes päivittäin. Kun teen koneella muutenkin pitkääpäivää töitä taiteeni lisäksi, menis ihan helvetiksi se istuminen.

Yks rauhoittamiseen liittyvä hyvä asia on, kun sytyttää tuikut palamaan illalla jos tuntuu et meditoinnilla saa vaan aikaseksi lisäenergiaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 23.10.2008 14:19:12 »

Liekin loimulla on sellainen vaikutus, vaikka joskus liekki voi saada minut vetistelemään koska se herättää tunteita. Ja kun taivaasta sataa sadepisaroita niin silloin taivas itkee minun ajattelumallilla. Itseasiassa jos on masentunut niin eikun kasvot kohti sadetta; se piiskaa vasten kasvoja ja voi vaikka yhdessä sateen kanssa itkeä Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #62 : 24.10.2008 09:22:09 »

Tuli muutenkin taitaa lumota tulimerkkejä  angel
Itse käytän marmorikynttilöitä... ja kyllä se niin on, ettei heti päivän päätyttyä kertakaikkiaan voi mennä nukkumaan. Nukkumatti pelkää aivomyrskyjä  :Smiley

Tuosta autoilusta vielä... pienellä autolla saa helpommin vaaratilanteita  police hitaat (lue; alle rajotusten kulkevat) aiheuttavat välillisesti eniten onnettomuuksi... johtuu se sitten iästä, taidoista tai kulkuvälineestä. Pienet autot ovat vielä kevyitä, eli vesiliirot yms. tienpinnasta irtoamiset ovat nopeammin käsillä ja kuinkas moni osaa ohjata autoa, joka on poikittain kaistalla ja vastaan tulee toinen auto?  buck2
Kaikkien... koska sen on opettu autokoulussa liukkaankelin harjoituksissa  police mutta tilanne on oikeasti nopea ja ihminen hidas... pelästyneenä joskus jopa toimii ei-rationaalisesti  Huh

Pakko kysyä... miten suhtaudutte tilanteeseen jossa sinulta vaaditaan, jotakin sellaista johon sinulla ei ole aikaa, mielenkiintoa, intoa yms.? Ja varsinkin miten reagoitte sen toisen reaktioon, jos kieltäydyt?

Itselläni on menossa tilanne, jossa omasta mielestäni annan kaikkeni sen mukaan kuin jaksan ja ehdin. Nämä kaksi asiaa ovat nyt melkein synonyymit  Cheesy mutta anyway... ja kun tämä nyt ei vaan tunnu riittävän, niin voi tsiisus kun ärsyttää kaverin reakointi  Angry
Saan melkein raivarin alle sekunnin, kun nään tietyn katseen  tickedoff
Kun tekee 110% parhaansa niin mikä joku on vaatimaan vielä lisää?

Toisaalta taas mites kun teette parhaanne ja toinen tulee vähätelen sanomaan, että anna kun minä  Shocked
 smitten
Ukkoni onkin aina sanonut, ettei minua kannata auttaa ennen kuin pyydän sitä  :Smiley ja näin on, mutta myönnettäköön... elämä on opettanut sen verran, että pyytää osaan  angel
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 24.10.2008 09:25:25 »

Sama täällä, pyydän kyllä apua jos tarvitsen.

Jos minulla ei ole aikaa tai halua tehdä jotain niin sen kyllä huomaa. En osaa oikein teeskennellä. Töissä otan sellaisen homman kyllä vastaan mutta todennäköisesti niin että kasvoni kertovat ärsyyntymiseni.
Ennen tein kaiken vastaanpanematta ja sitä käytettiin jatkuvasti hyväksi. Nykyään osoitan mieltäni jos minulle yritetään ujuttaa muiden ihmisten töitä vain siksi että he ovat niin saamattomia niitä itse tekemään
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 24.10.2008 09:48:32 »

Kide, turvallisinta on ajaa isolla autolla, se on ihan totta. Mutta äkkipikaisena jukuripäänä voi olla oinaalla auto mikä tahansa kohtalokas. Pyöräkin voi olla holtittomasti ajattuna melkoisen kohtalokas.

Jos minulle ei ole aikaa eikä mielenkiintoa jotain asiaa kohtaan, sanon kyllä sen, ettei kiinnosta.

Jos minua on loukattu, nousee oitin raivo pintaan. Pidän sen luokan puhuttelen tällä loukkaajalle, että tietää nahassaan, että se oli viimeinen kerta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 24.10.2008 09:49:40 »

En tiedä onko tässä vaikutteita nousuravusta mutta jos minua on loukattu niin lakkaan näkemästä ja kuulemasta henkilöä. Tämä piirre ärsyttää itseäni... mutta siis käyttäydyn kuin sellaista henkilö ei olisikaan. Voin katsoa "läpi". Muutun kylmäksi kalikaksi. Mutta en ole pitkävihainen, se menee nopeasti ohi.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #66 : 24.10.2008 09:53:59 »

Totta, Tuuli-hiuksissa  Grin miten ois oma autonkuljettaja?  :Smiley ...kelpaa...  Grin

Voi Moralia, varmasti tuolla  askendentti rapu on osuutensa sinä. Se on sinun ominaisuus, älä vain anna sen kovettaa sinua  Undecided

Itselläni on hyvin sanankaltainen tapa vastata loukkauksiin kuin Artemiksella... tosin minä olen pitkä vihainen  Embarrassed
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 24.10.2008 09:56:46 »

JOS joku loukkaa, niin ei siinä tilanteessa pidä jäädä kuin maahan tallattavaksi. No, kaikki me oinaat ei tietty olla niin tulisieluisia; kukin reagoi tavallaan.

En itsekkään ole pitkävihainen, mutta saatan suuttua helposti ja leppyä samointein. On kuitenkin ollut tapauksia, että on välit katkenneet riitaan ja siihen se jäikin. Kaikki suhteet eivät ole luotu kestämään.

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 24.10.2008 09:58:59 »

Totta, Tuuli-hiuksissa  Grin miten ois oma autonkuljettaja?  :Smiley ...kelpaa...  Grin

Voi Moralia, varmasti tuolla  askendentti rapu on osuutensa sinä. Se on sinun ominaisuus, älä vain anna sen kovettaa sinua  Undecided

Itselläni on hyvin sanankaltainen tapa vastata loukkauksiin kuin Artemiksella... tosin minä olen pitkä vihainen  Embarrassed

Kide, mikäs se ois istua tyylikkäässä citymaasturissa oman autonkuljettajan kuljettama. Minä vaan vilkuttaisin muille autonikkunasta, et "Mo-oi, täällä menee oinas"... 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #69 : 24.10.2008 10:03:18 »

Miulla on  mars vesimies
 Cheesy

Mutta tuo "JOS" on hyvä  Cheesy
Suuttuminen on kait eri asia, kuin mitä loukkaamisen jälkeen tapahtuu? Sellaisia "pieniä" puuskahduksia tulee nyt jatkuvaan ja ovat päivässä hyvä piristysruiske  :Smiley
Mutta ihan kun verisesti loukattuna on sydän kädessä kappaleina... armotonta vääryyttä kokeneena... se ihminen on ts. poistettu elämän kankaalta, en näe enään koskaan  Lips Sealed

Mikä sen tekee? ...luulen, että liian monet kokemukset, joissa on saanut palapelin tehdä uusiksi ja hakea omaa identiteettiään jostakin ojan pohjalta... kiroillen, että kyllä minä ensi kerralla olen viisaampi  Sad
Lopputulos voi olla vaan katkera mieli ja yksinäisyys...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #70 : 24.10.2008 10:05:42 »

Kide, mikäs se ois istua tyylikkäässä citymaasturissa oman autonkuljettajan kuljettama. Minä vaan vilkuttaisin muille autonikkunasta, et "Mo-oi, täällä menee oinas"... 2funny 2funny
Joo.. ja tää käskee omaa komeaa kuskiaan ottamaan sinut kiinni ja vilkuttaa takas  smitten Pysähdytäänkö kahville? Vai oliko näissä malleissa se oma expresso keitin...? Niin uus, ettei kaikkea ole vielä löytänyt  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 24.10.2008 10:07:52 »

Kide: JOS, JOS, JOS; aina voi jossitella. Vähän huumoria Grin

Suuttuminen on eri asia, ois jo aika sairasta jos suuttumisella katkeaa iäksi välit. Mutta en tiedä, itse vaikka mitä kokenaana ja nähneenä voi sanoa, että; mikä ei tapa, se vahvistaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 24.10.2008 10:10:11 »

Joo.. ja tää käskee omaa komeaa kuskiaan ottamaan sinut kiinni ja vilkuttaa takas  smitten Pysähdytäänkö kahville? Vai oliko näissä malleissa se oma expresso keitin...? Niin uus, ettei kaikkea ole vielä löytänyt  2funny

Mikäs ettei, kaksi naisoinasta yhdessä omien kuskien kanssa autoparkissa ois näkynä jo niin bramee, että ei mitään määrää. Kahvia kiitos meille, herrat hyvä!  2funny 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #73 : 24.10.2008 10:12:00 »

Hmmm... miellyttävä mielikuva  smitten Kippis ja kulaus kahvetta tuvan pannusta  Cheesy

Mutta...
Aloin katselemaan karttaani ja kysyisin teiltä, missä teillä on mc.?
Onko ihan höhlä ajatus, jotta sillä vois olla vaikutusta miten kauan jaksamme kantaa jotakin mukanamme...  idiot2
Itselläni on  skorpioni  ja jotenkin muu kartalla ei kyllä näytä sellaiselta, joka selittäis pitkävihaisuuden... paitsi ne elämänkokemukset  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 24.10.2008 10:16:06 »

Mulla on mc Ravussa. Kertoo jotain, että suhtaudun kaikkiin asioihin tunteella ja reagoin voimakkaasti. Voe hyvät hyssykät sentään Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: