Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 340980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 24.10.2008 10:23:30 »

Kävin tuossa aamulla hoitamassa eräään asian. Poistuin hissillä rakannuksesta katutasoon kunnes en osannutkaan painaa oikeaa nappulaa hississä. Olin pienoisessa hädässä kunnes hissiin astui mieshenkilö ja vieläpä hyvän näköinen. Hän sanoi mulle, et "Ihan rauhassa" ja painoi oikeaa nappia päästäkseni pois.

Minä sanoin hänelle, että minä inhoan hissejä ja manailin mielessäni vielä. Cool Ei naurattanut silloin, mutta nyt naurattaa 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #76 : 24.10.2008 10:33:08 »

Ihanaa...  smitten
...paitsi se hissi... on kyllä kaamea paikka... mieluusti painelen rappusia  Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 24.10.2008 10:51:27 »

Mitenkä miehenne kestävät oinasmaisia puuskianne?

Minun mieheni on aina ärsyyntynyt kärsimättömyydestäni. Ja minua ärsyttää sellainen rapu-neitsytmäinen hidastelu ja pilkun jyystäminen.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 24.10.2008 13:16:11 »

Te jotka ootte parisuhteessa, tai suhteessa jossa ei asuta yhdessä niin vetäydyttekö oikkuliinit välillä pitkiksikin ajoiksi omaan rauhaan?

-Itse tykkään hävitä välillä omaan maailmaani ihan jo säpinävaiheen ollessa päällä. Tykkään siitä, kun mies joutuu suorastaan huhuilemaan että missä olen! 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 24.10.2008 14:22:50 »

Jousimies on mulla ollut kanssa kerran. Pidän jousimiehistä. Meillä kävi huumorikin yksiin. Ja nyt ollaan ystäviä - uskokaa tai älkää. Smiley Avioliitossa en kertaakaan ole ollut.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #80 : 24.10.2008 14:32:26 »

Pitkä avioliitto (nykymittapuulla) ja ihan riittävästi ala- ja ylämäkiä on ollut  :Smiley Taas mennään alhossa, kun tämä pässinpää on kiinni omissa touhuissaan kuin vauva mahassa äidissään  buck2 Vain pakolliset kotihommat ja työkuviot ehtii hoitaa, muu kaatuu ukon niskaan.
Ja upeasti on tuo  aurinko harka  askendentti vaaka minua sietänyt... mikään helppo en kuulemma ole, mutta mitäs si?!  Cool
Kun iskee paha paikka, ukko antaa tilaa kunnes tomu laskeutuu  Grin Hyvin itsekkääksikin olen joskus kuullut sanottavan, kun sitä omaa aikaa on oltava  police
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 24.10.2008 15:05:10 »

Katos Moraliaa. Kaikkien exsien kanssa kaveruus.

Mitä niitä vihaamaan, heh Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 24.10.2008 16:32:44 »

Minä tarkoitin, että hieno asia jos kerta kaveruus onnistuu. En mitenkään viitannut suuttumiseen. Plaah, taitaa mennä ymmärrys nyt hiukka väärin. Mutta asia ok Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 24.10.2008 16:49:28 »

Höpö, höpö. Et sinä ketään ärsytä, Moralia. Voihan se olla et minäkin ymmärrän väärin lukemaani, kun oon tainna vilustua sittenkin ja ihan kuin ois lämpöäkin vielä... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 24.10.2008 17:30:40 »

Eilinen päivä lähti heti aamusta reisille ja olikin loppuun saakka yhtä  tickedoff uglystupid2 knuppel2 !

Jousimies vaan totesi että helpottaako vai jatkatko vielä? Ja korun heittäessäni sanoi sen olevan "tyttöheitto"..tolla  askendentti neitsyt + joukkari yhdistelmällä tietää tasan tarkkaan millä saa kierroksen nousemaan  Grin.

Oon nauranu tätä ketjua-kiitos kaikille oikuille..eihän meitä voi kun  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 24.10.2008 17:37:33 »

eppana, ethän SUUTU nyt mulle??  Mulle tuli mieleen eräs hyvin humoristinen juttu sun nimimerkistä.

Kun eppana suuttuu ja tulistuu, niin eppana ottaa keppanaa ja on sitten niin oinasta Wink 2funny

eppana, minut tunnetaan hyvin huumorintajuisena, jotenka hyvällä sydämmellä tarkoitin!

EI SAA SUUTTUA! Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 24.10.2008 17:46:41 »

2funny
Joskus ennen tein noin..mutta kun on "ristinä" siihen ei niin soveltuva  kuu vaaka tuli pikkusen liikaa tunnetta. Miten voi oinas sanoa noin..?
No siis olen oppinut että jos yhtään ärrättää jätän viinakset muille.

Mutta kun kaikki on hyvin ja otan...jostain syystä tuo oinaan "nyt mennään ja tehdään nousee pintaan" siinä sitä sitten ollaan  Grin..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 24.10.2008 18:14:53 »

Minä käytän alkoholia aika harvoin ja siksi se maistuukin harvoin juotuna hyvälle. En jaksaiskaan enää olla niin "up said down" koska seuraava päivä on ihan hirvittävä. Minä olen muutenkin aika notkea ja saan perseen melkeen olalle Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 24.10.2008 18:23:08 »

Moralia, minä ajattelen, että pidetään nyt HYVÄ HUOLI meistä OINAISTA keskenämme!

Mua vähän pelottaa, että tuuleeko mulla liian lujaa... Grin

Täähän skulaa ihan täysillä 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 24.10.2008 18:30:52 »

Minäpä ja muutkin huomataa, että Moralia nauttii. Näihän se menee hyvässä seurassa. smitten

Pieni runo tai laulu Moralialle:

- Moralia, Moralia, olet helmeni minun, ja miehet jotka seuraa olet samettia 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 56
  Tulostusversio  

Siirry: