Tuli muutenkin taitaa lumota tulimerkkejä
Itse käytän marmorikynttilöitä... ja kyllä se niin on, ettei heti päivän päätyttyä kertakaikkiaan voi mennä nukkumaan. Nukkumatti pelkää aivomyrskyjä :
Tuosta autoilusta vielä... pienellä autolla saa helpommin vaaratilanteita
hitaat (lue; alle rajotusten kulkevat) aiheuttavat välillisesti eniten onnettomuuksi... johtuu se sitten iästä, taidoista tai kulkuvälineestä. Pienet autot ovat vielä kevyitä, eli vesiliirot yms. tienpinnasta irtoamiset ovat nopeammin käsillä ja kuinkas moni osaa ohjata autoa, joka on poikittain kaistalla ja vastaan tulee toinen auto?
Kaikkien... koska sen on opettu autokoulussa liukkaankelin harjoituksissa
mutta tilanne on oikeasti nopea ja ihminen hidas... pelästyneenä joskus jopa toimii ei-rationaalisesti
Pakko kysyä... miten suhtaudutte tilanteeseen jossa sinulta vaaditaan, jotakin sellaista johon sinulla ei ole aikaa, mielenkiintoa, intoa yms.? Ja varsinkin miten reagoitte sen toisen reaktioon, jos kieltäydyt?
Itselläni on menossa tilanne, jossa omasta mielestäni annan kaikkeni sen mukaan kuin jaksan ja ehdin. Nämä kaksi asiaa ovat nyt melkein synonyymit
mutta anyway... ja kun tämä nyt ei vaan tunnu riittävän, niin voi tsiisus kun ärsyttää kaverin reakointi
Saan melkein raivarin alle sekunnin, kun nään tietyn katseen
Kun tekee 110% parhaansa niin mikä joku on vaatimaan vielä lisää?
Toisaalta taas mites kun teette parhaanne ja toinen tulee vähätelen sanomaan, että anna kun minä
Ukkoni onkin aina sanonut, ettei minua kannata auttaa ennen kuin pyydän sitä :
ja näin on, mutta myönnettäköön... elämä on opettanut sen verran, että pyytää osaan